Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Onko tämä beta siis avoin kaikille? Sori jos siitä on aiemmin sanottu, en ole seurannut tätä ketjua paljoa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Aivan joutavaa valittaa ennakkolatauksesta kun betan koko on vaivaiset 6.2 GB xbonella.. :rolleyes:

Jaa no itse en ainakaan tiennyt, että minkä kokoinen tuo beta on. Mutta jos se tosiaan on vaan 6.2GB niin sitten tuskin mitään ennakkolatausta on tulossa itse luulin, että betalla on jotain lähemmäs 30GB kokoa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Jaa no itse en ainakaan tiennyt, että minkä kokoinen tuo beta on. Mutta jos se tosiaan on vaan 6.2GB niin sitten tuskin mitään ennakkolatausta on tulossa itse luulin, että betalla on jotain lähemmäs 30GB kokoa.
Eipä se 1 mappi ja 2 pelimuotoa paljoa tilaa vie.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

PS+ jäsenyyttä ei tarvitse jotta pääsee pelaamaan Betaa: https://twitter.com/Battlefield/status/769299648125083648

Onko joku beta sitten plussaa vaatinut?

Laitetaan testiin, jos tästä vielä jaksaisi kuitenkin innostua. Toistaiseksi mikään pelikuvassa ei ole sitä onnistunut tekemään. Katsottu on tuoreimmat Jackfragit, samaa päätöntä juoksua ilman tiimipeliä kuin kaikki aikaisemmatkin esitykset. Overwatchin ja Siegen jälkeen tällainen vain jättää kylmäksi.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Täällä oli puhetta tuossa joku aika sitten tuosta PS+:n ostamisesta jotta pääsee betaa kokeilemaan
Kiitti tiedosta. Ei tarvi plussaa si tämän takia vie laittaa, pieni epäilys olikin ettei tarvi kun Titanfallin testiversioo pääsi myös pelaan ilman plussaa.
Katsotaan kuinka lujaa tämä iskee kun pääsee koittaan, lokakuussa tulossa kaksi muutakin peliä (ei moninpelejä) jotka kiinnostavat.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ovat alkaneet jakamaan koodeja, sain juuri omani.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mites tuon latauksen saa käyntiin ? Itse koodin jo törkkäsin, mutta eipä löydy latausluettelosta bf:ää... "Ostetuista" kyllä..

EDIT: Heh.. Ja juuri kun viestin kirjoitin, niin se ilmestyi sinne.. :D Taitaa tulla bäfäilta.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Beta ladattu ja asennettu, ei vaan löydy pelaajia vielä yhtään...
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kyllä täällä löytyy täydet sessiot heti. :D
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Onen puolella pelaajia jo reilusti. 4 matsia takana ja päällimmäiset fiilikset on, että joku mättää. Kaikessa mitä teet, ammut, tähtäät twi kiipeät niin tuntuu olevan pieni viive. Se voi olla lagia tai ihan pelissä itsessään. Graaffisesti ruma kuin mikä ja ohjaus ei ole lähelläkään yksiin nelosen kanssa. Fiilis taattua Battlefieldiä ja varsinkin kun puolet vastustajista istuu kallioilla sniputtelemassa. Noh, illalla lisää ja katsotaan mihin suuntaan mieli hankinnan kanssa kääntyy. Ja tietysti pleikalla täytyy kokeilla huomenna, huomaako eroa Oneen.
 
Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tuliko sähköpostiin koodi? Itellä ei näy miyään vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom