Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jep. Nythän Dice kuitenkin on tekemässä tätä korjausta, toivottavasti vain pian. Testailin huvikseen tuota BC ja minun mikkini ei toimi vieläkään (toimii loistavasti muissa peleissä). Eli varman sieltäkin on jotain koloon jäänyt.

Onko mitään havaintoa aikataulusta, tahi voitko heittää linkkiä juttuun missä valoitetaan tulevaa patchia?

Oli kivat mätöt eilen Samuel von Tiredin kanssa :D. Sääli vaan toi helvet*n mikki...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itse epäilin että kyse on siitä kun vauhti on liian hidas eikä siivet kanna, mutta toisaalta näihin ohjauskyvyttömyyksiin on usein liittyynyt muutakin outoa. Ja tarkoita sitä, että kun kone on kiipeämässä, yht' äkkiä kone lakkaa tottelemasta. Kestää pitkään kun kone lentää ylöspäin mutta ei reagoi. Ylöspäin nousun ohjautumattomuuden aikana voi yhä huomata laajenevasta hudi kartasta. Sitten kun luulen koneen olevan todella korkealla se tippuukin silmän räpäyksessä koko matkan alas maahan tai veteen ja tuhoutuu. Hmmm... Epäilen Lentokoneen Anturin G-voiman mittaus virhettä.

Minä taas luulen että pngelma on yksin omaan siinä että vauhtiloppuu

Niin ylös en ole viellä koneella edes päässyt että kone rupeisi sakkaamaan.

Eli joss on kauan painamatta L1 nii kone mennettää vauhtinsa ja rupeaa putoamaan, sen jälkeen voi kestää hetken ennen ku n saa taas vauhdin takaisin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oli kivat mätöt eilen Samuel von Tiredin kanssa :D. Sääli vaan toi helvet*n mikki...

Joo, oli kiva välillä pelata jonkun papan kanssa. Mä kyllä kuulin, kun tulit linjoille, mutta mulla ei ole koskaan mikki käytössä... Lentokoneella lentäminen on jo hanskassa, mutta mihinkään ei niillä pommeilla osu... Oh well, hauskaa mättöä silti eli sopivan hektistä ja ei liian vakavaa. Ei ole CODia ikävä eikä varsinkaan sitä iänikuista kiväärikranaattivalitusta tai HC vs Normi -sanailua. :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jep. Nythän Dice kuitenkin on tekemässä tätä korjausta, toivottavasti vain pian. Testailin huvikseen tuota BC ja minun mikkini ei toimi vieläkään (toimii loistavasti muissa peleissä). Eli varman sieltäkin on jotain koloon jäänyt.

Kokeilitko jonkun kaverin kanssa? Eihän BC:ssa näy omaa mikki kuvaketta, jos on mikki päällä.

Kyllä tyhmästi suunniteltu tässä Bf 1943 puukotus systeemi, katanalla osuu suht hyvin edestä ja liikkeestä mutta kun putkipihdillä tai pistimellä korkeintaan takaapäin selkään. Eli ei ole mitään jakoa snipuu vastaan, jos haluaa leikkii puukkohippaa. :(
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onko mitään havaintoa aikataulusta, tahi voitko heittää linkkiä juttuun missä valoitetaan tulevaa patchia?

Twitter / Battlefield 1943: Since many don't view past ...
Tässä ainut ihan virallinen juttu mitä ilmeni. Eli pohtivat ja koittavat korjailla. Sitten EA foorumeilla on näitä "Minun mikkini ei toimi" -ketjuja jotka lukotetaan heti ja sanotaan että korjaus on tulossa. Saisi vain tosiaan tulla ja pian :D

E: Cover, ainakaan kukaan tiimihenkilöistäkään ei reagoinut. Kyllä siellä toisella puolen mikit kuului huutavan :o
Ja kyllä tuo Katana taitaa oikeastikin olla hieman ilkeämpää jälkeä tekemässä kuin jakoavain :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Minä taas luulen että pngelma on yksin omaan siinä että vauhtiloppuu

Niin ylös en ole viellä koneella edes päässyt että kone rupeisi sakkaamaan.

Eli joss on kauan painamatta L1 nii kone mennettää vauhtinsa ja rupeaa putoamaan, sen jälkeen voi kestää hetken ennen ku n saa taas vauhdin takaisin.

Kyllä vauhdin loppuessa lentokone tippuu, kun unohtuu painaa tuota L1:stä. Mutta sitten huomasin, että maassa solttuna tepastellessa joskus hahmo siirtyy taaksepäin sinne mistä oli juuri tullut (täysin selvästi lagista johtuva ilmiö jota onneksi esiintyy harvoin.) Eli pelissä näytät menevän eteenpäin, mutta yhteyden ollessa katki, peli ei rekisteröi napin painalluksiasi ja palaat yhteyden palattua siihen pisteeseen missä yhteys katkesi. Kun tämä sama tapahtuu lentsikan ohjaamossa lentokone ei vain palaa sinne mistä se aiemmin kulki, vaan yhteyden pätkäistessä se aloittaa tippumisen (koska kukaan ei ohjaa sitä) ja yhteyden palautuessa palaat lentokoneinesi siihen pisteeseen johon se on ehtinyt tippua. Onneksi tuota ei hirveän useasti ole ilmennyt. Mutta joka tapauksessa se on aina se -10 pojoo jolle et voi mitään.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No eipä ollut kovin ihmeellinen kokemus tämä Coral Sea. Jos haluaa mielenkiintoisempaa ilmataistelua, parempi suunnata katseet kohti Warhawkia. Sieltä löytyy jo aitoa elämystä ilmojen haukoille. Ihan syystä erotettu muista kentistä, kun eihän tällä ole juuri tekemistä Battlefieldin kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä vauhdin loppuessa lentokone tippuu, kun unohtuu painaa tuota L1:stä. Mutta sitten huomasin, että maassa solttuna tepastellessa joskus hahmo siirtyy taaksepäin sinne mistä oli juuri tullut (täysin selvästi lagista johtuva ilmiö jota onneksi esiintyy harvoin.) Eli pelissä näytät menevän eteenpäin, mutta yhteyden ollessa katki, peli ei rekisteröi napin painalluksiasi ja palaat yhteyden palattua siihen pisteeseen missä yhteys katkesi. Kun tämä sama tapahtuu lentsikan ohjaamossa lentokone ei vain palaa sinne mistä se aiemmin kulki, vaan yhteyden pätkäistessä se aloittaa tippumisen (koska kukaan ei ohjaa sitä) ja yhteyden palautuessa palaat lentokoneinesi siihen pisteeseen johon se on ehtinyt tippua. Onneksi tuota ei hirveän useasti ole ilmennyt. Mutta joka tapauksessa se on aina se -10 pojoo jolle et voi mitään.

minulle ei ole koskaan tapahtunut lentokoneesssa mitään vastaavaa. ehkä kerran pari joukoilla

Toivottavasti tämän lagin voisi korjata
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mullakin on pari kertaa kone vaan äkisti pudonnut. Kerran ainakin silleen että nousin pystysuoraan ylös ja nokka ei enää kääntynytkään alas päin että pääsis syöksyyn. Nykysin tulee tehtyä hillitympiä nousuja ku ei sitä tartte järjettömän ylös edes mennä. Sit kerran ainakin on kans kone tippunut ku lensin jotenkin todella härösti etten oikein tienny miten päin se kone on.

Onhan tätä tullut hakattua aika kiitettävästi. Nyt alkaa ehkä olee se hetki kun ei oikein enää saa mitään kiksejä tän pelaamisesta.

Statseja:

Total time played 2d 8h 34m
Total score70151
Leaderboard placement625
Kills2592
Deaths1307
Games played243
Wins147
Losses96
Score per minute17
accuracy 34%

postikortteja puuttuu 4:
- get then thousand kills
- reach top rank
- avenge one hundred squad members
- get ten squad assist

Kymmentätuhatta tappoo tuskin tuun koskaan saamaan. Ehkä ton top rankin joku päivä. Toi avenge on vissiin se kun välillä tulee jotain avenge bonaria +5? Ei mitään hajua kyllä mks se tulee välillä. Kymmenen squad pojoa taitaa olla kans täys mahdottomuus. Ei siitäkään mitään hajua et miten sitä squadia pitäs jeesata et saa pisteitä?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No eipä ollut kovin ihmeellinen kokemus tämä Coral Sea. Jos haluaa mielenkiintoisempaa ilmataistelua, parempi suunnata katseet kohti Warhawkia. Sieltä löytyy jo aitoa elämystä ilmojen haukoille. Ihan syystä erotettu muista kentistä, kun eihän tällä ole juuri tekemistä Battlefieldin kanssa.

Kyllä toi coral sea hetken jaksoi viihdyttää. Mutta tuon sotahaukan suhteen olen tismalleen samaa mieltä. Harmi vaan, että ne jotka enää warhawkkia jauhaa(ja yllätyin kuinka monta servua on vielä täynnä) on suurimmaksi osaksi ihan käsittämättömän ylivertaisia super-warhawk lahjakkuuksia. Bäfän leijat kyllä kalpenee nemesisten edessä, mutta bäfässä pysyn sentään ilmassa.

Tuli kyllä ikävä warhawkin kulta aikoja jolloin ei vielä ollut niitä lisäreitä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Toi avenge on vissiin se kun välillä tulee jotain avenge bonaria +5? Ei mitään hajua kyllä mks se tulee välillä. Kymmenen squad pojoa taitaa olla kans täys mahdottomuus. Ei siitäkään mitään hajua et miten sitä squadia pitäs jeesata et saa pisteitä?

Avenger bonus tulee kun tapat vihollisen joka juuri tappoi sinun tiimikaverin. Eli kosto-bonus.
Squad assistia kai saa lippujen valtaamisessa avustamisessa, en ole varma.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No eipä ollut kovin ihmeellinen kokemus tämä Coral Sea. Jos haluaa mielenkiintoisempaa ilmataistelua, parempi suunnata katseet kohti Warhawkia. Sieltä löytyy jo aitoa elämystä ilmojen haukoille. Ihan syystä erotettu muista kentistä, kun eihän tällä ole juuri tekemistä Battlefieldin kanssa.
Tänään sodittiin saman lipun alla :).
Itse pelissä ei oikein ole lentelystä royalteja tullut, mutta Coral Sea:ssa pystyi jopa haastaaman muita lentäjiä. Ei niitä pommeja osaa vieläkään pudottaa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Coral Sea oli ekat yks kaks rundia ihan hauskaa, mut sit iski totaalikyllästyminen ja kolmea enempää en oo yhteensäkään jaksanu pelata. Paljon hauskempaa lennellä ihan siellä normaalikentissä, jossa tulee enemmän jännää 1 vs1 vääntöä ja muutenkin enemmän variaatioita saa pelaamiseen.

Joku kirjoitteli aiemmin et headshotit tulee kummasti niin yhdyn siihen kyllä täysin. Monesti oon paikalla olevaa kohdetta sniputtanut suoraan kuuppaan niin ei vaan putoo, useimmiten kyllä putoo, mut pitäis putoo tietty aina. Ja puskassa kyyristelevää scopen läpi kattelevaa jannua ammuin ihan vierestä smg:llä tähdätysti päähän mut ei pudonnu niin joutu ampuu loput lippaasta selkään. Sit taas tankilla kun ryskyttää menemään niin headshottia tulee todella paljon kunhan vaan sinne päin konekiväärillä ampuu. No, mulle noi headshotit on kyl aika samantekeviä et ammun yleensä rintaan, paitsi just jos joku on paikallaan ja on aikaa tähdätä. Eikös sitä tuntemattomassa sotilaassakin uusille jätkille kerrottu että tähtää rintaa vaan, kyllä se vihollinen siihen pysähtyy.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

HUh, siinähän se taas meni kaksi ja puoli tuntinen. Tiukkaa peliä varsinkin silloin kun siellä vastapuolella on suomalaisia ja kun vielä klaanikaveri pistää kapulaa rattaisiin.. :o Hienoa peliä ja voicekin toimi meidän kahden squadissa melkein koko tämän setin.

Tehkää kahden-kolmen hengen squadeja ja voicelle voi jo toivottaa ihan toiset mahikset pysyä mukana. Tämä jos mikä ansaitsee mappipaketin, loputkin klassikkokentistä mukaan..
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oma mikkini ei kyllä toiminut taas juuri yhtään, taitaa olla ihan tuuripeliä milloin toimii, milloin ei :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oma mikkini ei kyllä toiminut taas juuri yhtään, taitaa olla ihan tuuripeliä milloin toimii, milloin ei :rolleyes:

Pistit hyvin kampoihin siellä toisella puolella. Vahinko ettei tässä partyt toimi, saisimme helposti hyvän iskunyrkin voittamaan matsit. Mikä siinä on ettei noi pelintekijät ymmärrä, edes ruotsalaiset?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mitähän tarkoittaa, kun lippu on ympyröity?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä se on ihme, miten se oma kavereiden squadi voi hajota erän vaihtuessa. Taas aamulla hetken pelailin Suomiseurassa ja erän vaihtuessa, kappas, ollaan eri puolilla. Ja mikit toimi 1minuutin alusta. :rolleyes: Muuten pelissä ei moitteen sijaa juuri ole.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kiva pelata tuollaista viiden tähden kenraalia vastaan, joka melkeimpä yksin pystyy pitämään puolensa pinnalla. Luotia tulee ties mistä, jannua ei näy ja kohta alkaa jo lippukin vaihtamaan väriä. Mikään normi määrittely ei tähän kaveriin kyllä sopinut. Harvoin näitä on vastaan tullut, moni ei ilmeisesti kuitenkaan jaksa pelin parissa niin tiiviisti tai sitten on vain lykästänyt.
 
Ylös Bottom