Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nepean
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Autot

PS3_pelaaja pistä rekkari niin tsekataan autorekisterikeskuksesta millanen auto sieltä löytyy ;)

Edit: en sillä että itse lähtisin epäilemään mutta saisitpa ainakin yläpuolen kateelliset hiljaiseksi.

PS3_pelaaja pistä rekkari niin tsekataan autorekisterikeskuksesta millanen auto sieltä löytyy ;)

Edit: en sillä että itse lähtisin epäilemään mutta saisitpa ainakin yläpuolen kateelliset hiljaiseksi.

Mä odotinkin, että millon tulee tää "pyyntö" :D Joudun nyt tuottamaan pettymyksen, koska rekkarillahan saa tarvittaessa kaikki omistajan tiedot esille, enkä halua, että oven takana on kohta pitkä jono 18v just kortin saaneita ehdottelemassa "hei annatsä mun kokeilla sun Bemuu, saat tän sixpackin, jos annat mun heittaa puolen tunnin lenkin" :D

En alkaisi kyllä itsekään jakamaan rekisteritunnusta tällaiselle nettifoorumille. Ainoa ihmeellinen juttu tuossa bemarissa on Suomen verotuksesta johtuva älytön ylihinta, jonka vuoksi niitä ei uutena kannata hommata, jos ei halua lahjoittaa kymmeniä tuhansia euroja valtiolle. Ihan hyvä vaan meille kaikille, jos joku tuommoisen ostaa.

Meidän perheessä ei ole kuin 10 vuotta vanha Xsara, jolla ei enää tosin ole paljoa käyttöä kun kukaan ei tällä hetkellä tarvi autoa liikkumiseen.

Partio ja PS3_Pelaaja, lopettakaa jo!
Toiselta puolelta alkaa haista kateus ja toiselta virtuaali*****lin venytys. Fiksumpi jättää asian sikseen.
Mitä sen on väliä, millä toinen ajaa, tai mitä valehtelee jos valehtelee?
Aiheeseen...

Audi A4 -08 1.8 tfsi. Ajettu 13tkm. Rahoitettu audi rahoituksella, 512/kk.

Komea peli tuo uusi A4, sopii keskikokoselle perheelle varmaan mainiosti :) Eikös nuo VAG:n tfsi:t ole niitä kaksoisahdettuja, eli remmiahdin ja turbo? Taitaakin tulla ihan kivat tehot noin niinkuin "perus" 1,8 litraisesta :)

Minulla ei ole mitaan tarvetta alkaa todistelemaan mitaan ja kun huomasin taman otsikon niin ajattelin vastata sen enempia kursailematta. En tietenkaan velvoita ketaan uskomaan mitaan jos silta tuntuu. Kuvat tulevat sitten aikanaan kuten sanoin...

Mulla on unelmia ja toivon, että tarinasi on tosi! Antaa uskoa siihen että täälläkin voi joskus potkaista onni sen tyhjän sijaan :D

nimim. vaimo + kolme lasta = karvalakki Touran -08

Komea peli tuo uusi A4, sopii keskikokoselle perheelle varmaan mainiosti :) Eikös nuo VAG:n tfsi:t ole niitä kaksoisahdettuja, eli remmiahdin ja turbo? Taitaakin tulla ihan kivat tehot noin niinkuin "perus" 1,8 litraisesta :)

Mun mielestä tietty 1,4 TSI on tupla-ahdettu ja loput on yhdellä turbolla varustettuja. Ne löysemmät 1,4:t myös (kolmea tehoversiota ainakin kun laskee Seatit mukaan).

Mulla on unelmia ja toivon, että tarinasi on tosi! Antaa uskoa siihen että täälläkin voi joskus potkaista onni sen tyhjän sijaan :D

nimim. vaimo + kolme lasta = karvalakki Touran -08

No karvalakki ja karvalakki :D Kyllähän tommosessa on jo perussuomalaisen perheen tarpeet tyydyttävä perusauto hyvinkin, tilaakin on varmaan kivasti :) VW on aina ollut semmonen hyvä perusautojen tekiä ja olisin itsekin saattanut kallistua sen puoleen, jos olisin ostanut n. 40 000 auton.

Mun mielestä tietty 1,4 TSI on tupla-ahdettu ja loput on yhdellä turbolla varustettuja. Ne löysemmät 1,4:t myös (kolmea tehoversiota ainakin kun laskee Seatit mukaan).

Niinhän se taisikin olla, että ne 1,4:set oli niitä tupla-ahdettuja. Siinä on kyllä hieno "keksintö" VAG:ltä, saadaan pienestä moottorista sporttiset tehot irti ja säästetään kulutuksessa ja päästöissä, fiksua kertakaikkiaan.
Tuosta ahtamisesta tulikin mieleeni, että BMW kertoi, että M5 alkaa tulla piakkoin turbotettuna, siihen tulee 4,4 L V8 turbolla, jolloin teholukema pysyy lähes samana, mutta vääntö nousee. Päästötkin tottakai putoavat, jonka pitäisi laskea hintaa täällä Suomessa.

Täältä löytyy Volvo V70 -04 D5 AWD, kohtuu mukava ajella(leikkiä) talvella nelivedolla.
volvori7.jpg

Muuten edelleen kuvassa olevan näköinen mutta laitatin taakse puolipeilikalvot, onkohan edes oikea sana...
Vielä kun saisi vähän ylimääräistä niin kävis lastuttamassa, 163hv-->193hv ja 340 Nm --> 420 Nm. Ylimääräistä tosiaan tarttis tuohon sen ~500 :(

Täältä löytyy Volvo V70 -04 D5 AWD, kohtuu mukava ajella(leikkiä) talvella nelivedolla.
volvori7.jpg

Muuten edelleen kuvassa olevan näköinen mutta laitatin taakse puolipeilikalvot, onkohan edes oikea sana...
Vielä kun saisi vähän ylimääräistä niin kävis lastuttamassa, 163hv-->193hv ja 340 Nm --> 420 Nm. Ylimääräistä tosiaan tarttis tuohon sen ~500 :(

Joo kyllä se neliveto on kieltämättä aika huikee ominaisuus. Itse etuvedosta nelivetoon siirtyneenä olen täysin samaa mieltä.

P.S. Itselläkin kone lastutettu eli 2.7L BiTurbon tehdas lukemat 265 hevosta ja nyt ABT sportsline lastun kera 310 heppaa. (edellinen omistaja oli lastuttanut)

On pojilla komiaa peliä alla. Itse riudutaan vielä koulussa joten ei oikeen varaa ole autoa ostaa. Olen kylläkin kovin innostunut näistä pikkusporteista mitä nykyään taas saa.

Esimerkiksi Renault Sport Twingo on oikein onnistunut ja hintaakin vain 15600 ranskassa + 450 Cup-alustasta. Jos sitä suomeen joskus saisi...

Ford Ka ST on myös parin nettiin eksyneen kuvan perusteella vaikuttaa oikein mielenkiintoiseltä, varsinkin jos siinä on 500 Abarthin 1.4 turbopata. Tosin jotkut huhut spekuloivat Fordin omaa 1.6 litrasta hieman viritettynä, mikä kelpaisi myös täysin. Tottakai turbossa olisi virivaraa enemmän ja huomattavasti halvemmalla...

Niinkuin tuossa joku ehtikin jo sanoa, yhdellä ahtimellahan tuo on. Erikoista kyllä että tfsi:tä ei enää ole mallivuodessa 09 eteenpäin, vaan tupla turbot ja single turbot ovat kaikki tuota tsi:tä. Ehkä selkeyden vuoksi; TDI, GTI, MPI, FSI, TSI jne.
Hyvä on a4 ollut näillä kilometreillä, ajelen aika paljon espoo-nummela-karkkila-espoo ympyrää ja maantiellä kulutus on ollut 5,4 - 6,1l/100km. Heppoja ostettaessa 160.......

Tällä rintamalla ei mitään uutta, E46 325xi on tuottanut valtavat määrät nautintoa niin kesällä kuin talvella ja pysynyt nipussa ihan eri tapaan kuin aiemmat Audit ja VW:t.
Ensimmäinen kerta yli 7 vuoden autoilu-urallani, ettei vuoden sisään ole radalla ja tielläkin rivakasti ajettuun autoon tarvinnut tehdä mitään korjauksia, vain normaali öljyhuolto tänä vuonna.

Ennen kevättä pitää päivittää jarruja, ilmeisesti RedStuff-palat ja Zimmermannin uritetut levyt ovat hyvä päivitys orkkiksiin hinta/laatusuhteeltaan?

Bensaa tuo juo siihen malliin, että seuraava peli saa olla taloudellisempi jos hinnat tulevaisuudessa suuntaavat taas noihin 1,50 e/l lukemiin. Vuosi-pari, niin käytetyt 123d coupet alkavat olla oikeissa hinnoissa :)
Uutta evoa (ecoty-numero) lukiessa alkoi kyllä pakanallisesti himottamaan Renault Megane R26.R, harmi vaan ettei noita tulla Suomessa näkemään...

Minä vaihdoin viime kesänä Seat Leon FR 05:n punaiseen Dodge Caliber SRT-4:ään, järkeä tuossa ei hirveästi kyllä ollut kun kuukausierät nousivat aika kipurajoille ja autot ovat kuitenkin vaan autoja... On sillä kuitenkin ihan mukava ajella.

Minä vaihdoin viime kesänä Seat Leon FR 05:n punaiseen Dodge Caliber SRT-4:ään, järkeä tuossa ei hirveästi kyllä ollut kun kuukausierät nousivat aika kipurajoille ja autot ovat kuitenkin vaan autoja... On sillä kuitenkin ihan mukava ajella.

Kyseessä on ilmeisesti se vajaa 300 heppanen malli? Liikuttaa varmaan ihan mukavasti autoa:). Niin ja onhan tuo noin ulkoisestikin oikein pätevän näköinen peli.

Jooseppi kävi sijoittamassa rahansa muuhunkin kuin viinaan. Vaihdoin vanhan Avensikseni (hyvä auto oli, ikävä häntä) Lexus Is200:seen. Auto on vm. 2004 ja vain 60tkm ajettu.

Varusteita:
-Aluvanteet
-Nahkaverhoilu
-Alumiiniset poljinpinnat sun muuta pientä sisustassa
-Automaatti

Auto on täysin alkuperäisessä kuosissaan ja sellaisena pysyykin. Loistava auto ajaa ja kuutoskone on todella miellyttävä, munakas ja vie autoa halukkaasti. Ilo ajella :)

Kuva on suunnilleen samanlaisesta, mutta ei omasta autosta. Pitänee ottaa kuvia kun saan jostain kameran käsiini.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom