Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tänä iltana meni pari peliä ihan hyvin, pääsi mukaan ilman ongelmia mutta sitten kone jäätyi, eikä enää päässyt joinaamaan millään. Koitin vetää yhteyden tuolla 15 metrin ethernet piuhalla pitkin lattiaa ja taas toimi, tällä piuhalla kyllä saa paremman yhteyden kuin tuolla WLANilla. Pitäisi saada joku tietävämpi säätämään tuo uus routteri kuntoon, signaalit sillä on paremmat kuin vanhalla mutta pingit on isommat ja yhteys toimii hitaammin. Tietokone taas toimii hyvin yhteen tuon routterin kanssa, ei mitään ongelmaa.. Loppuu järki tuon laitoksen kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tänä iltana meni ihan ok, tuli hyviä kiksejä muutamasta kaverinpelastus-sniputuksesta :) Kranaattejakin heittelin hyvällä menestyksellä bunkkereihin, ja melee-killejä tuli yhdessä kentässä ihan sievoinen määrä, kun kaverit säntäili mihin sattui, eivätkä huomanneet meikäläistä ollenkaan... ja lentokonettakin tuli liideltyä jo lopuksi hyvälläkin menestyksellä, oli kolme konetta meidän puolella, 0 konetta vastustajalla, oli mukava panna menemään :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

mutta en yhtään ihmettele jos mun peli seura ei kelpaa, kun olen niin huono.
Mökinvaltaaja-maestrolle unohdinkin eilen heittää friendrequestin..

Muutoin oli mukavat pelisessiot, mutta tuo mikkibugi + squadin hajoaminen eri puolille vähän kaivelee.
Päivitystä sais jo hiljalleen tulla. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tänä iltana meni ihan ok, tuli hyviä kiksejä muutamasta kaverinpelastus-sniputuksesta :) Kranaattejakin heittelin hyvällä menestyksellä bunkkereihin, ja melee-killejä tuli yhdessä kentässä ihan sievoinen määrä, kun kaverit säntäili mihin sattui, eivätkä huomanneet meikäläistä ollenkaan... ja lentokonettakin tuli liideltyä jo lopuksi hyvälläkin menestyksellä, oli kolme konetta meidän puolella, 0 konetta vastustajalla, oli mukava panna menemään :)
Pelattiin muuten samassa pelissä eilen, muutaman kerran vastakkain ja muutaman kerran samalla puolella... ;) Ei muuten muistaisi, mutta tuo FIN-merkki nickisi perässä jää mieleen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Totta, taktiikat jäivät Ellun mielen syövereihin :)...
Kuten Rottapomo sanoi, että vaikka ei suinpäin lipulle ryntäile niin kyllä niistä tapoistakin on hyötyä joukkueelle.
Onko tankissa kohtia joista tulee damaa enemmän (peräpää, torni..)? Eilen kävi nääs niin, että olin jakarilla korjannut tankin kun joku sinkomies tuhosi sen yhdellä kudilla. En kerennyt menemään tankkiin sisälle, vaan kuolin siihen viereen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onko tankissa kohtia joista tulee damaa enemmän (peräpää, torni..)? Eilen kävi nääs niin, että olin jakarilla korjannut tankin kun joku sinkomies tuhosi sen yhdellä kudilla. En kerennyt menemään tankkiin sisälle, vaan kuolin siihen viereen.

Itse olen miettinyt aivan samaa. Jotkut tankit imevät 2-3 kutia ja sitten yhtäkkiä oma tankkisi tuhutuu yhdestä. En tiedä kuvitteisinko taas omia, mutta ihan kuin jenkkien tankki kestäisi enemmän vai johtuuko se vain lagista(ei pahemmin nykimistä ole tullut vastaan).
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itsellähän on taktiikkana suorinta reittiä lipulle vaikka suoraan kukkulan yli. Ampuu ne joihin matkalla törmää ja pudottautuu kukkulalta alas jos ei tiedä mistä ammutaan :D Ei ehkä toimisi jos kuolisi aina yhdestä osumasta. Eikä kyllä toimi muutenkaan aina, mutta se on niin tolkuttomaan hidasta hiimailla jostain nurkan takaa ovelasti lipulle ja tulla silti tapetuksi jonkun taakse respaavan vihun toimesta. Siispä keep moving!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pelattiin muuten samassa pelissä eilen, muutaman kerran vastakkain ja muutaman kerran samalla puolella... ;) Ei muuten muistaisi, mutta tuo FIN-merkki nickisi perässä jää mieleen.

Joo, hämärästi muistan. Aika paljon tulee silmäiltyä noita nickejä pelin tiimellyksessä, lähinnä koitan kalastaa joitakin suomalaisuuteen viittaavia ihan vaan harrastuksen vuoksi... aika heikolla menestyksellä :p Kerran jouduin lähtemään pelistä ja yhdisteleen uusiksi, että pääsin P__Magnetin kanssa samalle puolelle, kun peli meidän heitti eri tiimeihin. Pistä kaverilistalle, jos ei jäänyt jotakin hampaankoloon ;)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joo, hämärästi muistan. Aika paljon tulee silmäiltyä noita nickejä pelin tiimellyksessä, lähinnä koitan kalastaa joitakin suomalaisuuteen viittaavia ihan vaan harrastuksen vuoksi... aika heikolla menestyksellä :p Kerran jouduin lähtemään pelistä ja yhdisteleen uusiksi, että pääsin P__Magnetin kanssa samalle puolelle, kun peli meidän heitti eri tiimeihin. Pistä kaverilistalle, jos ei jäänyt jotakin hampaankoloon ;)
Lisäilen illalla listalle. P_Magnetin muistan myös noista sessioista... Minä olin muuten se kuspää, joka Guadalcanalilla yhen session verran hyppi japskien päädyn suunnalla bunkkerissa snipuna ja vähän väliä tiputteli it-tykillä bunkkerin katolla lentokoneita... ;) Tuli muuten sinutkin teilattua kun tankin jätit ulkopuolelle ja yritit juosten tulla bunkkeriin. :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joo, mulla oli peli menetetty jo sen tankin kanssa niiltä osin, niin aattelin vetää kamikazet sillä periaatteella, että jos kuolee, niin kuolee, jos ei kuole, niin toinen kuolee ;)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mökinvaltaaja-maestrolle unohdinkin eilen heittää friendrequestin..

Muutoin oli mukavat pelisessiot, mutta tuo mikkibugi + squadin hajoaminen eri puolille vähän kaivelee.

Eilen invitellä kahden kaverin saanti samaan kisaan oli aivan tuskaa.Ei oikeastaan toiminut ollenkaan.Aikaisemmin joku päivä sitten oli aivan vastaavia ongelmia eli tuolloin, kun pelasin.

Oisit heittänyt, mutta ei ole kuulunut.Ehkä tulit toisiin ajatuksiin mutta ei se mitään.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Sama on pistänyt mun silmään myös. Eivät varmaan ole saaneet jalkaväkitaistelijan peruskoulusta, eipä tule itse samaa virhettä tehtyä. Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että jengi hyökkää aina suoraan kohdetta(lippua tjsp) päin. Pienellä koukkauksella homma onnistuu paljon varmemmin ja tällöin vihu ei useimmin tajua, että mistä helvetistä niitä ammutaan.
On intistä sentään jotain hyötyä!
Tarvitaanko tuon oivaltamiseen inttiä? Mä en ainakaan :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joku lesos joskus aikoinaan olevansa autopeleissä meitä muita kovempi kun sillä oli ajokortti ja meillä muilla ei. Samaan kategoriaan vetäisin noi inttivertaukset ainakin omalta osaltani. En koe et oisin bad companyssa mitenkään erityisen hyvä medikititien jakaja vaikka intissä buranaa jaoinkin :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

En koe et oisin bad companyssa mitenkään erityisen hyvä medikititien jakaja vaikka intissä buranaa jaoinkin :)
Ja vaikka oli lääkintämies intissä niin silti 1943:ssa vedät pelkällä tankilla :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Aijaa, onko jääny nimi mieleen? :D

Hyvin sä vedät :p On jäänyt nimi minullakin mieleen... Yleensä tankkien kanssa heiluu tyypit jotka ei niitä osaa käyttää, mutta teikäläisellä näyttää homma toimivan ja pistesaldo sen mukainen...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joku lesos joskus aikoinaan olevansa autopeleissä meitä muita kovempi kun sillä oli ajokortti ja meillä muilla ei. Samaan kategoriaan vetäisin noi inttivertaukset ainakin omalta osaltani.

Sankomiehenä opin intissä, että noutaja tulee 95% kun sinko on laukaistu. Näin käy yleensä myös tässä pelissä. Mutta en menisi vetämään hirveesti johtopäätöksiä armeija koulutuksen tehokkuudesta bäfässä. Ei intissä esimerkiksi opetettu sitä, miten lennetään vihujen lentotukialukselle ja kämpitään spawnaavia solttuja. :D

Sitä paitsi, kyllä lähes jokatilanteeseen bäfässä olisi yksi ainoa armeijan oppien mukainen käsky: "syöksyen eteenpäin". Mutta kun ei ukko taivu edes kontilleen. Ja semmoinen syöksyen eteenpäin meiniki voisi maistua puulta tässä pelissä. Eri asia tosielämässä kun se k/d ratio voi tippua vain sen yhden kuoleman verta ja sen jälkeen sitä ei enää nosteta.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Hyvin sä vedät :p On jäänyt nimi minullakin mieleen... Yleensä tankkien kanssa heiluu tyypit jotka ei niitä osaa käyttää, mutta teikäläisellä näyttää homma toimivan ja pistesaldo sen mukainen...

No jaa, kiitos imarteluista, välillä onnistuu paremmin ja välillä huonommin :) Tykkään kyllä pelata tankilla kun siellä on aika hyvin suojassa jalkaväeltä + tankin konekivääri on aika kova sana jos sille päälle sattuu. Tosin kyllä se tankki aika nopeesti hajoo alta jos on pari osaavaa sinkomiestä vastassa tai sit kiväärimiestä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Aivan mahtava peli :D Ainakin hintaansa nähden.
PSN: Pertsa69
saa lisätä kaverikisi jos peliseuraa kaipaa. Toimiiks tässä mikit kunnolla?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tosin kyllä se tankki aika nopeesti hajoo alta jos on pari osaavaa sinkomiestä vastassa tai sit kiväärimiestä.

Puhumattakaan lentokoneesta, jolla tankkeja saa napsittua melko helposti.

Kerran olen vaan ollut samassa pelissä P____magneetin kanssa mutta en muista olitko sillon paljon tankin kanssa. Tuli vaan katseltua näiden konsolifiniläisten statistiikkoja tuolta verkkosivuilta ja sulla oli melko muhevat tankkipojot plakkarissa.

Ei tän 1943:sen tankit kyllä pärjää tehokkuudessa Modern Combatin vaunuille joista löytyi jopa pientä vakaajaa siihen kanuunaan.
Useamman kerran tuli pudotettua täydestä vauhdista vihollisen liikkuva kopteri. Oma lukunsa oli niiden morkuloiden sirpalevaikutus jalkaväkeen. Vähän sinnepäin kun sutaisi oli puoli ruutua täynnä vihollisen nimeä.
 
Ylös Bottom