Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Tuli aloitettua uusi rundi, kun en osannut päättää, hankkiako jonkin uuden pelin ja minkä. Onneksi edellisestä pelikerrasta on ehtinyt vierähtää jo reilu tovi, eivätkä tapahtumat ole enää tuoreessa muistissa. Paikat on pääosin tuttuja, mutta yksitykohdat hämärän peitossa, joten riddlet sun muut täytyy pähkäillä pitkälti uudelleen.

Olen rankannut tämän ehkäpä parhaaksi lajiluokkansa peliksi, mitä olen pelannut, enkä turhaan. On vaan jotenkin niin mainio peli. Fanitan Batman-maailmaa ja tässä pelissä kaikki on tehty esikuvaansa kunnioittaen ja vieläpä tyylillä. Itse pelistä puhumattakaan, jossa on ehkäpä paras tasapainotus rauhallisen tutkimisen ja toiminnan välillä, mitä olen koskaan kokenut.

Jos et vielä ole kyseistä peliä pelannut, niin mars demoa lataamaan!
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Just viikko sist tullu ostettuu tää peli, ja erittäin hyvä on. Eihän tota oo ku joku 17% viel tullu pelattua. Kiinnostaa et koskas tää kakkos osa pitäisi ilmestyä?? Ei jaksais googlettaa :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Just viikko sist tullu ostettuu tää peli, ja erittäin hyvä on. Eihän tota oo ku joku 17% viel tullu pelattua. Kiinnostaa et koskas tää kakkos osa pitäisi ilmestyä?? Ei jaksais googlettaa :D

Syksyllä tuon pitäisi tulla. Tarkkaa päivämäärää ei kai vielä ole annettu.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Vanhaa tuttua tullut grindailtua platina-pokaali kiikarissa. Vaikein moodi menee kohta läpi ja sitten Challenge-modet jäljellä. 40-combo ja kaikki liikkeet sisältävät trophyt saattaa olla harmaita hiuksia aiheuttavia, mutta kai nekin ajan myötä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Onneksi tuoli nuo muutama ilmainen lisä-osa hankittua. Nyt ei ole enää kuin tuo yksi ainut lisä-osa myynnissä.
 
Ja nyt on platina kaapattu. Tunne oli hieno kun kombot alkoivat löytää ajoituksen kunnolla ja leppis pomppi vastustajasta vastustajaan superpallon lailla.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Storesta jossain vaiheessa kadonnut Joker-DLC on ilmeisesti nyt palautettu valikoimiin. Joku tuota taisi joskus kaipaillakin.

OBS! Tuo käy vain GOTY-versioon, ei tavalliseen Arkham Asylumiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Osaako joku auttaa? Veikkaan että virhe esiintyy myös muissa peleissä. Eli ongelmana on se että systeemi on vaihtunut Slimmiin ja meinasin näin helatorstain ratoksi pelata. Peli vaan ei asennu enää. Tulee "installing game data" ja siihen jää. Olen tuhonnut pelin tekemiä tiedostoja ja yrittänyt uudestaan. Tässä koneessa ei ole siis ennen ollut peliä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Osaako joku auttaa? Veikkaan että virhe esiintyy myös muissa peleissä. Eli ongelmana on se että systeemi on vaihtunut Slimmiin ja meinasin näin helatorstain ratoksi pelata. Peli vaan ei asennu enää. Tulee "installing game data" ja siihen jää.
Onko konsolissa joskus ollut epävirallinen, ns. custom firmware (CFW)? Tuota ongelmaa näyttää olleen enimmäkseen CFW:tä käyttävissä konsoleissa. Siinä tapauksessa olet oman onnesi nojassa.

Jos konsolissa on käytetty aina vain virallista firmware-versiota, saattaisi tietokannan uudelleenrakennuksesta olla apua. Poista sekä pelin datatiedosto että tallennukset, ja sen jälkeen aja Recovery Menusta tietokannan uudelleenrakennus (optio 4, Rebuild database).

Ohjeet Recovery Menun käytöstä löytyvät ongelma-FAQista.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Tällä uudella slimmillä ei oo "kikkailtu". Pitää yrittää tuota suosittelemaasi asiaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Kyllä auttoi jumettumiseen. Enää ei tule latausilmoa vaan peli sammuu siinä vaiheessa kun alkumenun pitäisi tulla, yhtiöt näkyvät. En pääse siis pelaamaan.
 
Ylös Bottom