Vastaus: Battlefield 1
Niin, ainoa mikä omaa pulttilukkohippaa rajoittaa ovat tankit, joita vastaan assault on pakollinen.
Sillä ikävä kyllä usein sellainen olo että jos niitä ei itse tuhoa niin ei niitä tuhoa kukaan muukaan.
Kun katselee noiden Bäfää pelaavien yuotubettajien meininkiä, mulla on ainakin sellainen tunne, että PC:llä sniput ovat huomattavasti merkittävämmässä roolissa kuin konsoleilla. Johtunee hiiren tuomasta tähtäysedusta. Konsoleilla tulee scoutin nähdessä lähinnä vain sellainen "jes, helppoja tappoja" -fiilis, koska vastaan ei ole tullut koskaan mitään snipuhirmua, joka vetäisee headshottia headshotin perään.
On myös mielenkiintoista huomata, ettei DICE onnistu millään tasapainottamaan noita luokkia riippumatta siitä, mistä Battlefieldistä on kyse. Vaikka kaikkien roolien pitäisi tukea toisiaan, on assault jälleen ihan ylivoimainen, jos katsotaan pelkästään potentiaalia tuottaa vauriota viholliselle.
Niin, ainoa mikä omaa pulttilukkohippaa rajoittaa ovat tankit, joita vastaan assault on pakollinen.
Sillä ikävä kyllä usein sellainen olo että jos niitä ei itse tuhoa niin ei niitä tuhoa kukaan muukaan.