Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [X360 Ennakkofiilistelyt]

Aake85

Member
En löytänyt ketjua kyseisestä pelistä joten päätin tehdä sellaisen välittömästi. Peli ilmestyy jos Play.comin päiviin on luottamista 12.6.2009.

Traileria pelistä:

Batman: Arkham Asylum Video Game, Breakout Trailer | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Pelistä on tulossa myös Batman faneja varmasti tyydyttävä collector's edition josta tietoa tämän linkin takaa:

Batman: Arkham Asylum Collector's Edition Detailed: News from 1UP.com

Olenko ainoa, jonka mielestä tulossa ensimmäinen Batman-lisenssiä kunnioittava peli sitten 8-bittisen Nintendon Batmanin. (Ok, oli Lego Batman omalla tavallaan viihdyttävä;).

Fiilistelyä tähän ketjuun, itse laitoin eilen tilaukseen Play.comista Collectors Editionin suht suolaiseen 77,99 hintaan, tulliin saattaa jäädä, mutta eipä mitään voi. Muualta en ole tuota Collector's editionia nähnyt, jos joku bongaa niin ilmoittakaa!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum

Peli ilmestyy tietääkseni toukokuussa jo, olen ennakkotilannut Gamestopista ja ainakin jos oikein muistan se oli 28.5 ja tämä on peli mitä on odotettu. Mukavan brutaalin näköistä mättöä sekä Batman. Itse kumminkin fani itse aiheelle joka lisää innostusta mutta suhtaudun aina varauksella kun hypettää jotakin ettei pettymys olisi liian suuri. Mutta toivottavasti tämä nyt sitten tulee ensi kuussa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum

Peli ilmestyy tietääkseni toukokuussa jo, olen ennakkotilannut Gamestopista ja ainakin jos oikein muistan se oli 28.5 ja tämä on peli mitä on odotettu. Mukavan brutaalin näköistä mättöä sekä Batman. Itse kumminkin fani itse aiheelle joka lisää innostusta mutta suhtaudun aina varauksella kun hypettää jotakin ettei pettymys olisi liian suuri. Mutta toivottavasti tämä nyt sitten tulee ensi kuussa.

Toivotaan, että olet oikeassa mitä aiemmin peli ilmestyy (tietenkin loppuun asti hiottuna;) sen parempi. Sama juttu olen ollut niin nuoresta kun opin lukemaan fani, hyllystä löytyy kaikki suomen kielellä julkaistut Batman sarjakuvat , elokuvat ja satunnaista krääsää:). Tämä ei saa flopata! Trailereiden pohjalta tuo synkkyys on tehty todella hyvin peliin. Elokuvissa Batman Forever ja varsinkin Batman & Robin unohti kokonaan mistä Dc:n sarjakuvassa on kyse:)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum

Toivotaan, että olet oikeassa mitä aiemmin peli ilmestyy (tietenkin loppuun asti hiottuna;) sen parempi. Sama juttu olen ollut niin nuoresta kun opin lukemaan fani, hyllystä löytyy kaikki suomen kielellä julkaistut Batman sarjakuvat , elokuvat ja satunnaista krääsää:). Tämä ei saa flopata! Trailereiden pohjalta tuo synkkyys on tehty todella hyvin peliin. Elokuvissa Batman Forever ja varsinkin Batman & Robin unohti kokonaan mistä Dc:n sarjakuvassa on kyse:)

Olen samaa mieltä, se meni jo melkein camp-huumoriksi. Mutta Batman Begins ja The Dark Knight palautti uskon niihin elokuviin. Mutta pitää ensi viikosta kysellä olisiko tuolla vaihtotarjousta siihen Collector's Editioniin, sen kun saisi. Mukavasti kyllä sitä sälää olisi kiva saada koristamaan tuota "pelihyllyäni".
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum

Vaikuttaa kyllä hiton hyvältä. Jospa saataisiin vaiheeksi hyvä lisenssipeli, eikä perustuubaa...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum

Olen samaa mieltä, se meni jo melkein camp-huumoriksi. Mutta Batman Begins ja The Dark Knight palautti uskon niihin elokuviin. Mutta pitää ensi viikosta kysellä olisiko tuolla vaihtotarjousta siihen Collector's Editioniin, sen kun saisi. Mukavasti kyllä sitä sälää olisi kiva saada koristamaan tuota "pelihyllyäni".

Tuossa collector's editionissa jo pelkästään tuo 14 tuuman Batarang jalustan päällä antaa lisää uskottavuutta pelikokoelmaan;). Mutta mukava nähdä noin hyvin faneja silmällä pidetty collector's edition. On kyllä huomattavasti huonompia collector's editioneita pyöriny markkinoilla, kuten Euroopassa Resident Evil 5 kohdalla kävi(metallikannet ja making of dvd). Amerikassa puolestaan

Resident Evil 5 Collector's Edition (US) revealed, costs $90

Mutta Batmanin julkaisuun enää alle 2 kk, tapahtui se sitten toukokuun lopussa tai kesäkuun alussa!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Maahantuojan sivujen mukaan julkasu olisi 18.6 eli kuukautta myöhemmin mitä pelikaupat ovat ilmoittaneet
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Voisi melkeinpä hankkiakin pelin. Sen verta mukavalta vaikuttaa synkkä ulkoasua sekä tuo viholliskaarti on jo melkeinpä yksi syy miksi tämän haluaisi. Jokeri vaikuttaa Ledgerin ja Nickholsonin yhdistelmältä sekä ääninäyttelijänä vielä Mark Hamil:p

Vaan pitäisi tuo Lego Batman pelata loppuun tätä odotellessa:cool:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Peli on nyt tulossa 27.8 ja odotus on kova. Perjantaina ilmestyy Liveen demo ja pitää ehdottomasti kokeilla ennen ostoa. Varattu on jo etukäteen aikoja sitten mutta demo varmasti antaa hyvän kuvan että onko peli lunastamisen arvoinen :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

pelaaja.comista löytynyt hd-video jossa puha & co. testaavat peliä on about parasta mainosta mitä olen pelille nähnyt ja vakuutti viimeistään että tästä tulee hyvä!


 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Tämä peli kyllä pääsi yllättäen hiipimään.
Jotain kautta sit törmäsin tähän videoon (joka mun mielestä sitä parsta mainosta pelille :) ):
YouTube - [HD] Eidos: Batman: Arkham Asylum (Extended Cut from GDC video) - Challenge Mode

Pitää käydä pikaa pikaa pistämässä ennakkovaraus sisään ja sit vaan odottamaan.

Näyttää yli hyvälle.

GamesMaster UK näyttää antaneen arvosanan 96/100, mikä ei välttämättä ole se kaikkein puolueettomin arvio noin ennakkoon, mutta varmasti antanee jotain suuntaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Todella mielenkiintoiselta näyttää. Vaikka Batman ei nyt ihan lempparihahmoihin noin yleisesti kuulu, tämä vaikuttaa vähintään kokeilemisen arvoiselta. Syksyllä tulossa kuitenkin sen verran paljon muitakin kovia pelejä ulos, että tämän hankinta saa varmaan odottaa. Mutta ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka demo saisi kunnon lepakkokuumeen vielä nousemaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Todella mielenkiintoiselta näyttää. Vaikka Batman ei nyt ihan lempparihahmoihin noin yleisesti kuulu, tämä vaikuttaa vähintään kokeilemisen arvoiselta. Syksyllä tulossa kuitenkin sen verran paljon muitakin kovia pelejä ulos, että tämän hankinta saa varmaan odottaa. Mutta ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka demo saisi kunnon lepakkokuumeen vielä nousemaan.

Jos löytyy pelejä pölyttymässä hyllyssä, käy vaihtamassa 3 peliä niin Batman lähtee ilmaiseksi 10€ lahjakortin kera EB Gamesista/Gamestopista. :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Enpäs ookkaan tuosta tarjouksesta kuullutkaan, kiitti infosta. Jos vielä demon jälkeen intoa riittää, kaipa tuolta hyllystä muutama peli uhrattavaksi löytyy.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Onko tuo mahdollista tilata ennakkoon tuolla tarjouksella vaikka sivuilla ei ollut tätä peliä? Oli vaan Assassins creediä ja splinter celliä tuossa PDF tiedostossa.
 
Ylös Bottom