Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Joku isompibugi on ainakin mukana muiden pikkuisten jotka ei niin paljon haittaa seassa. 4 kertaa on iwossa mennyt koneen jumiin :(
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Porukka kun on täällä hieman haukkunut lentämistä niin en voi kyllä ymmärtää sitä...
Ok, ohjaus on alkuun hankalahkoa mutta kun sen sisäistää niin johan alkaa olemaan hienoa.

Pommien tähtääminen on aikas hankalaa myöskin, mutta kunhan sen oppii niin tankit on aikas helppoa napsia pois. Vinkkinä; ne lähtee aika pirusti eteenpäin.

Ylivoimaisesti hienointa ja tehokkainta on lentää ensiksi "tiedustelu-lento" kohteen yli ja pudottaa tuurilla pommit sinne. Kun on havainnut kohteen niin nokka ylös ja korkeuksiin. Sieltä sitten kääntö suoraan alas kohteen yläpuolelta, pystyy ampumaan kk:lla piiiiitkään ja pommien pudottaminen helppoa. IT-tykit ei voi ampua kovin alas, joten tiedustelu-lento matalalla on melko turvallista. Suoraan ylhäältä tulevaa konetta ei IT-miehet tajua etsiä koskaan.
Menee nykyisellään aikas lähelle tappo / syöksy tahdilla.

Ja tietystikin hieno ujellus syöksypommituksen ohessa on aina jees...:cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Pommien tähtääminen on aikas hankalaa myöskin, mutta kunhan sen oppii niin tankit on aikas helppoa napsia pois. Vinkkinä; ne lähtee aika pirusti eteenpäin.

Pro-Tip:
Googleta Stuka :D

Syöksypommitus on tarkkaa
5 minuuttiin 5 tankkia canalissa, yksi oli oikein jackpot kun sattui kaksi jalkamiestä vielä siihen tankin viereen.

Ja sitten kun pelleilytyttää kannattaa koittaa hiipata vihollisen koneen päälle ja rysäyttää sille pommit niskaan
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Samat ajatukset kuin muillakin, että hieno peli hintaisekseen.

Ja nuo "erikoiset" tapahtumat on mukava lisä.

Eilenkin, kun huvikseen vihollisen konetta kiväärillä rutskin kun niin lähelle tuli pörräämään niin nätisti veti puiden latvat poikki koneellaan eikä tippunut.

Myös vihulaisen Jeepin työntäminen rotkoon omalla Jeepillä oli hauska tilanne. Siinä katseltiin vastaikkain kuskien penkillä, mutta oli mulla Jeepissä enemmän potkua.

Noin 5 tuntia peliä pelattu, eikä kertaakaan ole lagia ollut tai kone jäätynyt. A-Linkin wlanilla ja ensimmäisen mallin (60G) monta vuotta vanhalla pleikalla mennään.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Pommien tähtääminen on aikas hankalaa myöskin, mutta kunhan sen oppii niin tankit on aikas helppoa napsia pois. Vinkkinä; ne lähtee aika pirusti eteenpäin.
Todettiin varsin käyvä vinkki viikonloppuna noiden pommien tähtäämiseen.

Vinkki koskee First Person View:iä. Kun olet syöksyssä ja näet kohteesi, odota että kohde häviää potkurisi taakse jonka jälkeen pudotat pommit. Tähtäämisessä on myös hyvä muistaa pieni ennakko riippuen kohteen liikkumis nopeudesta. Mitä nopeampi, sitä lyhyempi ennakko jne. Mutta esim. paikallaan olevien tankkien pomittamiseen tähtäys toimii kuin naula arkussa! Myös kämppivää jalkaväkeä saa niittattua näin todella tehokkaasti.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Todettiin varsin käyvä vinkki viikonloppuna noiden pommien tähtäämiseen.

Vinkki koskee First Person View:iä. Kun olet syöksyssä ja näet kohteesi, odota että kohde häviää potkurisi taakse jonka jälkeen pudotat pommit. Tähtäämisessä on myös hyvä muistaa pieni ennakko riippuen kohteen liikkumis nopeudesta. Mitä nopeampi, sitä lyhyempi ennakko jne. Mutta esim. paikallaan olevien tankkien pomittamiseen tähtäys toimii kuin naula arkussa! Myös kämppivää jalkaväkeä saa niittattua näin todella tehokkaasti.

Samaa tähtäysmetodia käyttivät oikeat Spitfire-lentäjät syöksypommittaessaan V1 asemia Normandiassa -44. Ainakin Pierre Clostermannin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Nyt on alkanut itsekkin hieman tuota lentämistä hallitsemaan mutta ei sitten millään saa tuhottua lentämällä maasta mitään, ainut kerta kun onnistuin tuhoamaan jotain oli sekin yhteentörmäys nokka edellä toiseen koneeseen tulituksen säestämänä, no pisteitä ei tietenkään tästä tullut.
Suomi pelejä olisi joskus mukava kokeilla jos tämä peli nyt toimii kaatumatta.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Saako voice chattia mitenkään pois päältä? Ärsyttää kun jotkut pitävät mikkiään päällä, ja sieltä kuuluu lähinnä rätinää ja pauketta joka tuhoaa pelielämyksen täysin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Ei se ole vaikea ja nopeasti sen tekee. Jopa minun kaltainen idiootti on sen saanut kolmesti tehtyä :D

Laskuvarjo toimii edelleenkin (X) nappulasta. Ja se ei siitä miksikään muutu.

Mun telehellissä ei DMZ toimi. Helppo se on laittaa, mutta kun ei se toimi.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Saako voice chattia mitenkään pois päältä? Ärsyttää kun jotkut pitävät mikkiään päällä, ja sieltä kuuluu lähinnä rätinää ja pauketta joka tuhoaa pelielämyksen täysin.

Oma mikki päälle, mutelle ja mikki jonnekin kauas. Ei kuulu muiden mölinät :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Mun telehellissä ei DMZ toimi. Helppo se on laittaa, mutta kun ei se toimi.

Teithän varmasti kaiken niinkuin ohjeessa sanotaan. Itse olen DMZ laittanut kiinteällä IP:llä.
http://koti.mbnet.fi/lemmari/DMZ.pdf Tällä ohjeella kaikki kolme olen saanut toimimaan.

Ja sitten itse pelistä. Pirun hauskaa kyllä on pelailla. Tuntuu että kokoajan on suomalaisia serverillä, liekö sitten vallattu lähistöltä joku servu :D Lento on tällähetkellä hanskassa. Dog Fightit useimmiten voitan mutta pommituksesta ei tule oikein vielä mitään. Kumpaa kuvaa muuten käytätte pommittaessa, vaihdatteko 3rd:iin vai pidättekö roottorikuvassa?
 
Vastaus: Onko pelistä tulossa arvostelua KFiniin?

Otsikko kertoo kaiken.

Voisin veikata että kannattaa tehdä tuo arvostelu vasta sitten kun ovat Diceläiset saaneet KAIKKI omat päivityksensä valmiiksi. Kun edelleen nuita kiirreellisiä korjauksia tulee kokoajan ja kapasiteettia lisäävät. Voihan olla että tuo kapasiteetti ratkaisee vielä tuon voicenkin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

EA on koostanut kivan pienen oppaan tämän pelin yhteysongelmien varalle. Oleellisinta PS3-käyttäjien kannalta on varmistaa, että seuraavat portit on avattu (ja että niille on tehty porttiohjaus, jos yhteys on reitittävä).
PS3 Users: Use these ports or DMZ your system to allow these services.
TCP Ports: 80, 13020, 18280, 18285
UDP Ports: 53, 3074, 11000-11030, 18285
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Kyllä tästä vaan pitää kuin hullu puurosta :o Mikään ei ole tarpeeksi ja lisää pitää vain saada. Jokainen matsi on kuitenkin (vielä) erillainen ja aina löytyy jotain uutta kikka kolmosta jota viljellä. Haasteellisinta on tehdä tuloksellista jälkeä lentokoneilla, helpointa se taas tuntuu olevan panssarivaunulla. Eiköhän siinäkin kehitystä tapahdu kun saadaan se Coral Sea aukaistua.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Mikähän siinä on kun tyypit ei osaa ajaa vaunulla?
Orjallisesti mennään tietä pitkin.
Itse Valtion järjestämän panssarivaunukoulutuksen saaneena tiedän, että lyhin reitti kahden pisteen välillä on suora :D
Mikään ei voita sitä tunnetta kun puskee puiden ryskyessä metsästä talon läpi lipulle.
Modern Combatissahan se Abrams pysähti täydestä vauhdista aidanseipääseen, tynnyri jumitti vaunun kokonaan...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Äänimaailmoita on kovasti kehuttu, mutta on niissä kritiikinkin aihetta. Mielestäni tankilla pääsee aivan liian lähelle ennen kuin äänet kuuluu. On käynyt itselle lukemattomia kertoja että olen jahdannut innoissani jotain kaveria jalkaisin ja juuri kun olen saamassa kaverin sopivasti jyvälle, tankki jysäyttää meikäläisen hengiltä aivan vierestä. Siinä vaiheessa kun olen kuullut sen tulevan, on ollut liian myöhäistä, ei ole ehtinyt kuin hädin tuskin kääntyä.

Muuten yhdyn kyllä Nisun kommentteihin. Vielä kun peliin pääsee nopeasti sisälle (kovolla, rähinän keskellä on kohtuu nopeasti pelin käynnistämisen jälkeen) tulee näitä "no äkkiä vielä vähän pelaan ennen lähtöä" -pelisessioita jotka yleensä muodostuvat hiukan pidemmiksi :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN]

Hurauttakaapa päin tankkia jeepillä hanapohjassa...tankki otti ja lensi kun haavanlehti tuulessa. Ajoneuvoissa näkyy olevan sellanen "oikaisu" ettei ne voi jäädä katolleen...huomasi siitä kun itse oli siinä tankissa joka sai lentomatkan.

......myös olis ihan jees kun lipuille jäis edes jotain rakennusta ehjäksi pommituksista. tankit jyllää siinä vaiheessa kun ei ole mitään paikkaa piiloutua...
 
Ylös Bottom