Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika siisti tämä pelin SpecialHyperDeluxeLimited Edition.
Tuosta olisi mielellään pulittanut kympin/pari normi versiota enemmän jos suomeen olisivat tuota tuonneet.Etenkin tuo paketin pahvikotelo miellyttää minua vihreää muovia enemmän, mukana pitäisi tulla myös punottu vihko noista Arkhamin asukkaista mutta sitä en näe noissa kuvissa... Kirjanen on varmasti tuon nahkaisen suojan sisällä.
Tuo tuli tilatttua joskus ajat sitten amazon.co.uksta. Hintakin oli vain vähän rontti 60 euroa. Ei jaksais odottaa. (Muija tykkää taas kympillä kun tulee lisää rojua pelihyllyyn.
Tämä on muuten jännä koska olen huomannut aivan saman ihan yleisellä tasolla. Heti kun tuo Batman kolahtaa jonkin korvaan niin monella tutulla olen huomannut vastaavan; "Haha, Batman... Give me a break!"-asenteen nousevan kasvoille. Mikä on sinänsä jännä koska Batman on 80-luvulta eteenpäin ollut aika mature-tason viihdettä. Luulisi etenkin Nolanin karaistaneen tavallisia tallaajia Bättiksen asemasta nimenomaan synkkänä sankarina.Oma emäntä meinasi vähä repeillä kun kerroin että tulee Batman-peli ostettua. Jotenki kuulostaa korvaan vähän pahalta näin aikuisena tuommonen peli, mutta ku se tuntus vaa nii hyvältä peliltä
Ja samat heput pitävät varmaan TDK:a loistavana elokuvana. Noh, kyllähän Batman on nykypäivänäkin muiden sarjakuvasankareiden tavoin myös lasten viihdettä. Aikuista ihmistä tämä ei kuitenkaan haittaa.Tämä on muuten jännä koska olen huomannut aivan saman ihan yleisellä tasolla. Heti kun tuo Batman kolahtaa jonkin korvaan niin monella tutulla olen huomannut vastaavan; "Haha, Batman... Give me a break!"-asenteen nousevan kasvoille. Mikä on sinänsä jännä koska Batman on 80-luvulta eteenpäin ollut aika mature-tason viihdettä. Luulisi etenkin Nolanin karaistaneen tavallisia tallaajia Bättiksen asemasta nimenomaan synkkänä sankarina.
Meillä ei enää emäntä viitsi Batmanille naureskella - taisi tuo kummankin Narutopelin ostaminen (ja ekan läpi koluaminen) saada sen uskomaan että äijä parka on ihan hairahtanut.Oma emäntä meinasi vähä repeillä kun kerroin että tulee Batman-peli ostettua. Jotenki kuulostaa korvaan vähän pahalta näin aikuisena tuommonen peli, mutta ku se tuntus vaa nii hyvältä peliltä
Huomenna Bättis on sitten virallisesti täällä!
Demo oli hieno opastus peliin, mutta nimenomaan vain opastus...
when im on a gargoyle it doesnt give me the option of dropping down quitly or drop down,, , or to the inverted takedown
wtf this is straight **** am i the only one who has this glitch
the b button is absolutley useless...
Luuli näköjään että ne ovat heti alussa käytettävissä, itse luulin samaa ennen kuin luin tätä Gamespot topicia.
Siis kaverihan sanoi, että ei pääse Gargoilin päältä pois käyttämällä B näppäintä, eli ainoastaan liitäminen onnistuu. Eikä myöskään onnistu tekemään inverted takedownia, Olen melko varma, että nämä toiminnot ovat alusta asti käytössä (voi korjata jos olen väärässä). Mikä järki siinä olisi, että et pysty pudottautumaan gargoilin päältä? Kuullostaa bugilta.