Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Ihan vinkkinä vaan jos haluaa oikeasti oppia ampumaan niin ota se auto-aim rotation pois. Jos annat pelin tähdätä osittain sun puolesta et opi muuhun kuin abusemaan auto-aimia. Ja kun annat pelin tähdätä puolestasi voi se auto-aim rotation vetää tähtäimen juurikin väärään viholliseen mitä meinasit ampua ja loppujen lopuksi et osu kumpaankaan ja sit ihmetellään että miksi en osu. Muutenkin pelissä on tärkeää lihasmuisti mutta auto-aim rotation poistaa osittain sen.

Mitäs jos menisit nyt abuseemasta alottelijoita johonki toiselle foorumille. Auto-aim on satavarmana 99% pelaajista käytössä joten en todellakaan suosittele sen pois ottamista.

Kyllä mä ymmärrän nerffaamisen tarpeen jos se AA on liian voimakas, mutta näyttää oikeesti nyt vaan siltä että teidän ilmojen herruus ei ole enää itsestäänselvyys ja se v*tuttaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mitäs jos menisit nyt abuseemasta alottelijoita johonki toiselle foorumille. Auto-aim on satavarmana 99% pelaajista käytössä joten en todellakaan suosittele sen pois ottamista.

Kyllä mä ymmärrän nerffaamisen tarpeen jos se AA on liian voimakas, mutta näyttää oikeesti nyt vaan siltä että teidän ilmojen herruus ei ole enää itsestäänselvyys ja se v*tuttaa.
Suosittelen sen pois ottamista jos vain haluaa parantaa lihasmuistiaan. Ei mitään, pitäkää vaan se rotation päällä jos siltä tuntuu mutta voin kokemuksesta sanoa ettei se ainakaan sua tarkemmaksi pelaajaksi tee. Taitaa suakin kyl vituttaa joka asia mitä tänne kirjoitan.

Edit. Niin ja en edes lentele bf1:ssä muutamastakin syystä enkä ole muutenkaan mikään pro pilotti joten ei mua haittaa etten pääsisi dominoimaan pelissä koska sitä ei muutenkaan mun lentotaidoilla tapahdu mutta tiedän kyl sen verran jos AA on vituillaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Suosittelen sen pois ottamista jos vain haluaa parantaa lihasmuistiaan. Ei mitään, pitäkää vaan se rotation päällä jos siltä tuntuu mutta voin kokemuksesta sanoa ettei se ainakaan sua tarkemmaksi pelaajaksi tee. Taitaa suakin kyl vituttaa joka asia mitä tänne kirjoitan.

Edit. Niin ja en edes lentele bf1:ssä muutamastakin syystä enkä ole muutenkaan mikään pro pilotti joten ei mua haittaa etten pääsisi dominoimaan pelissä koska sitä ei muutenkaan mun lentotaidoilla tapahdu mutta tiedän kyl sen verran jos AA on vituillaan.

Ihan asia neuvon heitit [emoji106] ennen pelannu paljon L2 pohjassa ja nyt huomannu, että sitä tarvii käyttää vasta viime hetkellä niin tähtäin "hakeutuu" vihuun, mitä se ei tee jos sulla on jo L2 pohjassa.. tarkkuus parani silmissä, mut ei tuo kovin urheilullisesti kiva ole. Mun mielestä kaikille manuaali niin jopa ois kivoja taistoja tantereella. Eikä sen pitäis olla keltään pois. Jostain on lähdettävä, ja vaikka mä oon pelannu 3 & 4 about 30-50lvl niin silti aika pohjalla ollaan taidoissa ja se on fine mulle. Nyt oon jo nyt 28lvl ja tuntuu, että just korkannu pelin [emoji23]
 
Vastaus: Battlefield 1

Pro:lla pyörii aikalailla niin kuin tämmösen pelin pitääkin. Vielä kun vähän viilaavat niin alkaa olemaan hyvä, joissain paikoissa dippaa liikaa.

[video=youtube;6odbYo6nXZ8]https://www.youtube.com/watch?v=6odbYo6nXZ8[/video]
 
Pro:lla pyörii aikalailla niin kuin tämmösen pelin pitääkin. Vielä kun vähän viilaavat niin alkaa olemaan hyvä, joissain paikoissa dippaa liikaa.

[video=youtube;6odbYo6nXZ8]https://www.youtube.com/watch?v=6odbYo6nXZ8[/video]

Sain tuosta tankin räjäyttämisestä isommat kicksit kuin frame ratesta :D joo, mutta olihan se sulavan näköstä ja kateeksi käy näin PS4 omistajan näkökulmasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1

Onko tällä foorumilla kukaan käyttänyt EAn battlefield companionin julkista APIa? Kiinnostaisi kirjoitella pieni ohjelmanpätkä jolla saisi squadi-kavereiden statsit ulos.
 
Vastaus: Battlefield 1

Pieni ylijuoksu kun pelattiin poikain kanssa illan viimeinen matsi. :D Pieni tauko ollut nyt bäfästä niin maistuu taas hyvältä kyllä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Pieni ylijuoksu kun pelattiin poikain kanssa illan viimeinen matsi. :D Pieni tauko ollut nyt bäfästä niin maistuu taas hyvältä kyllä.

Haha :D Tuo mappi on kyllä sellainen, mistä jostain syystä tulee joko murskavoitto tai sitten totaalinen murskatappio. En tiedä mistä johtuu, mutta yleensä voittaja on se tiimi, joka pääsee aloittamaan C-lipun suunnalta. :confused: Tuossa samassa kentässä itsellä suurinumeroisin voitto oli 1000-110 ja matsi kesti tasan 10 minuuttia. :D Jossain vaiheessa, kun kaikki liput olivat omalla tiimillä, niin peli meni täysin asemasodaksi, kun viholliset pääsivät lähtemään vaan omasta basestaan --> oltiin jo puolustusasemissa siinä kaupungin laidalla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Haha :D Tuo mappi on kyllä sellainen, mistä jostain syystä tulee joko murskavoitto tai sitten totaalinen murskatappio. En tiedä mistä johtuu, mutta yleensä voittaja on se tiimi, joka pääsee aloittamaan C-lipun suunnalta. :confused: Tuossa samassa kentässä itsellä suurinumeroisin voitto oli 1000-110 ja matsi kesti tasan 10 minuuttia. :D Jossain vaiheessa, kun kaikki liput olivat omalla tiimillä, niin peli meni täysin asemasodaksi, kun viholliset pääsivät lähtemään vaan omasta basestaan --> oltiin jo puolustusasemissa siinä kaupungin laidalla.

Me aloitimme A-lipulta ja siitä kaikki liput haltuun. C-lipun kaupungin viereen puolustuslinja. :D Pari kertaa vihu pääsi kiertämään A:lle, mutta suurempia vaikeuksia ei ollut... itse tyydyin istumaan medicillä piikki kädessä omien takana ja nostin jengiä pystyyn.
 
Kaiken pelikiireen keskellä pääsin vasta nyt tämän korkkaamaan. Beta ei vakuuttanut ja tämä meinasi kokonaan jäädä hankkimatta siitä syystä, mutta onneksi hankin. Voi veljet kun on nautittavaa pelaamista adhd-codin jälkeen. Ja kyllä pyörii PROlla hienosti :)

Mites tota scrappia saa? Ja saako battlepackkeja vain pelin jälkeisessä arvonnassa?
 
Vastaus: Battlefield 1

Mites tota scrappia saa? Ja saako battlepackkeja vain pelin jälkeisessä arvonnassa?
Scrappia saat myymällä battlepackeista tulleita camoja, itse scrappaan melkein jokaisen normi/distuingished camon ja ostelen niillä niitä arvokkaampia packeja, ideana kerätä puzzlet mahdollisimman nopeasti. Battlepackeja ei ainakaan vielä saa tietääkseni muualta kuin pelin jälkeen ja tietysti scrapilla ostamalla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mainio peli kertakaikkiaan. Aino mikä otti tänään pattiin niin oma tiimi ei tehny muuta kun kämppäs ja senhän tietää miten nopeesti taistelu on hävitty.
 
Vastaus: Battlefield 1

Lääkintämiehellä riittää duunia, kun saa kainalot märkinä juosta jengiä nostelemassa. Tämä oli tämän sunnuntain ohjelmanumero. Eipä tarvitse juuri muita syytellä kun omasta porukasta löytyy useampi piikittäjä. Lähellä usein apua kun osaa äksönin keskellä pyytää, Säästyy tiksuja ja aikaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tänään oli ehkä kovin vastus tähänastisista vihollisjoukkueista, kun ei meinattu päästä edes ensimmäistä aluetta läpi operationsin hyökkäysvuorossa ja vasta toisella pataljoonalla edettiin toiselle sektorille. Vastapuolella oli hyvässä suhteessa kaikkia hahmoluokkia ja tankit eivät päässeet lähellekään. Etenkin myrkkykaasuja viholliset viljelivät tiuhaan tahtiin ja niistä oli todella paljon harmia. Ensi kertaa otin itsekin ne käyttöön pari aluetta myöhemmin ja saatiin vihut savustettua pois koloistaan. Lopullinen voitto jäi kuitenkin saavuttamatta, hyökkäyksen pysähdyttyä toisen kartan toiseksi viimeiseen sektoriin.

Se näissä peleissä on aina parasta, kun kaikki oman tiimin (suomalaiset) pelaajat kommunikoivat todella hyvin, tankkeja ja lentokoneita otetaan tueksi, eri kitit tukevat toisiaan ja ryhmänjohtaja (lippuja kohteeksi merkitsevä heppu) pitää porukan ajan tasalla. Kun taas katsoo sitä muuta porukkaa tulostaulukossa, niin lähes järjestään oma tiimi on aina top 10:n joukossa, mutta sitten on aina näitä, jotka eivät pelaa suoranaisesti kohdetta. Sitä nyt jollain tasolla ymmärtää siinä mielessä, että joillekin sopii paremmin tulituki lippujen ulkopuolelta ja jokaisesta on hyötyä. Se kuitenkin pistää silmään, että näet (kaatuneena) sen tiedon 20m tai lähempänä olevasta lääkintämiehestä ja silti on X pohjassa eikä odoteta. Toki joissakin tilanteissa pelaajatyypin vaihtaminen on ihan ok, mutta ei silloin jos tiketit ovat lopussa ja ollaan selkeästi tulossa herättämään, lääkintämiehen etäisyyden pienentyessä. Sen nyt kaikki oletettavasti tietävät, että kaatuneen sotilaan nostaminen palauttaa yhden tiketin?

Tänään tuli ensi kertaa testattua kranaattikivääriä lääkintämiehellä ja se on ihan ok - mutta on liian kova hinta, kun pistin ja joko lääkelaukku tai piikki pitää jättää pois. Lisäksi se lähestulkoon vaatii osaavan ammusten jakajan, kun kranaatteja on vain kolme. Puoliautomaattinen Sweeper edelleen se omaan makuun paras ase pienen rekyylin ja hyvän tehon ansiosta.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tänään tuli ensi kertaa testattua kranaattikivääriä lääkintämiehellä ja se on ihan ok - mutta on liian kova hinta, kun pistin ja joko lääkelaukku tai piikki pitää jättää pois. Lisäksi se lähestulkoon vaatii osaavan ammusten jakajan, kun kranaatteja on vain kolme.

Samaa mieltä tuosta kranukivääristä - varsin kiva, mutta käytännössä sekä piikki että pussukka ovat pakollisia lekurilla.

Olenko muuten ainoa jonka mielestä pussukkaversiot ovat laatikoita parempia sekä lääkkeissä että ammuksissa? Lootasta toki riittää enemmän jaettavaa, mutta pussukan heitettävyys ja lyhyt latausaika ovat mielestäni isompi bonus, varsinkin jos oma squadi yhtään liikkuu/hyökkää lipuille.

Puoliautomaattinen Sweeper edelleen se omaan makuun paras ase pienen rekyylin ja hyvän tehon ansiosta.

Pienissä tiloissa/alueissa kuten Suezin kylässä toimii itselläkin parhaiten, mutta muuten oma lohikäärme (a.k.a. Mon Dragon :) ) käytössä.

En yhtään ihmettele että medisiinaria kutsutaan kylillä nimellä "The Mondragon Platform"
 
Vastaus: Battlefield 1

Olenko muuten ainoa jonka mielestä pussukkaversiot ovat laatikoita parempia sekä lääkkeissä että ammuksissa? Lootasta toki riittää enemmän jaettavaa, mutta pussukan heitettävyys ja lyhyt latausaika ovat mielestäni isompi bonus, varsinkin jos oma squadi yhtään liikkuu/hyökkää lipuille.

Et ole. Niin medicin kuin supportin pieni pussukka on parempi vaihtoehto varsinkin juuri liikkuvalle squadille. Isommassa lootassa helat kuten panoksetkin kertyvät hitaammin ja jostain syystä alkavat kertyä pienellä viiveellä. Ja kun supportin pussukka kerryttää myös räjähteet takaisin on se parempi vaihtoehto. Muistaakseni bf4:ssä pikku pussukasta sai pelkät panokset takaisin ei räjähteitä. Olenkin miettinyt onko tämä oikeastaan bugi vai ominaisuus.
 
Vastaus: Battlefield 1

Olisko kellään vinkkejä mikä ase kannattaisi hankkia seuraavaksi moninpeliin?
Oon nyt pelannut lähinnä assault classilla ja sillä MP 18 Trenchillä, mikä siinä on oletuksena. Nyt pääsin viimein jopa tasolle 2 siinä assaultissa, ja mietin mikä niistä pyssyistä olisi hankkimisen arvoinen, että sillä saisi ehkä joskus jonkun listittyäkin.

Oon siis aivan nuubi tässä ja jos joku tuossa pitää kiinnittää huomiota jonkin muuhunkin kun aseen spekseihin niin kuulen myös mielellään. Nyt meininki on lähinnä sitä että kun astun kentälle niin tiedossa on poikkeuksetta vartin turpasauna...
 
Vastaus: Battlefield 1

Olisko kellään vinkkejä mikä ase kannattaisi hankkia seuraavaksi moninpeliin?
Oon nyt pelannut lähinnä assault classilla ja sillä MP 18 Trenchillä, mikä siinä on oletuksena. Nyt pääsin viimein jopa tasolle 2 siinä assaultissa, ja mietin mikä niistä pyssyistä olisi hankkimisen arvoinen, että sillä saisi ehkä joskus jonkun listittyäkin.

Oon siis aivan nuubi tässä ja jos joku tuossa pitää kiinnittää huomiota jonkin muuhunkin kun aseen spekseihin niin kuulen myös mielellään. Nyt meininki on lähinnä sitä että kun astun kentälle niin tiedossa on poikkeuksetta vartin turpasauna...

Automatico, ylivoimasesti kovin tuliluikku assaultilla.

Mutta nyt kun ruvettiin pyssyistä puhumaan, niin scoutin infantry variaatiot:
Gehwer 95 vai Lee Enfield?
 
Vastaus: Battlefield 1

Olisko kellään vinkkejä mikä ase kannattaisi hankkia seuraavaksi moninpeliin?
Oon nyt pelannut lähinnä assault classilla ja sillä MP 18 Trenchillä, mikä siinä on oletuksena. Nyt pääsin viimein jopa tasolle 2 siinä assaultissa, ja mietin mikä niistä pyssyistä olisi hankkimisen arvoinen, että sillä saisi ehkä joskus jonkun listittyäkin.

Oon siis aivan nuubi tässä ja jos joku tuossa pitää kiinnittää huomiota jonkin muuhunkin kun aseen spekseihin niin kuulen myös mielellään. Nyt meininki on lähinnä sitä että kun astun kentälle niin tiedossa on poikkeuksetta vartin turpasauna...

Mul on assaultilla model 10-A hunter haulikko,tolla jopa mäkin osun..nyt yli 3700 tappoo. Tappaa aika kaukaakin..viimeistään kolmannella laukauksella.

10 tason ase oli aika hyvän tuntuinen ja sitä täytyy kyl käyttää enemmän.
 
Vastaus: Battlefield 1

Olisko kellään vinkkejä mikä ase kannattaisi hankkia seuraavaksi moninpeliin?
Oon nyt pelannut lähinnä assault classilla ja sillä MP 18 Trenchillä, mikä siinä on oletuksena. Nyt pääsin viimein jopa tasolle 2 siinä assaultissa, ja mietin mikä niistä pyssyistä olisi hankkimisen arvoinen, että sillä saisi ehkä joskus jonkun listittyäkin.

Jos assaultille asetta halajat, niin kannattaa kokeilla haulikkona Model A-10 hunter-varianttia. Kohtuullisen ylitehokas ase, joka todennäköisesti/toivottavasti nerffataan pian. Automatico on tulinopeutensa puolesta todella tehokas, mutta kohtuullisen vaikeakäyttöinen.

Itse totesin, että juuri tuo käyttämäsi MP18 trench on niin hyvä ase, että sillä menen assaultin kymppitasolle, jotta Hellriegel napsahtaa saataville. Nykyvauhtia jos mennään, tämä tapahtuu neljän konkkamatsin jälkeen. :D
 
Ylös Bottom