Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Villi veikkaus: Kestää enemmän kuritusta kun japskien Zero.

No joo, tuo oli nyt ihan mutu-tuntumalla heitetty, mutta joskus tuntuu kun it:lla paukuttaa rautaa taivaalle, että Zerot paukahtaa nopeammin osiin. Tai sitten allekirjoittaneella on vaan sihti ollut aika hyvin kohdillaan... ;)

Ei ollenkaan huono veikkaus. Sama periaate oli aikoinaan Battlefield MC:ssä, tietyt kopterit kestivät huomattavasti enemmän ja ketterämpi kalusto (mm. pikkulintu-kopteri) tippui suht helposti.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Nojuu, eilen tuli lisäiltyä joitakin tässä topicissa esiintyneitä nickejä kaverilistalle, että älkää ihmetelkö ;) Tuli jonkin verran iltasella paukuteltua, pari kertaa pääsin niin hyvään asemaan sniperin kanssa, että pystyi vaan poimimaan porukkaa... siihen lisäksi parit tankkiajelut, niin johan oli melkein 20 tappoa kasassa ja taisin jäädä toiseksi rundin pistetilastoissa, harmitti kyllä jonkin verran ;) Yötä kohden huononi pelituntuma, ja oli pakko luovuttaa unelle :p
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oli eilen mukava yrittää rimpuilla kun kaksi osaavaa lentäjää oli vastapuolella. Taisi samassa squadissa olla muutama snipu putsaamassa AA-tykkejä. Ei siinä muilla ollut asiaa kun vastapuoli hallitsi vajaalla miehityksellä Guadalcanalia.
Oliskohan ollut mxpain tunnarilla pelaava 5tähden kenraali joka pisti 32 tapolla (ei siis horottanut air raidilla) yli 1000 pojoo sillä kierroksella.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei ollenkaan huono veikkaus. Sama periaate oli aikoinaan Battlefield MC:ssä, tietyt kopterit kestivät huomattavasti enemmän ja ketterämpi kalusto (mm. pikkulintu-kopteri) tippui suht helposti.

Kaiken lisäksi siitä LittleBirdin lasikuulasta oli naurettavan helppoa sniputtaa se lentäjä siinä vaiheessa kun kopteri pysähtyi hetkeksi kääntymään.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onkos porukalla vaan jokanen foorumisälli kaverina, vai millä tavalla spelailette keskenänne? :) Olisi mukava ruimia tuttujen ja suomalaisten kesken, välillä ärsyttää nuo jotkut saksalaiset varhaisteinit ärisemässä mikkiinsä... samojen ukkojen kanssa pelatessa voisi pelikin olla vähän tasalaatuismpaa ja mukavempaa kuin muuten, välillä niin random-räiskijiä mukana, ettei tule pelaamisesta mitään..

Suomalaisten taso on korkea, joten näitä nimiä kannattaa todellakin haalia mukaan pelikavereiksi.


Pelaan tällä hetkellä niiden kanssa jotka ovat olleet joko pitkään tai jonkin aikaa kaverilistalla.
Jos joku pyrkii listalleni kannattaa mainita ikä, luonne ja mitä pelaa ja miten ( eli miten on lähinnä autopelit).Lisäksi sekoilijoita en pidä listoillani ne lentää pois heti.Lisäksi jonkin tason ikärajan pidän, kun itse olen 35 niin siitä voi päätellä.Vaikka jotkut esim. 20v voi olla järkevä ja rauhallinenkin, mutta.Se nyt onkin sitten eri juttu kirjoittaako totta vai onko seppo ja tuleeko juttuu silt....aika näyttää.
Ne teinien ja muiden sekopäiden ääni kommenttien heittely aivan karmeaa kuunneltavaa tässä iässä.

Mitä tohon tason korkeuteen tulee, niin jos kaipaa tarkkaa, nopeaa ampujaa ja pitkään hengissä kestävää unohda minut.
Itse koitan parhaani mukaan auttaa kavereitani ja samalla puolella olevia, meni sitten miten meni.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä nuo lentokoneet on se meikän juttu. Aivan mahtavaa päästä heti alussa rokottaan avuttomia veneitä, ennätys on 6 tappoa ensimmäisen minuutin aikana. Tätä edesauttaa se, että monet haluavat vain ramboilla sillä lentokoneella kauimmalle lipulle, ja saan melko vapaasti ampua veneet matalaks. Toisaalta syö miestä aivan tolkuttomasti, jos joku oma nappaa lentokoneen nenän edestä vain päästäkseen mahdollisimman nopeasti toiselle puolen karttaa.

On myös todella hauskaa vetää tilanteet _aina_ loppuun asti. Eli jos jahtaamani lentäjä joutuu hyppäämään, en todellakaan tyydy siihen vaan metsästän tämän avuttoman liitäjän/uimarin viimeiseen asti. Voin myös vain kuvitella sen vitutuksen kun tiputan vastustajan noin 5 sekuntia nousun jälkeen :D Usein lentelenkin melko yksin, jolloin pääsen jahtaamaan maajoukkoja. Ylhäältä hitaalla vauhdilla kohti maata bongaten juoksevia/kämppiviä ukkeleita ja kk:ta niskaan. Noin puolet tapoista onkin yleensä muita kuin lentokoneita. Itse taas en ole koskaan tullut tapetuksi lentokoneen kk:lla maassa ollessani. Ilmeisesti tätä ei kovin paljon harrasteta, todella tehokas ase.

Emmä silti mikään punanen paroni vielä oo, yleensä tapot on 15-20 välillä ja pisteet 300-600. Ennätys taitaa olla 22 tappoa. Top-5:ssa kuitenkin lähes aina.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pelaan tällä hetkellä niiden kanssa jotka ovat olleet joko pitkään tai jonkin aikaa kaverilistalla.
Jos joku pyrkii listalleni kannattaa mainita ikä, luonne ja mitä pelaa ja miten ( eli miten on lähinnä autopelit).Lisäksi sekoilijoita en pidä listoillani ne lentää pois heti.Lisäksi jonkin tason ikärajan pidän, kun itse olen 35 niin siitä voi päätellä.Vaikka jotkut esim. 20v voi olla järkevä ja rauhallinenkin, mutta.Se nyt onkin sitten eri juttu kirjoittaako totta vai onko seppo ja tuleeko juttuu silt....aika näyttää.
Ne teinien ja muiden sekopäiden ääni kommenttien heittely aivan karmeaa kuunneltavaa tässä iässä.

Mitä tohon tason korkeuteen tulee, niin jos kaipaa tarkkaa, nopeaa ampujaa ja pitkään hengissä kestävää unohda minut.
Itse koitan parhaani mukaan auttaa kavereitani ja samalla puolella olevia, meni sitten miten meni.

26-vuotias hidas hämäläisinsinööri ;) En minä kaipaa mitään erityistä pelaajakumppaneilta, kunhan olisi edes joitakin tuttuja, jotta tulisi pelikemiat tutuiksi ja oppisi vähän pelaamaan "omalla tyylillä" kenttiä. Nyt kun pelailee tuhansien random-tyyppien kanssa, on pelattava aina 5-6 matsia, ennenkun tottuu pelaamaan silloisen poppoon kanssa... menee aikaa hukkaan :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No niin, pistetäänpäs pari tarinaa tämän päivän mittelöistä nyt kehiin.

Iwo Jima: Ensimmäinen kierros meni jaappanilaisten puolella. Taistelu oli tiukkaa ja ticketit hupenivat tasaista tahtia kummallakin kunnes me pääsimme lopulta niskan päälle, vaikka tickettejä jäi lopulta noin 1/6. Ei sinänsä mitään mainitsemisen arvoista sillä kierroksella, mutta sitten toisella Iwo Jima kierroksella... Eli nyt pääsin jenkkien puolelle ja alku sujui tuttuun tapaan. Alku oli hankalaa meille ja olimmekin jo nopeasti ahtaalla. Suurin osa omasta taistelusta keskittyi "suurelle kukkulalle". Monien yrityksien jälkeen onnistuin livahtamaan toisen jäsenen kanssa ja valtasimme lipun vain kokemalla vähäistä vastarintaa. Siitä sitten lähti nousu, mutta aivan liian myöhään, muutaman minuutin päästä olivat ticketit jo loppu vaikka lähelle päästiin.

Wake Island: Jaappanilaisilla taas aloitin ja peli sujui todella sulavasti, muutama vähän suurempi yritys jenkeiltä, mutta ne tyrehdytettiin nopeasti. Tosin jenkeillä vaikeudet alkoivat hyvän alkurynnistyksen jälkeen. Suurin osa pelistä mentiin 2:lla lipulla. Muutama Zero hallitsi ilmatilaa ja loppupuolella lähdin niitä haastamaan vasta.

Pelin omituisin, mutta ei niinkään mahdoton tapahtuma sattui muutama päivä sitten Guadalcanalissa. Olin käynyt varastamassa Zeron ja lähdin sillä toisen Zeron perään. No pääsin hyvin tulittamaan sitä yläpuolelta, mutta jollain ihmeen kaupalla ammuin Zeron kuskia päähän ja kone jatkoi siis matkaansa kuolleen pilotin kera aina mereen asti.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

26-vuotias hidas hämäläisinsinööri ;) En minä kaipaa mitään erityistä pelaajakumppaneilta, kunhan olisi edes joitakin tuttuja, jotta tulisi pelikemiat tutuiksi ja oppisi vähän pelaamaan "omalla tyylillä" kenttiä. Nyt kun pelailee tuhansien random-tyyppien kanssa, on pelattava aina 5-6 matsia, ennenkun tottuu pelaamaan silloisen poppoon kanssa... menee aikaa hukkaan :)

jätkän kaa vedettiin eilen samaa suadia, ei menny hyvin ku mul oli BTheadset .laturissa. Mistaaksi hoidettiin kuitenkin :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Hassua, miten samat taktiikat toimivat aina illasta toiseen. Porukka tuntuu vain metsästävän lippuja ja juoksevan tai ajelevan päämäärättömästi ympäri karttaa, kun aina löytyy vihuja niin helposti tykinruoaksi. 30 pistettä lipusta, eihän se ole yhtään mitään - pari tappoa ja bonuksilla pääsee jo samaan määrään alta aikayksikön.

Korkeiden mäkien päällä juoksentelu pistää myös ihmetyttämään, sotilaan hahmo taivasta vasten näkyy erittäin hyvin ja vihut ovat kuin eläviä maalitauluja. Saldona lähes aina yli 15 tappoa, noin joka toisella kierroksella pääsee yli 20:n, kun pelaan kiväärimiehellä. Infantryä tulee käytettyä vain jos tankit hyppivät liiaksi silmille.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Hassua, miten samat taktiikat toimivat aina illasta toiseen. Porukka tuntuu vain metsästävän lippuja ja juoksevan tai ajelevan päämäärättömästi ympäri karttaa, kun aina löytyy vihuja niin helposti tykinruoaksi. 30 pistettä lipusta, eihän se ole yhtään mitään - pari tappoa ja bonuksilla pääsee jo samaan määrään alta aikayksikön.

Korkeiden mäkien päällä juoksentelu pistää myös ihmetyttämään, sotilaan hahmo taivasta vasten näkyy erittäin hyvin ja vihut ovat kuin eläviä maalitauluja. Saldona lähes aina yli 15 tappoa, noin joka toisella kierroksella pääsee yli 20:n, kun pelaan kiväärimiehellä. Infantryä tulee käytettyä vain jos tankit hyppivät liiaksi silmille.

Ei tuosta oikein selvinnyt mikä se toimiva taktiikka on. Kämppiminen jossain pusikossa odottelemassa sitä tankkia?

E. Niin siis riippuu miten haluaa pelata. Onko erän voitto tärkeämpää kuin pisteet..
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Hassua, miten samat taktiikat toimivat aina illasta toiseen. Porukka tuntuu vain metsästävän lippuja ja juoksevan tai ajelevan päämäärättömästi ympäri karttaa, kun aina löytyy vihuja niin helposti tykinruoaksi. 30 pistettä lipusta, eihän se ole yhtään mitään - pari tappoa ja bonuksilla pääsee jo samaan määrään alta aikayksikön.

Korkeiden mäkien päällä juoksentelu pistää myös ihmetyttämään, sotilaan hahmo taivasta vasten näkyy erittäin hyvin ja vihut ovat kuin eläviä maalitauluja. Saldona lähes aina yli 15 tappoa, noin joka toisella kierroksella pääsee yli 20:n, kun pelaan kiväärimiehellä. Infantryä tulee käytettyä vain jos tankit hyppivät liiaksi silmille.

Se tässä onkin hassua kun ne päättömät ajelijat valtaa lipun ja lähtee heti toiselle lipulle ja kun se on vallattu ne lähtee takasin ekalle lipulle, joka on vallattu kun kukaan ei puollusta. Siinä on 90 pojoo notta ole hyvä vaan.

Tietysti voi unohtaa lipunvaltaukset ja keskittyä tappoihin, mutta tällöin saa olla tosi kiitollinen muille pelaajille jotka siellä lipuilla taistelee. Meinaan ei paljon pistetili nouse jos turpaan tulee heti ensi askeleilla spawnauksesta tai sitten pitää odotella lentotukialuksella kulkuvälineitä ja sen jälkeen vielä huristella paatilla sinne missä ne vihut on. Tuolla menolla ei kyllä pisteitä kartu.

Mut joo, peliä voi pelata monella tapaa ja kyllä jokaisesta valtauksesta ja taposta on hyötyä joukkueelle. Mutta jos lippuja on vain yksi, astelma on huonoin mahdollinen tappamisen ja valtaamisen suhteen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Korkeiden mäkien päällä juoksentelu pistää myös ihmetyttämään, sotilaan hahmo taivasta vasten näkyy erittäin hyvin ja vihut ovat kuin eläviä maalitauluja.

Sama on pistänyt mun silmään myös. Eivät varmaan ole saaneet jalkaväkitaistelijan peruskoulusta, eipä tule itse samaa virhettä tehtyä. Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että jengi hyökkää aina suoraan kohdetta(lippua tjsp) päin. Pienellä koukkauksella homma onnistuu paljon varmemmin ja tällöin vihu ei useimmin tajua, että mistä helvetistä niitä ammutaan.
On intistä sentään jotain hyötyä!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen illalla en päässyt pelaamaan yhtäkään peliä, kone jääty toimituksen aikana kolme kertaa ja modeemia buuttailin ja säätelin eikä millään päässyt, kaikkia mahdollisia erroreita vain sain välillä ei yhdistänyt EA:han ollenkaan. Alkas niin tosissaan vituttamaan parin tunnin takkuaminen (joka ilta on saanu takuta jonkin aikaa) ilman mitään tulosta, että sammuttelin laitteet ja menin nukkumaan. Tänään päivällä uus yritys ja toimii heti niinkuin ajatus, mitä nyt kevyttä nykimistä sillon tällön mutta pääsi heti peleihin eikä kone jäätyny kun pari matsia siinä piruuttani kokeilin. Kumma juttu?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen illalla en päässyt pelaamaan yhtäkään peliä, kone jääty toimituksen aikana kolme kertaa ja modeemia buuttailin ja säätelin eikä millään päässyt, kaikkia mahdollisia erroreita vain sain välillä ei yhdistänyt EA:han ollenkaan.

No ratkespahan ainakin nyt se, että miks herra pomppi offlinen ja onlinen välillä vähän väliä, mietin jo, et eiks mun ja Kurvin seura enää kelpaa, että katot vaa, että jokos noi on pelinsä lopettanu, että mä pääsen pelaa rauhassa :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tuntu kyllä eilen pelatessa vahvasti siltä, että tiimin kärkijoukko ei sitä pelia käännä. Vaan usein se on ne jätkät sijoilla 6-12. Vaikka nää tiimin viis parasta olis kuin kurkoja tahansa niin ei ne mitenkään pysty viittä lippua pitämään. Ja yleensä molemmilla puolilla on se 1-5 kohtuullista pelaajaa joka tapauksessa. T'ässä tapauksessa voiton ratkasee se mitä ne loput saa aikaisiks. Eilen tuli sellasia pelejä poikkeukselisen paljon ettei nämä saaneet mitään aikaiseks meidän puolella.

Tuli monta erää taas silleen et porukka oli tis missä kyykkypaskalla pusikossa kun toisiks parhaalla meidän tiimis oli pelin puolivälissä 1 tappo ja 70p, rundin jälkeen samalla hepulla toisiks parhaana 3tappoa ja joku 118p. Ilmeisesti meillä oli 11 eritäin huonoa snipua tai lentäjää tiimissä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei tuosta oikein selvinnyt mikä se toimiva taktiikka on. Kämppiminen jossain pusikossa odottelemassa sitä tankkia?

E. Niin siis riippuu miten haluaa pelata. Onko erän voitto tärkeämpää kuin pisteet..

Totta, taktiikat jäivät Ellun mielen syövereihin :)

Itse katson aina mikä tilanne on ja kuvittelen mielessäni vihollisen liikkeet lippujen mukaan. Samalla tietty katselen lähempää FPS-kuvakulmasta kauemmas, jos sattuisi näkymään liikettä. Välillä pitää näyttäytyä ja käydä tähystämässä korkeammalla, mutta tällöinkin teen vain itsestäni syötin, eli odotan vihollista hyvässä väijytyspaikassa, kun oletan hänen tulevan selkäpuolelta - ja aika usein näin tapahtuukin. Sitten jos tulee osuma, niin pitää hakea parempi suoja tutkan paljastaessa liikkumispaikan.

Myönnän raiskaavani aika usein jotain tiettyä (ja tärkeää) lippua ja liikun usein kahden vastustajan lipun välimaastossa tappojen toivossa. Tankkikaan ei yleensä pelästytä, vaan rohkeasti pari naattia perään ja kranaattikiväärillä persauksiin, niin tankki saa yleensä noin 50% vauriota. Tilastojen mukaan saattaa jopa olla enemmän kuolemia ajoneuvoille ja ilmaiskuille kuin vastustajan ampumana, varsinkin tankit korjaavat aika usein meikäläisen pois taistelukentältä.

Kuten edellä todettiinkin, niin intistä on oikeasti hyötyä tässä pelissä, erityisesti kun pitää käyttää maastoa hyväkseen liikkumisen aikana.

Takaisin töihin... (piti käydä kommentoimassa kun on niin tylsää)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No ratkespahan ainakin nyt se, että miks herra pomppi offlinen ja onlinen välillä vähän väliä, mietin jo, et eiks mun ja Kurvin seura enää kelpaa, että katot vaa, että jokos noi on pelinsä lopettanu, että mä pääsen pelaa rauhassa :D

Jep, mutta en yhtään ihmettele jos mun peli seura ei kelpaa, kun olen niin huono.Nyt on jo sille alkanutkin vaikuttamaan, mutta
onneksi edes kolme tai joskus neljä Suomalais kaveria pelaa minun kanssa ja yksi ulkomaalainen.Ystävällisiä ihmisiä :).Oikeastaan peli kavereita alkaa olla ihan tarpeeksi muutenkin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

jätkän kaa vedettiin eilen samaa suadia, ei menny hyvin ku mul oli BTheadset .laturissa. Mistaaksi hoidettiin kuitenkin :)

Juu, mulla meni vaan aivan reisille koko eilinen ilta, kun rupesi särkemään päätä, mukava oli pelata, tarvii ottaa tässä uusiksi... katsoo jos tänä iltana ehtisi vähän syventymään, ei ole ainakaan niskat niin jumissa kuin viimeksi.. :p
 
Ylös Bottom