Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Päivitys toi näköjään mukanaan koko pelin kaatavan ongelman.

Jossain vaiheessa pelikuva vain pysähtyy 1-2 sekunniksi, jonka jälkeen peli sammuu
ja heittää minut takaisin pleikan kotinäytölle error-viestin kera. Tämä on käynyt päivityksen jälkeen
jokaisella pelikerralla ennemmin tai myöhemmin. Ennen tuoreinta päivitystä tätä ei tapahtunut.

Onko kenelläkään muulla tullut sama ongelma vastaan?
 
Vastaus: Battlefield 1

Näkyykö muillakin servut 95% 0/64 pelaajaa. Lähes joka matsi täytyy ottaa quickmatchin kautta.
 
Alkaa kyllästyttää nämä vaille äitinsä syliä ja rakkautta jääneet ihmissyylät, jotka makailevat respawnian lähistöllä kiikarikivääreitään lemmen puutteessa halien.

Aamukahvit lensi näytölle, kiitos :D Niin ja olen aivan samaa mieltä tuosta kiikarikiväärien lieveilmiöstä. Loistava aseluokka, hieman aggressiivisemmin pelattuna, mutta jostain kumman syystä se teltan pystyttäminen tuntuu antavan jengille enemmän kicksejä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Uusi mappi ei kyllä säväytä mitä nyt on tullut muutama rundi ruuvattua. Lattean lineaarinen ja konkkatoimintaa ei kannata hakea oikeastaan kuin sieltä kentän behemottilipuilta. Överiä sumuefektiä siihen päälle, niin avot. Välimappi jos mikä.

Pätsi itsessään vaikuttaa ihan hyvältä. Lmg buffi, liikkuminen tuntuu aiempaa paremmalta jne.
 
Vastaus: Battlefield 1

Uusi mappi ei kyllä säväytä mitä nyt on tullut muutama rundi ruuvattua. Lattean lineaarinen ja konkkatoimintaa ei kannata hakea oikeastaan kuin sieltä kentän behemottilipuilta. Överiä sumuefektiä siihen päälle, niin avot. Välimappi jos mikä.

Pätsi itsessään vaikuttaa ihan hyvältä. Lmg buffi, liikkuminen tuntuu aiempaa paremmalta jne.

Joo samat mietteet täällä, ei iskenyt tuo kartta. Pienoinen pettymys.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuli otettua tämä peli Bad company 2:sen rinnalle vähän vaihtelua tuomaan. Ai että kun on upeannäköistä ulkokuoreltaan. Vähän vaatii tottumista kontrollien kanssa vielä. Tuli ihan lyhyt video napattua aamun pelistä jossa minuutin kohdalla meinasi tulla noutaja mutta juuri ja juuri sain napattua vihollisen hengiltä :D https://youtu.be/A-0IwrF5EM8
 
Vastaus: Battlefield 1

Taas ilmeni uusi ongelma. Kun tähtää vihollista joka liikkuu vähäkin niin tähtäys hyppii mihin sattuu ja osuminen lähes mahdotonta. Aikaisemmin aim assist aiheutti vastaavaa ongelmaa mutta nyt en oo käyttänyt sitä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jotenkin tuntuu tämän patchin jälkeen että olisi tahmeampaa peli kuin aiemmin
 
Vastaus: Battlefield 1

Moninpeli on kyllä toimiva kokonaisuus! Pitikin pitkittää tän ostoa :D mutta miten vitussa ton mortarin saa pois käytöstä nimimerkillä kaksi minuuttia kaikkia nappeja näpyttäneenä? Koko paska piti ottaa pois varusteista..
 
Vastaus: Battlefield 1

Moninpeli on kyllä toimiva kokonaisuus! Pitikin pitkittää tän ostoa :D mutta miten vitussa ton mortarin saa pois käytöstä nimimerkillä kaksi minuuttia kaikkia nappeja näpyttäneenä? Koko paska piti ottaa pois varusteista..

Muistaakseni pidät neliöö pohjassa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Taas ilmeni uusi ongelma. Kun tähtää vihollista joka liikkuu vähäkin niin tähtäys hyppii mihin sattuu ja osuminen lähes mahdotonta. Aikaisemmin aim assist aiheutti vastaavaa ongelmaa mutta nyt en oo käyttänyt sitä.

Mulla sama, heitti laukauksen ihan toiseen suuntaan.

Kysyin tuossa aikasemmin näkyykö muilla servut lähes poikkeuksetta 0/64? Aina joutuu quickmatchilla aloittaa peli...
 
Vastaus: Battlefield 1

Mulla sama, heitti laukauksen ihan toiseen suuntaan.

Kysyin tuossa aikasemmin näkyykö muilla servut lähes poikkeuksetta 0/64? Aina joutuu quickmatchilla aloittaa peli...
Kyllä mulla ainakin näkyy servujen tiedot normaalisti. Mutta yleensä aloitan quickmatchilla.
 
Itsellä ei ensin näkynyt, mutta sit katoin filttereistä niin siellä oli tullut muutoksia. Ne kun palautti, niin taas toimi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tulipas eilen semmoinenkin ihme koettua, että puukotimme vihun kanssa toinen toisemme yhtä aikaa. No, se oli komea lähtö molemmilta se.

Olen tahkonnut tässä lähinnä domia ja konkkaa, ja hauskaa piisaa edelleen. Vaikka samat kartat ja randomipelaajat, niin melkein joka kerta tulee eteen uudenlaisia kokemuksia ja tilanteita. Loikkaan mielelläni tankkiin ampujaksi ja eilen tankin kuski päätti vallata juoksuhautojen keskellä olevan lipun ovelalla tavalla. Tuuttasi tankin suoraan juoksuhautaan ja antoi pisteiden ropista. Vaan eipä aikaakaan, kun vihua alkoi härsiä pitkin juoksuhautaa. Mulla oli sivutykki suunnattuna suoraan juoksuhaudan mutkaan. Aina kun sieltä ryntäsi uusi ukko, läjäytin tykillä rintaosuman. Ukkoa lenteli kuin kirppua turkista.

Kartoilla onkin iso merkitys. Argonnen metsä on aivan kamala kartta ja tuo ikävästi mieleen BF:n Endor-kartan. Liekö jopa samoja pohjia? Sen sijaan brittien ja turkkien kahinointia aavikolla pelaa aina mielellään, etenkin operaationa.
 
Vastaus: Battlefield 1

On tää kyllä proolla loistava kun saa laittaa fov vaikka tappiin ja ei kyykkää tippaakaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Joku aivan mutkalla servuilla. Ei pelaajia ja statsit nollilla. Mikähän meneillään? Vai onko vain mun ongelma?
 
Vastaus: Battlefield 1

Joku aivan mutkalla servuilla. Ei pelaajia ja statsit nollilla. Mikähän meneillään? Vai onko vain mun ongelma?

Minulla sama. Ei paljon lämmitä mieltä. Pelin käynnistyessä näytti, että on 0 levelillä ja 0xp. Käynnistin pelin ja otin snipusetin missä minulla on ollut Martini-Henry. Spawnasin niin eipä ollutkaan eikä ollut muutkaan setit mitä piti. Kuolin ja menin customizeen ja sieltä löytyi kuitenkin kaikki aseet ja varusteet mitä olin ostanut. Spawnasin uudestaan ja nyt oli Martini-Henry kädessä ja muut setit oikein. Kun kuolin ja spawnasin niin taas oli jotkut sekavat aloituspyssyt ja -varusteet. No eikun kuoleman jälkeen taas customizeen ja nyt siellä ei enää löytynytkään mitään aseita tai varusteita mitä olin ostanut. Ja tietysti kaikki hahmoluokatkin oli 0-levelillä. Katoin vielä Company Appistä, vai mikä se nykyään onkaan, ja sielläkin _kaikki_ statsit varusteet ym. oli nollaa.

Lisäks yhtään HC-serveriä ei löytynyt missä olis tosiaan ollut porukkaa conquestin pelaamiseen. Ja euro-servereilläkin oli pingi keltasella. Vaikka ei ollut pelaajiakaan - missään.

Voin sanoa, että ei paljon lämmitä mieltä eikä kehoa. Sen verran oli jo pelia ja kokemusta kertynyt. Jos toi homma ei korjaannu niin onpahan semmoinen moka diceltä, että saattaa loppua tämän pelin taru ja menestys äkkiä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Joku aivan mutkalla servuilla. Ei pelaajia ja statsit nollilla. Mikähän meneillään? Vai onko vain mun ongelma?
Tuohon servu hommaan, ootko kokeillut historian kautta mennä servereille? Hardlinessahan oli ongelmana, että serverit näytti nollaa ja piti mennä historian tai quickmatchin kautta peliin. Voihan se olla, että ei vaan ole enää pelaajia jos niille riitti koko peli:cool:
 
Vastaus: Battlefield 1

Siellä oli yöllä kaikki serverit alhaalla. Pitkään sai yrittää, että pääsi pelaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom