Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Nollaa näyttää ilmeisesti kaikille tällä hetkellä, luultavasti tekevät jotain päivitystä. Toivotaan niin. Rankkien ja statsien kadottaminen lopullisesti ei ole hyväksyttävää missään olosuhteissa mun kirjoissa.

Ovat kadonneet samalla tavalla julkaisun jälkeen pari kertaa minultakin, joten eiköhän ne taas takaisin tule.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Saman tapaan on tilastot näyttäneet nollaa aiemminkin, kun ovat päivityksiä ajaneet sisään. Ehkä siellä on jotain tälläistä nyt menossa. Onneksi My Soldier osaa vielä kertoa missä mennään.

Rank 35
Total time played 1d 5h 55m
Total score 31731
Leaderboard placement 3316
Kills 1035
Deaths 890
Games played 126
Wins 90
Losses 36
Score per minute 17

:o
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Juu kaikki nollassa. Mut soldier näkyy. En tajunnu miten laitoitte noi linkit ni en sit laittanu :S Miten se laitetaan?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tänään tuli alotettua pelaan kunnolla tota. Oon aika tampio, kun en meinaan hallitse sitä lentokoneella lentämistä sitten yhtään. Menee stana minne sattuu. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onko peliaika nollattu, trialin siis? Joku höpis semmosta. Vois huviksee taas kokeilla :P
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Coral Sea välillä niin jännää että meinaa hiki tulla. :)
Ja äsken ainakin statsit olivat toiminnassa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Hahahah. =D Voiko tässä pelissä muka tehdä teamkillejä? FF:hän ei ole koskaan päällä ja esim. kulkuvälineillä ei voi jyrätä omien päältä. Tuliko siis sulle joku penalti ja ilmotus TK:sta, vai oliko se vaan.. "teamkill"?

Ei siitä mulle mitään ilmoitusta tullut teamkillistä, mutta minun takia se jeeppi sinne seinään räjähti. :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kuinkas hyvin nuo My Soldier -statsit pitää paikkansa..?

Esim. omasta tilastosta:
Kiväärimiehellä puolet ajasta 3h15min: K/D-ratio 2.75
Tankilla 32min: K/D-ratio 1.0
Koko peliaika n. 6h30min: K/D-ratio 0.78
Eli miten *askasti mun on pitäny loppuaika pelata että tuo pitää kutinsa (oiskohan hermo kestäny..)?

M1 Rifle: kills 56, headshots 5, accuracy 0 ...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Voi voi kun mikit toimis kuten pitää. :( Ei taho millään jaksaa pelata 'yksinpelinä' vaikka hyvä peli onkin. Sais olla 32 pelaajan matsit kun on niin julman kokosia karttoja. Snipulla ampuminen kauas liikkuvaan maaliin on kyllä mahtavaa. Kun vielä joskus oppis ottaa sopivasti ennakkoa niin se jos mikä olisi palkitsevaa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

En missään muussa pelissä ole nauranut kuin tässä; esim. Coral Sea, ekan kentän alussa kaikki rynnii koneelle, pari kertaa kävi niin että ukko hyppäsi koneen päälle ja pysyi kyydissä melkein ekalle saarelle asti. Näin kävi myös mulle. Ja siitä tulee vielä miinuksia kun on suiside..:D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Voi voi kun mikit toimis kuten pitää. :( Ei taho millään jaksaa pelata 'yksinpelinä' vaikka hyvä peli onkin. Sais olla 32 pelaajan matsit kun on niin julman kokosia karttoja. Snipulla ampuminen kauas liikkuvaan maaliin on kyllä mahtavaa. Kun vielä joskus oppis ottaa sopivasti ennakkoa niin se jos mikä olisi palkitsevaa.

Vihut ei tunnu oikein reagoivan osumiin uskottavasti. Lähinnä kuolevat jos sitäkään. Semmoinen "osui ja upposi" fiilis on kateissa. Siinä on sitten vaikea mennä sanomaan mitään ennakkojen ottamisen arvioinnista.

Jos tässä pitäisi luodin lentonopeutta oppia huomioimaan, niin kai se onnistuu parhaiten seuraamalla huti kudeista aiheutuvaa penka pöllähdystä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen taas pelasin uuden 30min pois ja oli taas ihan kivaa. Toi kivääri on aika ylivoimanen(tai sit vaan olin ***** hyvä :D) tos. Ei thompson-jannuil ollu mitää palaa, kun sillä laitto niitä maihin. Sit taas snipperi ni mitä ******? Meikä tähtää kolme kertaa mahaan, kolme kertaa päähän niin, että se piste on niin selvästi siinä keskellä päätä tai kroppaa ja kaveri vaan tykittää paikoillaan jeepin päällä sillä konepistoolillaan. En sit tie oliko etäisyyttää liikaa, mutta luulis nyt et ei, kun ei sitä niin paljoo ollu. Sit näin et se kuoli ku joku ampu sen ni sain +5 eli olin osunu mut ei kuus kutii riittäny tappaa :D

Mun puolest vois joka viikko tulla uudet 30min trialii... :P
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mikset osta peliä?

Koska about seuraavaan kuukauteen en pysty pelaa pleikkaa, kun ~5 päivänä. Jos kuukauden päästä on vielä paljon pelaajia niin sitten saatankin ostaa silloin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kertokaas kuinka mutean mikin käyttäjät? Voiko niin edes tehdä? Valikoivasti? Ottaa päähän apinat pitää mikkiä auki kokoajan ja aiheuttaa jotain outoa jatkuvaa ääntä. Muutaman kerran käynyt näin ja joutunut vaihtamaan serveriä vitutuksen takia.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kertokaas kuinka mutean mikin käyttäjät? Voiko niin edes tehdä? Valikoivasti? Ottaa päähän apinat pitää mikkiä auki kokoajan ja aiheuttaa jotain outoa jatkuvaa ääntä. Muutaman kerran käynyt näin ja joutunut vaihtamaan serveriä vitutuksen takia.
Ei voi mutee. Paitsi jos laita oman mikin päälle ja siinä mutelle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jos näet vihollisen sniputornissa, mene tornin alapuolelle ja katso miten viholliselle käy kun heittää käsikranaatin tornin sisään..:D
 
Ylös Bottom