Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avowed

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Aa luulin että ois pelistä puhuttu mut samat jatkät sama väittely. Ei millään pahalla.

Ite odotan paljon ku kaikki pillarsit pelattu ja pääsee nyt pleikalla kokeen.
No onhan tuossa nyt pelistä aika paljon puhuttukin. Vaikkapa oma viestini vain hieman ylempänä. Avasin siinä aika kattavasti oman näkemykseni pelistä. Vähän ristiriitainen peli itselleni, mutta jäi toki plussan puolelle kaiken kaikkiaan.

Ja muuten eipä tuossa kyllä mitään väittelyä mistään käyty. Itse totesin yhden kommentin tuohon hintakysymykseen kommentoineelle kirjoittajalle, ja ihan ymmärrettävää, että hän siihen vielä halusi jotain kommentoida. Itse en sitten enää nähnyt tarpeelliseksi sen jälkeen asiaa toki kommentoida. Aika herkkänahkaista on, jos tuon koki väittelyksi, eikä myös huomaa, kuinka peliin liittyvää keskustelua on hyvinkin muuten käyty.

Itsellä tämä jäi lopulta kesken, vaikka aluksi ihan hyvältä tuntuikin. En syitä sen paremmin identifioinut, mutta eiköhän se pohjimmiltaan johdu siitä ettei hahmot ja tarina jaksaneet kiinnostaa. Ehkä PS Plus pelinä voisi joskus tulevaisuudessa antaa vielä uuden mahdollisuuden.

Näköjään täysin tyhjää OT:tä samoilta käyttäjiltä.

Hommaan ASAP tän Pleikalle, koska tykkään Obsidianista. Pelasin pari kenttää Xlaatikolla, ja tuli kädet niin kipeeks sillä epäergonomisella paska-ohjaimella, ja muita pelejä, nii kesken jäi.

Pelinä todella hauska ja laadukas.

Näköjään täysin tyhjää OT:tä samoilta käyttäjiltä.

Hommaan ASAP tän Pleikalle, koska tykkään Obsidianista. Pelasin pari kenttää Xlaatikolla, ja tuli kädet niin kipeeks sillä epäergonomisella paska-ohjaimella, ja muita pelejä, nii kesken jäi.

Pelinä todella hauska ja laadukas.
Hauskaa, että joku valittaa off-topicista, ja sitten alkaa heti samaan viestiin valittamaan siitä, kuinka jollakin tietyllä ohjaimella tulee kädet kipeäksi pelatessa. En ihan heti keksi miten liittyy sinänsä kyseiseen peliin, kuinka huono joku ohjain on juuri sinulle (minulle muuten ergonomisesti paras mahdollinen ohjain, kaikki muut jäävät reilusti taakse. sorry ot!). Olisi sen ilman tuollaista angstista tilitystäkin voinut kertoa, että peli jäi kesken. En toki noin muutoin näin herkkänahkaisesti kommentoisi asiaan, mutta pakkohan se on malka toisen silmästä pois ottaa, jos hän ei itse sitä huomaa…

Ylös Bottom