Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kyl täs on itellä hype korkeemmal ku CoD4:sen remasterissa .. Kattelin sitä streamia eilen ni sanoka ne että preordaamal sais pelin 3 päivää aikasemmi, meni vähä ohi ku GTA:ta pelailin samalla :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kyl täs on itellä hype korkeemmal ku CoD4:sen remasterissa .. Kattelin sitä streamia eilen ni sanoka ne että preordaamal sais pelin 3 päivää aikasemmi, meni vähä ohi ku GTA:ta pelailin samalla :rolleyes:

Jos ostat sen kalliimman version pelistä niin pääset pelaa 3 päivää aikasemmin.
 
Jos ostat sen kalliimman version pelistä niin pääset pelaa 3 päivää aikasemmin.
Kannattaa tarkistaa joka alustan bonarit vielä erikseen. Ainakin boksin digitaalinen standard edition ennakkotilaus sisältää 1 kk EA Access -jäsenyyden, jolla käsittääkseni myös saa early accessin.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kannattaa tarkistaa joka alustan bonarit vielä erikseen. Ainakin boksin digitaalinen standard edition ennakkotilaus sisältää 1 kk EA Access -jäsenyyden, jolla käsittääkseni myös saa early accessin.

Mielenkiintoista, katsoin vaan originsta ja siellä ei ollut muuta vaihtoehtoa kun joko ottaa standardi tai tuo early enlister deluxe edition versio pelistä. No kai niissä eroja sitten on.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Lokakuussa tiedetään mitä tullaan pelaamaan, voi helvetti ku oli komea traileri ja DICE on saanut WW1 näyttämään vieläkin mielenkiintoisemmalta mitä se on ollut.. toivottavasti Sarajevon laukaukset ovat yksi kampanjan tehtävistä :D
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Itse en huomannut että tätä olisi linkattu aikaisemmin mutta;

You can sign up as an Insider here on the official Battlefield website. When you do so, the only perks are said to be "in-game rewards, exclusive content, and sneak peeks at news about Battlefield," as well as details on other EA games. The press release mentions all of this but also states Insiders get "early access to the Battlefield 1 public beta."
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Hyvin maistuu I maailmansota aikakaudeksi kyllä, vaikkei historiallisen tarkkoja kuvauksia olisikaan! Ei ole liikaa kyseistä aikakautta pelialalla käsitelty, joten kelpaa enemmän kuin hyvin. Ihan varmasti löytyy se "syy taistella jonkun puolesta"!

Ei välttämättä julkaisupäivän ostos, koska samaan aikaan voi tulla muita astetta kiinnostavampia tekeleitä, tai olla sellaisia kesken. Ehdottomasti kuitenkin sellainen aikakausi ja pelisarja, että mikäli nettiräiskintää tekee mieli, niin ostoon menee. Paljon kiinnostavampaa kuin juosten kustu Battlefront tai tulevaisuushippa-CoD! BF4 ja se Viscarealin tuotos, jonka nimeä en nyt just edes muista, jäivät välistä, mutta nyt voisi olla jopa syytä palata pelisarjan pariin.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Vihdoinkin vihdoinkin! Kerrankin palataan menneeseen aikaan ja tästä tuli jo pelkästään sillä varma ostos.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Varmasti löytyy momentseja, itse pelistä. Se ei kuitenkaan vastaa kysymykseen "minkä puolesta taistelet?".

Kaikille sillä ei ole merkitystä, mutta itselle tällä on oma roolinsa historian tullessa viitekehykseksi. Terrorisminvastainen sota on vastaus moneen nykyaikaan sijoittuvalle. Vietnamissa taistelivat ideologiat. Toisessa maailmansodassa brutaalit ihmiskäsitykset jne.

Luulen kysymyksen olevan saman kuin juoksuhaudoissa kyhjöttäneillä sotilailla 100 vuotta sitten.


Luuletsä että tuolla on jenkit pommittanu lähi-idän paskaks vuosien varrella oikeesti terrorismin takia? :D Onhan se kiva löytää itelleen joku viitta peliä pelatessa, mut ei maailmassa ole yhtäkään sotaa jossa olis joku järki tai hyvä syy. Joten sen puolesta voi painaa ihan hyvällä omalla tunnolla virtuaaliukkoo kumoon tuolla pikselitantereella...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Luuletsä että tuolla on jenkit pommittanu lähi-idän paskaks vuosien varrella oikeesti terrorismin takia? :D Onhan se kiva löytää itelleen joku viitta peliä pelatessa, mut ei maailmassa ole yhtäkään sotaa jossa olis joku järki tai hyvä syy. Joten sen puolesta voi painaa ihan hyvällä omalla tunnolla virtuaaliukkoo kumoon tuolla pikselitantereella...

Näytäpä nyt vielä se viesti missä olen näin sanonut? Lainasitkohan nyt ihan oikeaa viestiä?
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mitäs tuosta kiistellä osa tykkää osa ei, moderneja räiskintöjä piisaa aika hyvin.
Tämmöistä on kyllä odotettu nyky koneille, trailerin katsonut muutamaan kertaan ja onhan tuo kovaa tavaraa.
Tietysti täytyy muistaa että Dice on aina osannut tehdä upeat trailerit.
Aikakausi on kyllä historiallinen, ensimmäisessä maailmansodassa kylvettiin toisen maailmansodan siemen. Yksinpelin myös odotan olevan sen verran kiinnostava että sen jaksaa hienosti pelata. Tärkeintä vain on että työntävät valmiin pelin ulos kerralla.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Luuletsä että tuolla on jenkit pommittanu lähi-idän paskaks vuosien varrella oikeesti terrorismin takia? :D Onhan se kiva löytää itelleen joku viitta peliä pelatessa, mut ei maailmassa ole yhtäkään sotaa jossa olis joku järki tai hyvä syy. Joten sen puolesta voi painaa ihan hyvällä omalla tunnolla virtuaaliukkoo kumoon tuolla pikselitantereella...

Itselle sotapelien historialliset näyttämöt ovat helpompia kun sieltä löytyy osapuoli jonka tuntee omakseen. "Toisessa maailmansodassa oli hienoa painaa Omaha Beachille liittoutuneiden joukoissa" ja käydä lopulta oikeasti siellä katsomassa tutut maisemat elokuvista ja peleistä. Tästä I maailmansodasta en löydä mitään joka omaisi samantapaisen koukun. Päinvastoin koko teurastus näyttäytyy äärimmäisen tylsänä asemasotana. Siniveriset serkukset siirsivät nappuloitaan Euroopan kartalla.

Ehkä tämä kuitenkin ansaitsee paikkansa 100. vuotisjuhlien johdostaja. Annetaan hypelle vielä mahdollisuus.

_76715890_76715889.jpg
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kiinnostus on todella suuri, koska ei pitäisi olla mitään itsestään ampuvia ja lukittuvia paskeita. Ja ehkä hieman vähemmän kaikkia turhia lisähärpäkkeitä.

Itse olen aina pitänyt Battlefieldissa, kun saa valita ihan fiiliksen mukaan ottaako jonkun ajoneuvon vai meneekö jalkaisin. Battlefrontissa ilmeisesti on joku sankarimerkki ja ajoneuvoihin omat merkit joilla niihin pääsee. Toivon todella ettei tätä samaa tule uutee Battlefieldiin.

Edit: jaa taisihan tuolla lukea, että niihin spawnataan erikseen
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tästä I maailmansodasta en löydä mitään joka omaisi samantapaisen koukun. Päinvastoin koko teurastus näyttäytyy äärimmäisen tylsänä asemasotana.

Tähän on olemassa helppo ratkaisu: älä osta peliä!

Kaiken kaikkiaan on todella hyvä, että I maailmansodan peli vihdoin saadaan, kun sitä ei olla aikaisemmin tällä tavalla kuvattu. Paljon parempi, että DICE uskaltaa ja haluaa lähteä tälle linjalle jonkun tulevaisuushömpän sijasta, koska sitä tarjoavat jo muut pelit ihan riittävästi. Vaihtoehdot ja vaihtuvuus on rikkaus! Vaikka aikakausi ei välttämättä historiallisesti olekaan ihan niin kiinnostava kuin muutamat muut konfliktit sen jälkeen, tarjoaa tämä kuitenkin erilaisia aseita ja kulkuneuvoja niihin jo moneen kertaan vanhoihin tuttuihin. Sinappikaasut ja juoksuhautataistelut kyllä kelpaavat taas pitkän nykyajan ja tulevaisuushömpän jälkeen vallan mainiosti! On ainakin vaihtelua ja uusia sekä erilaisia ideoita. Niiden ei ole pakko peliä ostaa, joille aikakausi ei nappaa, koska onneksi markkinoilla on muitakin nettiräiskintöjä niin, että jokaiselle varmasti joku löytyy.

Siellähän on nämä Nisun suuresti hehkuttamat Battlefront ja R6: Siege esimerkiksi pelattavissa tälläkin hetkellä. Pelailee niitä, jos ei I maailmansota nappaa ja antaa niiden kokeilla tätä, jotka mahdollisuuden haluavat antaa. Onneksi kaikkia pelejä ei kuitenkaan tehdä vielä tässä vaiheessa juuri niin kuin Nisu haluaa...
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ja minä taas uskon että tuskin siellä viivottimen kanssa on vedetty viivaa tasan historiankirjojen kanssa. Eiköhän sinne tungeta sitä only in battlefield menoa aivan varmasti. Minä ainakin pidän tästä valinnasta ja siitä ettei juuri tästä sodasta ole mitään muuta tarjolla. Rohkea veto Dice/EA väeltä. Ja mielestäni pelaajia on kuultu. Todella suurella väellä on huudeltu WW2 ja yleensäkin paluuta vanhempaan menoon. Ja nyt kun sitä saadaan aletaan valittamaan että liian vanhaa ja liian tylsää ja alkukantaista. No itse olen tyytyväinen ratkaisuun ja odotellaan julkkaria ja sitä kuinka peli toimii ja sit samantien ostoon!
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ja minä taas uskon että tuskin siellä viivottimen kanssa on vedetty viivaa tasan historiankirjojen kanssa. Eiköhän sinne tungeta sitä only in battlefield menoa aivan varmasti.

Tätä myös odotan tapahtuvan. Siellä todennäköisesti kaivetaan historian pressujen alta sotaa varten kehitettyjä, mutta vain protovaiheeseen yltäneitä sotakoneita ja -aseita. Ihan mutuna luulen asevalikoiman ilman näitä jäävän huomattavasti kapeammaksi kuin mihin Battlefieldeissa on totuttu. Kun ei löydy rautatähtäimiä kummempaa tai perus rynnäkkökivääriä.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ensimmäinen räiskintäpeli sitten Modern Warfare 1:sen jälkeen, joka kiinnostaa. Toivottavasti saavat erinomaisen pelin kasaan, kuten oli BF2:nen. Potentiaali on.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ensimmäinen räiskintäpeli sitten Modern Warfare 1:sen jälkeen, joka kiinnostaa. Toivottavasti saavat erinomaisen pelin kasaan, kuten oli BF2:nen. Potentiaali on.

Itsellä kanssa täällä hype aika korkealla seuraavasta Battlefield-sarjan pelistä. Mikään BF- sarjan peleistä ei ole ollut niin koukuttava kuin BF: Bad Company 2.
Itse odotin jonkinmoista WW2 peliä mutta tämähän näyttää oikein lupaavalta. Ea Access löytyy ja näyttäisi siitäkin jotain hyötyä olevan suppean pelivalikoiman lisäksi kun pääsee vähän aikaisemmin pelailemaan.

Tämä vaikuttaa peliltä jossa ei enään jonnet paina naama punaisena hipfirellä vaan täytyy olla jollain tavalla skilliä sormissa. Kumpa tulisi jo pikkuhiljaa lisää videopaljastuksia..:rolleyes:
 
Ylös Bottom