Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1

On varmana peliseuralla myös iso tekiä, teema ja kaikki muut on kyllä pelissä toteutettu hyvin.. Kaikki nämä tämän vuoden "messiaat" on nyt testattu Call of duty:stä Titanfall 2:een ja kyllä Titanfall 2 pesi näillä lattiaa kunnolla :D

Mä otin riskin ja oon ostanut vaan bäfä1sen moninpeliksi ku aika ei riitä ku yhteen, jos siihenkään. Onneksi on ollut aina seuraa ku oon päässyt pelaamaan, sillä yksin tuntemattomien kanssa tätä ei jaksa kauaa pelata. Eli jos tarkemmin asiaa miettii niin peli on just niin hyvä, että se täyttää mun tarpeet täydellisesti tällä hetkellä. Onhan pelissä paljon puutteita ja vikoja, lisäksi uusin mappi on tylsä ja lähestulkoon vtumainen pelata jos tiimit on epätasaiset tai täynnä snipuja+päteviä tankkimiehiä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mä taas oon pelannu enemmän ku aiempia yhteensä [emoji23] ja maistuu.. suurin syy taitaa olla peliseura.

Minäkin olen jaksanut tätä paljon paremmin vaikkapa Battlefronttiin verrattuna, johon menin kerpele soikoon ostamaan Season Passinkin etukäteen. Jaksoinkohan sitä kaksi viikkoa pelata. BF1:ssä miellyttää etenekin vanhanaikaisten aseiden "hitaus" ja kaikenlaisten elektroonisten teknovempeleiden puute. Ainoa iso miinus on se, ettei quickmatchissa voi valita haluamaansa karttaa. Operaatiot ehkä pikkuisen liian pitkiä kestoltaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ai jesus löin äsken ensikertaa konsoliversion bäfästä pleikkariin sisälle ja melkein tulee nostalgiakyynel vanhanliiton medal of honorista x`D Ps4:lla aloitin kampanjan ja erittäin hyvältä näyttää/tuntuu ja mieleen tulee kaukaisesti ekat medal of honorit ps1:lle. Nettimäiskekkin voi olla "erilaista" verrattuna pc:lle kun tateilla tunnetusti osuminen on vaikeampaa niin tulisi ensimmäiseen maailmansotaan sopivaa kaoottista meininkiä :p

Voi todellakin suositella niille jotka kamppailevat kysymyksen hankkisiko vai eikö hankkisi -kanssa.

BF1:ssä miellyttää etenekin vanhanaikaisten aseiden "hitaus" ja kaikenlaisten elektroonisten teknovempeleiden puute.

Ehkä se on juuri tämä mikä tästä pelistä tekee hyvän, homma tuntuu tosiaan korostuvan konsolilla pelatessa. Bf4:kin olisi ollut aivan helvetin hyvä peli jos siitä oltaisiin saatu karsittua vähän "tempoa" pois tai jonkinlainen tasapainotus laitteille.
 
Vastaus: Battlefield 1

Hyvää uuttavuotta kaikille bäfän pelaajoille!

60h peliä takana ja rank muistaakseni 54. Enää uupuu scoutilta lvl 10 ja sitten onkin kaikki tullut kokeiltua, ja seuraavaksi pitäisi katsastaa lentokoneet millälailla niillä soditaan Vaikka pelaankin mitä mitä luokalla kuuluu niin kokoajan saa olla heittämässä ammopackiä ja helaa tiimikavereille. Jotenkin on ikävä vanhempien battlefieldien stats-ominaisuuksia.

Olisi kiva nähdä ne jollain eri tapaa eriteltynä. Ikävä platinatähtiä..Vaikka en tappokone olekkaan ja k/d ratio on tässä uusimmassa 1.70 ja kills per minute 1.34 mitä pidän ihan hyvänä.

Peliseura lähes kaveriporukasta kaikonnut.. jos täältä uusia ja vanhoja tuttavuuksia saisi boksin puolelle?
 
Vastaus: Battlefield 1

Hyvää uuttavuotta kaikille bäfän pelaajoille!

60h peliä takana ja rank muistaakseni 54. Enää uupuu scoutilta lvl 10 ja sitten onkin kaikki tullut kokeiltua

OIKEIN hyvää!

Samoilla linjoilla ollaan, Scoutti on enää grindaamatta. Siitä tulee varmaan se tuskasin mulle, kun en ole oikein ikinä pelannut snipua - missään Battlefieldissa! Naurakaa vaan kaikki scout-prot, mut tää on se bäfän hyvä puoli, että variaatiota löytyy ja kaikille jotakin.

Ei mulle oikein Supportkaan maistunu, jonka just viimeks vedin kybälle. Supportin aseet eivaan oikeen istu tämän sotilaan kouraan...
[video=youtube_share;ylzmosoMA4w]https://youtu.be/ylzmosoMA4w[/video]
 
OIKEIN hyvää!

Samoilla linjoilla ollaan, Scoutti on enää grindaamatta. Siitä tulee varmaan se tuskasin mulle, kun en ole oikein ikinä pelannut snipua - missään Battlefieldissa! Naurakaa vaan kaikki scout-prot, mut tää on se bäfän hyvä puoli, että variaatiota löytyy ja kaikille jotakin.
Kiväärin Infantry-versio kouraan, jolloin voi ampua Ads pohjassa, 2 osumaa tappaa. Lisäksi lipuille/objectivelle spot flarea niin alkaa pisteitä kilisemään. Puskassa pöhöttämällä ei pääse pitkälle.[emoji1]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1

Tää on kyl erittäin hyvä peli, mut juurikin nuo snipu pellet tekee pelistä paskan ja ei tätä sen takia jaksanut kun vajaa 10h. Niitä saatanan kykkijöitä on joka mappi ihan täynnä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Merkillistä. Itseä ei snipujen olemassaolo häiritse tippaakaan, päinvastoin, ovat melko olennainen osa tämän tyylisiä pelejä. Jos ne noin pahasti ahdistaa, kannattaa ehkä pelata dominationia tai tdm:ää? Siellä niistä ei ole senkään vertaa häiriötä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Alotin vasta pelaamaan. Ai tässä voi saaha parempia aseitakin :D päivittyykö ne automaattisesti vai pitääkö ite hommailla?
 
Vastaus: Battlefield 1

Ei ne itseäkään häiritse kunhan ovat vastapuolella...

Usein näkee että isommissa pelimuodoissa on Snipuja 1/3 - 1/2 joukkueesta. Tällöin tietää jo pelin alkaessa että kuokkaan tulee ja kunnolla joten nostan jo tässä vaiheessa kytkintä. Noista 10-15:sta oman elämänsä Simo Häyhästä ehkä kahdesta on apua joukkueelle. Loput on turhaa painolastia muonitusvahvuudessa. Ainoa mahdollisuus näissä matseissa on että vastustajalla niitä on vielä enempi.

Mitä enemmän snipuja = Sitä varmempi häviö. Eli joo, ei minua ne Sniput varsinaisesti vituta vaan ne taliaivot jotka niillä useimmiten pelaa oli tilanne ja taidot mitä tahansa...

Alotin vasta pelaamaan. Ai tässä voi saaha parempia aseitakin päivittyykö ne automaattisesti vai pitääkö ite hommailla?

Sun pitää kerätä fyrkkaa jolla ostaa uusia aseita. Lisäksi sun tarvii kerätä vielä joka klassille erikseen leveliä jolla sitten vasta aukee kulmia ostettavaksi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tää on kyl erittäin hyvä peli, mut juurikin nuo snipu pellet tekee pelistä paskan ja ei tätä sen takia jaksanut kun vajaa 10h. Niitä saatanan kykkijöitä on joka mappi ihan täynnä.

Ei ole ollut ongelmia snipujen suhteen. Jamppi kertoi jo oleellisen; vastapuolen snipujen suurempi määrä palvelee omia tavoitteita.
 
Vastaus: Battlefield 1

Eipä oo haitaksi sniput. Nyt päässyt 50 levelille ja loistavasti maittaa. Operations on aivan huippua ja näin siittä tullut suosikki pelimuoto. Välillä matsit tuppaa vain venyyn aika pitkäksi, pitkästä aikaa kyllä verkkopeli joka uppoo itselle. Soolona vielä pelailen ja varmasti olisi huippua tutun squoadin kanssa, Bäfä nelosta tuli pelattua eniten tutussa porukassa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Kiväärin Infantry-versio kouraan, jolloin voi ampua Ads pohjassa, 2 osumaa tappaa. Lisäksi lipuille/objectivelle spot flarea niin alkaa pisteitä kilisemään. Puskassa pöhöttämällä ei pääse pitkälle.[emoji1]
Pelailin tuossa muutamana iltana Scouttia ja ahkera flarejen käyttö tosiaan täyttää pistesaldoa aikasen mukavasti. En mä kyllä vieläkään snipaamisesta tykkää, mut onhan siellä muutama aika erikoinen snipakivääri. Esim m1903 Experimental on snipaksi aika erikoinen...

SMLE tuntuu kanssa jotenkuten toimivalta, mut on toi aika säätöä noiden herkkupisteiden (sweet spot) kanssa. Se pitäs varmaan pelata enimmäkseen yhtä tussaria, että sais paremman tuntuman siihen optimietäisyyteen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Välillä tulee light tankilla tai hevosella kierreltyä mapin reunoja ja samalla listittyä kasamäärin snipuja [emoji23] raukat eivät edes huomaa ku tankilla ajaa taakse, nousen tankista ja limbettiä viereen.. yleensä tällaista puuhailen, jos oon yksin linjoilla, en kaveriporukassa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Hetken jo miettinyt miten tuo battlepack systeemi toimii.. kauanko aina yksi revision olla kerrallaan käytössä? Nyt jo 2/ 3 legendarystä saatuna ja sitten se tankin camo on joku super rare. Täällä kohta rank 60 Samanverran pelitunteja takana pieniä tylsistymisen merkkejä ilmassa kun infantry kaikki lvl 10. Eikä ne 10 tason aseet nyt helvetinrinkeliä unohtamatta oo mitenkään hyviä.. pelimuodon vaihto ?
 
Vastaus: Battlefield 1

Ei ne itseäkään häiritse kunhan ovat vastapuolella...

Usein näkee että isommissa pelimuodoissa on Snipuja 1/3 - 1/2 joukkueesta. Tällöin tietää jo pelin alkaessa että kuokkaan tulee ja kunnolla joten nostan jo tässä vaiheessa kytkintä. Noista 10-15:sta oman elämänsä Simo Häyhästä ehkä kahdesta on apua joukkueelle. Loput on turhaa painolastia muonitusvahvuudessa. Ainoa mahdollisuus näissä matseissa on että vastustajalla niitä on vielä enempi.

Mitä enemmän snipuja = Sitä varmempi häviö. Eli joo, ei minua ne Sniput varsinaisesti vituta vaan ne taliaivot jotka niillä useimmiten pelaa oli tilanne ja taidot mitä tahansa...



Sun pitää kerätä fyrkkaa jolla ostaa uusia aseita. Lisäksi sun tarvii kerätä vielä joka klassille erikseen leveliä jolla sitten vasta aukee kulmia ostettavaksi.


Täytyy tässä vähän puolustella meitä snipuja,mulla on senverran ikää ettei pärjää teille nuorimille enää nopeudessa,joten snaiperi ja tykit on mun aseet,ja ihan kiva se on tiputella noin 346m päästä,mikä on mun enkka.Tämä ei ole mikään sodanjulistus,vaan kyllä meitäkin tarvitaan,sitten noi tykit olen pelastanut monta oman joukuen konetta tiputtamalla viholiskoneen oman koneen perästä,kiitokseksi tämä kyseinen kone lentää matalla tykin yli,kyllä siinä meinaa tippa tulla silmään.Eli kaikkia meitä tarvitaan oli ase mikä tahansa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Täytyy tässä vähän puolustella meitä snipuja,mulla on senverran ikää ettei pärjää teille nuorimille enää nopeudessa,joten snaiperi ja tykit on mun aseet,ja ihan kiva se on tiputella noin 346m päästä,mikä on mun enkka.Tämä ei ole mikään sodanjulistus,vaan kyllä meitäkin tarvitaan,sitten noi tykit olen pelastanut monta oman joukuen konetta tiputtamalla viholiskoneen oman koneen perästä,kiitokseksi tämä kyseinen kone lentää matalla tykin yli,kyllä siinä meinaa tippa tulla silmään.Eli kaikkia meitä tarvitaan oli ase mikä tahansa.
Täälläkin ikämies...tää peli ei todellakaan ole reaktiohippaa.
Hyvin pärjää kun käyttää järkeä, suojia, etenee siis järjen kera.
Eilenkin itkin verta kun meijän puolella noin puolet istui vuorella rivissä. Valtaa siinä sitten lippuja parin kaverin kaa.
Jää kyllä paljon pelistä paitsi jos vaan makaa munat turpees vuorella.
 
Vastaus: Battlefield 1

Täälläkin ikämies...tää peli ei todellakaan ole reaktiohippaa.
Hyvin pärjää kun käyttää järkeä, suojia, etenee siis järjen kera.
Eilenkin itkin verta kun meijän puolella noin puolet istui vuorella rivissä. Valtaa siinä sitten lippuja parin kaverin kaa.
Jää kyllä paljon pelistä paitsi jos vaan makaa munat turpees vuorella.

Sniputtaminen on ihan ok jos tetsaa menemään ja valtaa lippuja, mut ne jotka makaa paikallaan kentän reunalla on pelkkää painolastii joukkeelle.
 
Vastaus: Battlefield 1

Täälläkin ikämies...tää peli ei todellakaan ole reaktiohippaa.
Hyvin pärjää kun käyttää järkeä, suojia, etenee siis järjen kera.
Eilenkin itkin verta kun meijän puolella noin puolet istui vuorella rivissä. Valtaa siinä sitten lippuja parin kaverin kaa.
Jää kyllä paljon pelistä paitsi jos vaan makaa munat turpees vuorella.

Sama juttu, ikää jo 40+ ja järkeä pelaamiseen on tullut paljon enemmän kuin nuorena, jolloin reaktiot olivat pääosassa ja suuri riskinotto arkipäiväistä - nyt tilanteiden ennakointi on paljon tavallisempaa ja kokemuksella hoidetaan yllättävät tilanteet. Sen toki ymmärrän jos esim. mitalit tai trophyt kiinnostavat, niin niiden suorittamiseksi pitää pelata myös scoutilla.

Esimerkkinä mainitsen operation-pelimuodon - sitä pelattaessa mikään ei ole tyydyttävämpää kuin sektorin valtaus ja sen jälkeiset oman joukkueen voitonhuudot. Jo tämä on riittävä kiihoke lippujen valtaamiseen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Mä ymmärrän turhautumisen johonkin ja sen kautta tulevat purkaukset, mutta snipereista ja niiden ampumisesta itkeminen? Sehän on koko fuckin pelin idea, ne joilla on rynnäkköön sopivat aseet ottaa liput. Jos vuorella on kymmenen miestä munat turpeessa ja ne vituttaa, 1. hae ne pois sieltä, 2. keksi vaihtoehtonen reitti, 3. vaihda pois sotapeleistä.

Tää on sotapeli, ja sotaan sattuu kuulumaan vuorella makaavat tarkka-ampujat. Jos tollasta ei händlää niin ei muuta kun Colin McRae sisään.

Operations on ainakin sellanen pelimuoto missä suurimmaks osin porukka osaa pelata objektiivia niinkun kuuluukin. Tottakai poikkeuksia löytyy aina oli moninpeli mikä hyvänsä...
 
Ylös Bottom