Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [X360 Ennakkofiilistelyt]

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Juu tiedän eikä se ole kuluttajan syy..vaan sen firman joka sitä myy..mutta noin se vaan on aina mennyt..:eek:
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Aika siisti tämä pelin SpecialHyperDeluxeLimited Edition.

Tuosta olisi mielellään pulittanut kympin/pari normi versiota enemmän jos suomeen olisivat tuota tuonneet.Etenkin tuo paketin pahvikotelo miellyttää minua vihreää muovia enemmän, mukana pitäisi tulla myös punottu vihko noista Arkhamin asukkaista mutta sitä en näe noissa kuvissa... Kirjanen on varmasti tuon nahkaisen suojan sisällä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Aika siisti tämä pelin SpecialHyperDeluxeLimited Edition.

Tuosta olisi mielellään pulittanut kympin/pari normi versiota enemmän jos suomeen olisivat tuota tuonneet.Etenkin tuo paketin pahvikotelo miellyttää minua vihreää muovia enemmän, mukana pitäisi tulla myös punottu vihko noista Arkhamin asukkaista mutta sitä en näe noissa kuvissa... Kirjanen on varmasti tuon nahkaisen suojan sisällä.

Tuo tuli tilatttua joskus ajat sitten amazon.co.uksta. Hintakin oli vain vähän rontti 60 euroa. Ei jaksais odottaa. (Muija tykkää taas kympillä kun tulee lisää rojua pelihyllyyn.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Tuo tuli tilatttua joskus ajat sitten amazon.co.uksta. Hintakin oli vain vähän rontti 60 euroa. Ei jaksais odottaa. (Muija tykkää taas kympillä kun tulee lisää rojua pelihyllyyn.

Oma emäntä meinasi vähä repeillä kun kerroin että tulee Batman-peli ostettua. Jotenki kuulostaa korvaan vähän pahalta näin aikuisena tuommonen peli, mutta ku se tuntus vaa nii hyvältä peliltä :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Oma emäntä meinasi vähä repeillä kun kerroin että tulee Batman-peli ostettua. Jotenki kuulostaa korvaan vähän pahalta näin aikuisena tuommonen peli, mutta ku se tuntus vaa nii hyvältä peliltä :)
Tämä on muuten jännä koska olen huomannut aivan saman ihan yleisellä tasolla. Heti kun tuo Batman kolahtaa jonkin korvaan niin monella tutulla olen huomannut vastaavan; "Haha, Batman... Give me a break!"-asenteen nousevan kasvoille. Mikä on sinänsä jännä koska Batman on 80-luvulta eteenpäin ollut aika mature-tason viihdettä. Luulisi etenkin Nolanin karaistaneen tavallisia tallaajia Bättiksen asemasta nimenomaan synkkänä sankarina.

Toisaalta, koska Batmanin historia on mitä se on, ehkä vinoilevat ilmeet ovat ansaittuja ;)

Nothing, heitäppä sitten vähän tunteita tuosta Limited Editionista kunhan saat sen käsiisi.
Olisi hienoa tietää onko kyseessä sisällöltään sellainen paketti että sitä voisi harkita joskus tulevaisuudessa omaa hyllyä koristamaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Tämä on muuten jännä koska olen huomannut aivan saman ihan yleisellä tasolla. Heti kun tuo Batman kolahtaa jonkin korvaan niin monella tutulla olen huomannut vastaavan; "Haha, Batman... Give me a break!"-asenteen nousevan kasvoille. Mikä on sinänsä jännä koska Batman on 80-luvulta eteenpäin ollut aika mature-tason viihdettä. Luulisi etenkin Nolanin karaistaneen tavallisia tallaajia Bättiksen asemasta nimenomaan synkkänä sankarina.
Ja samat heput pitävät varmaan TDK:a loistavana elokuvana. Noh, kyllähän Batman on nykypäivänäkin muiden sarjakuvasankareiden tavoin myös lasten viihdettä. Aikuista ihmistä tämä ei kuitenkaan haittaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Oma emäntä meinasi vähä repeillä kun kerroin että tulee Batman-peli ostettua. Jotenki kuulostaa korvaan vähän pahalta näin aikuisena tuommonen peli, mutta ku se tuntus vaa nii hyvältä peliltä :)
Meillä ei enää emäntä viitsi Batmanille naureskella - taisi tuo kummankin Narutopelin ostaminen (ja ekan läpi koluaminen) saada sen uskomaan että äijä parka on ihan hairahtanut.

Mukulatkaan ei ole vielä Batman iässä... :D

No tuli tämä joka tapauksessa GS:stä vaihtareilla varattua.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Pelin eilen saaneena ja illan/yön pelanneena voi sanoa että allekirjoittanut on koukussa... ja pahasti :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Huomenna Bättis on sitten virallisesti täällä!

Mitä nyt tätäkin ketjua lukenut niin moni on jo oman kappaleensa saanut. Olivat he sitten pelialalla työskenteleviä tai laittomasti pelin netistä lataavia tai vain onnekkaita kun joku kauppa on pelin ennenaikojaan päästänyt myyntiin, niin oma odotus kyllä nousee kun porukka oikeasti pääsee pelaamaan ja hehkuttamaan peliä ja itse ei vielä pääse.

Toisaalta en tätä mistään lähde metsästämään, sillä Gamestopin tarjouksen takia sen yhden päivän jaksaa odottaa(Gamestop Batman 16,9€ vertaa Anttila jne. Batman jotain 60€).

Demo oli hieno opastus peliin, mutta nimenomaan vain opastus...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Minäkin jauhanut tuota demoa vaikka kuinka ja koko ajan löytänyt uusia hienoja juttuja. Tuo tappelu systeemi on kyllä mielestäni toteutettu äärimmäisen hienosti, hieman ACta mukaillen, mutta se toimii loistavasti. Varsinkin huomatessani kun on kaksi kertaa lyönyt ja kolmannella tulee se hidastus niin hidastuksen aikana painaa X:ää pohjassa ja suuntaa tatilla toiseen viholliseen jne. niin saa älyttömän hienoja comboja aikaiseksi. Uudelleenpeluuarvokin on varmasti suuri johtuen siitä, että tuossa on valtava määrä erilaisia variaatioita miten viholliset voi hoitaa.

Mielenkiinolla myös odotan mitkä ne 8 varustetta on. 6 olen tähän mennessä laskenut. Mites nuo peliä pelanneet voiko varusteita käyttää kuinka vapaasti vai onko osalle määrätty ennalta joku kohta missä käyttää?

Kyllä itkettää jos en huomenna Batmaniä saa, Gamestopissa niin monta varausta, että saattaa mennä ensiviikkoon :mad:. Olisi hienoa päästä viikonloppuna tätä jauhamaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Huomenna Bättis on sitten virallisesti täällä!

Itse joudun kärsimään perjantaihin asti jos pelin noutaja ei ehdi viemään peliä postiin, sillä en asu Helsingissä.

Demo oli hieno opastus peliin, mutta nimenomaan vain opastus...

Totta, joku valittelee Gamespotin foorumeilla seuraavaa:

when im on a gargoyle it doesnt give me the option of dropping down quitly or drop down,, , or to the inverted takedown

wtf this is straight **** am i the only one who has this glitch

the b button is absolutley useless...

Luuli näköjään että ne ovat heti alussa käytettävissä, itse luulin samaa ennen kuin luin tätä Gamespot topicia.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Luuli näköjään että ne ovat heti alussa käytettävissä, itse luulin samaa ennen kuin luin tätä Gamespot topicia.

Siis kaverihan sanoi, että ei pääse Gargoilin päältä pois käyttämällä B näppäintä, eli ainoastaan liitäminen onnistuu. Eikä myöskään onnistu tekemään inverted takedownia, Olen melko varma, että nämä toiminnot ovat alusta asti käytössä (voi korjata jos olen väärässä). Mikä järki siinä olisi, että et pysty pudottautumaan gargoilin päältä? Kuullostaa bugilta.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Siis kaverihan sanoi, että ei pääse Gargoilin päältä pois käyttämällä B näppäintä, eli ainoastaan liitäminen onnistuu. Eikä myöskään onnistu tekemään inverted takedownia, Olen melko varma, että nämä toiminnot ovat alusta asti käytössä (voi korjata jos olen väärässä). Mikä järki siinä olisi, että et pysty pudottautumaan gargoilin päältä? Kuullostaa bugilta.

Luulen kyllä että hän tarkoitti B-nappulan toimintoja. Täältä voitte itse lukea.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Hienoa huomata kuinka merkittävästi demo eroaa pelin lopullisesta versiosta. Demoon on napsittu kohtia sieltä/täältä mikä varmistaa sen että kokoversio introineen on täynnä yllätyksiä, VAIKKA olisitkin hamstrannut jokaisen trailerin itse pelistä löytyy alusta paljon uutta ja ihmeellistä. Pelin titteli: BATMAN: Arkham Asylum on todella harhaan johtava sillä Mark Hamillin Jokeri varastaa aivan totaalisesti shown jo heti pelin alussa. Kaveri vetää kyllä roolinsa ennennäkemättömällä eläytymisellä. Kaveri osaa hukuttaa sinut samanaikasesti sekä nauruun että inhoon. Jo nyt voin luvata että Hamillin suoritus Jokerina videopeleille tulee olemaan lähes Ledgerin tasoinen näyte suunnattomasta omistautumisesta. Pelin nimi pitäisikin olla: JOKER: Arkham Asylum!

Peliä on myös paljon sätitty ponnettomista sävelistä mutta tästä uskallan olla eri mieltä. Musiikki nousee juuri oikeilla hetkillä ja kun se oikea soitin alkaa pauhamaan on meno varsin asiallista. En ole toistaiseksi havainnut mitään merkittävää Bättis-teemaa sointujen välistä, mutta eiköhän sellainenkin paljasteta juuri oikealla hetkellä.

Oli myös pakko räpsäyttää yksi kehno screenshotti itse pelistä. Tekele kun osaa olla melko näyttävä aika ajoin(kuvan otettuani peliä oli takana 4% joten mitään pahaa Spoileria ei ole tiedossa):
6409_124276733396_698113396_2245125_4776667_n.jpg
Kun kaikki kolahtaa näinkin mainiosti yhteen; visuaalinen ilme, äänimaailma ja ennen kaikkea itse pelimekaniikka,
on kyseessä ehdottomasti tämän vuoden kovin yllättäjä ja mahdollisesti myös SE Vuoden Peli.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Aikani kuluksi kävin Espoon kauppakeskus Sellon videopelejä myyvät liikkeet läpi. Yhdessäkään ei peliä ennen aikoja oltu laitettu myyntiin. Tämä siis tiedoksi niille, jotka vastaavaa reissua suunnittelevat.

Täytyy tämä sitten huomenissa hakea pois. Toivottavasti vain silloin peliä löytyisi.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

^ Mikä helkutin peelo invaasio tänne on oikein laskeutunut!

Ketjun touhu alkaa saada jo ihan naurettavat mittakaavat kun joka viesti on vain pelin saamisen mainostamista, nyt kakarat ottakaa itseänne niskasta kiinni ja kertokaa jotain rakentavaa pelistä eikä siitä miten olette sen saanneet ja kuinka fantsua se on saada ennen julkaisua... Eikö tässä voisi jo melko vapaalla kädellä heittää bänniä ihmisille joille tuo oppimiskynnys on näköjään liian suuri este elämän edistämiseksi.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360 Hype]

Muutamia tunteja tullut nyt pelattua ja tämä on ehdottomasti paras peli mitä olen pelannut tänä vuonna. Grafiikat on upeat, taistelu toimii ja fiilis muutenkin on kohdallaan. Nyt vähän taukoa ja myöhemmin takaisin pelaamaan.
 
Ylös Bottom