Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham City [PS3/X360]

Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Läpi vedin eilen. Aikaa meni sellanen 2-3h. Hyvä oli, mutta odotin jotain suurempia paljastuksia ja lopputaistelu oli aika meh. Robin olis jees hahmo jonka toivoisin olevan isommassa roolissa seuraavassa osassa.

Jep, pieni pettymys tämä kyllä oli, kun IGN oikein hehkutti että kaikkien lisäreiden pitäisi olla tämmöisiä. Jospa ton viellä kerran pelaisi läpi, mutta en usko että yhtään paremmaksi muuttuu. (Hyvä lisäri, mutta jotenkin odotin enemmän) :(
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Jep, pieni pettymys tämä kyllä oli, kun IGN oikein hehkutti että kaikkien lisäreiden pitäisi olla tämmöisiä. Jospa ton viellä kerran pelaisi läpi, mutta en usko että yhtään paremmaksi muuttuu. (Hyvä lisäri, mutta jotenkin odotin enemmän) :(
Paljonkos oli pituutta noin suurin piirtein?
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Paljonkos oli pituutta noin suurin piirtein?

1,5h - 2,5h

Aika lyhyeltä tuo tuntui, kun ei ollut paljoa kerättävää (30 ilmapalloa ja 9 jäi löytämättä)
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Muistakaa sitten kuunnella pahisten puheita ennen kuin alatte mättää niitä.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tuli testattua demoa ja ihastuin välittömästi! Onko koko peli yhtä hyvä kuin tuo demon viisitoistaminuuttinen?

Mutjoo, siinä demon loputtua tuli joku video jossa mainostettiin tätä paljon hehkutettua lisäosaa ja sen jälkeen mainostettiin GOTY editionia, mutta se kohta meni vähän ohi niin en nähnyt oliko siinä mitään julkaisuaikaa. VPD:stä katsoin niin ei ollut ainakaan siellä mitään muuta kuin normiversiota, elikkä koskahan se olisi tulossa, että kannattaako ostaa nyt normiversiota vai odottaa GOTY:a?
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tänään pääsin pelin läpi ja olihan loistavaa viihdettä/draamaa!
Jokerin kuolema vähän harmitti lopussa mutta sehän sitä draamaa toi. Rohkea veto pelin tekijöiltä tappaa pelin ehkä paras hahmo. Jää kaipaamaan Mark Hamillin loistavaa ääninäyttelyä. Jossakin Youtube videossa kylläkin puhuttiin siitä että Jokeri vois vielä jotenkin herätä henkiin mutta itse en tätä usko. Kylhän se kolmas osa vielä joskus tulee, viimeistään ensi sukupolven konsoleilla. Vai oliskohan jo E3 messuilla pientä teaseria luvassa?
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Satavarmasti. GOTY:sta en ole kuullutkaan, mutta hetkeäkään en ole katunut sitä että ostin pelin heti julkaisupäivänä.

Hienoa, taitaapa lähteä pian tilaukseen. Tuosta GOTY:sta en ole kyllä ihan satavarma, kuten sanoin, se kohta meni vähän ohi siinä, mutta mielestäni siinä oli jotain GOTY editionista. Noh, kaippa joku kohta tulee huomauttamaan jos ihan paskaa olen puhunut.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

elikkä koskahan se olisi tulossa, että kannattaako ostaa nyt normiversiota vai odottaa GOTY:a?

Iki-ihanan Paavin Pelaajalehti.com:iin kirjoittaman uutisen perusteella GOTY-versio julkaistaan 7.9. Odottavan aika on siis pitkä, eikä peliä ole komealla kannellakaan siunattu, joten perusversion ostaminen lienee ihan validi veto tässä kohtaa vuotta. Jollei sitten Arkham Asylum kelpaa ensihätään, joka on sekin varsin samanlainen ja toimiva paketti.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tänään pääsin pelin läpi ja olihan loistavaa viihdettä/draamaa!
Jokerin kuolema vähän harmitti lopussa mutta sehän sitä draamaa toi. Rohkea veto pelin tekijöiltä tappaa pelin ehkä paras hahmo. Jää kaipaamaan Mark Hamillin loistavaa ääninäyttelyä. Jossakin Youtube videossa kylläkin puhuttiin siitä että Jokeri vois vielä jotenkin herätä henkiin mutta itse en tätä usko. Kylhän se kolmas osa vielä joskus tulee, viimeistään ensi sukupolven konsoleilla. Vai oliskohan jo E3 messuilla pientä teaseria luvassa?

Sarjakuvissakin jokeri kuollu lukemattomia kertoja joten ei kannata pitää lopullisena tota kuolemaa tässäkään
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Menin sitten kattomaan Youtubesta tuon Harley Quinn lisäosan. En voinu vaan oottaa siihen syyskuuhun, mutta toivotaan että oon unohtanu suurimman osan koko jutun tapahtumista siihen mennessä :D

ÄLÄ LUE SEURAAVIA JOS ET HALUA PALJASTUKSIA PELISTÄ

Harleyn lapsi taisi sitten kuolla, ainakin siinä videossa Jokerin ja Harleyn ''toimisto'' tai mikälie päämaja oli täynnä raskaustestejä, jotka näyttivät miinusta. Siellä oli myöskin kehto, jossa oli Jokerin näköinen nukke, tai joku sellanen. Oli tosi jännää seurata niitä tapahtumia, mutta ois kiva jos Eurooppaankin tulisi tuo peli samaan aikaan kuin Amerikoissa. Harley oli myöskin rakentanut Jokerille alttarin, tai muistohuoneen jonka seinillä luki tosi paljon eri tekstejä. Yks niistä oli tällänen : ''Olemme kaikki taas onnellisia kun minun Jokerini palaa''. Jotkut on sanonut että se on jonkin näkönen Easter Egg, mutta joidenkin mielestä se vaan viittaa siihen ettei Harley voi uskoa Jokerin olevan kuollut. Ei sitä enää tiedä mihin uskoa, mutta tietty mä toivoisin että Jokeri olisi elossa, se kun on pelin paras hahmo heti Batmanin jälkeen. Harleystakin pidän kovasti, siitä saisi tulla lisää noita lisäosia. Ois tosi jännittävää päästä pelaamaan hänellä joskus, vaikka se aika mahottomalta ajatukselta tuntuukin :D Saa nähdä mitä tulee tapahtumaan. Saisi kyllä jo kiirehtiä uuden pelin kanssa, jos semmoista on nyt ylipäänsä tulossa. En tiiä kuinka selviän, jos seuraava peli tuleekin vasta kahden vuoden päästä. Arkham Cityn oon jo pelannu läpi ainakin 7 kertaa, jollen enemmänkin.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Kyllähän tuo Harley Quinns revenge-lisäri on sarjan faneille todellakin kannattava hankinta, itseäni kun eivät mitkään bonus mättölisärit ja challenget kiinnosta. Mukavasti parisen tuntia pelattavaa ja pääsee Robinikin mukavasti valokeilaan, eroaa muuten positiivisesti Batmanista varusteillaan ja bo sauvallaan. Jotain vähän syvällisempää tarinankehystä olisin kyllä ehkä kaivannut, tai edes hahmojen nykytilanteen syväluotausta.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Harmi kun nykyään sitä pelaa pelit melkeinpä kertakäytöllä ja laittaa ne eteenpäin, että ehtii pelata muitakin. Tulee hyviä lisäreitä mutta itse konkreettista Arkham City-peliä ei enää ole.
Näissä Batmaneissa on muuten paras lähitaistelusysteemi mitä ikinä olen nähnyt ja kokenut.
 
No ainakin keskiviikosta lähtien on ollut. Tulipahan pelattua muuten tänään tämä läpi ja pitää varmaan myös ostaa tuo dlc. Onkos nuo muut dlc:t eli Robin ja Nightwing ostamisen arvoisia?
 
Ylös Bottom