Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla oli aikoinaan toi kauhea Telewellin kosla muutaman kuukauden käytössä ja ongelmia oli koko ajan. Monet pelit tuntu oletus asetuksilla olevan hakusessa. Nyt A-link RR84 ja kaikki toimii (mitä nyt joskus pitää sammuttaa kun alkaa yhteys pätkiä ). Telewellit vaan vaihtoon joka jamppa, SE ON SIJOITUS TULEVAISUUTEEN!Lisää vielä ongelmalistaan toi idiootti Telewell wlanmotuongelma.
En osta peliä kun ei kiinnosta alkaa säätämään purkkia yhden pelin takia ja kun ei ole takeita toimisiko peli wlan säädönkään jälkeen (ohjeissa puhutaan piuhayhteydestä) ja kärsiikö muut pelit sitten tuosta säädöstä johuen ne kun pelaavat mainiosti nyt.
Pitäköön tunkkinsa.
Lisää vielä ongelmalistaan toi idiootti Telewell wlanmotuongelma.
En osta peliä kun ei kiinnosta alkaa säätämään purkkia yhden pelin takia ja kun ei ole takeita toimisiko peli wlan säädönkään jälkeen (ohjeissa puhutaan piuhayhteydestä) ja kärsiikö muut pelit sitten tuosta säädöstä johuen ne kun pelaavat mainiosti nyt.
Pitäköön tunkkinsa.
Hmm hmm. Voipi muuten olla että mulla ei ole DMZ päällä. Vanhassa motussa (Zyxel 660) oli. Pitäneepä tutkiskella tota Telehelliä.
Hep, ei muuten auttanut pelkkä DMZ säätö. Mulla ei ollut aktivoituna purkin oma palomuuri edes. Muistin tossa säätäessä että tosiaan aiemmalla motulla oli myös UPNP päällä.
Telewelliin pääsee sisään laittamalla selaimeen (koneen ollessa johdolla kiinni 1 tai 2 portissa)
http://192.168.0.254/index.htm
Hetken aikaa etsin tuolta Telewellin säädöistä UPNP mutta se löytyy:
Asetukset -> Lisäasetukset -> Laitteen hallinta -> UPNP (täppä kohtaan päälle) -> Tallenna -> Tallenna asetukset muistiin -> uudelleen käynnistä.
Tämän jälkeen plegestä säätämään manuaalisesti asetukset. Mihinkään muuhun en koskenut kuin UPNP Enable (käyttökieli plegessä englanti).
AVOT Toimii Hallelujah ja muuta mukavaa. Ei heittäny enää Battlefield 1943 pihalle ku trialia kokeilin, ostoon siis menee.
Alkaa oleen nyt jo aika selvää, että nuo Squadit ei valitettavasti tällä hetkellä futaa.
Jos ne ei kerta futaa, niin seuraavaksi kandeisi koittaa varmaan että pysyiskö se tiimitsätti tolpillaan paremmin? Eli menis peliin, eli siis:
1) Menee peliin
2) Ei liity Squadiin
3) Laittaa kavereille viestiä, että joinaa samaan peliin menemällä listassa mun nimen päälle ja paina kolmiota
4) Kaverikaan ei menisi Squadiin
5) Toimiva tsätti?
Tämä tarvis vissiin testata, koska joste Squadit heittää koko ajana häränpyllyä niin ihan yhtä hyvin vois pelata default spawni pisteillä. Varsinkin jos voicet toimis ja vois pelata tiimissä. Oon yksinäni ollut välillä tiimitsätissä, niin kyllä sieltä jotain puhinaa aina kuuluu ja pitemmän aikaan. Toisin kuin se Squad chat joka vaikenee totaalisesti jossain vaiheessa AINA.
Tää tarvis vissiin testailla vaan joskus tässä, niin ollaan viisaampia. Tällä taktiikalla voisi pitkässä juoksussa saada "suomipelinkin" sitten, tosin se vaatii jo säkääkin sitten ja paljon kärsivällisyyttä että joinaisi just sillä hetkellä kun serverillä on tilaa.
Kuten aiemmat Battlefieldit, myös tämä tarjoaa varsin hupaisia näkyjä taistelun keskellä. Heitin kranaatin korkealla hiekkasäkkien suojaamaan pesäkkeeseen, PAM, ja sieltä tulee säkkien mukana kolme kaveria raatona alas Yleensä kranulla kun ei saa juuri mitään aikaiseksi..
Mä oon nyt jonkin aikaa pelaamassa ja EN mennyt Squadiin vaan sinne yleiseen (painoin siinä alussa X) ja mikki on päällä. Jotain rohinaa täältä kuuluu, eli tällä hetkellä kai toimii ainakin?
TommiR kanssa ku pelattiin niin toimi noin yhden mapin verran ja sit pimeni taas, kuulin Tommin puheen, mut se ei mua. Aika paljon alentaa peli-intoa tuommoinen sähläily.
Kyllä on aika paskaa laatua DICE pukannut, moni ei pysty pelaamaan boksiversiota LAINKAAN kun on koko ajan tilessä ja Plösö versiolla ei voi puhua huoh...