Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Onko tästä tulossa jotain beta testiä jossain vaiheessa? Kovasti tekisi mieli laittaa ennakkotilaukseen, mutta olisi kyllä mukava jos sais eka testattua minkälainen peli on kyseessä.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Eiköhän sieltä syksymmästä tulee beta tai kaksikin.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kyllä sieltä on beta tulossa, ajankohtaa ei ole vielä julkistettu.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Okei hyvä tietää, pitää jäädä odottelemaan tulevaa beta-versiota.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

[video=youtube;ymwXbF1VTKU]https://www.youtube.com/watch?v=ymwXbF1VTKU[/video]
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Open Beta alkaa 31 päivä! Alusta pitää käydä valitsemassa vaikka olisi aikaisemmin rekisteröitynyt Battlefield insideriksi! ;)

Ready to go boots on the ground at the dawn of all-out war? It's almost time – the Battlefield 1 Open Beta begins on August 31 for Xbox One, PlayStation 4, and Origin for PC.

Battlefield Insider members get early access, and if you sign up by August 21, you can join them as some of the first people in the world to play the Battlefield 1 Open Beta. If you've already signed up, make sure you go to the Battlefield Insider Page and select your platform preference, otherwise you won’t get a code to play early.


https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-beta-dates
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]


Jaha, kun Battlefrontiin suurella vaivalla rakennettiin aavikkoassetit, niin pitäähän ne tässä kierrättää. :cool:

Hyvältä tuo edelleen näyttää, vaikkakin vähän turhan kiiltävältä. Mutta Johnny Cash -coveri on ihan yhtä karmea kuin siinä julkaisutrailerissa ollut Seven Nation Army. Alla esimerkkejä Cashin paremmasta käytöstä.

[video=youtube;ewF0_nDIrCc]https://www.youtube.com/watch?v=ewF0_nDIrCc[/video]

[video=youtube;0a78kzAffb4]https://www.youtube.com/watch?v=0a78kzAffb4[/video]
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Minne katosi originaali teemamusiikki. Tykkäisin kovasti, jos se vilahtaisi edes muutamalla nuotilla jossain.

 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Open Beta alkaa 31 päivä! Alusta pitää käydä valitsemassa vaikka olisi aikaisemmin rekisteröitynyt Battlefield insideriksi! ;)

Ready to go boots on the ground at the dawn of all-out war? It's almost time – the Battlefield 1 Open Beta begins on August 31 for Xbox One, PlayStation 4, and Origin for PC.

Battlefield Insider members get early access, and if you sign up by August 21, you can join them as some of the first people in the world to play the Battlefield 1 Open Beta. If you've already signed up, make sure you go to the Battlefield Insider Page and select your platform preference, otherwise you won’t get a code to play early.


https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-beta-dates
Mulla tekee vaan erroria ja sanoo että olen jo valinnut alustan:DEiköhän se ole sitten jo valittu, mutta kyseessä EA, niin ei voi olla mistään varma.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Jossain siellä lukikin että erroria pukkaa jos sama alusta on valittu aikaisemmin. Eli pitäisi toimia!
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Oli kyllä helvetti hyvännäkönen. Harmi kun tosta kaupunkimaisemasta oli niin pieni vilaus vasta. Eli nyt kun kävi ton alustan tuolta valkkaamassa niin sähköpostiin tulee joku koodi vai miten toi yleensä toimii noissa semi-suljetuissa betoissa ?

Jaha, kun Battlefrontiin suurella vaivalla rakennettiin aavikkoassetit, niin pitäähän ne tässä kierrättää. :cool:

Viitsitkö tarkentaa? Ite en näe kierrätystä vaikka yritän. Näen frostbyten tässä kun siinäkin mutta mitään suoraa leikkaa/liimaa- kohtaa en löydä?
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Viitsitkö tarkentaa? Ite en näe kierrätystä vaikka yritän. Näen frostbyten tässä kun siinäkin mutta mitään suoraa leikkaa/liimaa- kohtaa en löydä?

Se oli vitsi. Mutta onhan tuo aika samannäköistä aavikkoympäristöä kuin Battlefrontissa, joten en olisi yllättynyt jos esimerkiksi hiekkatekstuureita olisi kierrätetty.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Haluatko tarkentaa reaktiotasi?
Tiesitkö että käyttävät samoja tekstuureita tässä pelissä kuin GTA V, Call Of Duty ja Half Life?!?!?

Luuletko että pelifirmat tekevät itse kaikki tekstuurinsa? Ei todellakaan vaan käyttävät siihen tarkoitettuja palveluita kuten: https://www.textures.com/about, katsoppa sivun alalaidassa olevia logoja. Olen jopa itse käyttänyt kyseisen sivuston materiaalia.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tiesitkö että käyttävät samoja tekstuureita tässä pelissä kuin GTA V, Call Of Duty ja Half Life?!?!?

Luuletko että pelifirmat tekevät itse kaikki tekstuurinsa? Ei todellakaan vaan käyttävät siihen tarkoitettuja palveluita kuten: https://www.textures.com/about, katsoppa sivun alalaidassa olevia logoja. Olen jopa itse käyttänyt kyseisen sivuston materiaalia.

No enpä tiennyt. Mutta koska sinä asenteestasi päätellen tiedät, niin kerro onko ne suoraan siirretty Frostbiteen vai jääkö DICElle jotain tehtävää siihen väliin. Vai toimivatko ne suoraan valaistuksen ja efektien kanssa Frostbitessä? Voit myös laittaa esimerkkejä näiden muiden pelien samoista tekstuureista, vähän epäilen ettei kymmenen vuotta vanhoissa peleissä ole samoja tekstuureita kuin tämänvuotisissa.

Ensimmäisen viestini heitto oli kirjaimellisesti ensireaktioni trailerista, niin samalta nuo ympäristöt näyttävät kuin Battlefrontin aavikkokentät. Eihän siinä mitään ihmeellistä olisi jos joitakin asseteja olisi kierrätetty vuoden vanhasta pelistä, varsinkin kun pelinkehitys on nykyään niin työlästä muutenkin. Varmistuupahan ainakin se, että maaperä on Jakkulla ja Arabiassa täsmälleen samanlainen.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ensimmäisen viestini heitto oli kirjaimellisesti ensireaktioni trailerista, niin samalta nuo ympäristöt näyttävät kuin Battlefrontin aavikkokentät. Eihän siinä mitään ihmeellistä olisi jos joitakin asseteja olisi kierrätetty vuoden vanhasta pelistä, varsinkin kun pelinkehitys on nykyään niin työlästä muutenkin. Varmistuupahan ainakin se, että maaperä on Jakkulla ja Arabiassa täsmälleen samanlainen.

Näin mää epäilinkin, ja sen takia tartuinkin tohon aluks. Mun mielestä meinaan ei ole sitten Yhtään samanlaiset. Okei sen verran että molemmissa on määräämätön määrä hiekkaa, mutta ei muuten mitään samaa, kaikki kalliot ja kaikki ihan erinäkösiä meikän silmiin.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Niin alkaako tuo beta jo ensi viikolla? Onko missään ollut mitään mainintaa koska mahdollisesti betan voi laittaa ennakkolataukseen.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Niin alkaako tuo beta jo ensi viikolla? Onko missään ollut mitään mainintaa koska mahdollisesti betan voi laittaa ennakkolataukseen.
Keskiviikkona 31.8 alkaa beta, insidereille päivää aikaisemmin. Ei ole ollut mitään juttua ennakkolatauksesta.. :rolleyes:
 
Ylös Bottom