Vastaus: Babylon 5 -sarjasta myös suomijulkaisu
Jes itsekin olin suuri sarjan fani ja aikoinaan kolme ekaa tuontantokautta olikin aivan loistavaa viihdettä teknisestä rajoittuneisuudesta huolimatta, mutta varjosodan päättymisen jälkeen alkoi piiiitkä alamäki. Ja nyt kun on tullut muitakin sarjoja seurattua sekä scifi, että muitakin niin pysyn mielipiteessäni, että Babylonista on aika ajanut ohi. Minä puhuin kohdeyleisöstä Suomessa, mutta oikeassa olit, ihan perstuntumalla sen heitin.
xclone sanoi:No kyllähän tuo suomijulkaisu tulee myymään todennäköisesti aika hyvin kun ne tulee myyntiin normaaleihin kauppoihin kuten prisma, citymarket jne... Ja tuossa mainitset että babylon 5 on ajastaan jäljessä, omasta mielestä sarja on taas iätön ja lisäksi vielä että sarjan kulta aikoina kohdeyleisö ei ollut suuri... lol mitä MUTUA taas. Sarja on ollut yksi suosituimmista ja katsotuimmista scifi sarjoista kautta aikojen. ...
Jes itsekin olin suuri sarjan fani ja aikoinaan kolme ekaa tuontantokautta olikin aivan loistavaa viihdettä teknisestä rajoittuneisuudesta huolimatta, mutta varjosodan päättymisen jälkeen alkoi piiiitkä alamäki. Ja nyt kun on tullut muitakin sarjoja seurattua sekä scifi, että muitakin niin pysyn mielipiteessäni, että Babylonista on aika ajanut ohi. Minä puhuin kohdeyleisöstä Suomessa, mutta oikeassa olit, ihan perstuntumalla sen heitin.