Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PS3_pelaaja pistä rekkari niin tsekataan autorekisterikeskuksesta millanen auto sieltä löytyy
Edit: en sillä että itse lähtisin epäilemään mutta saisitpa ainakin yläpuolen kateelliset hiljaiseksi.
Audi A4 -08 1.8 tfsi. Ajettu 13tkm. Rahoitettu audi rahoituksella, 512/kk.
Minulla ei ole mitaan tarvetta alkaa todistelemaan mitaan ja kun huomasin taman otsikon niin ajattelin vastata sen enempia kursailematta. En tietenkaan velvoita ketaan uskomaan mitaan jos silta tuntuu. Kuvat tulevat sitten aikanaan kuten sanoin...
Komea peli tuo uusi A4, sopii keskikokoselle perheelle varmaan mainiosti Eikös nuo VAG:n tfsi:t ole niitä kaksoisahdettuja, eli remmiahdin ja turbo? Taitaakin tulla ihan kivat tehot noin niinkuin "perus" 1,8 litraisesta
Mulla on unelmia ja toivon, että tarinasi on tosi! Antaa uskoa siihen että täälläkin voi joskus potkaista onni sen tyhjän sijaan
nimim. vaimo + kolme lasta = karvalakki Touran -08
Mun mielestä tietty 1,4 TSI on tupla-ahdettu ja loput on yhdellä turbolla varustettuja. Ne löysemmät 1,4:t myös (kolmea tehoversiota ainakin kun laskee Seatit mukaan).
Täältä löytyy Volvo V70 -04 D5 AWD, kohtuu mukava ajella(leikkiä) talvella nelivedolla.
Muuten edelleen kuvassa olevan näköinen mutta laitatin taakse puolipeilikalvot, onkohan edes oikea sana...
Vielä kun saisi vähän ylimääräistä niin kävis lastuttamassa, 163hv-->193hv ja 340 Nm --> 420 Nm. Ylimääräistä tosiaan tarttis tuohon sen ~500
Komea peli tuo uusi A4, sopii keskikokoselle perheelle varmaan mainiosti Eikös nuo VAG:n tfsi:t ole niitä kaksoisahdettuja, eli remmiahdin ja turbo? Taitaakin tulla ihan kivat tehot noin niinkuin "perus" 1,8 litraisesta
Kesää ootellessa
Minä vaihdoin viime kesänä Seat Leon FR 05:n punaiseen Dodge Caliber SRT-4:ään, järkeä tuossa ei hirveästi kyllä ollut kun kuukausierät nousivat aika kipurajoille ja autot ovat kuitenkin vaan autoja... On sillä kuitenkin ihan mukava ajella.