Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]
Muutamia kertoja nyt tultu demo kahlattua lävitse ja kuoppa sen kun syvenee syvenemistään. Taiteellisen suunnittelun kuolaaminen on pikku hiljaa vaihtumassa tekoälyn nuoleskeluun. Etenkin demon lopussa peli näyttää todelliset kyntensä, tai pitäisikö sanoa että lepakko korvansa?
Kaikki demoa tykittäneet tietävät mistä nyt puhun ja omat kokemukseni ovat jokaisella läpäisy kerralla olleet täysin erinlaisia. Lopun voi läpäistä täysin huomiota herättämättä, mikä on erityisen tyydyttävää. Mutta hienointa tekoälyssä on se miten ne reagoivat toisiinsa; NPC:t huutavat tovereitaan jotka rientävät avuksi, kulkevat ryhmissä jos jotain hämminkiä tapahtuu. Mutta hauskinta on seurata sitä viimeistä roistoa joka kauhuissaan reagoi niihin pienimpiinkin kolinoihin
Kannattaa oikeasti myös tutkia ympäristöä kunnolla; etenkin demon lopussa löytyy ties mitä mutkia ja onkaloita vihujen piilotteluun. Hauskaa on myös pudottaa ripustetut roistot Batrangilla pää edellä maahan(kuulostipa sairaalta)! Toivottavasti koko pelissä tulee tällaisia, haastavampina ja vieläkin monipuolisimpia skenaarioita vastaan.
Ainoa toiminto minkä toivoisin bättiksen osaavan olisi ruhojen roudaaminen. Ei ole mukavaa kun teilattu toveri jää keskelle kävely ritilää jossa toinen toveri partioi.
EDIT: Ikinä en ole Batmanistä välittänyt kovinkaan suurissa määrin mutta demosta innostuneena piti oikein kaupungin kirjastosta käydä nappaamassa -
muutama aiheseen liittyvä sarjakuva. Ilmeisesti peli ainakin jotain tekee oikein
Muutamia kertoja nyt tultu demo kahlattua lävitse ja kuoppa sen kun syvenee syvenemistään. Taiteellisen suunnittelun kuolaaminen on pikku hiljaa vaihtumassa tekoälyn nuoleskeluun. Etenkin demon lopussa peli näyttää todelliset kyntensä, tai pitäisikö sanoa että lepakko korvansa?
Kaikki demoa tykittäneet tietävät mistä nyt puhun ja omat kokemukseni ovat jokaisella läpäisy kerralla olleet täysin erinlaisia. Lopun voi läpäistä täysin huomiota herättämättä, mikä on erityisen tyydyttävää. Mutta hienointa tekoälyssä on se miten ne reagoivat toisiinsa; NPC:t huutavat tovereitaan jotka rientävät avuksi, kulkevat ryhmissä jos jotain hämminkiä tapahtuu. Mutta hauskinta on seurata sitä viimeistä roistoa joka kauhuissaan reagoi niihin pienimpiinkin kolinoihin
Kannattaa oikeasti myös tutkia ympäristöä kunnolla; etenkin demon lopussa löytyy ties mitä mutkia ja onkaloita vihujen piilotteluun. Hauskaa on myös pudottaa ripustetut roistot Batrangilla pää edellä maahan(kuulostipa sairaalta)! Toivottavasti koko pelissä tulee tällaisia, haastavampina ja vieläkin monipuolisimpia skenaarioita vastaan.
Ainoa toiminto minkä toivoisin bättiksen osaavan olisi ruhojen roudaaminen. Ei ole mukavaa kun teilattu toveri jää keskelle kävely ritilää jossa toinen toveri partioi.
EDIT: Ikinä en ole Batmanistä välittänyt kovinkaan suurissa määrin mutta demosta innostuneena piti oikein kaupungin kirjastosta käydä nappaamassa -
muutama aiheseen liittyvä sarjakuva. Ilmeisesti peli ainakin jotain tekee oikein