Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Tuolla Neogafissa väittävät päivityksen tuoneen Prolle tasaisemman ruudunpäivityksen myös moninpeliin, joka yhdessä 1080p tekee pesäeroa normiversioon verrattuna. Voiko joku konsolin hankkineesta tämän vahvistaa vai laitetaanko tornihuhujen piikkiin?

Lähde: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1311417

Vaikuttaisi äkkiseltään testattuna pyörivän tasaisemmin. Valikot ei myöskään tahmaa yhtäään, toisin kuin vanhalla mallilla teki.. joka oli erittäin rasittavaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Vaikuttaisi äkkiseltään testattuna pyörivän tasaisemmin. Valikot ei myöskään tahmaa yhtäään, toisin kuin vanhalla mallilla teki.. joka oli erittäin rasittavaa.

Tämähän kuullostaa helkkarin hienolta [emoji106]. Itseä on kyrsinyt toi valikkojen tahmaaminen suunnattomasti.
 
Vastaus: Battlefield 1

Kai tuo kuvakin aavistuksen terävämmältä multiplayerissä vaikuttaa. Yksinpelikampanjassa ilmeisesti huomattavampia eroja, mutta upealta se taisi näyttää vanhallakin mallilla, mutta ei ole tullut hirveästi kampanjaa pelailtua niin vaikea näin muistikuvien perusteella kertoa onko miten suuresta erosta kyse. Minulla muutenkin sen verta huono silmä erottamaan resoluutioeroja, ellei pomppu ole sitten SD -> HD -> 4K luokkaa.

Se mikä tässä pelissä tympii suunnattomasti on nuo mitallit. Yritäppä siinä viikon mitalleja suorittaa, kun peliin liittyessä palautuu edellis viikon mitallit suoritettavaksi (jotka jo kaikki suoritettu).
 
Vastaus: Battlefield 1

Tankilla kun tapat sen saman jani-petterin kolmannen kerran ja jani-petterillä menee tunteisiin joutuu jani-petteri tekemään töitä kostaakseen niin kuin kuuluukin.
Lentokoneella kun ammut jani-petterin toisen kerran ja jani-petterillä menee tunteisiin voikin jani-petteri sulkea suuttuessaan kotilipulta lähes koko ilmatilan... Kuulostaa järkevältä ja ennen kaikkea reilulta sitä kohtaan joka on viittinyt opetella käyttämään kaikkia pelin laitteita.

Ja sitten kun AA-petteri ampuu koneen alas ja sulla menee tunteisiin niin voit halutessasi käydä kostaa täräyttämässä yhden (1) luodin kaverin kalloon ja/tai tuhota AA-tykin, jonka jälkeen voit jälleen dominoida ilmatilaa.

Kuulostaa järkevältä, eikö?
 
Vastaus: Battlefield 1

Ja sitten kun AA-petteri ampuu koneen alas ja sulla menee tunteisiin niin voit halutessasi käydä kostaa täräyttämässä yhden (1) luodin kaverin kalloon ja/tai tuhota AA-tykin, jonka jälkeen voit jälleen dominoida ilmatilaa.

Kuulostaa järkevältä, eikö?


Juu ei... Ei kuulosta järkevältä...

Dice on pitänyt siitä huolen ettei jani-petterillä mene tunteisiin liiaksi oma kädettömyys laittamalla AA-tykkien spawni ajankin aivan naurettavaksi. Ennen kuin se lentokone on spawnannut uudestaan on AA-tykki spawnannut samaan paikkaan sen kolme kertaa jotta jani-pettteri voi jatkaa trollaamistaan ja ettei jani-petterin tarvitse itse oikeasti opetella pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Juu ei... Ei kuulosta järkevältä...

Dice on pitänyt siitä huolen ettei jani-petterillä mene tunteisiin liiaksi oma kädettömyys laittamalla AA-tykkien spawni ajankin aivan naurettavaksi. Ennen kuin se lentokone on spawnannut uudestaan on AA-tykki spawnannut samaan paikkaan sen kolme kertaa jotta jani-pettteri voi jatkaa trollaamistaan ja ettei jani-petterin tarvitse itse oikeasti opetella pelaamaan.

Opetella pelaamaan :D
Siinäki elämänmissio
 
Vastaus: Battlefield 1

Dice on pitänyt siitä huolen ettei jani-petterillä mene tunteisiin liiaksi oma kädettömyys laittamalla AA-tykkien spawni ajankin aivan naurettavaksi. Ennen kuin se lentokone on spawnannut uudestaan on AA-tykki spawnannut samaan paikkaan sen kolme kertaa jotta jani-pettteri voi jatkaa trollaamistaan ja ettei jani-petterin tarvitse itse oikeasti opetella pelaamaan.

AA:n spawni aika näyttäisi olevan 3 minuuttia, lentokoneiden 1,5 minuuttia.

Argument destroyed 500 points.

Lähde: Oma subjektiivinen havainnointi.

[video=youtube_share;Kvv63jEgDvo]https://youtu.be/Kvv63jEgDvo[/video]

[video=youtube_share;oac_XewD4cs]https://youtu.be/oac_XewD4cs[/video]

Vaikka Jampin viestiä lainasinkin, koitetaan ihan jokainen pitää keskustelu mielekkäänä, ettei mene pelkäksi juupas eipäs väittelyksi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Noista jatkuvasti laskevista score / min statseista vielä:
Vaikka pelaaminen itsellä on peliajan karttuessa parempaa ja parempaa laskee tuo pistemäärä tasaisella tahdilla kuin vuotava zeppeliini.

Onko tässä nyt sellainen bugi/ominaisuus että kun liityt käynnissä olevaan matsiin joka on ollut käynnissä, sanotaan 25min ja ehdit itse sotia vaikkapa 5min jonka aikana tahkoat pisteitä sanotaan 5000.
Äkkiseltään sitä ajattelisi että score / min olisi tässä pelissä 1000, mutta laskeeko tämä peli sen nyt siten että se huomioi koko matsin keston, jolloin pisteet olisivatkin vain 166?
Tämä selittäisi itsellä ainakin tuon tasaisen laskun joka huitelee nyt jossain 505/min.
 
Vastaus: Battlefield 1

Noista jatkuvasti laskevista score / min statseista vielä:
Vaikka pelaaminen itsellä on peliajan karttuessa parempaa ja parempaa laskee tuo pistemäärä tasaisella tahdilla kuin vuotava zeppeliini.

Onko tässä nyt sellainen bugi/ominaisuus että kun liityt käynnissä olevaan matsiin joka on ollut käynnissä, sanotaan 25min ja ehdit itse sotia vaikkapa 5min jonka aikana tahkoat pisteitä sanotaan 5000.
Äkkiseltään sitä ajattelisi että score / min olisi tässä pelissä 1000, mutta laskeeko tämä peli sen nyt siten että se huomioi koko matsin keston, jolloin pisteet olisivatkin vain 166?
Tämä selittäisi itsellä ainakin tuon tasaisen laskun joka huitelee nyt jossain 505/min.
Opetellaan pelaamaan niin ei se score / min. tipu.

Itse huomannut ihan samaa, en tiedä oliko ennen ensimmäistä patchia piste kertymä suurempi ja se sitten korjattiin taikka jotain koska nykyään tuntuu jäävän pisteet melkein puoleen siitä mitä oli ennen patchia vaikka takoiskin entistä kovempaa tahtia. Kerroin bugannut tms.
 
Vastaus: Battlefield 1

Opetellaan pelaamaan niin ei se score / min. tipu.

Itse huomannut ihan samaa, en tiedä oliko ennen ensimmäistä patchia piste kertymä suurempi ja se sitten korjattiin taikka jotain koska nykyään tuntuu jäävän pisteet melkein puoleen siitä mitä oli ennen patchia vaikka takoiskin entistä kovempaa tahtia. Kerroin bugannut tms.

Jotain muutosta tuossa on tapahtunut. Ja ainakin bf4:n verrattuna pisteitä tulee eri tavalla.
Onko tuo BTR-pisteytys miten saatu kasaan? Onko joku perehtynyt asiaan? https://battlefieldtracker.com/
 
Vastaus: Battlefield 1

Tämä on tiimipeli, kyllä me ollaan koneilla pysytty hengissä kun tapetaan ne AA-miehet tai käytetään niitä itse. Mun mielestä balanssi on hyvä tähän kasuaalipelailuun.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mul on score noussut koko ajan,alussa en meinannu ees osua vihuihin millään aseella.:eek: war pigeonsissa,jos sain 5tappoo oli voittajafiilis..kuolemia oli kuiteski paljon enemmän.

Nykyään tulee 10-50 tappoo aseesta riippuen ja kuolemia on yleensä vähemmän. Tarkkuus oli aikasemmin 0.04 luokkaa,nyt on 0.29..suurin kiitos kuuluu haulikolle.Toki käytän muitakin aseita ja jopa niilläkin saan tappoja paljon enemmän nykyään.

En oikeestaa pelaa,ku war pigeonsia. Matsit on vanhukselle sopivan lyhyitä..lyhin ollu n.4min ja pisin on max 20min.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tämä on tiimipeli, kyllä me ollaan koneilla pysytty hengissä kun tapetaan ne AA-miehet tai käytetään niitä itse. Mun mielestä balanssi on hyvä tähän kasuaalipelailuun.

Ikävänä puolena on vain se, että AA on todella tehokas myös jalkamiehiä vastaan. Esimerkiksi Fao Fortressin G-lipun ilmatorjuntatykillä pystyin dominoimaan kartan oikeaa puoliskoa niin kauan kunnes paikalle saapui tankki. Kymmenkunta sotilasta, pari heppaa ja pari lentokonetta yritti ensin turhaan.

Eli joo, kyllä noille pitäisi tehdä jotain.
 
Vastaus: Battlefield 1

Juu ei... Ei kuulosta järkevältä...

Dice on pitänyt siitä huolen ettei jani-petterillä mene tunteisiin liiaksi oma kädettömyys laittamalla AA-tykkien spawni ajankin aivan naurettavaksi. Ennen kuin se lentokone on spawnannut uudestaan on AA-tykki spawnannut samaan paikkaan sen kolme kertaa jotta jani-pettteri voi jatkaa trollaamistaan ja ettei jani-petterin tarvitse itse oikeasti opetella pelaamaan.

Ei millään pahalla, mutta itsellä karahtaa jokaisessa sun viestissä se, että pidät itseäsi jotenkin eliittipelaajana ja jos joku sut sattuu ampumaan esim. AA:lla niin se on joku kädetön noobi, jonka ei kuuluis sua saada tapettua? Jotenkin surullista, että menee noin tunteisiin jos joku vasta-alkaja/hupipelaaja saa sut tapettua.

Pitäiskö sun vähän höllätä? Tiedän, että olet kokenut pelaaja, mut ei sitä tarvi joka viestissä korostaa..

T: Kädetön Jani-Petteri, mut en käytä AA:ta vaan otan luotia paremmilta ihan rehdisti lipulla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ihan omana juttuna sen verran, että mä en oo huomannu pelissä yhtäkään ylitehokasta laitetta/asetta [emoji15] kerrassaan mahtavasti kaikki balanssissa. Tämän tietää siitä, että ikinä ei edes tule ajatelleeksi asiaa pelatessa. Aiemmissa versioissa on ollut enemmän ja vähemmän ylivoimaisia juttuja, mut tässä on kaikki, ainakin vielä sopivasti linjassa. Tankkeja saa tuhottua ja tankeilla saa tuhoa. Mikään ase ei ole toistaan ylivoimaisempi. Ainoa asia mitä vois parantaa on oma kädettömyys ampumisessa.. [emoji23] oli auto-aimia vaikka kuinka paljon. Mut siinä tapahtuu kehitystä, turkasen hitaasti vaan. Oon kyllä nauttinut lähes jokaisesta minuutista pelissä. Etenkin tutussa porukassa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ei millään pahalla, mutta itsellä karahtaa jokaisessa sun viestissä se, että pidät itseäsi jotenkin eliittipelaajana ja jos joku sut sattuu ampumaan esim. AA:lla niin se on joku kädetön noobi, jonka ei kuuluis sua saada tapettua? Jotenkin surullista, että menee noin tunteisiin jos joku vasta-alkaja/hupipelaaja saa sut tapettua.

Pitäiskö sun vähän höllätä? Tiedän, että olet kokenut pelaaja, mut ei sitä tarvi joka viestissä korostaa..

T: Kädetön Jani-Petteri, mut en käytä AA:ta vaan otan luotia paremmilta ihan rehdisti lipulla.
Ei jamppi tässä sitä ole hakenut. Ideana on oikeastaan se kuten kävi bf4:ssä eli aletaan abusemaan jonkin laitteen ylivoimakkuuttaa jollain osa-alueella. En tiedä oletko pelannut peliä mutta siinä AA oli ylivoimainen oikeissa käsissä tai jopa huonoissa käsissä. Esim. Zavodissa tai lancang damissa istuttiin oman basen rajoilla tai jopa siellä basessa mistä spämmittiin active radaria mikä veti lentovehkeet heti disableen. Eli poisti tällöin pelistä yhden elementin. Sitä ei pystynyt sieltä hakemaan oikein millään ellei ollut taitava pilotti ja sekin oli tuurikauppaa suurimmaksi osaksi tähtäsikö AA muaalle sinä aikana kun kimppuun kävit. AA ja muut lukkiutuva paska teki muutamassa mapissa ilmasta turhan. Muut osa alueet kuten tankit ja inffit kuitenkin pystyivät jatkamaan peliä koska niiden counterit toisiaan vastaan olivat balanssissa lukuunottamatta mbt lawia mikä oli aivan syöpäsinko. En tiedä miksi mutta bf3 jälkeen ilmavehkeiden ja maavehkeiden countterit eivät ole olleet balanssissa.

BF1:ssä lentokoneet on kuitenkin paperia ja niiden pelote maalle ei ole niin suuri mitä edellisissä osissa on ollut kuitenkin antaen hyödyn omalle tiimille jos meidän puolen lentokone pääsee tiputtamaan ne pommit vihun sijaan. Perus aseetkin tekee damagea lentokoneisiin joten jo niilläkin on oma counter ominaisuus ilmaa vastaan.

AA yhdessä artillery truckin AA:n kanssa tekee ilmassa olosta välillä todella mahdotonta. Muistetaan tietty vielä behemothin AA [emoji6]. Siellä ilmassa on ne vihollisen koneet sitä varten mitkä taistelevat sinun tiimin koneita vastaan. Ei mulla AA mitään vastaan ole mutta ei sen pitäis olla mikään tuomionpäivän ase lentokoneille. Sillä pitäisi olla omankaltainen pelote ilmalle niin että se tuhoaa varomattoman lentokoneen tai ainakin pitää sen poissa lipulta.

Vedin tossa toissa päivänä artillery truckin parkkiin pellolle hyvään mestaan mistä tuhosin kaikki vihollisen ilmaan nousseet koneet. Mua tultiin hakemaan lentokonein, jalkaisin ja hevosin mutta silti eivät saaneet tapettua. Vihun tankin nähtyäni vedin käpälämäkeen ja sen poistuttua palasin taas samaan paikkaan. Kerran kuolin erän aikana kun vihun tankki pääsi selkään yllättämään mutta lopputulemana oli yli 40 tappoa ja vihollisen yksikään lentokone ei tiputtanut pommeja lipulle. Eli juuri tästä on kyse kun aletaan abusemaan jonkin laitteen ylivoimaisuutta. Jos AA saisi nerffin olisi se silti pelote ilmalle mutta ei niin iso että se yksi kaveri voi lukottaa koko ilmatilan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ei jamppi tässä sitä ole hakenut. Ideana on oikeastaan se kuten kävi bf4:ssä eli aletaan abusemaan jonkin laitteen ylivoimakkuuttaa jollain osa-alueella. En tiedä oletko pelannut peliä mutta siinä AA oli ylivoimainen oikeissa käsissä tai jopa huonoissa käsissä. Esim. Zavodissa tai lancang damissa istuttiin oman basen rajoilla tai jopa siellä basessa mistä spämmittiin active radaria mikä veti lentovehkeet heti disableen. Eli poisti tällöin pelistä yhden elementin. Sitä ei pystynyt sieltä hakemaan oikein millään ellei ollut taitava pilotti ja sekin oli tuurikauppaa suurimmaksi osaksi tähtäsikö AA muaalle sinä aikana kun kimppuun kävit. AA ja muut lukkiutuva paska teki muutamassa mapissa ilmasta turhan. Muut osa alueet kuten tankit ja inffit kuitenkin pystyivät jatkamaan peliä koska niiden counterit toisiaan vastaan olivat balanssissa lukuunottamatta mbt lawia mikä oli aivan syöpäsinko. En tiedä miksi mutta bf3 jälkeen ilmavehkeiden ja maavehkeiden countterit eivät ole olleet balanssissa.

BF1:ssä lentokoneet on kuitenkin paperia ja niiden pelote maalle ei ole niin suuri mitä edellisissä osissa on ollut kuitenkin antaen hyödyn omalle tiimille jos meidän puolen lentokone pääsee tiputtamaan ne pommit vihun sijaan. Perus aseetkin tekee damagea lentokoneisiin joten jo niilläkin on oma counter ominaisuus ilmaa vastaan.

AA yhdessä artillery truckin AA:n kanssa tekee ilmassa olosta välillä todella mahdotonta. Muistetaan tietty vielä behemothin AA [emoji6]. Siellä ilmassa on ne vihollisen koneet sitä varten mitkä taistelevat sinun tiimin koneita vastaan. Ei mulla AA mitään vastaan ole mutta ei sen pitäis olla mikään tuomionpäivän ase lentokoneille. Sillä pitäisi olla omankaltainen pelote ilmalle niin että se tuhoaa varomattoman lentokoneen tai ainakin pitää sen poissa lipulta.

Vedin tossa toissa päivänä artillery truckin parkkiin pellolle hyvään mestaan mistä tuhosin kaikki vihollisen ilmaan nousseet koneet. Mua tultiin hakemaan lentokonein, jalkaisin ja hevosin mutta silti eivät saaneet tapettua. Vihun tankin nähtyäni vedin käpälämäkeen ja sen poistuttua palasin taas samaan paikkaan. Kerran kuolin erän aikana kun vihun tankki pääsi selkään yllättämään mutta lopputulemana oli yli 40 tappoa ja vihollisen yksikään lentokone ei tiputtanut pommeja lipulle. Eli juuri tästä on kyse kun aletaan abusemaan jonkin laitteen ylivoimaisuutta. Jos AA saisi nerffin olisi se silti pelote ilmalle mutta ei niin iso että se yksi kaveri voi lukottaa koko ilmatilan.

Ei mulla ole mitään puolustusta AA:n ylivoimaisuuteen, vaan ongelma on se tyyli millä asia esitettiin. Joskus oon räiminy Zeppeliiniä sillä, mut muuten vedän keskellä taistelua. Jos asia on noin niin onhan tuo aika persiistä. Eipä mua ole lentokoneet jalkamiehenä ollessakaan häirinneet, vaikka lukuisia kertoja olen pommeihin kuollut ku aina mut löytää lippujen lähistöltä. Kuuluu sodanluonteeseen.
 
Vastaus: Battlefield 1

oli auto-aimia vaikka kuinka paljon. Mut siinä tapahtuu kehitystä, turkasen hitaasti vaan. Oon kyllä nauttinut lähes jokaisesta minuutista pelissä. Etenkin tutussa porukassa.

Ihan vinkkinä vaan jos haluaa oikeasti oppia ampumaan niin ota se auto-aim rotation pois. Jos annat pelin tähdätä osittain sun puolesta et opi muuhun kuin abusemaan auto-aimia. Ja kun annat pelin tähdätä puolestasi voi se auto-aim rotation vetää tähtäimen juurikin väärään viholliseen mitä meinasit ampua ja loppujen lopuksi et osu kumpaankaan ja sit ihmetellään että miksi en osu. Muutenkin pelissä on tärkeää lihasmuisti mutta auto-aim rotation poistaa osittain sen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Aivan samoilla linjoilla Paten kanssa. Samat kaverit kuin muinoin BF4-ketjussa itkevät ihan samaa virttä, miten vaikeaa lentokoneilla on pelata ja miten helppoa niitä on pudottaa. [emoji2] On aivan kuin pilottina menestyminen toisi sen leivän pöytään. Täytyy olla jo raskasta noin mielensä pahoittaa mokomasta asiasta, relatkaa nyy vähä ja mukautukaa!

Ihan huikea peli noin muuten edelleen! Nykyään vain hankala kun aina joutuu arpomaan pelatako konkkaa vai operaatioita, kummatki niin hyviä. Aiemmissa osissa (2 ja 4) ollut niin helppo valita kun rushit, tdm:t ym. ei iske.
 
Ylös Bottom