Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Alkoi tylsistyttää peruspuurtaminen joten aloin opettelemaan lentämisen jaloa taitoa... Ilmassa pysyy suht koht nätisti mutta pisteitä ei oikein ropise :D

Pommien saaminen oikeaan paikkaan on vaikeaa... Ei tiedä onko ennakkoa tarpeeksi vai ei kun ei ehdi oikein tähyilemään että minne se lasti oikein putosi :rolleyes:

Erittäin ärsyttävä piirre on kun toinen pudottaa sinut ajamalla koneella päin, mutta itse pysyy epärealistisesti taivaalla. En ole lentotaistelun asiantuntija, mutta jotenkin on semmoinen kutina että Ilmari Juutilainen & co. eivät aikanaan vastaavaa taktiikkaa käyttäneet.

Lagista puheenollen, kyllä sitä esiintyy välillä todella paljon ja pelaamisesta ei tule silloin mitään kun osuminen on arpapeliä. Harmittaa kyllä kun ei ole mitään mittaria tuolle yhteydelle joten ei tiedä jo peliin liittyessään että minkälaista lagaamista odotettavissa jolloin voisi hakeutua suosiolla toiselle servulle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Lagista puheenollen, kyllä sitä esiintyy välillä todella paljon ja pelaamisesta ei tule silloin mitään kun osuminen on arpapeliä. Harmittaa kyllä kun ei ole mitään mittaria tuolle yhteydelle joten ei tiedä jo peliin liittyessään että minkälaista lagaamista odotettavissa jolloin voisi hakeutua suosiolla toiselle servulle.
Mittari olisi oikein hyvä parannus. Sekä pelaajalistassa nimien perässä kansallisuutta ilmaiseva lippu, niin tietäisi vähän minkämaalaisten idio...pelaajien kanssa on tekemisissä... ;)

ps. Sitten kun vielä iän saisi näkyviin, niin johan olisi mahdottoman mielenkiintoista kartoittaa mikä ikäluokka häröilee eniten... :D

edit: Ja kun ikä, kansallisuus + pelikäytös olisi selvillä, niin näillä tiedoillahan saisi jo selville pelaajien ÄO-tiedot, ehehee... :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tuleekohan tähän yhtään päivityksiä? Olisi kiva nähdä kunnollinen mikkituki niin voisi olla jotain klaanitoimintaa edes... Vai keskittyykö kehittäjät pelkästään tuleviin julkaisuihin ja tämä on nyt jätetty tälläiseksi :S

Jos joku on nyt linjoilla BFs ni invikää Gingsh :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tuleekohan tähän yhtään päivityksiä? Olisi kiva nähdä kunnollinen mikkituki niin voisi olla jotain klaanitoimintaa edes... Vai keskittyykö kehittäjät pelkästään tuleviin julkaisuihin ja tämä on nyt jätetty tälläiseksi :S

Jos joku on nyt linjoilla BFs ni invikää Gingsh :cool:

Mappeja vois kans tulla lisää... Kyllästyttää pelata vaan kolmea mappia.

174878566.png
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mappeja vois kans tulla lisää... Kyllästyttää pelata vaan kolmea mappia.
Eiköhän niitä tule niin kuin aiemmin täällä ollaan jo spekuloitu, tuskin Dice/EA jättävät hyödyntämättä pelinsä suuren suosion... Tosin takoisivat nyt kun rauta on vielä suht kuumaa... ;)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jep, nyt rauta olisi kuumimmillaan joten toivottavasti ovat hereillä... Syksyn aikana ilmestyy monta muuta kovaa vääntöä todennäköisesti mellevällä moninpelillä varustettuna joten BF jää helposti unholaan ilman lisämateriaalia.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pitkästä aikaa ( pitkästä taisin pelata pari päivää sitten ) no kuitenkin.Pelasin kaverin kanssa ja olipa alku kankeuden jälkeen taas yllättävän mukavaa pelata tätä peliä.

Nyt on myös selvinnyt mikä sotilas arvo tai tehtävä minulla aina pitäisi olla tässä pelissä, vaikka ei se aina kulje silläkkään.
Tankki pitäisi olla mulla aina alla.

Tempasin tänään Tankilla lähes ilman konekivääri ampujaa omat enkat 19 / 550.Tapahtuma paikka oli Guadalcanal ja se lippupaikka jossa on se laivan hylky.
Sälliä pukkas välillä keskilipulta niin että melkein hirvitti ja kyllä siinä jossain vaiheessa tuli noutajaakin ainankin silloin, kun vastustajilla oli kaksi tankkia sivusta ja sälliä puski edestä.
Mutta äkkiä uutta tankkia ja apuun lipulle.

Saman tyylinen rynnäkkö oli kerran Iwo Jimassa majakalle ryntäsivät laumana ja tankki apuna, mutta onneksi olin tulossa tankilla ja pääsin auttamaan jalkaväkeä ja pidettiin paikka.
Näitä vastaavia tilanteita riitti peli sessioiden aikana joten en muista millään kaikkea enkä voisi kaikkea kertoakaan, mutta apuna tuli oltua milloin missäkin tankilla ja korjatessa välillä sitä ja jalkamiehenäkin
ja hyvin onnistuin monesti auttamaankin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Olipa taas hauskat taistelut P___Magnetin kanssa. Vieläkö tätä muut pelaa, kun ei tunnu juuri suomalaisia tulevan enää vastaan?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Olipa taas hauskat taistelut P___Magnetin kanssa. Vieläkö tätä muut pelaa, kun ei tunnu juuri suomalaisia tulevan enää vastaan?

Itse pelailen edelleen varsin aktiivisesti. Yleensä tosin ilta-aikaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Olipa taas hauskat taistelut P___Magnetin kanssa. Vieläkö tätä muut pelaa, kun ei tunnu juuri suomalaisia tulevan enää vastaan?

Kyllä mä nyt eilen pelasin pitkästä aikaa ja laitoin kutsuakin sulle, mutta ei mitään kuulunut.
Mutta ymmärrän jos ei peliseura kelpaa, kun olen sen verran huono...ei haittaa onhan tuolla porukkaa samalla puolella kuitenkin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Olipa taas hauskat taistelut P___Magnetin kanssa. Vieläkö tätä muut pelaa, kun ei tunnu juuri suomalaisia tulevan enää vastaan?
Kyllähän tätä tulee lähes päivittäin pelattua, eli jos näkyy kuin humalassa heiluvaa sniperiä, niin se olen minä :) sen verran kuitenkin vielä hakusessa padilla tän tyylisten pelien peluu.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pääsettekö tuonna EA:n My soldier sivulle katsomaan omia statseja? Olen yrittänyt kohta viikon, mutta error 404:ää vaan pukkaa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pääsettekö tuonna EA:n My soldier sivulle katsomaan omia statseja? Olen yrittänyt kohta viikon, mutta error 404:ää vaan pukkaa.
En pääse myöskään, mutta leaderboardsin kautta pystyy hakemaan omat statsit jotka on aikalailla ajantasalla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä mä nyt eilen pelasin pitkästä aikaa ja laitoin kutsuakin sulle, mutta ei mitään kuulunut.
Mutta ymmärrän jos ei peliseura kelpaa, kun olen sen verran huono...ei haittaa onhan tuolla porukkaa samalla puolella kuitenkin.

No ei tässä kavereiden taitoihin katsota. Taistelutahto se on, joka ratkaisee. :)

Itsellä on nuo ilmoitukset laitettu pois päältä, kun vaimo ei arvosta nurkassa vilkkuvia laatikoita leffoja katsellessa. :rolleyes:

Katsotaan ensi kerralla, jos huomaan ajoissa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

aijaa no katellaan joku kerta.
Pitäis vain pelata vähän useammin muuten alkaa näköjään taidot hyvin pian ruostumaan, kun autopelejä pelaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jopas oli mukavat ja välillä hauskat peli sessiot.
Välillä me neljä suomalaista oltiin ainoat samalla puolella ja noin kolmisen tuntia meni että heilahti.

Tapahtumia oli vaikka mitä, mutta ei tullut laitettua mitään nyt ylös.Kerran ainankin taisin sössiä kunnolla jeepillä, mutta sitä se monesti meinaa olla kun sillä vauhtiin pääsee.
Hitsi kun toimisi mikki tossa pelissä kunnolla niin sitten olisi vieläkin kivempi pelata joukkueena.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pitäis vain pelata vähän useammin muuten alkaa näköjään taidot hyvin pian ruostumaan, kun autopelejä pelaan.

Huomasin kyllä hyvin tuon eilen kun pelailtiin. Liipasinsormi oli hidas ja tattisormi oli epätarkka :D Kummasti vaikuttaa kun ei säännöllisesti käy mätkimässä. No, ihan hauskaa oli silti eilen, välillä vain tuskastutti kun ei saanut itsestä irti sitä mitä pitäisi. Ei jotenkin hahmota ollenkaan samalla tavalla mitä ympärillä tapahtuu kun ei ole pelannut hetkeen. Ja tuntui että aivan jatkuvalla syötöllä juoksin jalkamiehenä taisteluun tankkia vastaan.

Oliko jeeppitapahtuma kenties se, että jeeppi täynnä väkeä suoraan Air Raid -pommitukseen? ;)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Huomasin kyllä hyvin tuon eilen kun pelailtiin. Liipasinsormi oli hidas ja tattisormi oli epätarkka :D Kummasti vaikuttaa kun ei säännöllisesti käy mätkimässä. No, ihan hauskaa oli silti eilen, välillä vain tuskastutti kun ei saanut itsestä irti sitä mitä pitäisi. Ei jotenkin hahmota ollenkaan samalla tavalla mitä ympärillä tapahtuu kun ei ole pelannut hetkeen. Ja tuntui että aivan jatkuvalla syötöllä juoksin jalkamiehenä taisteluun tankkia vastaan.

Oliko jeeppitapahtuma kenties se, että jeeppi täynnä väkeä suoraan Air Raid -pommitukseen? ;)

Itse olin just menossa teidän edellä omalla Jeepillä ja huomasin kuinka takana tulleet tiimikaverit vain ikäänkuin hävisivät kartalta.

No hauskaahan se oli. Vielä tosiaan kun mikit toimisivat kunnolla. Sitä saadaankin varmaan odottaa seuraavan Bad Company 2:n julkaisuun saakka. Tai siis sen pelin ensimmäiseen isoon patchiin, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oliko jeeppitapahtuma kenties se, että jeeppi täynnä väkeä suoraan Air Raid -pommitukseen? ;)

Itse olin just menossa teidän edellä omalla Jeepillä ja huomasin kuinka takana tulleet tiimikaverit vain ikäänkuin hävisivät kartalta.

Vielä tosiaan kun mikit toimisivat kunnolla. Sitä saadaankin varmaan odottaa seuraavan Bad Company 2:n julkaisuun saakka. Tai siis sen pelin ensimmäiseen isoon patchiin, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.

Voi olla se, mutta tuli mieleen taisin kerran itsekin kerran latasta kovalla vauhdilla Guadalissa ylä kumpulipulta ( joka on yksinään laidalla ) ala lipulle jossa on se lentokonekin ja juuri silmien edestä joku vihollinen otti tankin käyttöön ja sitten heti tuli lähtö.Te taisitte kävellä alamäessä sinne päin...

Sen verran on kyllä tullut pelattua että yleensä kun kuulee Air -pommitus sireenin äänen, niin tulee kurkittua kulkuneuvoilla ajaessa taivaalle kuka meinaa pommittaa ja minne.
Sitten hakea paikkaa johon ei pommeja satelisi tai jopa että oma pommittaja saisi pommit kunnon paikkaan, jos ehtii.
Pakko myöntää että jeeppi on vähän sellainen laite että silloin monesti tai liian monesti unohtaa tärkeimmät asiat taistelu kentällä.

Jep Bad Company 2, mutta jos se on yhtä rankkaa meininkiä onlinessä kuin Bad Company niin ei välttämättä ole mun pelini.
Harmittaa, kun olis joku kartta lisää tässä pelissä jossa vois kaveri porukalla pelata vihuja vastaan.

Sitä Coral Sea pitäis joku ilta kaverien kanssa käydä vain tutkimassa, kun en tykkää pelata kavereita vastaan.Sitä nimittäin pääsee pelaamaan vain privatissa ja kaverit jaetaan toiset japseihin ja toiset jenkkeihin.Ois ihan kiva nähdä millainen se on.
 
Ylös Bottom