Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Demon perusteella kyllä itse ainakin petyin pahasti, sillä odotin pelistä saman tyylistä kuin banjo-kazooie nintendo 64:llä. Sillä kärryllä ajaminen oli kömpelöä ja hankalaa, eikä meinannut luonnistua alkuunkaan ja tunnusti että sitä kuitenkin tarvitaan lähes joka paikassa. Banjo landissakin oli heti kaksi kilpa-ajoa, joista pystyi saamaan palapelin palan. Siis onko peli tosiaankin melkein vain erilaisilla härveleillä ajelua?

Onneksi kuitenkin alkuperäinen peli on tulossa marketplacelle.. :)
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Demon perusteella kyllä itse ainakin petyin pahasti, sillä odotin pelistä saman tyylistä kuin banjo-kazooie nintendo 64:llä.

Sama... Kyllä ainakin itselläni näky textuuri popuppei yhtenään ja muutenkin kauheen sekavan näköinen peli oli. Kattoo nyt, jos joskus hommais.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Joo samaapa samaa. Videoiden perusteella odotukset oli jotain, demon perusteella nollissa.
Alkuperäistä odotellessa.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

IGN:ltä tuli kolmisivuinen arvostelu, ja arvosana on jälleen piilossa.
8.3
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts is a game that never stopped being fun for me. It's an odd duck that doesn't fit into any conventional game genres and probably isn't right for everybody. Despite its friendly appearance, Nuts & Bolts isn't exactly easy to pick up and play and might be over the head of some small children. There's a lot of depth here and the vehicle creation tools allow you to flex your mind and your fingers at the same time. This is a great change of pace from the usual Xbox 360 fare and a game that will offer a lot of fun to those willing to invest some time in it.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

IGN:ltä tuli kolmisivuinen arvostelu, ja arvosana on jälleen piilossa.

Aika iso ero pääsaitin ja IGN UK:n arvioissa.

vähän jäi harmittamaan se englanninkielisen tekstin paljous. Poika(8v) kun pelasi niin eipä noita satoja rivejä tekstiä oikein jaksanut alkaa tulkkaamaan. Suomennetaankohan tätä julkaisuun

Ääninäyttälijöiden puute on iso WTF. Demossa piti tarkistaa että kaikki äänet ovat todellakin päällä. Nintendolta tätä voisi odottaa mutta ei Microsofilta.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Logbox 720! :D Joo, kyllähän tämäkin alkaa kiinnostaa, varsinkin kun tasohyppely on siivottu pois. :)
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Jos haluat hyötyä tuosta ennakkotilaustarjouksesta (Alkuperäinen Banjo-Kazooie Live Arcadesta ilmaiseksi 2 viikkoa ennen varsinaista julkaisua), pitänee täällä Pohjolassa turvautua GameStoppiin.

http://www.joystiq.com/2008/09/27/r...-bolts-pre-order-locations-for-xbla-banjo-bo/

Jahas, onkos joku käyny varaamassa jo tän ja saitteko koodin samantien käteen? Ite kävin eilen pistää Gamestopissa varaukseen mutta ainakaan siinä vaiheessa ei mitään koodeja jaeltu, tai no itteasiassa eipä siellä tunnuttu tietävän koko boonuksesta.. Kenties samalla saa kun käy lunastaan pelinsä?
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Ääninäyttälijöiden puute on iso WTF. Demossa piti tarkistaa että kaikki äänet ovat todellakin päällä. Nintendolta tätä voisi odottaa mutta ei Microsofilta.

Reilu 12 tuntia pelattuna ja tämä on kyllä yksi suurimmista mokista koko pelissä. Ääninäyttelyn puute syö paljon hohtoa vitseistä, joita viljellään jatkuvaan tahtiin. Muuten peli tuntui alkuun hieman nihkeältä, mutta loppua kohti meininki on parantunut huomattavasti.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Itse eilen väänsin demoa ja aika köyhältä vaikutti. Banjolandiin asti jaksoin pelata jossa pääsi pelaamaan jotain ajotehtävää, joka tylsyydessään oli ällistyttävä. Ehkä peli paranee loppua kohden? Kertokaahan ihmiset jotka olette enemmän tätä päässeet mättämään että mättääkö vaiko ei :) Tästä kuitenkin ennakkoon tuli oltua innoissaan vaan tuo demo pisti hankintainnostukset maihin.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Itse eilen väänsin demoa ja aika köyhältä vaikutti. Banjolandiin asti jaksoin pelata jossa pääsi pelaamaan jotain ajotehtävää, joka tylsyydessään oli ällistyttävä. Ehkä peli paranee loppua kohden? Kertokaahan ihmiset jotka olette enemmän tätä päässeet mättämään että mättääkö vaiko ei :) Tästä kuitenkin ennakkoon tuli oltua innoissaan vaan tuo demo pisti hankintainnostukset maihin.

Arvostelu on tulossa luettavaksi vielä tänään myöhemmin.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Itse eilen väänsin demoa ja aika köyhältä vaikutti. Banjolandiin asti jaksoin pelata jossa pääsi pelaamaan jotain ajotehtävää, joka tylsyydessään oli ällistyttävä. Ehkä peli paranee loppua kohden? Kertokaahan ihmiset jotka olette enemmän tätä päässeet mättämään että mättääkö vaiko ei :) Tästä kuitenkin ennakkoon tuli oltua innoissaan vaan tuo demo pisti hankintainnostukset maihin.

Itellä oli aluks ihan samat fiilikset demosta, tuntu jotenkin hiton tylsältä ja sekavalta koko peli. Pyörin tosiaan vaan suurimmaks osaks siellä showdown townissa (ja eihän siellä oikeestaan mitään tekemistä ookkaan) ja kävin vaan jonkun yhen tai pari challengee tekemässä siä banjolandiassa. Mutta eilen sitten koitin oikeen ajatuksen kanssa demoo kunnolla ja tällä kertaa nautinkin siitä tosi paljon. Pyrin keräileen kaikki palapelin palat, nuotit ja ne vinkuvat kaverit sieltä mukaan. Haasteetkin tuntu paljon hauskemmilta kun käytti vähän aikaa niitten kärryjen rakentamiseen! Ensimmäisenä tein sen haasteen missä pitää saada potkupallot maaliin ja rakensin sitä varten sellasen yksinkertasen mutta toimivan "haarukka-auton" ja sitä sitä sitten pikku hiljaa muokkailin muita haasteita varten ja lopulta se olikin aika hiton näyttävä pirssi heh.. Tän jälkeen tein sellasen kevyen helikopterityyppisen asian millä etin niitä vinkuvia kamuja ja naureskelin pelin huumorille, ja kyllähän siinä reilu tunti vierähti ja peli rupes kiinnostamaan taas aika helvetisti.
Tänää vissii pitäs käydä noukkiin kokoversio mukaan jos se on kerenny jo kaupa hyllyyn.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Itellä oli aluks ihan samat fiilikset demosta, tuntu jotenkin hiton tylsältä ja sekavalta koko peli. Pyörin tosiaan vaan suurimmaks osaks siellä showdown townissa (ja eihän siellä oikeestaan mitään tekemistä ookkaan) ja kävin vaan jonkun yhen tai pari challengee tekemässä siä banjolandiassa. Mutta eilen sitten koitin oikeen ajatuksen kanssa demoo kunnolla ja tällä kertaa nautinkin siitä tosi paljon. Pyrin keräileen kaikki palapelin palat, nuotit ja ne vinkuvat kaverit sieltä mukaan. Haasteetkin tuntu paljon hauskemmilta kun käytti vähän aikaa niitten kärryjen rakentamiseen! Ensimmäisenä tein sen haasteen missä pitää saada potkupallot maaliin ja rakensin sitä varten sellasen yksinkertasen mutta toimivan "haarukka-auton" ja sitä sitä sitten pikku hiljaa muokkailin muita haasteita varten ja lopulta se olikin aika hiton näyttävä pirssi heh.. Tän jälkeen tein sellasen kevyen helikopterityyppisen asian millä etin niitä vinkuvia kamuja ja naureskelin pelin huumorille, ja kyllähän siinä reilu tunti vierähti ja peli rupes kiinnostamaan taas aika helvetisti.
Tänää vissii pitäs käydä noukkiin kokoversio mukaan jos se on kerenny jo kaupa hyllyyn.

Samanlaisia mietteitä kokoversiosta:

http://www.konsolifin.net/xbox/arvostelut/421/
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Pohjana sanon että olen itse pelannut alkuperäiset n64 pelit läpi.

Olin erittäin skeptinen pelin konseptista, samoin demo jätti epäillyksen varaan ja peli jäi hyllylle. Meni 2 viikkoa ja olin pelannut live arcade versiota alkuperäisestä banjo-kazooiesta ja himo vei voiton ja kävin ostamassa uusimman eli nuts and boltsin.

Olen ERITTÄIN tyytyväinen peliin. Se on tuore tuulahdus uudenlaista pelattavuutta ja itse olen viihtynyt pelin parissa. Alku pettymys varmasti tulee jokaisella banjo fanilla mutta yrittäkää olla avoimin mielin pelin suhteen. Se oikeasti tarjoaa hauskoja hetkiä ja hyviä läppiä sielä täälä.

Sanoisin että tässä on kyseessä samanlainen tapaus kun Disney Pixar sekä shrek leffat. Ulkokuorelta lapsenmielisiä mutta paljon sydäntä pelissä että jokainen ikäluokastaan riippumatta viihtyy.

fps fanaatikot pysykää kaukana. tod näk teille tämä ei tarjoa mitään.

Muille suosittelen lämpimästi menemään kipin kapin kauppaan ja hakemaan erinomaista viihdettä talvi iltoihin piristeiksi !!!
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Sais tulla wiille:mad:
Omien koneiden rakentelu kuulostaa hauskalta:D
Olen itsekin pelannut ekaa ja tokaa osaa.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Demo ei kyllä tosiaan itselleni kelvannut mutta koko peli vei kyllä mukanaan. Rakettimoottorilla varustettu jaettikyrpae vasempaan kivekseen sijoitetulla itsetuhomekanismilla ja päädyssä sijaitsevalla vesiruiskullaan vei sydämen mukanaan. Vanhana legomiehenä tulee aina uuteen challengeen rakennettua uusi ajokki, ja tuohonhan saa aikaa tuhraantumaan. 85 taitaa olla noita palasia kerättynä tällä hetkellä.

Tuosta lisäsisällöstä pitääkin kysyä, selvisikö kenellekään miten se aktivoituu? Ainakaan Klungon paikassa ei ollut uutta klungopeliä :p

Edit: Toimiiko kellään muulla lisäri vielä? Itselleni ei ole nuo lisä achievementitkään kirjautuneet pelin tietoihin vielä Ö_ö

Edit: Juu piti itse peliin ladata se update :) Jo toimi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Demo ei kyllä tosiaan itselleni kelvannut mutta koko peli vei kyllä mukanaan. Rakettimoottorilla varustettu jaettikyrpae vasempaan kivekseen sijoitetulla itsetuhomekanismilla ja päädyssä sijaitsevalla vesiruiskullaan vei sydämen mukanaan. Vanhana legomiehenä tulee aina uuteen challengeen rakennettua uusi ajokki, ja tuohonhan saa aikaa tuhraantumaan. 85 taitaa olla noita palasia kerättynä tällä hetkellä.

Tuosta lisäsisällöstä pitääkin kysyä, selvisikö kenellekään miten se aktivoituu? Ainakaan Klungon paikassa ei ollut uutta klungopeliä :p

Edit: Toimiiko kellään muulla lisäri vielä? Itselleni ei ole nuo lisä achievementitkään kirjautuneet pelin tietoihin vielä Ö_ö
Pelasin peliä samalla kun Xbox imi dlc:tä ja valmistumisen jälkeen se automaattisesti lisäyty siihen ja seuraavan kerran showdown towniin mennessä tuli LOG:n ilmoitus, että uuteen challenge-areenaan pääsee Mumbon takaovesta. Uutta Klungoa en ole vielä nähnyt muuten kuin jättimäisenä palapelinä challenge-hallin seinällä.
 
Vastaus: Banjo Kazooie: Nuts and Bolts

Demo ei kyllä tosiaan itselleni kelvannut mutta koko peli vei kyllä mukanaan. Rakettimoottorilla varustettu jaettikyrpae vasempaan kivekseen sijoitetulla itsetuhomekanismilla ja päädyssä sijaitsevalla vesiruiskullaan vei sydämen mukanaan. Vanhana legomiehenä tulee aina uuteen challengeen rakennettua uusi ajokki, ja tuohonhan saa aikaa tuhraantumaan. 85 taitaa olla noita palasia kerättynä tällä hetkellä.

Tuosta lisäsisällöstä pitääkin kysyä, selvisikö kenellekään miten se aktivoituu? Ainakaan Klungon paikassa ei ollut uutta klungopeliä :p

Edit: Toimiiko kellään muulla lisäri vielä? Itselleni ei ole nuo lisä achievementitkään kirjautuneet pelin tietoihin vielä Ö_ö

Uuden Klungo-pelin saa käyttöön vissiin vasta, kun kaikki haasteet läpäisee. Palkintoa kerrakseen :D
 
Ylös Bottom