Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Miten porukka vetää päivässä läpi + arvoitukset...:confused:.
Eilen tuli peli aloitettua ja sessio kesti taukoineen noin 8,5 tuntia. Siinä ajassa olin suorittanut 29% pelistä.

PS. Koskien turpaanvetotaktiikkaa.
Millä tekniikalla saa helpoiten hoideltua nuo sähköpamppuvihut?

Joo, itsekkin ihmetten noita ketkä on pelin päässy läpi. Samoin eile tuli melkein koko päivä pelattua ja samoissa prosentti määrissä liikutaan. Tänää taas lisää.

tuohon spoileriin vastaus:
Itse ainakin ammuin batclawilla sitä äijää ni se autto.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Miten porukka vetää päivässä läpi + arvoitukset...:confused:.
Eilen tuli peli aloitettua ja sessio kesti taukoineen noin 8,5 tuntia. Siinä ajassa olin suorittanut 29% pelistä.

PS. Koskien turpaanvetotaktiikkaa.
Millä tekniikalla saa helpoiten hoideltua nuo sähköpamppuvihut?

Vastaus :

Itse hoitelen nuo aina silleen että näpäytän niiden edessä 2 kertaa x:ää ( Boxilla A:ta) sitten se Batman hyppää niiden taakse ja siitä on helppo turpauttaa :D
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Noille, jotka kyselee miten on peli jo läpi, niin vastaus. Sain sen jo keskiviikkona puoliltpäivin. Sit olikin edessä 10h maraton, joka jatkui seuraavana päivänä 6h vastaavalla. Eilen olikin sitten pari tuntia pelattavaa.

Se prosenttilaskuri ei täyty pelkästään tarinamoodista. Mulla oli jotain 65% kun sain homman pakettiin ja kätköistä oli löytynyt tuossa vaiheessa noin puolet. Tällä hetkellä taitaa olla 77%, koska puuttuu vielä muutama kymmenen Arvuuttajan kätköä ja haastekenttiä olen vasta lähinnä testaillut. Ne lähtee työn alle vasta, kun saan noi jutut etsittyä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Mitenkä siinä kohtaa kun Batmania kuljetetaan niissä samoissa vaunuissa jossa Jokeria pelin alussa, ja itse liikutaan Jokerilla. Sitten Jokeri ampuu batmania, ja itselle ainakin tuli game over tjsp ja painoin retry. Tämän jälkeen peli hyppäsi suoraan taas johonkin Batmanin unimaailmaan. Niin onko tuosta laukauksesta mahdollista selvitä, ja miten peli siitä jatkuu?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Mitenkä siinä kohtaa kun Batmania kuljetetaan niissä samoissa vaunuissa jossa Jokeria pelin alussa, ja itse liikutaan Jokerilla. Sitten Jokeri ampuu batmania, ja itselle ainakin tuli game over tjsp ja painoin retry. Tämän jälkeen peli hyppäsi suoraan taas johonkin Batmanin unimaailmaan. Niin onko tuosta laukauksesta mahdollista selvitä, ja miten peli siitä jatkuu?

Vastaus :

Ei tuosta varmaankaan mitenkään voi selvitä, uskon että tuo on vain osa sitä Batmanin '' unta '' mikä tuli siitä Scarecrowin pelkokaasusta.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Vastaus :

Ei tuosta varmaankaan mitenkään voi selvitä, uskon että tuo on vain osa sitä Batmanin '' unta '' mikä tuli siitä Scarecrowin pelkokaasusta.

Joo no voi olla että katsoin nopeasti väärin mutta siinä kohdassa jossa tuli se retry niin taisi lukea jotain miten sen olisi voinut väistää.. Tuliko teillä muuten "grafiikkahäiriöitä" vähän ennen tuota kohtaa vai sekoiliko mun pleikka?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Joo no voi olla että katsoin nopeasti väärin mutta siinä kohdassa jossa tuli se retry niin taisi lukea jotain miten sen olisi voinut väistää.. Tuliko teillä muuten "grafiikkahäiriöitä" vähän ennen tuota kohtaa vai sekoiliko mun pleikka?

Enpä usko että sitä pystyy väistään koska siinä ohjeissa luki että "väännä äkkiä keskimmäistä tattia väistääksesi". Eipä mun ohjaimessa ainakaan ole mitään "keskimmäistä tattia" :) Ja ne "grafiikkahäiriöt kuului asiaan
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Eikö kukaan muu ole muka huomannut ärsyttävyyttä joka demossakin häiritsee? (kokoversio ei ole vielä postiluukusta kolahtanut niin en tiedä onko tätä korjattu) Melkein joka kerta kun nujakoit vankien kanssa ja nämä pyörtyvät niin aina kädet menee samalla tapaa pään sivuille. Miksei tässä kohtaa voinut käyttää räsynukke mallinnusta.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Enpä usko että sitä pystyy väistään koska siinä ohjeissa luki että "väännä äkkiä keskimmäistä tattia väistääksesi". Eipä mun ohjaimessa ainakaan ole mitään "keskimmäistä tattia" :) Ja ne "grafiikkahäiriöt kuului asiaan

Mulla melkein sydän pompahti ulos rinnasta, kun grafiikkahäiriöt tuli. Luulin jo, että menin rikkomaan kodin parhaimman telkan :D

Peli osaa kyllä hyvin tuoda uusia asioita, vaikkakin paljon samoja mestoja kolutaan. Varsinkin nyt kun oon saanu kaikki bat-lelut, voin paikasta A paikkaan B mennä täysin erillailla kun alussa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Kun pelin läpäisee ja sitten haluaa tutkia paikkoja niin pitääkö nuo pomot mennä uudestaan läpi? Ei varmaankaan koska tarina on sitten pelattu.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Kun pelin läpäisee ja sitten haluaa tutkia paikkoja niin pitääkö nuo pomot mennä uudestaan läpi? Ei varmaankaan koska tarina on sitten pelattu.

kun pelin on vetänyt läpi, niin kaupungissa voi liikkua sen jälkeen aivan vapaasti.

tänään tuli vedettyä Normal tasolla peli läpi ja 3 päivää tuo vei, olisiko arviolta mennyt n. -16-18 tuntia. juoni pysyi jännittävänä ja mielenkiintoisena koko pelin ajan. Jokerin heittämä läppä pelin aikana, oli todella hyvä "piristys". Taistelu taktiikka oli helppo, mutta mukava ja tyylikäs. jokainen Free-Flow taistelu kohtaus oli todella tyylikäs. hahmot ja maisemat ovat jylhät ja hyvännälöiset. Ääninäyttely oli todella hyvää ja myös koko "käsikirjoitus" oli erittäin loistava. pelin läpi pelattua nuo arvuuttajan piiloittamat esineet ja arvoitukset ovat hyvä lisä peliin, joten on vielä tehtävää jos tahtoo pelin 100% läpi.

erittäin hyvä peli, mutta itse tarina moodi oisi voinut olla vielä hieman pidempi. mielenkiintoa löytyisi vieläkin jatkaa tarinaa..no odotellaan jatko-osaa. :)
seuraavaksi Hardilla läpi ja yriteään tehdä kaikki arvoittajan piilottamat esineet ja arvoitukset.

tähän vielä voisi sanoa, että kaikesta huolimatta vaikka tuo tarina moodi on vedetty läpi, niin kokonaisuudessaan peliä ei ole pelattu vielä kokonaan läpi.
tälläinen tilanne nyt:

-tarina moodi läpäisty.
-kokonaisuudessaan peliä läpäisty 67%.
-arvoituksia tehty 92/240.
-challenge modia läpäisty 2%. (en ole kerennyt vielä kunnolla kokoilemaan).
-charter bioksia avoinna, 17/42.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Miten ihmeessä sinä pelaat tän päivässä läpi ja vielä ratkaiset kaikki riddlerit? Onko sinun päivä 24h vai juoksitko vaan läpi? :D

Innostuin hieman. :)

Aloitin joskus 10 aamulla pelaan. Ne Riddler pulmat oli aika helppoja, kun oli Riddlerin kartta apuna ja katsoi vain kurinalaisesti kaikki paikat läpi.

Yleensä ei tule näin nopsaan pelejä pelattua ja salaisuuksia koluttua, mutta peli on vain niin hyvä ja koukuttava. Oli ihan pakko nähdä miten arvuuttajalle käy ja mikä tämä "Arkhamin Haamu"-juttu on. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Nyt on kaikki arvoitukset ratkaistu. Myös se "vaikein". Pelattuna 87%, kun haasteista on kasassa 21%. Matkaa siis vielä Perfect Knightiin.

Minusta oli vähän mäntti ratkaisu tehdä siitä Quincysta se Arkhamin aave. Olisi ollut joku talkkari tai siivooja mieluummin. Hovimestari on aina syyllinen, kun dekkareista on kyse.

Noi haasteet on toimivia, varsinkin ne Predator-hommat. Etenkin kun koettaa kerätä niitä mitaleja, niin saa ihan eri meininkiä siihen. Ei oo pelkkää liitopotkua ja batarangia. Oikeasti pitää miettiä miten tekee, että saa optimoitua. Predator-trophyt on kohtuullisen järjen rajoissa, mutta jotenkin tuntuu, että joissain Free Flow-trofeissa menee vielä järki.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Eikö kukaan muu ole muka huomannut ärsyttävyyttä joka demossakin häiritsee? (kokoversio ei ole vielä postiluukusta kolahtanut niin en tiedä onko tätä korjattu) Melkein joka kerta kun nujakoit vankien kanssa ja nämä pyörtyvät niin aina kädet menee samalla tapaa pään sivuille. Miksei tässä kohtaa voinut käyttää räsynukke mallinnusta.

Kyllä tässä on räsynukkemallinnus.. :/ Ne vaan pitelee aina siitä kohtaa mihin saavat viimesen iskunsa. Jos osuu päähän, niin ne pitelevät päätään. Joskus saattavat laittaa kädet mahansa ympärille. Olis kuitenkin hyvä, että välillä eivät laittais mihinkään, mut eipä tuo haittaa yhtään (ja mä oon sentään kauhee räsynukke"fyysikko" :D).
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Nyt on kaikki arvoitukset ratkaistu. Myös se "vaikein". Pelattuna 87%, kun haasteista on kasassa 21%. Matkaa siis vielä Perfect Knightiin.

Minusta oli vähän mäntti ratkaisu tehdä siitä Quincysta se Arkhamin aave. Olisi ollut joku talkkari tai siivooja mieluummin. Hovimestari on aina syyllinen, kun dekkareista on kyse.

Noi haasteet on toimivia, varsinkin ne Predator-hommat. Etenkin kun koettaa kerätä niitä mitaleja, niin saa ihan eri meininkiä siihen. Ei oo pelkkää liitopotkua ja batarangia. Oikeasti pitää miettiä miten tekee, että saa optimoitua. Predator-trophyt on kohtuullisen järjen rajoissa, mutta jotenkin tuntuu, että joissain Free Flow-trofeissa menee vielä järki.

Jep, arvasin sen jo aika alussa. Annoin serkun pelata sitä ekaks ja heitin hänellekin kommenttia että ukko on ihan varmasti kytköksissä mitä tulee tapahtumaan pelissä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Jep, arvasin sen jo aika alussa. Annoin serkun pelata sitä ekaks ja heitin hänellekin kommenttia että ukko on ihan varmasti kytköksissä mitä tulee tapahtumaan pelissä.
Joo. Uusi hahmo Batman-kaanonin ulkopuolelta, niin aika helppo arvata. Ite en vaan heti muistanu missä se viimeksi näkyi. Meni ravaamiseksi.

Haastekenttiä hangannut aamupäivän. Noissa Extreme-tason Predator-kentät on oikeasti ihan helvetin vaikeita. Varsinkin jos haluaa kaikki mitalit kerätä. Saa oikeasti miettiä mitä tekee, kun henki lähtee tosi helposti ja gargoylet ei oo käytössä. Noi gargoylet tosiaan helpottaa hommaa ihan hitosti.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Hei pikkusen utelen kavereilta, jotka ovat jo läpäisseet pelin, yhtä kohtaa. Eli kuuluuko peliin, että kuva/ääni "rätisee/menee epäselväksi/on kuin yhteyshäiriöitä", kun alkaa se kolmas "uniosio" ennen Killer Crocin luolaan astumista? Eli siis siinä kohtaa, kun kävellään siellä käytävällä ja "yhtäkkiä" alkaa se Scarecrown (vai mikä sen nimi oli?) uniosio, missä pitää väistellä sen katsetta, niin juuri ennen kuin se unikenttä alkaa, niin tulee sellainen "räsähdys" ikäänkuin TV-lähetys tai vastaava katkeaisi, niin kuuluuko tämä asiaan, kun itsellä tuli sellainen siinä.

Toivottavasti ymmärrätte mistä on kyse ja saatte selvää :D Kiitos etukäteen vastanneille...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Hei pikkusen utelen kavereilta, jotka ovat jo läpäisseet pelin, yhtä kohtaa. Eli kuuluuko peliin, että kuva/ääni "rätisee/menee epäselväksi/on kuin yhteyshäiriöitä", kun alkaa se kolmas "uniosio" ennen Killer Crocin luolaan astumista? Eli siis siinä kohtaa, kun kävellään siellä käytävällä ja "yhtäkkiä" alkaa se Scarecrown (vai mikä sen nimi oli?) uniosio, missä pitää väistellä sen katsetta, niin juuri ennen kuin se unikenttä alkaa, niin tulee sellainen "räsähdys" ikäänkuin TV-lähetys tai vastaava katkeaisi, niin kuuluuko tämä asiaan, kun itsellä tuli sellainen siinä.

Toivottavasti ymmärrätte mistä on kyse ja saatte selvää :D Kiitos etukäteen vastanneille...

Toivottavasti ymmärrätte mistä on kyse ja saatte selvää :D Kiitos etukäteen vastanneille...

Pistä spoilet tagit. Ja kyl se kuuluu asiaan. Mutta spoiler tagit. Nopeasti
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Joo. Uusi hahmo Batman-kaanonin ulkopuolelta, niin aika helppo arvata. Ite en vaan heti muistanu missä se viimeksi näkyi. Meni ravaamiseksi.

Haastekenttiä hangannut aamupäivän. Noissa Extreme-tason Predator-kentät on oikeasti ihan helvetin vaikeita. Varsinkin jos haluaa kaikki mitalit kerätä. Saa oikeasti miettiä mitä tekee, kun henki lähtee tosi helposti ja gargoylet ei oo käytössä. Noi gargoylet tosiaan helpottaa hommaa ihan hitosti.

Voisi muuten kokeilla niitä Challenge kenttiä. Tosin ei yleensä kauheasti nappaa tämän tyyliset osiot peleissä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Huh, huh! On kyllä koukuttava peli. Tänäänkin tuli vedettyä "pieni" 7h-pelisessio :D Eilenkin tuli vedettyä saman verran. Mitäs sitä muutakaan kipeenä tekis? ;)

Koko pelistä olen vetänyt 61%, koska olen tahkonut vain tarinaa. Challenge modet vedän sitten läpi, kun tarina on ja arvuuttajan arvoituksen on ratkottu. Tällä hetkellä olen löytänyt noin 120 arvoitusta.

Olen nyt siinä kohdassa, jossa...
... Jokeri kutsuu tulemaan juhliin. Loppukohtaus tulossa?

Erittäin vahva ehdokas vuoden peliksi, vähintään vuoden yllätykseksi :)
 
Ylös Bottom