Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja sv
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

mikä olisi hyvä taktiikka banen kukistamiseen???pelaan hardilla ja tuntuu vaikelta kun vihuja tulee vielä sen avuksi.....:rolleyes::rolleyes:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

mikä olisi hyvä taktiikka banen kukistamiseen???pelaan hardilla ja tuntuu vaikelta kun vihuja tulee vielä sen avuksi.....:rolleyes::rolleyes:

Ite pääsin silleen, et ku niit vihui tulee ni torjut vaan niitä ja sit ku bane lähtee rynnimään heität sen quick batrang jutun ni menee sit päähän. Tai sit jos ei toimi ni oot vihu kasan keskel ja väistät banee ni vihut jää alle ku se sielt jyrää. Vähä epäselvästi kirjotin :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Ei tarvitse eikä niitä sillain kaukaa pysty edes analysoimaan, mutta tosiaan se piste pitää olla millin tarkasti siinä kaaren alla.

Siis mikä piste kaaren alla? Eihän niissä kysymysmerkeissä ollut mitään pistettä?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Piste on juuri samanvärinen kuin itse kysymysmerkkiosa.

Oma ongelmani:

Kuinka pystyn palata ulkoreittiä sinne Batcaveen, jotta voisin noukkia viimeisen jäljellä olevan trophyn yhdeltä irtonaiselta saarelta, näyttävät pilareilta. En löydä millään reittiä. Eikai vain ollut pelkkä yhden kerran mahdollisuus?

caves---statue-16--article_image.jpg
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Ongelmia.
Pitääkö tuolla mestassa missä nuo kätyrit etsivät sitä paperia, oikeasti tappaa nuo kaikki? Ei noita vastaan ole Hard:lla mitään saumaa, vaikka kuinka hakkaa ja combottaa niin aina ne nousevat uudestaan.
Heh Perus. Valittaa foorumilla niin menee heti läpi.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Oma ongelmani:

Kuinka pystyn palata ulkoreittiä sinne Batcaveen, jotta voisin noukkia viimeisen jäljellä olevan trophyn yhdeltä irtonaiselta saarelta, näyttävät pilareilta. En löydä millään reittiä. Eikai vain ollut pelkkä yhden kerran mahdollisuus?

caves---statue-16--article_image.jpg

Batcaveen pääsee takas sen luolaston kautta, josta mentiin Killer Crocin luolaan. Helpoin reitti on Arkhan Northin kautta. Alueen luoteiskulmassa on sortunut tiilirakennus ja se ylimmältä tasolta löytyy teräsovi josta pääsee sisälle. Sieltä sitten etsii reitin sinne Lepakkoluolaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Toivottavasti joku osaisi selittää mulle tämän koska mulla menee hermot tän kans. Eli olen etsimässä näitä arvuuttajan piirtämiä kysymysmerkkejä. Olen löytänyt jo kaiken muun arvuuttajan "arvoituksen" mutta tämä puuttuu.
Eli se "caves" alue missä on se iso "huone" missä on todella monta kerrosta eikä crapplella pysty liikkumaan. Siellä ylhäällä oli se pumppuhuone. Olen sieltä löytänyt sen kysymysmerkin mutta se helvetin piste on hukassa. Olen joka asennosta ja paikasta koittanut sitä katsoa mutta mistään en sitä löydä.. Toivottavasti joku osaisi auttaa?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Toivottavasti joku osaisi selittää mulle tämän koska mulla menee hermot tän kans. Eli olen etsimässä näitä arvuuttajan piirtämiä kysymysmerkkejä. Olen löytänyt jo kaiken muun arvuuttajan "arvoituksen" mutta tämä puuttuu.
Eli se "caves" alue missä on se iso "huone" missä on todella monta kerrosta eikä crapplella pysty liikkumaan. Siellä ylhäällä oli se pumppuhuone. Olen sieltä löytänyt sen kysymysmerkin mutta se helvetin piste on hukassa. Olen joka asennosta ja paikasta koittanut sitä katsoa mutta mistään en sitä löydä.. Toivottavasti joku osaisi auttaa?

Piste on yhden pilarin kulmassa. Pilarissa on kolo, jonka sisältä löytyi Riddler Trophy. Siinä pitää katsoa vasempaan yläviistoon, jotta linja on oikea.

Toivottavasti tämä sepostus auttaa edes vähän. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

moro. miten sen croco äijän saa teilattuu. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

moro. miten sen croco äijän saa teilattuu. :)

Juoksentelet siellä crocon lairissa niiden näytteiden perässä (radari vasemmalla näyttäää matkaa seuraavalle aina) ja aina kun croco tulee eteen paukautat sitä batarangilla ohtaan. Kun olet kerännyt näytteitä tarpeeksi niin peli kyllä kertoo mitä seuraavaksi.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

moro. miten sen croco äijän saa teilattuu. :)

Ei sitä tarkasti ottaen saakaan. Ja tuohon edelliseen viestiin viitaten, Crocin lairissa ei kannata juoksennella - siitä seuraa välitön kuolema. Siellä pitää hiipiä. Paitsi silloin kun peli sanoo että pitää juosta.
Aina kun Croc ilmaantuu, paukautat sitä batarangilla otsaan (tarkasti ottaen siihen sähkökaulapantaan). Loppuvaiheessa, juokset sitten sinne tulo-ovelle ja paukautat sen räjähteen..
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Seuraat niitä sormenjälkiä sinne alas kerrokseen minne olet tiputtanut sen kattokruunun ja missä ne pari aikaisemmin pelastettua kaveria säätää. Sieltä kirjahyllystä löytyy kirja missä on kadonnut kaava
No just, eipä huomannut sitten millään. Aika kauan hilluin siellä, ja lähdin jo takaisinpäinkin talsimaan :eek:.

Eka kerta kun tässä pelissä jumahtanut, aika oletetusti moni täällä jämähtänyt samaan kohtaan...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Toivottavasti joku osaisi selittää mulle tämän koska mulla menee hermot tän kans. Eli olen etsimässä näitä arvuuttajan piirtämiä kysymysmerkkejä. Olen löytänyt jo kaiken muun arvuuttajan "arvoituksen" mutta tämä puuttuu.
Eli se "caves" alue missä on se iso "huone" missä on todella monta kerrosta eikä crapplella pysty liikkumaan. Siellä ylhäällä oli se pumppuhuone. Olen sieltä löytänyt sen kysymysmerkin mutta se helvetin piste on hukassa. Olen joka asennosta ja paikasta koittanut sitä katsoa mutta mistään en sitä löydä.. Toivottavasti joku osaisi auttaa?

Piste on yhden pilarin kulmassa. Pilarissa on kolo, jonka sisältä löytyi Riddler Trophy. Siinä pitää katsoa vasempaan yläviistoon, jotta linja on oikea.

Toivottavasti tämä sepostus auttaa edes vähän. :)

Ai että menee hermot tän kans. Pitäiskö se piste löytyä kun katsoo sieltä kolosta vai jostain muualta? Mä oon oikeesti kohta 2 tuntia etsinyt yhtä helvetin pistettä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Ai että menee hermot tän kans. Pitäiskö se piste löytyä kun katsoo sieltä kolosta vai jostain muualta? Mä oon oikeesti kohta 2 tuntia etsinyt yhtä helvetin pistettä.

Hermot meni mullakin, kunnes löyty. Toi oli oikeasti vaikea. Mut pannaas spoilereihin, niin ei tapahu vahinkoa ja joku suuttus. ;)

Mene sille tasanteelle, josta lähtee käytävä Arkham Northiin. Se on se tasanne, josta pitää jatkaa sillä ammuttavalla vaijerilla, jotta pääsee eteenpäin ja jatkamaan sinne pumppuhuoneisiin. Käänny sitten selin siihen käytävään. Nyt oikealla on toinen tasanne, jos luultavasti juuri tulit tälle tasanteelle. Ellet sitten tullut Arkham Northin kautta. Mene sinne oikealle olevalle tasanteelle. Siinä on se "roikkumisreunus" jonka avulla pääset kiertämään pylvästä. Hyppää kiinni, kierrä ja nouse tasanteelle. Nouse sen jälkeen ylemmälle tasanteelle. Edessäpäin pitäisi olla nyt se kysymysmerkin yläosa. Piste pitäisi löyty heti edestä eli siitä pylvään tasanteen "sisäseinästä".

Toivottavasti oli riittävän selkeästi kerrottu.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Hermot meni mullakin, kunnes löyty. Toi oli oikeasti vaikea. Mut pannaas spoilereihin, niin ei tapahu vahinkoa ja joku suuttus. ;)

Mene sille tasanteelle, josta lähtee käytävä Arkham Northiin. Se on se tasanne, josta pitää jatkaa sillä ammuttavalla vaijerilla, jotta pääsee eteenpäin ja jatkamaan sinne pumppuhuoneisiin. Käänny sitten selin siihen käytävään. Nyt oikealla on toinen tasanne, jos luultavasti juuri tulit tälle tasanteelle. Ellet sitten tullut Arkham Northin kautta. Mene sinne oikealle olevalle tasanteelle. Siinä on se "roikkumisreunus" jonka avulla pääset kiertämään pylvästä. Hyppää kiinni, kierrä ja nouse tasanteelle. Nouse sen jälkeen ylemmälle tasanteelle. Edessäpäin pitäisi olla nyt se kysymysmerkin yläosa. Piste pitäisi löyty heti edestä eli siitä pylvään tasanteen "sisäseinästä".

Toivottavasti oli riittävän selkeästi kerrottu.

tähän voisi vielä avuksi lisätä:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Playstation storessa näky olevan ladattavissa päivitys jolla saa Jokerin ukoks challange mappeihin.
Miten sen Jokerin saa käyttöön kun olen imuttanu päivityksen.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

öö.. asennat sen ladatun paketin ja menet pelaa challengee?
 
Ylös Bottom