Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1

Olikos kellään nappitietoa siitä että onko HDR päivitystä milloin mahdollisesti tulossa? :confused:
Ei. Tämä lienee viimeisin virallisempi tieto:

EA and DICE are committed to supporting HDR on PS4 Pro/Xbox One. Although we do not have any information to share at the moment please stay tuned to the official Battlefield channels as we will share details once we are ready to share them.

Lähde: Battlefield.com
 
Vastaus: Battlefield 1

Okei, thanks! Battlefield ja etenkin Battlefront tulisi näyttämään aika huikealta HDR:n kanssa. No se siitä offtopicista.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuo Companion app olisi ihan käyttökelpoinen, ellei siinä olisi bugi, joka resetoi kaikki loadoutit, kun sinne kirjautuu sisään :rolleyes: Tai ainakin oli...en ole viitsinyt hetkeen kokeilla, kun ei jaksa säätää kaikkia loadoutteja taas kohdilleen.

Pari päivää sitten kokeilin ja sama homma edelleen.
Lähes joka päivä käyttänyt tota ja ei oo kertaakaan nollautunut.:)
 
Oot poikkeus, joka vahvistaa säännön ;) Muutatko koskaan loadoutteja pelin sisällä? Mietin, että jos käyttäisi aina vain appia, niin toimisiko sitten...
 
Vastaus: Battlefield 1

Oot poikkeus, joka vahvistaa säännön ;) Muutatko koskaan loadoutteja pelin sisällä? Mietin, että jos käyttäisi aina vain appia, niin toimisiko sitten...

Muutan. Eilen ostin uuen kännykän(samsung s6) latasin appsin siihen ja muutin vähän loadoutteja. Sit ku tarkastin pelistä muutokset,oli kaikki loadoutit resetoituneet. Muutin pelissä ne takas mielesekseni ja testi mielessä taas kännyllä vaihoin yhen aseen. Ja taas oli loadoutit resetoituneet.
Taas pelistä muutin mielesekseni ja sit muuttelin loadoutteja vanhalla kännyllä(samsung s4 active) ja kas kummaa,ei ollu resetointia tapahtunut.

Jos s6:lla vain tarkastelin statseja ym. enkä muuttanut mitään,loadoutit ei resetoituneet. Mut loadoutin muuttaminen resetoi ne.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mulla toi menee iPhonella niin, että kun menen sovelluksella katsomaan loadoutteja, niin ne näkyvät heti resetoituneena. Jos tämän jälkeen muutan jotain, muutokset kyllä säilyvät (vaikka availisi sovellusta uudelleen) ja kantavat jopa peliin asti. Jos pelaamisen jälkeen avaa taas sovelluksen, niin homma resetoituu.
 
Vastaus: Battlefield 1

Pitikin kysyä että oletteko käyttäneet ihan mobiiliappia vai sitä web companionia?

Itsellä nimittäin tuo webbisivuversio ei ole aiemmin löytänyt itse pelissä tekemiäni asesettejä ollenkaan ja jos olen edes yhtä asetta vaihtanut, niin se on nollannut kaikki setit aloituskamoihin pelin puolella ja jopa poistanut muut kuin ekan loadoutin joka classille.

Nyt kun kokeilin muutella ja tehdä settejä kännysovelluksella, niin ne näkyvät oikein webbiselaimessakin, illemmalla näkee että ovatko pelissä tallella...
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko teillä ongelmia päästä EA servuille? ei pääse ja nyt toi näyttää et rank ois 0 mitä tää peli sekoilee!
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko teillä ongelmia päästä EA servuille? ei pääse ja nyt toi näyttää et rank ois 0 mitä tää peli sekoilee!

On ongelmia, ja statsit myös nollautuneet. Toivotaan että se kuuluisa kärsivällisyys auttaa tähän ja että nuo korjaantuvat.
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten mä voin muuttaa tuolla companion sivulla, pelikone alustan ps4:een, nyt siellä on pc??

En ollut vuosiin käynyt tuolla ja itsellänikin oli PC, mutta en löytänyt asetusta, jolla vaihtaa sitä. Insider-uutiskirjeen tilaamalla pääsi valitsemaan pääasiallisen alustan ja oman maan, mutta tämän sivuston asetuksena oli edelleen PC, ei muita vaihtoehtoja.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse pystyn vaihtaa ainakin kännykällä kun valitsee settings ja change profile kohdasusa alustan, tosin mulla on PC, PS4 sekä Xboxin tili linkitettynä samaan EA tiliin.
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten noita yksityisiä servuja oikein löytää? Pitääkö tietää tarkka nimi? Selailemalla ei löydä muita kuin Dicen virallisia, jotka aina täynnä tai sitten eivät muuten toimi. Tai sitten en vain osaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten noita yksityisiä servuja oikein löytää? Pitääkö tietää tarkka nimi? Selailemalla ei löydä muita kuin Dicen virallisia, jotka aina täynnä tai sitten eivät muuten toimi. Tai sitten en vain osaa.

Juu en ole itsekkään ainuttakaan löytänyt oli asetukset mitkä tahansa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itsekin koitin noita custom-pelejä löytää, mutta tuloksetta. Vain quickmatcheistä pääsee DICEN:n peleihin.

Kyllä menee niin kuuppa jumiin noiden mitalien kanssa. Pitäisi vaan jättää omaan arvoonsa ja nauttia itse pelistä. Pari pelisessiota meni aivan hukkaan ton Order of Skullin kanssa. Ensin 2 rundia voitot (play 2 DTM rounds), sitten oliko 8-10 rundia putkeen tappioita (win 1 round of dtm) ja lopuksi toi (get 20 kills in a round). Varmaan lähemmäs 10 rundia, joissa tapot siellä + 15 puolella, mutta ei aika riitä kun vain 100 tiketin pelejä. Kovemmat jantterit vetää ton 20+ tappoa varmasti joka kierroksella, mutta itellä tekee tiukkaa. Etenkin kun toi DTM spawn systeemi kusee muutenkin, milloin spawnaat piikkilangan päälle, milloin vihollisen eteen etc. Ei tunnu käyvän edes tuuri.

Kyllä kaipaan tota BF4:n kumulatiivista mitalisysteemiä. Ilman turhia paineita ja harmaita hiuksia sai keräillä mitä mieli teki.

Noob rant off.
 
Vastaus: Battlefield 1

Haulla olen löytänyt muutaman custom serverin. Taitaa olla ainakin yksi täällä mainittu. Ongelmana vaan, että ovat tyhjinä kun porukka ei niitä löydä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuli tähänkin peliin kyllä kunnon kyllästyminen.. Tossa kun battlefrontissa tuli 100h täyteen niin battlefieldissä ei olla päästy edes siihen kymmeneen :D ei tässä ollut oikeen mitään mikä olisi saanut pidettyä otteessaan. Ehkä seuraavan battlefieldin kohdalla onnistutaan :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuli tähänkin peliin kyllä kunnon kyllästyminen.. Tossa kun battlefrontissa tuli 100h täyteen niin battlefieldissä ei olla päästy edes siihen kymmeneen :D ei tässä ollut oikeen mitään mikä olisi saanut pidettyä otteessaan. Ehkä seuraavan battlefieldin kohdalla onnistutaan :D

Mä taas oon pelannu enemmän ku aiempia yhteensä [emoji23] ja maistuu.. suurin syy taitaa olla peliseura.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mä taas oon pelannu enemmän ku aiempia yhteensä [emoji23] ja maistuu.. suurin syy taitaa olla peliseura.

On varmana peliseuralla myös iso tekiä, teema ja kaikki muut on kyllä pelissä toteutettu hyvin.. Kaikki nämä tämän vuoden "messiaat" on nyt testattu Call of duty:stä Titanfall 2:een ja kyllä Titanfall 2 pesi näillä lattiaa kunnolla :D
 
Ylös Bottom