Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Baldur's Gate: Dark Alliance

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostoslistalle menee tämäkin peli demon perusteella.
Ihan mukava varmasti niille jotka sattuu tykkäämään Diablojen tapaisista peleistä.

Jotenkin tulee mieleen yköspleikan diablo, jota on tullu pelattua ympäri vuorokauden kaksinpelinä kavereiden kanssa. varmaan tämän pelin co- opissa on samallaista meinikiä. täytyy ostaa.

Varmaan olis saanut vielä enemmän pojoja jos ei Bg:tä ei oltais tehty pc:lle. mutta noi on ihan kelpo pisteet tietenkin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Varmaan olis saanut vielä enemmän pojoja jos ei Bg:tä ei oltais tehty pc:lle. mutta noi on ihan kelpo pisteet tietenkin
luulen kanssa että ysi olisi tullu jos ei aikaisempia baldurs geitteja olis ollu tai jos pelillä olis joku muu nimi joka ei olisi viitannut baldur's gateen

Ps2factionissa kerrottiin että Baldur's Gate on jo lähetty maahantuojille. Kohta tulee BG:DarkAlliance :)

nyt kun minäkin ostin tuon demon niin ei voi sanoa kuin että Baldur's Gate on helmi, graffat on nam nam

Huomenna se tulee 14.12 kauppoihin:D ,itse toivon sen joululahjaks niin ei voi pelaa sitä vielä huomenna:mad:

Hmmm... Tämä taitaa olla ainoa joulun peleistä, joka jää minulla ostamatta. Kukkaro ei oikein tahdo venyä siihen, että ostaisin kuukauden sisällä 8 peliä (olen nyt ostanut jo 7). Mutta samapa tuo, kun en ole Balduriin PC-puolellakaan tutustunut...

Eilen näytti olevan jo Lahdessa myynnissä ko. tekele... jätin hyllyyn ja ostin Jak & Sucksterin... joku tilapäinen mielenhäiriö. Jumalauta =)

Täytynee perua nuo aikaisemmat puheeni... Kävin tänään testaamassa Balduria ja jäin oikein pahasti koukkuun :D Taidan painella huomenna vakioliikkeeseeni ostamaan sen..

kokemuksia kokoversiosta mahdollisimman paljon! ehtis vielä pukin konttiin jos vaikuttaa hyvältä :)

Kokeilin tosiaan peliä vakioliikkeessäni, ja olihan se aivan mahtava kokemus... Grafiikka oli hienon näköistä ja valaistus ym. efektit todella vaikuttavia. Pelaaminenkin onnistui vaivatta dualshockilla. Ainoastaan kamerakulmat häiritsivät toisinaan. Ostamisen arvoinen peli :D

Demo vaikutti kyllä lupaavalta, selvää pukinkontti ainesta. Mutta yks juttu jäi hieman hämään, pystyykö koko versiossa zomaan kameraa ollenkaan?
En väitä, että kamera systeemi olisi huno, mutta zoomaaminen hieman lähemmäksi olisi hyvä.

Läpihän tuokin peli jo on... aika lyhykäinen (3 yötä), mutta ihan hyvä peli. Kerran läpi pelattua pääsee(/joutuu) pelaanaam erikois-kenttää eräällä peleistä tutulla henkilöllä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha77
Demo vaikutti kyllä lupaavalta, selvää pukinkontti ainesta. Mutta yks juttu jäi hieman hämään, pystyykö koko versiossa zomaan kameraa ollenkaan?
En väitä, että kamera systeemi olisi huno, mutta zoomaaminen hieman lähemmäksi olisi hyvä.
Tämä tuli nyt sitten hommattua ;) Kauniin näköistä totta tosiaan, mutta heti kättelyssä rupesi ärsyttämään tuo kamera systeemi.

Olen siis samaa mieltä, että olisi saanut olla zoomi tai muuten vähän lähempänä.

Yllätykseksi pelistä näköjään löytyy myös 2-peli mahdollisuus. Pitää hallitus maanitella pelaamaan siis ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Tämä tuli nyt sitten hommattua ;) Kauniin näköistä totta tosiaan, mutta heti kättelyssä rupesi ärsyttämään tuo kamera systeemi.

Olen siis samaa mieltä, että olisi saanut olla zoomi tai muuten vähän lähempänä.

Yllätykseksi pelistä näköjään löytyy myös 2-peli mahdollisuus. Pitää hallitus maanitella pelaamaan siis ;)

Tosi hyvä lisä toi kaksinpeli tossa BG:ssä

Kaksinpeli on pelin suola. Sopivalla hahmoyhdistelmällä tulee äkkiä silppua hurjistakin vihollisjoukoista ja pomoista.

Hieman harmittaa tuon sorceressin tehottomuus. Eukon kun tulisi olla vähintään tasolla >20, ennekö alkaa selvää jälkeä tulla. Toisen hahmon apurina toki toimii sähkö- tai jääloitsujen kanssa. Alhaisilla tasoilla ainoa järkevä pelityyli on "battlemage", eli kilpi kauniiseen käteen, toiseen tuima tappoase.
Vihollinen hidastuu sähköllä tai jäällä, jolloin sitä voi kurmoottaa hetken.

Ylös Bottom