Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

TUli tätä boxilla hakattua aika reilusti, ja nyt latasin sit plösölle vihdoin.

Mutta mutta, eipä pääse peliin. Yhdistää kyllä, ja hakee peliä, mutta sitten pamahtaa "game not avalable"-ruutu pari kertaa. What's the dillio?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jopas on ollut taas hauskaa pelata vaikka tutut kaverit pelaa muuta.
Viime päivinä on jotenkin ollut aika iskussakin.Eilen oli todella hyviä vääntö otteluita joidenkin kanssa.Vaikka oli täys tupa kummallakin puolella, niin huomasin että neljällä vihulla ja neljällä meillä oli ihan omat taistelut siellä.Todella tiukkaa vääntöä puolin ja toisin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

T
Mutta mutta, eipä pääse peliin. Yhdistää kyllä, ja hakee peliä, mutta sitten pamahtaa "game not avalable"-ruutu pari kertaa. What's the dillio?

Edelleen tulee samaa erroria, vaikka Air superiority toimii kyllä. Normipeliin ei vaan pääse. Suoraan sanottuna vituttaa. Netistäkään ei tälle suoraa vastausta löydy.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tänään Bad Company 2 demoa ootellessa tuli aamupäivällä tahkottua kavereiden kesken jälleen ja siinä sivussa tein omat uudet enkat ja reilusti tapoissaparannusta edellisestä nyt 29.
tutulla kaveriporukalla kyllä aina kivempaa, mutta se mikki ongelma pilaa paljon peliä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Edelleen tulee samaa erroria, vaikka Air superiority toimii kyllä. Normipeliin ei vaan pääse. Netistäkään ei tälle suoraa vastausta löydy.


En ymmärrä mikä voisi olla pielessä?? Ehkä modeemissa jokin ongelma tai sitten ei.
Onko sinulla Telewell ilmeisesti ei koska tietoa et ole löytänyt, mutta jos sattuis olemaan telewell modeemi laita PS3 menevä johto kiinne nelos-porttiin.

Käy kaikkea ihmeellistä mielessä jopa onko peli asennettu Pelitiedon työkalusta...pakko olla tai
onko storesta ladattaessa tullut jokin virhe matkalla.Näin kävi esim. minulle ladatteassa demoa koneelle ja sitten ei pelin asennuskaan onnistunut.

Lisäksi pelistä on kaksiversiota Battlefield 1943 Trial ja Battlefield 1943 ( Full Game Upgrade ).
Fulla Game Upgradw alla lukee seuraavaa: After download the trial version of Battlefield 1943 you can download this upgrade to experience the full version of the game.

Tässä vähän kaikkea mikä kävi mielessä, kun ei ole kukaan muu vastaillut.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Edelleen tulee samaa erroria, vaikka Air superiority toimii kyllä. Normipeliin ei vaan pääse. Suoraan sanottuna vituttaa. Netistäkään ei tälle suoraa vastausta löydy.
Mulla on sama vika. Peleihin pääsee vain sillon tällön.
Ehkä yhessä yrityksestä kymmenestä pääsee peliin. Sitten kun pääsee niin sitten toimii ilman vikoja koko illan, servua ei tosin uskalla yrittää vaihtaa.

Yritin ladata ja asentaa pelin uudestaan, ei auttanut. Muut EA:n himmelit toimii ja sillai. Todella mystistä...

Nyt on kumminkin itelle jo ihan sama. Muissa peleissä niin paljon apinoita ammuttavana ettei tätä varmaan tuu enää pelattua.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen tuli mystisesti 2 kertaa network error kirjautuessani peliin mutta ei sen kummemin jälkeen päin. Pitäisi pikku hiljaa tavoitella tuota viimeistä trophyä eli pelata 1000 ottelua.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pitäisi pikku hiljaa tavoitella tuota viimeistä trophyä eli pelata 1000 ottelua.
Ei kai pelissä edes ole tuollaista trophyä, vai tarkoitatko pelin sisäisiä palkintoja, niitä postikortteja ja postimerkkejä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei kai pelissä edes ole tuollaista trophyä, vai tarkoitatko pelin sisäisiä palkintoja, niitä postikortteja ja postimerkkejä.

Hups minulle kävi aika paha kömmähdys siis 100 matsia pitää pelata.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vieläkö tässä on pelaajia? Houkuttelis hankkia.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ite pelailen melko useinkin. Suosittelen hankkimaan. Yksinkertainen on kaunista.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vieläkö tässä on pelaajia? Houkuttelis hankkia.
Myöhään illalla/yöllä on useimmiten ihan täysiä pelejä, päivällä hiljaisempaa. Aina sillointällöin tulee myös itsekkin pelailtua.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itellä on kans tullu pelattua tätä pitkästä aikaa, kun tuo pleikan lukupää hajos. Koukuttava ja peleissä on kyllä aina toimintaa. Harmi kun privamatseja ei voi tehdä pienemmälle porukalle kuin 15. Ja hei, minä en saa squadia pysymään privana, onko mulla jääny jotain huomaamatta?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ja hei, minä en saa squadia pysymään privana, onko mulla jääny jotain huomaamatta?

Muistaakseni kun olet peliin päässyt, niin painat startia niin siellä valikoissa musitaakseni pitäisi olla squad options tjsp..
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Muistaakseni kun olet peliin päässyt, niin painat startia niin siellä valikoissa musitaakseni pitäisi olla squad options tjsp..

Kyllä kyllä, mutta kun vaihdan sen privaksi niin se kuitenki muuttuu automaattisesti publaksi. Eli ei pysy privana.. Ja ite oon vielä kasannu porukan ennen peliin liittymistä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mikäköhän on ongelmana kun ei näe PS3 pelaajien tuloksia mutta xbox 360 pelaajientuloksia voi katsoa?
Olisi vain mukava tietää kuinka monta matsia olen pelannut ja paljonko tarvitsee vielä pelata viimeiseen trophyyn.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mikäköhän on ongelmana kun ei näe PS3 pelaajien tuloksia mutta xbox 360 pelaajientuloksia voi katsoa?
Olisi vain mukava tietää kuinka monta matsia olen pelannut ja paljonko tarvitsee vielä pelata viimeiseen trophyyn.
Joo samaa olen itse ihmetellyt jo monta kuukautta. Eivätkai enää päivitä ainakaan netin puolelle noita tuloksia? Onneksi nuo trophyt on tässä pelissä melko helppo saada, samoin kuin level 50.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Päivittäisivät tän Frostbite 1.5 moottorille, niin ois paljon parempi.
Ja BC2:sen graffat ja hardcore moodi, niin se on siinä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom