Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Iwo Jima ei oikein kulje.Siis Iwo Jima on ihan hel...tillinen paikka.

Viholliset kestää Iwo Jimassa ampumiset ne kestää granut ne kestää singot ne kestää tankit ja ne kestää lentokoneet eikä osu niihin edes jakarillakaan Pe_ke_e!
Jossain sessiossa Iwossa Tapot sensuroitu, pisteet sensuroitu.Meni liian rankaksi paljastaa, mutta yritin tosissani en pelleillyt.
Jossain tuolla meitä oli kyllä puolet vähemmänkin, mutta ei se riitä selitykseksi noille.Mutta jossain sessiossa mut listittiin lähes koko ajan aloitin mistä tahansa.

Ainut positiivinen oli joku Iwon sessio, että sain ku sainkin tapettua jakarilla kiikarimiehen.Se kyttäsi siellä ylhäällä vuorilla parhaillaan kaveriani vähän kauempana pommikone punkkerista.
No joo tuli nyt lopuksi mieleen, että sain minä muutamat valttua riskillä yksinkin mutta monesti vallattuani kuolin kun apujoukot oli missä oli.

Tästä suuttuneena tuolla Guadancanal ja annoin palaa täydellä höyryllä ja olin meidän puolella toiseksi paras, mutta ei niilläkään tapoilla ja pisteillä paljoa juhlita
monen tiedän tai muittenkaan tappiohin ja pisteisiin verrattuna.
Kyllä se peli sitten alkoi jotenkin kulkea ton jälkeen, mutta aika savessa rypemistä alku sessiot oli :(

Eniten on alkanut ärsyttää se, että moni ei tajua kuinka tärkeä on se pommikone paikka.Etenkin jos ollaan huonompia pelaajia.Kaikki lähtee johonkin seilaamaan ja lippu alkaa vilkkua no itse käännyn heti takaisin, mutta mitä itse saat aikaiseksi.No ehkä jonkun tankilla saa tai sitten ei, kun kerta laakilla ehjä tankki palasiksi ammutaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Nykiikö/lagaako tämä muilla? Pari quickmatchia kun päivällä pelaa niin ne menee ihan hyvin, mutta iltasin kun squadissa pelaa niin kaikki liikkuu nykimällä suuren osan ajasta eikä tosta touhusta tuu sitäkään vähää mitä yleensä. Battlefield1943.com sivuston foorumeilla oli ilmotettu portit PS3:lle ja ne oon avannu, muuta liikennettä ei pitäis olla kun PC:n sammutan kokonaan pelien ajaksi ja signaalit sun muut on ok. UPnP saatavilla ja NAT 2, 12/1 yhteys. Onko servut vaan iltasin tukossa vai mikähän vaivaa?

Jos tänään pätkii niin koitan vetää johdolla nettiin ton vehkeen, saa tuon WLANin poissuljettua vikalistalta..
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tulipahan tämäkin peli hommattua ja tunnin verran heti nakutettua (oikealta elämältä jää ihan liian vähän aikaa pelaamiseen). Warhawkin isona fanina tästäkin nettirähinästä jäi hyvä maku, eikä hintakaan päätä huimannut. Hieman turhauttaa "pitkä" spawnaus aika, mutta elämä on... Jospa sitä tänään taas palaisi ammuskelemaan "viattomia" kansalaisia.
Jos tahtoa riittää niin PSN:n voi lisätä kaveriksi: rantapallo
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Sattumaa, ei kukaan pärjää aina hyvin.

Määrittele hyvä lentäjä

"Edes ne taitavat lentäjät eivät saaneet yhtä hyvin tappoja jenkeillä kuin japskeilla"

Oon saanu jenkki koneella joskus enemmän tappoja kuin japsi koneella.

Se taitaa olla ihan sama mitä sanon (vaikka yli 90% Coral Sea peleistä toimisi samalla tavalla se silti olisi sattumaa?), selitykset eivät kelpaa, kummatkin pitävät omasta mielipiteestään niin kovasti kiinni kunnes toinen luovuttaa. Mutta silti tästä asiasta pitäisi saada enemmän aineistoa kuin vain jomman kumman sana. Pitäisi ihan huolella testata jossain priva servussa ja katsoa kumpi kone putoaa nopeammin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itse olen pitänyt eniten Wake Islandista. Luulen että se johtuu siitä, että siellä on sää koko ajan niin hyvä. Aurinko paistaa ja vesikin näyttää erittäin hyvältä ja houkuttelevalta.

Guadalcanal on toinen suosikki. Alussa vaan Scoutilla dynamiitit jeepin keulille ja menoksi. Aina tulee joku tankilla vastaan ja harvemmin ehtivät edes reagoimaan kun olen jo hypännyt autosta ja räjäyttänyt vastaantulijan.

Yksi myös välillä harmittavista jutuista on se, että otetaan lentotukialukselta kone ja 9/10:stä lentelee sillä vaan kauimmaiselle lipulle ja hyppää sinne laskuvarjolla. Onhan siinä tietysti oma viehätykensä että nappaa siitä heti +30 pistettä ja saa mahdollisesti omia spawnaamaan hieman eri puolille kartaa... Aika usein vain vihollisen lentäjät napsivat kaikessa rauhassa veneisiin jääneet, kun omat koneet liitelevät ilman pilottia kohti horisonttia.

Mulla menee suosikit tässä järjestyksessä: Guadalcanal, Iwo-Jima, Wake Island.

- Guadal on vaan niin ylivoimaisesti paras kun periaatteessa on koko ajan actionia. Noi kaks muuta on sellasia että välillä se toiminta on just toisessa päässä saarta ja sitä joutuu hakemaan.
- Iwo menee ehkä hiuksen hienosti waken ohi, siellä tulee parempia kähinöitä molemmissa päissä saarta.
- Wakesta en tykkää niin kauheasti kun actionia joutuu niin usein hakemaan (poikkeuksena airfield). Tuleekin lenneltyä enemmän ku muualla.

Toi homma että moni lentää suoraan lipuille jollon vihut tulee tuhoamaan veneitä on vähän niin ja näin. Jos 9/10 lentää lipuille niin sillonhan vihujenkin koneet lentää usein lipuille eikä tule veneiden kimppuun. No mut joka tapaukses, mä lennän wake islandilla ite aina veneiden kimppuun ja muualla lipuille, koska guadalissa ei veneitä ole ja iwolla se veneiden matka on sen verta lyhyehkö et menee hätäilyks vaan. Parempi ottaa siellä vaikka se airfield tai sit se kukkula haltuun.

Scoutilla ei tuu kyllä juurikaan pelattua kun tykkään enemmän olla tapahtumien keskellä. Ainoastaan ns. "kostoreissuja" tulee tehtyä välillä jos mut sniputetaan jostain kukkuloilta tai tornista tms. :D

Nykiikö/lagaako tämä muilla? Pari quickmatchia kun päivällä pelaa niin ne menee ihan hyvin, mutta iltasin kun squadissa pelaa niin kaikki liikkuu nykimällä suuren osan ajasta eikä tosta touhusta tuu sitäkään vähää mitä yleensä.

Jonkun verran joskus nykii, pääosin kyllä toimii nykimättä. Tuntus kuitenkin olevan muuten lagia välillä kun tulee tilanteita et alottaa ampumaan samalla tuhannesosasekunnilla vihua kun sen näkee ja silti saattaa lähteä henki heti vaikka on aloittanut ampumisen nopeammin, ja peli ei kuitenkaan varsinaisesti nyi. On toki käynyt joskus toisinkin päin. Mut suht hyvin tää kyllä toimii täytyy sanoa.

Mä en oo noissa lentokoneissa huomannu mitään eroa, mut en lähde väittämään ettei sitä vois ollakaan. En kyl ole mikään pro lentäjäkään vaikka harvoin parempiakaan tulee vastaan :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Nykiikö/lagaako tämä muilla? Pari quickmatchia kun päivällä pelaa niin ne menee ihan hyvin, mutta iltasin kun squadissa pelaa niin kaikki liikkuu nykimällä suuren osan ajasta eikä tosta touhusta tuu sitäkään vähää mitä yleensä. Battlefield1943.com sivuston foorumeilla oli ilmotettu portit PS3:lle ja ne oon avannu, muuta liikennettä ei pitäis olla kun PC:n sammutan kokonaan pelien ajaksi ja signaalit sun muut on ok. UPnP saatavilla ja NAT 2, 12/1 yhteys. Onko servut vaan iltasin tukossa vai mikähän vaivaa?

Jos tänään pätkii niin koitan vetää johdolla nettiin ton vehkeen, saa tuon WLANin poissuljettua vikalistalta..

Pake kysy tuolta foorumilta, niin lähes kaikki tietävä TT-2k KonsoliFIN Moderaattori kertoo sinulle mikä mättää ja mitä on tehtävä.
Kun vaan kerrot heti modeemisi merkin ja mallin ym. tiedot, ettei käy kun mulle kun en älynnyt kertoa heti kaikkia tietoja.
http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...s3-verkko-faq-ennen-kuin-kysyt-mitaan-94.html
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen sattui niin loistava aisapari omalle puolelle (ja vielä omaan squadiin), että oli mahtava pelata. Kaveri rynni paikasta toiseen tankilla/jeepillä ja valtasi lippuja. Sahattiin edestakaisin yleensä kahden-kolmen lipun välillä ja koko ajan tuli porukkaa vastaan. Tuntui kuin tällä hepulla olisi ollut vihollistutka mukanaan, kun aina löysi lahdattavaa.

Lopputuloksena "DEINE_MAMA" (vai mikä se nyt oli) -nimisellä hepulla oli 36 tappoa ja mulla 22, kun muut eivät päässeet edes kymmeneen. Vastapuolella oli useita yli 10 tapon pelaajia, mutta niin vain vietiin se erä niukalla erolla. Mahtava pelata tuollaisen konkarin rinnalla, jatkuvasti oikeita ratkaisuja. Guadalcanalista on tullut kyllä ehdoton suosikki, Iwo Jima on myös hyvä ja Wake Islandiakin jaksaa pelailla.

Eilen sai trophytkin sataan prosenttiin, nauratti vain tapa jolla se tuli - koetin turhaan saada yhtään tappoa lentokoneella ja itsemurhia tuli jatkuvalla syötöllä. Sitten lopulta tuli tilanne, jossa viholliskone lensi suoraan kohti ja kumpikin avasi tulen suunnilleen samaan aikaan. Molemmat koneet aika heikossa kunnossa ja sitten tuleekin nokkakolari ja siitä rapsahti se puuttuva tappo ja "Motorman" kilahti tilille. Kyllä nauratti :D

Japsien Zero tuntuu muuten paljon paremmalta lentää kuin Jenkkien kone.
Alotitpas tolla viimesellä kommentillas aikamoisen sodan. :) Minusta niissä ei ole eroa, mutta tässä Mitsubishi F4U:n eli tuttavallisemmin Zeron statsit multa:
Kills: 95
Deaths: 30

Ja musta tuntuu jotenkin, että olin siinä DEINE_MAMA pelissä. tai sitten vain tapasin SINUN_ÄITIn jossain toisessa pelissä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Hyvänä lagimittarina olen huomannut staattiset konekiväärit esim. iwon vuorella. Jos osumamittari vilkkuu ja tappoa ei vain tule niin sit on lagia päällä. Jotenkin nuo on arempia lagille kuin muut aseet.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Minusta niissä ei ole eroa, mutta tässä Mitsubishi F4U:n eli tuttavallisemmin Zeron statsit

.

Jos tarkkoja ollaan niin Zero on oikealta tyyppinimeltään Mitsubishi A6M
ja jenkkien kone on F4U Corsair.
Tässä mun Zero statsit:
Time: 8h 18m 32s
Kills: 394
Deaths: 65
Ja jos jotain kiinnostaa, niin statsit yleensä:

Total time played 1d 18h 33m
Total score 60119
Leaderboard placement 3762
Kills 2282
Deaths1080
Games played 194
Wins 101
Losses 93
Score per minute 32
Accuracy 41%
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Alotitpas tolla viimesellä kommentillas aikamoisen sodan. :)

Tai sitten opin vain lentämään, kun sain Zeron alleni, tuntui jotenkin ketterämmältä. Corsairia en saanut kääntymään niin nopeasti. Sittemmin ei olekaan tullut lenneltyä, jalkaväkeen mä kuulun.

Huh, kylläpä väsyttää. Täytyypä mennä lahtaamaan muutama vihu aamupalaksi.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tai sitten opin vain lentämään, kun sain Zeron alleni, tuntui jotenkin ketterämmältä. Corsairia en saanut kääntymään niin nopeasti. Sittemmin ei olekaan tullut lenneltyä, jalkaväkeen mä kuulun.

Huh, kylläpä väsyttää. Täytyypä mennä lahtaamaan muutama vihu aamupalaksi.

Siis onks Corsairi se jenkkilentsikka? jos on ni mä oon ihan samaa mieltä, sitä en saa yhtä hyvin kääntymään ku tota Nollaa pystyy lentämään paljon helpommin. Kääntyykin paljon vikkelämmin.
Vieläkun oppisi lahtaamaankin noilla koneilla ja hyppäämään laskuvarjolla silleen, että jään henkiin...

Yöllä otin sen Jumbojetin alleni ja yritin hypätä erittäin korkealta, kuis kävikään? No koneesta pääsin pois kyllä, mutta ku jotkut oli antanu mulle rikkinäisen laskuvarjon joka ei auennu, varmaan vihu päässy rämpläämää sitä :confused: Ja ilmassa kyllä yritin painella sekä äksää että kolmiota, mutta ei mitään vaikutusta :eek:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

yritin painella sekä äksää että kolmiota, mutta ei mitään vaikutusta :eek:

Kahdesti olen hypännyt, kerran putosin kuin kivi ja toisella kerralla aukesi. En ole varma, mutta X pitää kait pitää pari sekuntia pohjassa? Laskuvarjon kuva ilmestyy alareunaan, kun onnistut.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei niissä koneissa ole mitään eroa... Ainakaan mun tuntumalla :D

Tiedä sitten Corsairin statseja, mutta Zerolla on;
7h 45min
461 kills
66 deaths

score / min 32
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kahdesti olen hypännyt, kerran putosin kuin kivi ja toisella kerralla aukesi. En ole varma, mutta X pitää kait pitää pari sekuntia pohjassa? Laskuvarjon kuva ilmestyy alareunaan, kun onnistut.

Mä painan aina kahdesti X:ää niin johan aukeaa. Kunhan tarpeeksi korkealta tippuu niin ehtii avautuakin :)

43:sta alotellessa pidin omana Wake Islandin ylläritaktiikkanani ottaa tukialukselta nopeasti kone alle ja lentää se Airfieldin ylle, laskuvarjolla maahan, vallata mesta ja sitten jyllätä tankilla vaikka myös Air Raidin luokse. Nykyään monissa vastapuolenkin pelaajissa asuu samanlainen Rambo-luonne, joten lentokentällä saa helposti aikaiseksi pienet duelit heti kentän alkuun :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Lentäminen on kyllä se mun juttu jalkaväkenä olo on suht perseestä.:)
Vinkkejä lentäjille..Sitten kun lähette kääntymään niin kannattaa irrottaa L1 eli kaasu niin kääntyy nopeemmin, ja sillon kun ampuu jalkaväkeäkin niin kaasusta kannattaa irrottaa..Ja kannattaa käyttää sitä ohjaamo näkymää, helpottaa pommittamista ja lentämistä yleensä, ei kannata lentää liian korkealla ainakaan kun tappaa jalkaväkeä.. Ja tohon Zero vs Corsair tappeluun niin mun mielestäkin Zero on paljon parempi.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

En ole varma, mutta X pitää kait pitää pari sekuntia pohjassa? Laskuvarjon kuva ilmestyy alareunaan, kun onnistut.

Tossa asiassa voi olla järkeä, koska itse olen joutunut yleensä yhden painalluksen jälkeen painamaan uudestaan tai oikeastaan paniikissa rämpytän koska maa alkaa olla niin lähellä.
Piti käydä muussa huoneessa kesken kirjoituksen ja aikaa virahti sen verran, että oikea vastau oli kammennut keskusteluun sillä aikaa eli painaa X:ää kahdesti.


Tätä asiaa ihmettelen suuresti, kun minun ukko juoksee paljon hitaammin kuin muiden.Ilmeisesti tankkissa ja jeepissä sama juttu, mutta lentokoneen nopeutta vaikea verrata eiköhän se sama hitaus ole sitten siinäkin.En muista nyt kuitenkaan, että onko jotkut yhtä hitaita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tullu nyt noin viikko tätäkin pelailtua ja on sit aikas hyväkin peli ja hauskaa on riittäny pelaillessa.Harmittavaa vaan on et on vähän mappeja mitä pelata mutta noikin riittää.Haastavinta on todellakin tuo lentäminen tosin nyt olen vähän päässyt jyvälle siitä miten lennetään kuitenkin vielä tulee itsemurhia vähän liikaa.Lisäkkää vaan helgeenius jos peliseuraa kaipaa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tätä asiaa ihmettelen suuresti, kun minun ukko juoksee paljon hitaammin kuin muiden.Ilmeisesti tankkissa ja jeepissä sama juttu, mutta lentokoneen nopeutta vaikea verrata eiköhän se sama hitaus ole sitten siinäkin.En muista nyt kuitenkaan, että onko jotkut yhtä hitaita.

Oletko kokeillut painaa vasenta tattia pohjaan? ;)
Ase häviää ruudulta ja ukko juoksee huomattavasti nopeammin, mutta samalla ei siis pysty ampumaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oletko kokeillut painaa vasenta tattia pohjaan? ;)
Ase häviää ruudulta ja ukko juoksee huomattavasti nopeammin, mutta samalla ei siis pysty ampumaan.

Tässä ei tartte pitää tattia pohjassa vaan vain painasu riittää :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No en ole totakaan tajunnut.Olen vain ihmetellyt muiden vauhtia alku hetkillä, kun lähdetään valtaamaan lippupaikkoja.
 
Ylös Bottom