Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [X360 Ennakkofiilistelyt]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aake85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Onko tuo mahdollista tilata ennakkoon tuolla tarjouksella vaikka sivuilla ei ollut tätä peliä? Oli vaan Assassins creediä ja splinter celliä tuossa PDF tiedostossa.

kyllä on. Itse kävin juuri tänään viemässä pelejä asematunnelin gamestoppiin ja varasin siitä Batmanin. Ihmettelin kyllä itsekin kun ei siellä liikkeessäkään sitä enää mainostettu vaan oli muiden pelien tarjouksia. Mutta kyllähän se vielä onnistui :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

kyllä on. Itse kävin juuri tänään viemässä pelejä asematunnelin gamestoppiin ja varasin siitä Batmanin. Ihmettelin kyllä itsekin kun ei siellä liikkeessäkään sitä enää mainostettu vaan oli muiden pelien tarjouksia. Mutta kyllähän se vielä onnistui :)

Pitääpi testata demoa ja jos iskee niin suoraan gamestopiin :).
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

kyllä on. Itse kävin juuri tänään viemässä pelejä asematunnelin gamestoppiin ja varasin siitä Batmanin. Ihmettelin kyllä itsekin kun ei siellä liikkeessäkään sitä enää mainostettu vaan oli muiden pelien tarjouksia. Mutta kyllähän se vielä onnistui :)

Soitin itse ja vaikka sivuilla tai Gamestopissa ei mainostettaisi niin vaihtotarjoukset on kuulemma aina voimassa päivää ennen julkaisua asti. Oli mukava yllätys kun luuli joutuvansa maksamaan 69€ Batmanista :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Pelaaja-lehti heitti aika kovat aloitus arvosanat uudelle Leppakkomiehelle:

10/10

Tämän perusteella ennakkovarausten ei ainakaan pitäisi pettää :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Pelaaja-lehti heitti aika kovat aloitus arvosanat uudelle Leppakkomiehelle:

10/10

Tämän perusteella ennakkovarausten ei ainakaan pitäisi pettää :)

Toivottavasti ei ole "Lahjottu" pistemäärä :eek:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Pelaaja-lehti heitti aika kovat aloitus arvosanat uudelle Leppakkomiehelle:

10/10

Tämän perusteella ennakkovarausten ei ainakaan pitäisi pettää :)

Viuh! Asia pisteet. Toivottavasti peli on myös niin hyvä kuin arvosana antaa ymmärtää. Itse en ole vielä Pelaajan arvostelua lukenut töissä kun olen. Toivottavasti posti on lehden tuonut kun kotiin pääsen.

Olisiko tässä vuoden 2009 todellinen yllättäjä? Itse odotin lähinnä kohtalaista toimintapläjäystä, joskin bättis fanina tämä olisi mennyt ostoon joka tapauksessa. Nyt odotus kasvaa aivan uusiin korkeuksiin. Metacriticiin on myös yksi arvostelu jo tullut pelistä. Batman: Arkham Asylum (xbox360) reviews at Metacritic.com Eikä ole huono sekään...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Viuh! Asia pisteet. Toivottavasti peli on myös niin hyvä kuin arvosana antaa ymmärtää. Itse en ole vielä Pelaajan arvostelua lukenut töissä kun olen. Toivottavasti posti on lehden tuonut kun kotiin pääsen.
Arvostelussa oli kaksi näkemystä pelistä ja kumpainenkin oli kyllä melkoista joutsen laulua. En itseasiassa muista sätittiinkö peliä edes mistään?

Toivon todella että peli onnistuu ja lunastaa hyvän lisenssi pelin tittelin. Tällaisia pelejä ei ole kuin kourallinen joten kunnon AAA-nimike tekisi vain terää markkinoille ja etenkin sarjakuva-pelien maineelle. Pers tuntuma on ainakin sellainen että ei peli huonosti tule myymään, sen verran tälle löytyy kysyntää, myöhästymisestä huolimatta. Itse ainakin aion tukea tätä peliä, kyllä nuo pelivideot ovat vakuuttaneet jo aikoja sitten - vaikkei Batman olekkaan "sankareista" se minun suosikkini ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Mulla taas jäi tuosta esittelydemosta semmonen huono maku, kun tuntui että siellä oli vähän päälle liimatusti niitä patsaita joiden päällä se päätmään kökötti. Vai olikohan tuo tosiaan vaan "esittelyä" varten tai jokin ns. tutorial jossa helpotuksen takia tommosia. :p Pikku asia kai tuo, muuten peli vaikutti todella kiinnostavalta kaikkineen. Ja kunnon lihas on sankari. :cool:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Arvostelussa oli kaksi näkemystä pelistä ja kumpainenkin oli kyllä melkoista joutsen laulua. En itseasiassa muista sätittiinkö peliä edes mistään?

Toivon todella että peli onnistuu ja lunastaa hyvän lisenssi pelin tittelin. Tällaisia pelejä ei ole kuin kourallinen joten kunnon AAA-nimike tekisi vain terää markkinoille ja etenkin sarjakuva-pelien maineelle. Pers tuntuma on ainakin sellainen että ei peli huonosti tule myymään, sen verran tälle löytyy kysyntää, myöhästymisestä huolimatta. Itse ainakin aion tukea tätä peliä, kyllä nuo pelivideot ovat vakuuttaneet jo aikoja sitten - vaikkei Batman olekkaan "sankareista" se minun suosikkini ;)

Mulla ei suoraan sanoen ollut mitään naputtamisen aihetta pelistä, ei mitään isompia virheitä tai edes pieniä. Jos nyt ihan ettis jotain niin se, että musat on hyvät, mutta ois ollut hieman jykevämpää menoa jos olisi ollut toteutettu orkesterilla...kertoo jo aika paljon, kun tosta pitää nipottaa.

Thomas/Pelaaja
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Joo olishan ne Danny Elfmanin Nuotit aika jees Batman peleissäkin... tai Hans Zimmerin jokerimaiset "riitasoinnut" tuosta Dark Knightista :p

Juuu mutta odotus on tosi kova tätä kohtaan! eikä batman hahmon ja leffojen fanitus auta yhtään.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Joo sanoppa muuta. Burtonin ja Nolanin elokuvien fani sekä vuosikymmen Batmania sarjakuvana takana niin fanitus on kova :D saisi mennä 3 viikkoa nopeasti.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Olipa vain varsin vakuuttavaa jälkeä tuo plekun demo. Fiilis on kyllä kohdallaan ja peliä on todella helppo ja huoleton pelata kuitenkaan sitä cool-kerrointa vähentämättä.
Ja siisti demo todellakin oli, vain vähän lyhyen puoleinen mutta siellä jokainen vietetty minuutti oli kyllä jokaisen ladatun megabitin arvoinen.

B-miestä on todella helppo ohjata ja etenkin taistelu oli meikäläisen mieleen. Toiminta on lähestulkoon täydellinen kopio Assassins Creedin vastaavasta mikä on vain plussaa; näin sulavaa ja näyttävää toiminta-mallia saisivat jokainen peliyhtiö kopioida surutta. Iskut näyttävät uppoavan niihin läskeihin ja komboja voi jakaa mutkattomasti monen vihollisen kesken. Vakuuttavia olivat myös hiiviskely kohdat ja etenkin demon lopetus jossa sai toteuttaa itseään varsin luovasti, vapaassa ympäristössä roistoja pelotellen. Pelin kehitysaika näkyy positiivisesti myös yksityiskohtien määrässä; ainokaiseksi jäännyt roisto säikkyy höyryputkia, Batmanin puku repeilee mitä enemmän tämä ottaa iskua, ilmastointikanavia voi avata äänekkäästi tai hiljaisesti joko rämpyttämällä namiskaa nopeasti tai hiljaa jne. näitä riittää!! Jos jostain pitäisi itsekkin valittaa niin äänet olivat ehkä vähän ponnettomia, vähän sitä BLAM, BOOM, SLAP ja KA-DOOM:ia niihin iskuihin niin bueno. Tosin, ei kukaan estä nostamasta telkkarin volaa kaakkoon... :D

Ulosanti on pelissä myös vaikuttavaa mutta senhän me kaikki jo tiesimme. Kentissä pätee myös jälkimmäinen; yksityiskohtien määrä on todella vaikuttava, pelistä näkee heti että se on tehty rakkaudella alkuperäis teosta kunnioittaen. Mutta eniten minua vakuutti pelin rohkea päätös valita pohjakseen sarjakuva-ilme esim. jäykän realismi Dark Knightin(elokuva) sijasta. Tässä ilmeessä on jotenkin niin paljon enemmän persoonallisuutta joka onkin omiaan juuri videopelissä. Hassua on myös se että koen tämän videopeli Batmanin Balen tulkintaa karjummaksi ja uskottavammaksi; visuaaliselta sekä äänelliseltä näkökannalta.

Mutta kolmen viikon päästä! Tällä samaisella kanavalla! Tähän samaiseen aikaan! Batman: Arkham Asylum, onko tässä tosiaankin yksi vuoden yllättäjistä? ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Toiminta on lähestulkoon täydellinen kopio Assassins Creedin vastaavasta mikä on vain plussaa

Toi laitto vähän irvistää, itse kun syvästi vihaan Assassin's Creedin taistelua. Vaatinut pelaajalta mitään, riitti kun painat nappia oikeassa kohtaa.

Taitaa jäädä peli ostamatta jos tuossa tosiaan on saman tyylinen taistelu, jäi Creedikin kesken juuri tuon takia vaikka muuten ihan ok peli olikin kyseessä, hivenen ylihypetetty vaan
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Toi laitto vähän irvistää, itse kun syvästi vihaan Assassin's Creedin taistelua. Vaatinut pelaajalta mitään, riitti kun painat nappia oikeassa kohtaa.

Taitaa jäädä peli ostamatta jos tuossa tosiaan on saman tyylinen taistelu, jäi Creedikin kesken juuri tuon takia vaikka muuten ihan ok peli olikin kyseessä, hivenen ylihypetetty vaan

Pelissähän ei oikeastaan taistella, kuin aseettomia vankeja vastaan. Kuten eräässä videossa mainittiin: "Batman isn't Superman youknow", eli aseellisia vankeja vastaan Batman on nyrkein selvästi alakynnessä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Kyllä tämä ennakkotilauksessa pysyy, harmi vain kun demo loppui niin lyhyeen. Kontrollit oppii helposti ja nopeasti ja kamerakin pysyy hyvin mukana.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Juurikin niin helmen oloinen, kun toivoi.

Voisi veikkailla vuoden kärkipään peliä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Demo oli erittäin vaikuttava Batman fanin silmissä. Löytyi kaikkea mitä halusikin sekä kaikki toimi erittäin moitteettomasti. Lähitaistelu oli mukavan brutaalia sekä counterit ovat aina ihana lisä lähitaisteluun. Demo oli hieman lyhyt mutta siltikin se jaksoi innostaa. Nyt vielä odottelee sen 3 viikkoa :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Huhhu, 1,58GB kokoinen demo, varmaan suurin mitä olen nähnyt, ei varmaan tämän päivän aikana ehdi latautua DNA mokkulan netillä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Aivan loistavaa menoa!

Jotenkin oli hassua potkasta karatepotkulla jätkää päähän > seinä oikealla puolella roistoa.

Kamerakulma on vähän niinkuin GoWissa, mutta lähempänä. Kontrollitkin ovat kaikki kohdallaan.
Loistodemo; loistopeli.
 
Ylös Bottom