Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [X360]

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Puh, nyt on 100% pelistä. Hardilla oli juuri sopivan vaikea, mutta challengeissa meinasi hermo menä. Sen verta "kusetin", että predatoreihin katselin netistä vinkkejä, mutta pikkaista grindaamisen makua alkoi olemaan extreme freeflow challengeissa.

Paska homma mutta tulipahan tehtyä.

Loistava peli, mutta pituutta olisi saanut olla lisää, eikä "pomot" oikein vakuuttaneet (paitsi Dr Crane). Jatko-osaa odotellessa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Myös osa gadgeteista tuntuu aika turhalta, kun niitä ei juurikaan pakoteta käyttämään vihollisia vastaan (esim. Sonic Batarang jne.). Varmasti osa löytää niille käyttöä, mutta itse olen toistaiseksi aina keksinyt toisen tavan ratkoa kuinka viholliset nujerretaan.

Sonic Batarang on eri hyvä vehje challenge moden Predator missioneita tehtäessä. Lisäksi se on pakollinen yhdessä tehtävässä...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Onkos kukaan löytänyt ''241'' riddler arvoitusta semmonen secret? ite löysin sen kun olin kuunnellu kaikki spirit of arkham jutskat. se on oikeastaan aika helppo, mut en spoilaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Onkos kukaan löytänyt ''241'' riddler arvoitusta semmonen secret? ite löysin sen kun olin kuunnellu kaikki spirit of arkham jutskat. se on oikeastaan aika helppo, mut en spoilaa.

Eipähän tuo nyt mikään paha ollut, paikkoja kahlatessa tuli vastaan. Tästä on myös se achievementti, joten eipä nyt kauhean ihme ole jos tuon löytää...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Eipähän tuo nyt mikään paha ollut, paikkoja kahlatessa tuli vastaan. Tästä on myös se achievementti, joten eipä nyt kauhean ihme ole jos tuon löytää...

öh achievementti? en mä saanu mitään achievementtia siitä. puhutaanko nyt samasta asiasta?
Eli siis selviskö, että quincy sharp on skitsonnu ittestään amadeus arkhamin?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Hyvä peli, vaan on erinlaista /b/atmania että oksat pois. Mutta hyvä hyvä. Jos jostain on pakko narista, minne mennä seuraavaksi- juttu on toteutettu huonosti.

Huutomerkki kartassa marks the spot. ;)

Ja jos se ei auta niin Detective moodi paljastaa aika paljon. :D

Ha näin se Batman tehdään, näin Batman on aina ollutkin. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

öh achievementti? en mä saanu mitään achievementtia siitä. puhutaanko nyt samasta asiasta?
Eli siis selviskö, että quincy sharp on skitsonnu ittestään amadeus arkhamin?

"World's Greatest Detective-
Spirit of Amadeus Arkham revealed"

Kyllä pelistä tuommonen löytyy, 20G napsahtaa moisesta.
Ja ei se mitään ole "skitsonnut", vaan se henki on Sharpyssä, kuten myös Batmanissa...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Äsken tuli pelattua tämä läpi Normal-tasolla. Loppua kohden joutui yhä enemmän ottamaan eri tilanteita uusiksi, mutta kyllähän nuo lopulta aika mukavasti läpi menivät. Todella mukava peli, johon jäi kyllä kivasti koukkuun. Varsinkin rivimiesten nuijiminen perinteiseen tapaan oli todella mukavaa. Ne jotka eivät ole vielä peliä läpäisseet, lukevat tuon spoilin sitten omalla vastuullaan!

Ehkäpä tuo loppuvastus oli pienoinen pettymys. Itse odotin, että Killer Croc olisi vielä jostain naftaliinista kaivettu esiin. Itselleni enemmän hankaluuksia tuotti ne kaksi Titan Henchmania siellä alhaalla, kun piti siinä sivussa vielä nuijia riviäijiä aimo läjä. Juhliin saapuminen oli myös hauskaa kun molemmin puolin äijät rivissä, mutta eivät tee mitään. Pitihän siinä sitten itse tehdä väkivaltainen aloite.

Kyllähän tuo lopun animaatio haiskahtaa jatko-osalta. Jos sellainen tulee, niin toivottavasti samat tekijät ovat taustalla. Tuolloin se kyllä olisi sitten pakko-ostos jälleen.

Täytyy katsella jos sitten lähipäivinä alkaisi käymään noita haasteita läpi. Vaikeimmalla tasolla en ainakaan vähään aikaan jaksa uutta peliä aloittaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Kaikki jotka mietitte ostoa; think no more! Menkää ostamaan!

86% itellä nyt läpi ja ei voi muuta sanoa kun oli kaiken arvonen, tarina oli aivan taivaallinen, graffat, ääninäyttely, hahmot, kontrollit, tekoäly, kaikki sisältö > myöskin taivaallista. Vuoden parhaimpia pelejä, ehdottomasti. Riddlejäkin riittää 240 kpl, yllättävää kyllä, että on melkein kaikki jo läpi käyty.

200 niistä ilman mitään Secret mappeja, vaikka mulla olikin niitä.

*Liittyy loppuun, älä lue: ellet itse halua*

Oli kyllä loistava vasen suora Batmanilta bossi-Jokeria vastaan. :)

Sit vielä Scarecrow'n painajaiset oli kummallisia, mutta myöskin hauskoja ja yllättävän helppoja.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Oli kyllä mahtava peli joka piti otteessaan koko kestonsa ajan. Ainut miinus löytyy tosin itseään toistavissa pomo-otteluissa. Kysysisin miten tehdään seuraava achievementti. Freeflow Perfection: Perform a perfect combo including all of Batman's combat moves. En keksi mitä liikettä jätän tekemättä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Oli kyllä mahtava peli joka piti otteessaan koko kestonsa ajan. Ainut miinus löytyy tosin itseään toistavissa pomo-otteluissa. Kysysisin miten tehdään seuraava achievementti. Freeflow Perfection: Perform a perfect combo including all of Batman's combat moves. En keksi mitä liikettä jätän tekemättä.

Menee periaatteess tuonne X360 Achievement supportin puolelle, mutta se on sen verta kuollut alue, niin pistelen tähän tipsit:

1. Lyönti (X)
2. Counter (Y)
3. Stun (B)
4. Väistö (Ax2)
5. Heitto (X+A)
6. Takedown (B+Y)
7. Ground n' Pound (RT+Y)
8. Batclaw (RT x2)
9. Batarang (LT)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Onkos kukaan lukenut pelin Infocastia? Siinä ilmoitetaan että uutta ilmaista DLC:tia on tulossa yhdeksän päivän jälkeen.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Pistin esikatselulle ja backiä niin tuli tehtyä 2 postia, tän saa poistaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Läpihan se lopulta meni ja 100% mittarissa :cool: Aivan loistava peli! Pienestä helppoudesta voisi tosin nipottaa sillä jopa challenget eivät tarjonneet sitä haastetta mitä toivoin.

Tietääkö kukaan muuten onko tuo ilmainen DLC PS3:llakin nähty Joker vai mikä?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Tietääkö kukaan muuten onko tuo ilmainen DLC PS3:llakin nähty Joker vai mikä?

Lähde
The DLC comes in the form of Insane Night DLC Pack (coming September 17) and Prey in the Darkness DLC Pack (coming September 24th), the latter is rumored to be PS3 exclusive.

Insane Night DLC Pack consists of the Dem Bone’s Scarecrow Challenge Map Packs, and Crime Alley Challenge Maps, both of which were originally thought to be exclusive pack-ins with Gamestop, and Collector’s Edition purchases.

Ei ole mitään ilmoitettu että Jokeri tulisi Xbox 360:selle ja itse en usko että tulee ainakaan vähään aikaan, ellei sitten koskaan.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Mahtava peli! Pelasin pelin normaalilla lävitse ja nyt aloitan vaikealla. Olisi tarkoitus ratkaista kaikki arvuuttajan arvoitukset.
Sitten vielän yhdestä pomovastuksesta:
Variksenpelättimen kohtaamiset olivat hukeita.Viimeisessä kohtaamisessa luulin, että xbox hajosi pitkän pelisession jälkeen. Taisivat minunkin pelkoni tulla esiin.:D.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Kirjoittelin oman mielipiteeni Batmanista arvostelun muodossa blogiini. Saa käydä vilkaisemassa :)
Linkki
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Loppu oli ryssitty mutta niinhän aina näissä. Muuten jees. Aika ahistava kans pelinä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [X360]

Mahtava peli! Pelasin pelin normaalilla lävitse ja nyt aloitan vaikealla. Olisi tarkoitus ratkaista kaikki arvuuttajan arvoitukset.
Sitten vielän yhdestä pomovastuksesta:
Variksenpelättimen kohtaamiset olivat hukeita.Viimeisessä kohtaamisessa luulin, että xbox hajosi pitkän pelisession jälkeen. Taisivat minunkin pelkoni tulla esiin.:D.

Joo se oli aika hyvä kohta, sen enempää spoilaamatta :)
 
Ylös Bottom