Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Baldur's Gate: Dark Alliance

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä löytää Soihdun? kun olen juuttunut sinne jäävuorele jossa pitää sytyttää se ISO "kuppi".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Akutius
Mistä löytää Soihdun? kun olen juuttunut sinne jäävuorele jossa pitää sytyttää se ISO "kuppi".


Se on joko siinä kääpiön vieressä kun se kuolee tai sitten jommassa kummassa näistä paikoista...se läntinen reitti paikka tai se itäinen ja siellä itäisestä saa sen sieltä luolasta ja läntisestä se on siellä ihan mestan lopussa, veden vieressä. Mutta on pakko käydä joka paikassa että saa ne kamat, että pystyy sytyttää sen "ISON kupin"
 
baldurïs gate:dark alliance

onkos teill kyseinen peli? sain sen eilen ja se on mielestni aika hyv... tietk kukaan miss sivuilla olis sen kartat
 
Re: baldurïs gate:dark alliance

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tonttu
onkos teill kyseinen peli? sain sen eilen ja se on mielestni aika hyv... tietk kukaan miss sivuilla olis sen kartat

Jos juo kahvia ja tulee tuommoista tekstiä, ei kiitos
 
BG Kysymys

sain ton pelin jo aikaa sitten. todella loistava mutta niinkuin muutkin on sanonu aivan liian lyhyt!!!!! sitten siihen kysymykseen:
Oon pelannu easy,normal ja extreme tasot läpi niin ilmestyykö drizzt pelaajavalikkoon vai pitääkö jatkaa Gautletin tallennuksesta????? meinaan menin tallentaan gauntlet saven päälle
 
kyll äse kauan sitten läpi jo on vedetty.
kaksinpeli todellakin on hauskaa mutta samalla ruudulla liikkuminen on joskus hankalaa.
 
Jos tykkäsitte Dark alliancesta, voisitte pitää yhdestä
(olikohan se Konamin tekemä) D&D pelihallipelistä.

Siis yhteistähän D&Dn sääntöjen kanssa ei ollut paljoakaan
mutta kaikki hirviöt, tavarat ja rodut ovat tallella.

Peli on D&D: Shadow's Over Mystara. On myös toinen
samanlainen nimeltä D&D: Tower of Doom.

Itse olen ladannut kummatkin PCeelle ja pelailen niitä
mame-emulaattorilla.

Ihan jees ajanvietettä. Etsikää ja löytäkää, ette pety.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wihannes
Jos tykkäsitte Dark alliancesta, voisitte pitää yhdestä
(olikohan se Konamin tekemä) D&D pelihallipelistä.

Siis yhteistähän D&Dn sääntöjen kanssa ei ollut paljoakaan
mutta kaikki hirviöt, tavarat ja rodut ovat tallella.

Peli on D&D: Shadow's Over Mystara. On myös toinen
samanlainen nimeltä D&D: Tower of Doom.
Pelit löytyvät myös Saturnille JAP-importteina (tosin ovat nykyään aika hintavia). En kyllä tiedä ovatko nuo nyt niin samaa genreä kuin Dark Alliance. Pelit ovat siis perinteisiä hack 'n' slasheja samaan tyylin kuin esim. Segan Golden Axe.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Pelit löytyvät myös Saturnille JAP-importteina (tosin ovat nykyään aika hintavia). En kyllä tiedä ovatko nuo nyt niin samaa genreä kuin Dark Alliance. Pelit ovat siis perinteisiä hack 'n' slasheja samaan tyylin kuin esim. Segan Golden Axe.

Eikös dark alliancekin ole aikamoista hack'n slashia ?
En ole golden axea pelannut joten en voi sanoa.

Tänään tulee PS2 postissa ja heti dark alliancea ostamaan. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wihannes
Jos tykkäsitte Dark alliancesta, voisitte pitää yhdestä
(olikohan se Konamin tekemä) D&D pelihallipelistä.
...
D&D: Shadow's Over Mystara.
Oooh...
Tuota tuli pelattua joskus nuorempana ihan pelihallissa. Todella addiktiivista mättöä. Kokeilisin muuten, mutta en oikein pidä emulaattoreista, eikä ko. peliä taida enää mistään saada.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wihannes
Eikös dark alliancekin ole aikamoista hack'n slashia ?
En ole golden axea pelannut joten en voi sanoa.

Tänään tulee PS2 postissa ja heti dark alliancea ostamaan. :)

Onhan tuo melekoosta mättyä, mutta hemmetin hyvä peli. Eli hyvän pelivalinnan olet tehnyt. Et takuulla tule pettymään. Itse tuota just hakkailen läpi jo ties kuinka monennetta kertaa, nyt tosin ensimmäistä kertaa Extreme-vaikeustasolla Drizztillä...
 
Matkan varrella tulee erilaisia amulettejä ja ringejä,joissa ei ole valmiina statseja. Pystyykö amulettejä ja ringei ideemään vai onko ne vain rahaa?
 
Re: BG Kysymys

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Make
sain ton pelin jo aikaa sitten. todella loistava mutta niinkuin muutkin on sanonu aivan liian lyhyt!!!!! sitten siihen kysymykseen:
Oon pelannu easy,normal ja extreme tasot läpi niin ilmestyykö drizzt pelaajavalikkoon vai pitääkö jatkaa Gautletin tallennuksesta????? meinaan menin tallentaan gauntlet saven päälle

Voi olla että menit säheltään, en oo tosin varma.
Muistaakseni Gauntlet aukeaa, kun on läpäissyt pelin.
Jos läpäiset Gauntletin aukeaa Extreme-taso, jonka läpäisemällä saa auki Drizztin pelaajavalikkoon.

Tällä cheatilla pääsee pelaan Drizztia heti:
paina pohjaan pelaajavalikossa:
L1, R1, kolmio ja paina X:ää.
Peli käynnistyy Drizztilla!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rixa
Matkan varrella tulee erilaisia amulettejä ja ringejä,joissa ei ole valmiina statseja. Pystyykö amulettejä ja ringei ideemään vai onko ne vain rahaa?

ne on pelkän arvon takia, eli ne on periaatteessa samaa kamaa kun jalokivet.

...tulispa se jatko-osa pian ja olisipa se yhtä hyvin toteutettu, u know, pelattavuus ja silleen.
 
Täytyy sanoa, että yksi niistä harvoista peleistä, jonka olen jaksanut pelata läpi. Parannusehdotuksena seuraavalle versiolle toivoisin dynaamisempaa maailmaa; eli uudelleenpeluu poikkeaisi edellisestä jotenkin.
 
Niin, en sano, etteikö peli olis hemmetin hyvä jo noin lineaarisenakin kun se nyt on, mutta voishan tosta tehdä vähä vähemmän putkimaisen. Tuossa kun oikeestaan vaan kävellään käytävää pitkin koko ajan ja tapetaan kaikki mikä liikkuu. Silti jostain kumman syystä tuo on tullu viidesti läpi hakattua...

Suurella innolla odottelen kakkosta. Varsinkin ku ykkönen jäi niiiiiiiin jännään kohtaan. Harmi vaan, että se olikin sitten another tale :( Harvoja pelejä tuo BG: DA, joiden peluuta haluaisi jatkaa loputtomiin.
 
Eikös tule myös joku AD&D Heroes(tai joku sellanen) ps2:lle jossa pääsee 4 pelaajaa mättään samaan aikaan..itse olen pelannu ton BG:n joku ziljoona kertaa läpi mutta rupee pikkuhiljaa tympimään tulis jo se jatko-osa tai toi heroes hässäkkä :D, ja tietenkin pc:llä pelattu kaikki bg:t läpi :D, pitää vaan odotella sitten sitä jatko-osaa kun ei muutakaan voi..
 
Ylös Bottom