Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Operations on kyllä ollut suht helppo viedä maaliin asti, kunhan saa tarpeeksi apua muilta ryhmiltä. Tavallisesti oma porukkamme pyrkii pitämään yhtä lippua hallussa ja valitaan usein se kohde, jossa on vähiten muita oman porukan sotilaita valtaamassa. Joskus joutuu kuitenkin lähtemään myös puolustusasemista pois, kun vihollisia ei vain saada niitettyä pois toisilta lipuilta. Etenkin tankkikuskit ärsyttävät joskus, kun eivät vain mene tukemaan sinne, missä tarvetta on eniten.

Päivityksen jälkeen on vain kerran hävitty hyökkäysvuoron aikana ja silloinkin päästiin toiseksi viimeiselle sektorille toisessa (viimeisessä) kartassa, kun vastarinta oli kerrankin todella kovaa. Voitettuja onkin sitten toistakymmentä kertaa plakkarissa. Puolustuksessa on hävitty vain kerran ja muina kertoina saatu hyökkäys pysähtymään, tosin niukasti ja yhtä kertaa lukuun ottamatta vasta toisessa (viimeisessä) mapissa. Jonkinlaista ryhmien välistä kommunikointia pitäisi olla, kuten esim. taannoin pelatussa MAGissa, jossa oli ryhmänjohtajat, joukkueenjohtajat ja myös ylipäällikkö (OIC). Tai ehkä sotiminen menisi silloin liian vakavaksi, mene ja tiedä.

Ballroom Blitzistä pari bugia eiliseltä - vihollinen pommitti ilmalaivan saatuaan C-lippua todella paljon, niin pihaa kuin rakennustakin, vaikka siitä ei ollut mitään hyötyä. Se aiheutti kuitenkin seuraavat jutut: Lähestyttäessä C-lippua (isossa kartassa) oikealta, porukka kuoli käytävälle ilman mitään syytä samaan kohtaan useita kertoja ja sama juttu poistuttaessa C:n sisäpihalta D:n suuntaan - oikealla olevasta portista ei päässyt ulos hengissä ja tankitkin räjähtivät samaan kohtaan. Ainostaan keskiportista pääsi tulemaan C:lle. Oletan, että ilma-aluksen jatkuva pommitus sai aikaan tämän bugin, koska vastaavaan olen törmännyt Ballroom Blitzissä myös B-lipulla, jossa maassa oli iso kasa kuoppia ja ruutuun tuli sama teksti "Killed in Action" jos kävelit jonkin kuopan yli.

Täytynee raportoida tuo eteenpäin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Sama juttu ton ilmalaivan kaa oli Monte Grappa? (se alppimaa), kun ilmalaiva tomahti bunkkerin päälle, luoden jonkin näkymättömän seinän johon kaikki kuolivat jatkuvasti. Ei pystytty sitten valtaamaan Operationissa tuota kohtaa sen vuoksi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jooo o. Nii siis mikä neuvoks ton osumisen parantamiseks? Menee hermot ja loppuu rahat ku ohjaimet pellol :DD ton uuen päivitykse myötä scoutil pelates ni voivoi....... Paikalla olevaan vihuun osuu ku ampuu reilusti sivulta ohi ja si ku "pitäis" osua ni suhina käy.... Jeesasko teil jtn sääätämäl?
 
Vastaus: Battlefield 1

Erääseen mitaliin tulee tehdä suppression assistentteja 10 kpl. Mien noi sais parhaiten/nopeimmin? Porukka muillakin foorumeilla valittaa ettei rekisteröidy kunnolla...
 
Vastaus: Battlefield 1

Erääseen mitaliin tulee tehdä suppression assistentteja 10 kpl. Mien noi sais parhaiten/nopeimmin? Porukka muillakin foorumeilla valittaa ettei rekisteröidy kunnolla...

Mä oon tunnetusti paska ampumaan, joten tuota suppressionia tulee vähän väliä [emoji23]
 
Vastaus: Battlefield 1

Erääseen mitaliin tulee tehdä suppression assistentteja 10 kpl. Mien noi sais parhaiten/nopeimmin? Porukka muillakin foorumeilla valittaa ettei rekisteröidy kunnolla...
Ite suoritin sillä supressive lmg:llä nimeä en nyt muista mutta 100 kutia on lippaassa ja munat turpeeseen ja helvetisti ohi ampuen vaan. Suppression assisteja tulee nopeasti mutta ongelmana on se ettei mitali päivity. yhdellä servulla sain reippaasti yli 10 assistia ja mitaliin päivittyi 0. Toisella servulla mitali päivittyi taas normaalisti.
 
Vastaus: Battlefield 1

Joo, kaukaa ja ohi Lewis Suppressivella. Itse en ole tuota mitskua tehnyt, mutta noista ropisee aina silloin tällöin pisteitä kun vain röpöttelee valtauksissa lipulle päin tulitukea.

Itselleni harmaita hiuksia sen sijaan aiheuttaa il medicin mitali ja sen "20 tappoa kiväärikranuilla". Siis voi Kiesus Nasaretilainen hyppykepillä! Miten noita tappoja pitäisi tuolla saada?

Ilmeisesti ampumalla jonnekin bunkkeriin/lipulle kaikki kolme kranua ja toivoa että edes jotenkin tulisi sen verran niistä yhteisvahinkoa että joku kuolee? Pääsin eilen hiipimään yhden vihun sivustaan ja ammuin suoran osuman kaveriin HE-variantilla. 45 pistettä damagea ja piti lopettaa se kapinen koira sitten pistoolilla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Eikö noita ihan hyvin tipu, heittelet vaikka jonnekkin Fao Fortressin rantalipulle naattia kun sinne rynttää kerralla rutosti väkeä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Joo, kaukaa ja ohi Lewis Suppressivella. Itse en ole tuota mitskua tehnyt, mutta noista ropisee aina silloin tällöin pisteitä kun vain röpöttelee valtauksissa lipulle päin tulitukea.

Itselleni harmaita hiuksia sen sijaan aiheuttaa il medicin mitali ja sen "20 tappoa kiväärikranuilla". Siis voi Kiesus Nasaretilainen hyppykepillä! Miten noita tappoja pitäisi tuolla saada?

Ilmeisesti ampumalla jonnekin bunkkeriin/lipulle kaikki kolme kranua ja toivoa että edes jotenkin tulisi sen verran niistä yhteisvahinkoa että joku kuolee? Pääsin eilen hiipimään yhden vihun sivustaan ja ammuin suoran osuman kaveriin HE-variantilla. 45 pistettä damagea ja piti lopettaa se kapinen koira sitten pistoolilla.

Itse sain tuon medicin mitalin suoritettua viime viikolla ja tälläkin viikolla sama mitali saatavilla, ja sitä olen suorittamassa. Ekalla kerralla sain kaikki 20 rifle grenade tappoa yhdessä pelissä (mappina Amiens eli se kaupunkikenttä, C- ja D-liput niillä silloilla Conguestissa) ja eilen sain Suezissa 16-17 tappoa tuolla ja viimeiset sitten seuraavassa mapissa. En muista nyt varmaksi, mutta niitä Rifle Grenade tyyppejä oli 2 tai 3 erilaista (yks ajoneuvoja vastaan, yks jalkaväkeä ja oliko kolmas sitte smoke?). Käytin sitä tyyppiä, mikä on suunniteltu jalkaväkeä vastaan, ja muistelisin että tuo sinun käyttämäsi HE-tyyppi oli nimenomaan ajoneuvoja vastaan, joten johtuisiko siitä, että tuntuu haastavalta suorittaa mitali? :) Conguestissa siis itse suorittanut nuo, hieman riskillä vaan rynnäköinyt lipuille, missä vaikuttaa vihollisia olevan enemmän ja ei muuta kuin "nuubituubi" laulamaan.

Taisi olla Monte Grappa, missä eilen suoritin nuo muutamat rifle grenade tapot, tuli pari hyvää tilannetta kun juostiin vihollisen kanssa vastakkain, ja ammuin kranaatin vaan suoraan vihollisen jalkoihin ja itse syöksyin kauemmaksi mahdollisesti kivien taakse suojaan. Lähellä kävi aina oma kuolema, kun vihollinen pysähtyi ampumaan minua kranaatti jaloissaan, mutta aina ehdin selviytyä. :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Kiitos vinkeistä, täytyy testata tänään paremmalla ajatuksella ja pistää vain useampaa murkulaa matkaan.

Ja joo, tiesin että toi HE on lähinnä ajoneuvoja vastaan (ja on muuten Pirun hyvä, yleensä lamauttaa kohteelta aseen yhdellä osumalla), mutta ajattelin kuitenkin kokeilla kun varman osuman paikka tuli että josko tämä olisi uusi M320 :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Battlefield 1 on ollut todella positiivinen yllätys. Kauheasti en ole kerennyt vielä pelailemaan, mutta peli on vakuuttanut lähestulkoon jokaisella osa-alueellaan. Kampanja täytyy pelailla läpi joku päivä.

Tänään oli todella tiukkoja ja hyviä matseja Conquest-pelimuodossa. Yhdessä matsissa oltiin jopa häviämässä, mutta päätin läheä ryhmäni (randomeista koostuva) kanssa hyökkäämään kauimmaisille lipuille, jolloin vastustaja joutui peruuttamaan, kun heillä ei ollut porukkaa puolustamassa lippuja sieltä. Näin saatiin mukavasti taisteluiden painopiste siirrettyjä.

Kartoista suosikeikseni on tulleet Amiens, Argonne Forest ja Suez.
 
Vastaus: Battlefield 1

Huomasin just, että tässäkin bäfässä on sama juttu kuin bf 4:ssa. Rundi kun päättyy, niin voit vielä sen jälkeen kuolla. Tänään on kaks kertaa ollu lentokoneessa, kun rundi on päättynyt. Vastustaja sai tuhat tikettiä ja ruutuun pärähti "defeat", yms. tekstit mitä siinä tulee. Tämän jälkeen ei voi tietenkään enää omalle hahmolle tehdä mitään. Kattonut nyt kaksi kertaa siis kun lentämäni kone menettää korkeutta ja putoo maahan räjähtäen tuon defeat-tekstin aikana, ja statsien yksi kuolema lisää scoreboardin mukaan :confused: Ihan sama juttu oli bf 4:ssa. Ootteko ollu tietosia tästä ja onkohan tästä juteltu jossain muualla aiemmin?

Eipä toi yksi lisäkuolema nyt niin haittaa, mutta siltikin hieman vaivaa tuollainen bugi:)confused:).
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse sain tuon medicin mitalin suoritettua viime viikolla ja tälläkin viikolla sama mitali saatavilla, ja sitä olen suorittamassa. Ekalla kerralla sain kaikki 20 rifle grenade tappoa yhdessä pelissä (mappina Amiens eli se kaupunkikenttä, C- ja D-liput niillä silloilla Conguestissa) ja eilen sain Suezissa 16-17 tappoa tuolla ja viimeiset sitten seuraavassa mapissa. En muista nyt varmaksi, mutta niitä Rifle Grenade tyyppejä oli 2 tai 3 erilaista (yks ajoneuvoja vastaan, yks jalkaväkeä ja oliko kolmas sitte smoke?). Käytin sitä tyyppiä, mikä on suunniteltu jalkaväkeä vastaan, ja muistelisin että tuo sinun käyttämäsi HE-tyyppi oli nimenomaan ajoneuvoja vastaan, joten johtuisiko siitä, että tuntuu haastavalta suorittaa mitali? :) Conguestissa siis itse suorittanut nuo, hieman riskillä vaan rynnäköinyt lipuille, missä vaikuttaa vihollisia olevan enemmän ja ei muuta kuin "nuubituubi" laulamaan.

Taisi olla Monte Grappa, missä eilen suoritin nuo muutamat rifle grenade tapot, tuli pari hyvää tilannetta kun juostiin vihollisen kanssa vastakkain, ja ammuin kranaatin vaan suoraan vihollisen jalkoihin ja itse syöksyin kauemmaksi mahdollisesti kivien taakse suojaan. Lähellä kävi aina oma kuolema, kun vihollinen pysähtyi ampumaan minua kranaatti jaloissaan, mutta aina ehdin selviytyä. :D
Onko näissä mitaleissa vaihtelua? Mulla on tarjolla ainakin tällä viikolla Medic Order of Valor, eikä Order of Hippocrates, jossa noi kiväärikranaatit on.

Suppressionit saa tottakai helpoiten MG15 n.A. Suppressivella, jossa 200 kudin lipas, bipod, ja optinen tähtäin. Se ei sitten laske Squad suppression assisteja, eli periaatteessa kannattaisi melkein olla squaditon kun noita hankkii.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko näissä mitaleissa vaihtelua? Mulla on tarjolla ainakin tällä viikolla Medic Order of Valor, eikä Order of Hippocrates, jossa noi kiväärikranaatit on.

Suppressionit saa tottakai helpoiten MG15 n.A. Suppressivella, jossa 200 kudin lipas, bipod, ja optinen tähtäin. Se ei sitten laske Squad suppression assisteja, eli periaatteessa kannattaisi melkein olla squaditon kun noita hankkii.

Kyllähän nuo viikottain vaihtuvat, tarkemmin en kyllä itse osaa sanoa, että minkälainen arvontasysteemi tuon takana on. Tosiaan itsellä ollut nyt tällä ja viime viikolla suoritettavana Order of Hippocrates -mitali, muut vaihtuivat kyllä toisiin viime viikosta. Sen oon kuitenkin huomannut, että kaikilla ei ole joka viikko samat mitalit (mitä on kavereiden kans verrattu, että mitä mitaleita kullakin on tällä viikolla), eli täysin randomisti pyörivät. :)
 
Vastaus: Battlefield 1

Ja on muuten Pirun hyvä että eivät ole samat mitalit kaikilla samanaikaisesti - hitto mitä menoa mahtaisi olla alkuviikosta Taistelukenttä Ykkösellä jos maanantaina jokaiselle rävähtäisi haettavaksi esim. puukkohippamitali... :eek:
 
Vastaus: Battlefield 1

Jos saat hintsusti battlepackeja kierrosten jälkeisissä arvonnoissa, niin ei hätää! Nyt voit ostaa packkeja "huokeaan" hintaan suoraan Storesta :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1

Saako noista mitaleista pelkästään XP boostia? En ole vielä tarkemmin perehtynyt näihin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ja on muuten Pirun hyvä että eivät ole samat mitalit kaikilla samanaikaisesti - hitto mitä menoa mahtaisi olla alkuviikosta Taistelukenttä Ykkösellä jos maanantaina jokaiselle rävähtäisi haettavaksi esim. puukkohippamitali... :eek:

Tämähän tuossa varmasti onkin takana, että ei laiteta samoja mitaleita kaikille. :D Äsken reilun tunnin session pelasin, ja suoritettavana oli 5 tappoa noilla "ei-terällisillä" melee aseilla eli toisinsanoen nuijilla yms. Oli se melko hupaisaa touhua, kun pääsi vihollisen squadin taakse (vihollisia siis spawnasi oman ryhmäläisen luokse), ja pääsin nuijimaan kolme tyyppiä peräkkäin. Muutama hauska kissa-hiiri -leikki sattui myös, kun oli pakko yrittää saada vihu kiinni ja viimeistellä nuijalla sen sijaan että olisi vaan lyhyellä sarjalla päästäny pois päiviltään. :D

60 tuntia itsellä nyt mittarissa, ja onkohan lvl 67 tällä hetkellä menossa. Erittäin hyvälle maistuu, tasaisesti koittanut pelata eri classeilla (Scouttia lukuunottamatta kaikki muut onkin rank 10) ja välillä pelannut matseja missä liikkunut pelkästään hevosella jne. Todella paljon vaihtelua siis tarjolla ja suosittelen kyllä kaikkia testaamaan vähän eri tyylejä pelata tätä, ei käy ainakaan puuduttavaksi pelaaminen. :)
 
Vastaus: Battlefield 1

Saako noista mitaleista pelkästään XP boostia? En ole vielä tarkemmin perehtynyt näihin.

XPtä vain ja mitali virtuaaliseen kokoelmaan. Ei edes nimeä lehteen.

suoritettavana oli 5 tappoa noilla "ei-terällisillä" melee aseilla eli toisinsanoen nuijilla yms. Oli se melko hupaisaa touhua, kun pääsi vihollisen squadin taakse (vihollisia siis spawnasi oman ryhmäläisen luokse), ja pääsin nuijimaan kolme tyyppiä peräkkäin. Muutama hauska kissa-hiiri -leikki sattui myös, kun oli pakko yrittää saada vihu kiinni ja viimeistellä nuijalla sen sijaan että olisi vaan lyhyellä sarjalla päästäny pois päiviltään. :D

Mulla ihan sama. Antaa ihan eri lähestymiskulman, kun et voikaan kaukaa ampua. Nyt mennään iholle nuijimaan ja tulihan se mitali lopulta tästäkin :)
 
Ylös Bottom