Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mitähän tarkoittaa, kun lippu on ympyröity?
Kuten Nisu sanoi.
Ryhmänjohtaja pystyy selectiä painamalla määrittämään mitä lippua pitää puolustaa/ valloittaa. Ainoastaan saman squadin pelaajat näkevät nämä ympyrät.

E. Tuntuu että moni lentäjä ei tiedä että lentämällä oman lentotukialuksen kannen päältä, pystyy koneen korjata. Tämä nyt on tuttua kauraa aikaisemmista bäföistä, mutta ajatelin vaan mainita kun omissa peleissä olen ollut ainoa joka käy tasaisin väliajoin korjaamassa konetta laivalla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kiva pelata tuollaista viiden tähden kenraalia vastaan, joka melkeimpä yksin pystyy pitämään puolensa pinnalla. Luotia tulee ties mistä, jannua ei näy ja kohta alkaa jo lippukin vaihtamaan väriä. Mikään normi määrittely ei tähän kaveriin kyllä sopinut. Harvoin näitä on vastaan tullut, moni ei ilmeisesti kuitenkaan jaksa pelin parissa niin tiiviisti tai sitten on vain lykästänyt.

Ihan niinku minä pelaamassa :D Kerrankii oli yks heppu ihan pihalla kun minä sitä riflellä kiusasin. Juoksi hurjana sinne tänne ja heitteli kranaatteja. Ei vaan tullu sille mieleen, että oli noin 5 metrin päässä puskassa ;)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kuten Nisu sanoi.
Ryhmänjohtaja pystyy selectiä painamalla määrittämään mitä lippua pitää puolustaa/ valloittaa.

Onko siinä edes ryhmänohjaajaa? minun mielestäni jokainen voi merkitä ja poistaa sen ympyrän.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onko siinä edes ryhmänohjaajaa? minun mielestäni jokainen voi merkitä ja poistaa sen ympyrän.

Varmaankin näin, mutta usein porukassa yhdestä nousee se joka jakaa ohjeita muille.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Nyt vihdoin sain toimimaan modeemin Suuri Kiitos parille kaverilleni :)

Pikku hiljaa alkaa pelaaminen sujua, etenkin kun pääsee pidempään pelaamaan putkee niin saa jotain tuntumaa peliin.
illalla kun aloittelin niin aika alussa jokin kysyi Wake Island saaressa englanniksi mistä olen kotoisin.Harmittaa jälkikäteen kun hölmistyin niin etten ymmärtänyt sanoa mitään.Olisin osannut vastata, mutta ohi meni.
Toisen kerran joku muu Guadalcanalissa ihmetteli Kurvi, Kurvi... vastasin olen Finland man no sitten ei kuulunut enää mitään.

Itse pelaaminen sujui välillä kuin ois vettä myllyyn mättänyt ( siis minun ampuma taitoihin nähden ) ja taas välillä noutaja tuli tuon tuostakin ja sitten sapetti.Jokin koukku pelissä tuntuu olevan vaikka puihin menee välillä suunitelmat pahemman kerran, niin aina palaa yrittämään uudelleen.Osa syy on minun jahkailu tai sitten alkaa riivata ja painan menemään, mutta siinä käy huonosti sen tiedän mutta kun on mentävä niin silloin on.

Tankki ei ole oikein mun heiniä.En osaa sihdata oikein kertaakaan vihollisen tankkiin kunnolla ja siinä käy yleensä mulle huonosti, kun en malta ajoissa karata tankista pois.Konekivääri mies lähtee jo ajatsitten pupu pöksyssä kun minä latailen vielä paukkuja ( ilmeisesti viisaat lähtee aikanaan ).Lentokoneella vähän ajelin, mutta mulle tulee miinus pisteitä, mutta ehkä jätän lentämisen.

harmittaa myös, kun välillä odottaa että tulis apuvoimia mukaan mutta ei ja joskus oikein kauan sinnittelee niin sitten tulee miehiä jelppimään ja valtaus alkaa toden teolla.

Ei voi muuta sanoa, kun yllättävän hyvä peli minun mielestäni.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Varmaankin näin, mutta usein porukassa yhdestä nousee se joka jakaa ohjeita muille.

Kyllä näin on (tai pitäisi olla). Squadin toimintahan voi käytännössä romahtaa siihen kun kaikki ovat eri puolilla kenttää ja maalailevat aina lähintä lippua.

E: LBPn fani teki BFstä kentän: http://www.youtube.com/watch?v=7BDHCgAY09Q
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Huomasin taas sellaisen jutun, että jos itsellä on squadi valikossa, niin ei pysty enää joinaamaan kaverin peliin. Tuli vain semmoinen tilanne äskettäin vastaan, että oma squadi oli täynnä ja kavereita oli toinen squadi jo pelaamassa, mutta ei pystytty sitten sinne joinii. :rolleyes:

edit: Anteeksi vaikealukuinen kirjoitus. En vaan saanut järkevämpää ulos tälläkertaa :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tais olla tuolla bad company ketjussa kun joku puhu et siinä pelissä liian kauan kestää nostaa rankia. Siitä en tiedä kestääkö siinä tai tässä 43:ssa liian kauan, mut tässä ainakin kestää. Nyt olis 46 eli pronnsinen prikaatin kenraali. Mikäli oikein kattelin niin 13000 bojoa tartti et rank nous 45->46. Se on sellasella 500 pisteenkin rundeilla kuitenkin 26 erää minkä joutuu ottaa ja ihan aina ei kyl tosiaan 500 pisteeseen pääse.

Äsken oli kyllä hauska tuolla Guadalcanalissa:

Olin siinä radiobunkkerin edessä mistä air raidin saa tankissa paikoillani venttaamassa. Oikealta puolelta rantatietä tulee jeeppi jossa kaks jätkää, pum! En ehtiny montaa sekuntia venata ja toinen samanlainen ja taas kaks jätkää, pum! Siitä meni taas viitisen sekuntia ja kolmas jeeppi, tällä kertaa lone wolf suoraan meikäläisen rysään, pum! En tiedä mitä nää ihmiset oikein miettii kun ne tulee jeepin konekiväärit laulaen suoraan kohti tankin piippua?

Oon myös alkanu harrastaa tota veneiden tuhoamista koneiden sijaan heti alussa wake islandissa ja iwo jimassa. Paras saavutus on tähän mennessä et kuus jätkää jätti rantautumatta. Sen koneen saa kyl aika äkkiä hajalle näin mut auttaa se enemmän omaa jengiä kuin se et jää niitä lentokoneita jahtaamaan sinne taivaalle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen illalla tahkosin taas peliä ja peli sujuin yllättävän hyvin ja sain kuin saikin enemmän aikaiseksi pelissä.Sitten tais alkaa ilta painamaan vai mikä lie, kun tuli noutajaa välillä tuon tuostakin.Etenkin lopussa joku tai jotkin kamikatse lentäjät ampui monta kertaa minut veneestä ennen kuin rantaan kerkesin.

Mitä nyt peliä on tullut tahkottua, niin parasta on mielestäni jos onnistuu auttamaan "kavereita".Eikä se yksin "rampoilu".
Ärsyttävintä on se, että joku vastapuolen pelaaja kyttää lähes kokoajan samassa kohdassa muuttaen vähän paikkaa ja aina kun lataa itsensä sinne niin se piip listii taas.Voisko olla Socom pelaajia.

Eniten otti päähän loppuvaiheessa se, kun jotkut "orava" kakarat piti ihme kurinaa ja ääntelehtimistä pelissä ja millä äänellä.
Todella ärsyttävää.Vois jättää sen sekoilun muualle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mitä nyt peliä on tullut tahkottua, niin parasta on mielestäni jos onnistuu auttamaan "kavereita".Eikä se yksin "rampoilu".

Näinhän se varmasti on. Mä ku vaan vedän aina random porukalla eikä toi mikki oo toiminu koskaan niin siitä squad pelaamisesta ei tuu yhtään mitään, Yleensä muutenkin se random squad on sellanen et kaikki huiskii eri puolilla mappia tai sit esim. kaks sun squadista kyykkii pusikoissa jossain hevon p:ssä kentän laidalla sniputtamassa eikä tietoakaan hyökkäyksistä. Sillä lailla ei pelejä voiteta ja jengiä auteta. Senpä takia tulee vedettyä melkein nykysin aina ihan vaan ittekseen ja välillä sinne sattuu sit muitakin omia jätkiä joita jeesaillaan siinä yhteydessä. Yksin tuntuu noit pisteitäkin tulevan ihan eri tahtiin ja oon miettinyt sen niin et tiimiä se auttaa eniten ku mä paan mahdollisimman paljon porukkaa matalaks :cool:

Ärsyttävintä on se, että joku vastapuolen pelaaja kyttää lähes kokoajan samassa kohdassa muuttaen vähän paikkaa ja aina kun lataa itsensä sinne niin se piip listii taas.Voisko olla Socom pelaajia.

Ei muuta ku kierrät selän taakse vaan ja nirri pois. Jos ei sinne selän taakse ikinä pääse ja henki vaan lähtee niin kyseessä laatupelaaja, kyl muakin joskus v^tu%#aa sellaset :) Mut pääseehän sitä usein antaa takasinkin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kyllä nuo mikit vaan tois paljon lisää jos toimisivat kunnolla. Tuossa yhdessä matsissa kuulin squadista yhen tyypin puheet. Omaa puhetta eivät muut näemmä kuulleet. Aluks pelästyin kun kyseessä oli selvästi britti teini, mut sitten se tajus, et mä kuulen sen puheet ja se alkoi heitteleen ohjeita läpi matsin. Tyyppi pelas maajoukoilla ja itse liitelin leijalla menemään koko matsin läpi ja voin sanoa, että kun on tarkkoja tietoja maakohteista, niin voi aiheuttaa ihan järjetöntä tuhoa. Tyyppi osas antaa tarkat ohjeet siitä missä on vihu ja kuinka monta. Tunnelma nousi kattoon kun toverit lähti valtaamaan lippua ja radiosta kuulu "AIRPORT; AIRPORT; NOW!" Ja sit aluksi sokkona syöksytulitusta ja vielä pommit perään. Sitten heti seuraava tipsiä napsimaan: "TANK COMING ON ROAD! Ja kaboom!. Tilanne kääntyi ihan 6-0 kun sain vielä pidettyä ilmatilankin hallussa yhen toisen lentäjän kanssa kahdestaan. Sai melko rauhassa tiputella pommeja.

Tietty vähän ärsytti kun se teini luuli, että mä pelaan ihan vaan sen käskyjä kuunnellakseni, mutta silti. En oo koskaan tuhonnut maakohteita noin urakalla. Lentsikasta usein havaitsee kohteet liian myöhään, mutta nyt kun tiesi mihin mennä niin johan alko luistaan. Lähes jokainen käännös tuotti syöksytulituksen johon kuoli yksi tai useampi vihu. Tämä pelkästään sen vuoksi, että jo kääntyessä takaisinpäin tiesi mihin seuraava syöksy kohdistuu.

Tähän asti en ole edes jaksanut yrittää mikin kanssa sählätä, mutta kyllä se on selvää, että tämä peli sen mikin vaatii. Kahlasin ihan polviani myöten adrenaliinissa kun peliin ilmestyi edes vähän koordinoitua yhteistyötä. Samperi kun tässä olisi vielä pelaajien ohjaamaa tykkitulta ja vaikka jotain lentokoneesta pudotettavaa suuremman sorttista pommia joita voisi tilailla muilta pelaajilta pahoihin taisteluihin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itseäni kiusaa Pelissä se että ilmastakäsin on välillä todella vaikea nähdä tankkeja, ja ihmettelenkin miksei vihulaisen tankit näy kartassa kun oman puolen ukot on sen havainnut?
kyl ainakin vanhemmissa BF;ssä näin oli, nyt se on lähinnä tuurista kiinni et näkee tankin ammuksen lentävän ja sinne sitten sihtaat puittenväliin
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tais olla tuolla bad company ketjussa kun joku puhu et siinä pelissä liian kauan kestää nostaa rankia. Siitä en tiedä kestääkö siinä tai tässä 43:ssa liian kauan, mut tässä ainakin kestää. Nyt olis 46 eli pronnsinen prikaatin kenraali. Mikäli oikein kattelin niin 13000 bojoa tartti et rank nous 45->46. Se on sellasella 500 pisteenkin rundeilla kuitenkin 26 erää minkä joutuu ottaa ja ihan aina ei kyl tosiaan 500 pisteeseen pääse.

Tuolla BC2 oli keskustelua noista rankeista. Tosiaan siis BC1 oli liian helppo saada se max rank, mutta kyllä tämä minusta on sopiva tässä 43. Toisaalta vain ihan hyvä ettei ihan heti napsahda noita ylennyksiä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itseäni kiusaa Pelissä se että ilmastakäsin on välillä todella vaikea nähdä tankkeja, ja ihmettelenkin miksei vihulaisen tankit näy kartassa kun oman puolen ukot on sen havainnut?
kyl ainakin vanhemmissa BF;ssä näin oli, nyt se on lähinnä tuurista kiinni et näkee tankin ammuksen lentävän ja sinne sitten sihtaat puittenväliin

Se vois olla, että noitten tankkien aika olisi ohi jos ne näkyisi lentsikasta hyvin. Ne liikkuu niin hitaasti ja niihin on aukealla havaitessa helppo osua kun ovat aika jötkäleitä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jokos tuo päivityksen (mikkiongelmat) ilmestymispäivä on tiedossa?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jokos tuo päivityksen (mikkiongelmat) ilmestymispäivä on tiedossa?
Ei, ja ei taida olla takeita siitäkään, että mikkiongelmat poistuisivat edes päivityksellä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Näinhän se varmasti on. Mä ku vaan vedän aina random porukalla eikä toi mikki oo toiminu koskaan niin siitä squad pelaamisesta ei tuu yhtään mitään, Yleensä muutenkin se random squad on sellanen et kaikki huiskii eri puolilla mappia tai sit esim. kaks sun squadista kyykkii pusikoissa jossain hevon p:ssä kentän laidalla sniputtamassa eikä tietoakaan hyökkäyksistä. Sillä lailla ei pelejä voiteta ja jengiä auteta.

Ei muuta ku kierrät selän taakse vaan ja nirri pois. Jos ei sinne selän taakse ikinä pääse ja henki vaan lähtee niin kyseessä laatupelaaja,


Minäkin pelaan tällä hetkellä random porukalla.Kaverilistalla näyttäis olevan joitakin joilla on tämä peli, mutta ei ne pelaa yleensä silloin kun minä ja jos pelaa en ole kehdannut pyytää mukaan samalle puolelle kun olen aika huono ampuja.Enkä tiedä onko kaikilla headsettiä ja sekoilijat ei taas kiinnostakkaan ( listalla ei pitäis olla ).

Eilen oli pakko olla huippu pelaaja, joka muutteli vähän paikkaa ja aina ampui minut hengiltä eli se ei ollut milloinkaan enää siellä missä se viimeeksi oli.Viimein uskoin ja vaihdoin aloitus paikkaa.
Olen sanonut, mutta minusta on ärsyttävää ne pelaajat jotka ovat lähes koko ajan jossain paikallaan kytiksessä.Ymmärrän kyllä jos kyseessä on kiikariase, mutta itse en jaksaisi silläkään aseella olla kokoajan samassa paikassa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tällä hetkellä paras tappo tankilla, yhdellä kudilla. 3x tappo + lentokone.
Tapahtui Iwojimassa majakan juurella. Vihuilla olli ainoastaan yksi lippu saarella (juurikin tämä majakka). Ajan paikalle tankilla ja täräytän oviaukolle päin. Kaksi vihua tuli samaan aikaan ulos majakasta, ja samalla hetkellä pommittava lentokone tekee syöksykierteen tykinkuulan eteen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Huhuh, tulipas vedettyä kunnon pelit tossa viimisen parin tunnin aikana. Päivällä pelatessa sain semmosta 100-200 pojoo per roundi ja ei oikeen peli kulkenu, mut nyt: joka kierroksella vähintään TOP 3:ssa ja pisteet kokoajan välissä 300-600 ja sitten yksi ylivoimainen kierros kun meikä lataa 789 tauluun. Se on mielestäni aika kova tulos tälläiselle normi pelaajalle. Oli seurastakin ylitarjontaa pahemman kerran, 8 frendilstalla samaan aikaan pelaamas :)

P.S. Sori leijuminen, mut oli vaan niin mahtava fiilis et oli se pakko kaikille kertoo :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joo, hyvin sä Sale vedit :o
 
Ylös Bottom