Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Itse syötin tuon Catwoman -koodin ennen pelin asennusta ja ainakin sillä menetelmällä toimi ilman ongelmia. Peli ilmoitti ennen asennusta haluavansa ladata 1.01 päivityksen, jolla oli kokoa 17 MB. Päivityksen sisällöstä en sitten osaakaan sanoa mitään. Niin ja mitä itse peliin tulee, niin laatuahan tämä ehdottomasti on! Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen vaikuttaa siltä, että ylistävät arvostelut ovat täysin ansaittuja. Tekemistäkin tuntuu piisaavan, valikon mukaan päätarinaa on pelattu jopa 2 % :D Graafisesti jälki on Arkham Asylumia pykälän hienompaa, etenkin uudet valotehosteet vakuuttavat. Tähän mennessä ruudunpäivitys on ollut tasaista, eikä nykimistä ole esiintynyt. Ehdottomasti yksi vuoden peleistä!
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Eipä toimi Catwoman DLC koodi mulla vieläkään (PS3), vaikka pitäisi kuuleman mukaan jo toimia...toimiiko muilla?

Thomas
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Eipä toimi Catwoman DLC koodi mulla vieläkään (PS3), vaikka pitäisi kuuleman mukaan jo toimia...toimiiko muilla?

Thomas
Mulla toimi, kun asensin ensin tuon 1.01 päivityksen ja peli ohjasi mut sitten Storeen syöttämään koodia. Myös kaikki CE:n mukana tulleet koodit ovat toimineet moitteettomasti.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Mulla toimi, kun asensin ensin tuon 1.01 päivityksen ja peli ohjasi mut sitten Storeen syöttämään koodia. Myös kaikki CE:n mukana tulleet koodit ovat toimineet moitteettomasti.

Nyt alkoi toimia! sweet!
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Täällähän pyörii kuuluisuuksia meidän tavisten joukossa. :0

Ja oma Batman ei ole lähtenyt vieläkään tulemaan. Byhyy. Jos ei lähde edes huomenna tulemaan, niin sitten ärsyttää, kun menee jonnekin torstaille asti, että peli saapuu...
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Ja oma Batman ei ole lähtenyt vieläkään tulemaan. Byhyy. Jos ei lähde edes huomenna tulemaan, niin sitten ärsyttää, kun menee jonnekin torstaille asti, että peli saapuu...

Päivällä näin, että rahat lähteny kortilta ja nyt näkyy CE lähteneen amazonista. Pari viimestä amazon tilausta on tullut 3-4 arkipäivässä.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Päivällä näin, että rahat lähteny kortilta ja nyt näkyy CE lähteneen amazonista. Pari viimestä amazon tilausta on tullut 3-4 arkipäivässä.

Dispatched
Delivery Estimate: 27 Oct 2011

Batman: Arkham City - Catwoman - Steel Book Edition (PS3)


Yay! 3-4 arkipäivässä. Eli joskus ti-ke pitäis tulla siis. Amazon sanoo arvioidukis toimituspäiväksi torstain. Noh, ti-ke-to.. whatever. Tai no keskiviikkona oon jo kotona, että sais kyllä tulla siihen mennessä. :mad: ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Vein useamman kilon vanhoja devuja vaihtoon ja tulin liikkeestä ulos uusimman bättiksen kera. Ei pitänyt, mutta liha on heikko. :eek:
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Vähän kuten arvelinkin niin ei se Vpd:n tilaus ehtinyt mullakaan julkaisupäiväksi. Täytyy vaan kestää maanantaihin. Voi olla, että jos seuraava peli jonka ostan on halvalla gigantissa niin haen sieltä.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Minäkin tilasi VPD:n kautta pelin jo ennakkoon. Tuliko se tänään? No p****n marjat. :mad:
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Kuulemma ei riipu heistä miten Ahvenanmaalta pelin saa kun toimitusaika on 2-4 päivää ja pelit tulevat varastoon yleensä vasta päivää ennen julkaisua... Discshopilla oli pelit varastossa jo 14. päivä. GJ, pojat, GJ.

Itse kun soittelin tuossa keskiviikosta sanoi kaveri, että "pelit on kyllä tullut hyvissä ajoin, lähtee tänään tai huomenna", että kyllä tässä vähän vpd:tä voi syyttää.

Kuten arvata saattaa myös täällä tilattu kyseisestä puljusta ja on muuten viimenen tilaus, jonka sieltä teen ja tämäkin lähtee takaisin, kuhan joskus tänne saapuu ja lähimpään Prismaan hakemaan peliä. Sen verran on peliä odotettu, että ennen syysloman loppua pakko päästä hiukan vääntämään. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Mitä järkeä on ensinnäkään ennakkotilata kun voi hakea gigantista aina julkkaripäivänä halpaan hintaan?

Eipä ollut aamusella Kajaanin Gigantissa Batmania vaikka tilattu oli... että semmosta. :mad: Töiden jälkeen alkaa ankara Lepakkomiehen metsästys...

-Gomeri
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360 Hype ja hankintapulputus]

Onko joku muu tilannut tuota Batman: Arkham City & The Dark Knight / Batman Begins Blu-ray Bundle [PS3] TheHutista?
Ei mulla oo meinaan lähteny vielä(kään), tilauksessa lukee vaan Processing, awaiting stock pick :mad:
 
Ylös Bottom