Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Huhuh, tulipas vedettyä kunnon pelit tossa viimisen parin tunnin aikana. Päivällä pelatessa sain semmosta 100-200 pojoo per roundi ja ei oikeen peli kulkenu, mut nyt: joka kierroksella vähintään TOP 3:ssa ja pisteet kokoajan välissä 300-600 ja sitten yksi ylivoimainen kierros kun meikä lataa 789 tauluun. Se on mielestäni aika kova tulos tälläiselle normi pelaajalle. Oli seurastakin ylitarjontaa pahemman kerran, 8 frendilstalla samaan aikaan pelaamas : )

P.S. Sori leijuminen, mut oli vaan niin mahtava fiilis et oli se pakko kaikille kertoo :D
Mä oon aina vähällä paiskata ohjaimen seinään jos tulee alle 350 (tai en oo top3:ssa), ja juhlin 708 pojon tulosta ostamalla ihan limun. :eek:
Sori leijuminen. :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Trialia kokeillessa meno oli kyllä oikein mainiota mutta yksi ainut miinus tulee itsellä mieleen ja se on lentokoneen fysiikat... Lentokonetta voi lentää vaikka kylki alaspain ilman korkeuden menetystä. Mitä ihmettä!? Jopa 1942:ssakin oli oikean kaltaiset fysiikat ja sen ominaisuuden puutos tekee aika pahaa. Peli on kuopattu minun osaltani. Goah.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Huh, tänään löyty eka kohtalaisen lagiton serveri ja kyllä se sitten näkyi. 29 tappoa ja 1 kuolema. Pisteitäkin tais tulla lähes 900. On se mahtava fiilis, kun ei tartte tuhlata koko lipasta tappoon, vaan riittää ne 2-3 osumaa. Jos tollaista olisi jatkuvasti, niin tässä olisi kyllä yks kaikkien aikojen räiskintöjä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onkos kellään tietoa miks Bf:n kotisivuilla ei näy noi "favorites" tai "awards" tilastot?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onkos kellään tietoa miks Bf:n kotisivuilla ei näy noi "favorites" tai "awards" tilastot?

Taitaapi olla taas korjauksen alla noi. Bugitelleet vähän väliä kun peli julkaistiin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onkos kellään tietoa miks Bf:n kotisivuilla ei näy noi "favorites" tai "awards" tilastot?

Oisko ne "suljettu"? Tuntuu, että tekevät koko ajan noille statseille jotain kun ei aina toimi joku kohta. BF foorumilta kannattaa katsella jos siellä on ilmoituksia ominaisuuksien vajaavuudesta.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

eivät tainneet olla varautuneet pelin näin suureen suosioon... resurssit liian pienet?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

eivät tainneet olla varautuneet pelin näin suureen suosioon... resurssit liian pienet?

Eivät vain osaa. Eihän tämä pelisarja nyt mikään kovin nuori enään ole ja onhan näitä konsoliversioitakin jo nähty useampikin. Säälittävää toimintaa, ei kait tässä voi muuta enään sanoa. Onneksi peruspeli toimii ja se kantaakin näiden lapsusten yli.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eivät vain osaa. Eihän tämä pelisarja nyt mikään kovin nuori enään ole ja onhan näitä konsoliversioitakin jo nähty useampikin. Säälittävää toimintaa, ei kait tässä voi muuta enään sanoa. Onneksi peruspeli toimii ja se kantaakin näiden lapsusten yli.

Olivat tietääkseni vertailleet hieman aiempien arcade pelien suosiota. Tosin eihän se kerro mitään tämän pelin levikistä, kun esim. täälläkin KFinissa osa henkilöistä hommasi pelin ihan viimeisillä oljenkorsilla (vaikka lainakortilla) :D Noh, jos ovat jatkossa tekemässä remakeja joistain klassikoista niin katsovatpa tästä mallia. Voisi melkein konsolilla 'namin kokea uudelleen. Vähän trostbite moottorilla höystettynä polttaa viidakkoa napalmilla :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Olivat tietääkseni vertailleet hieman aiempien arcade pelien suosiota. Tosin eihän se kerro mitään tämän pelin levikistä, kun esim. täälläkin KFinissa osa henkilöistä hommasi pelin ihan viimeisillä oljenkorsilla (vaikka lainakortilla) :D Noh, jos ovat jatkossa tekemässä remakeja joistain klassikoista niin katsovatpa tästä mallia. Voisi melkein konsolilla 'namin kokea uudelleen. Vähän trostbite moottorilla höystettynä polttaa viidakkoa napalmilla :cool:
Battlefield 2 frostbitellä, HD-graffoilla ja vähän helpommalla rankkisysteemillä... Perfect.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Olihan huvittava erä äsken. Kartan nimi ei ole vieläkään painunut mieleen, mutta kyseessä oli kenttä, jossa paljon mäkiä, ei veneitä ollenkaan ja tulitaistelu on parhaimmillaan Ridge-pointin ja sen mäen päällä olevan lipun välillä, kun kummallakin on paljon sotilaita vastakkaisilla mäillä.

Tappoja tuli siinä molemmin puolin, tuli kokeiltua kiväärimiehen vakiokitin lisäksi snipuakin ja hetken mielijohteesta lähdin kiertämään vihollisen selkään toisen lipun takaa. Kukaan ei huomannut ja aivan mäen päällä kyttäsi neljä (!!) snipua aivan rivissä! Oli siinä ilo heilutella jakoavainta ja juosta sen kasan keskelle, joka alkoi paniikissa pyörimään tajuttuaan tilanteen. Yhden jouduin ampumaan, mutta kaikkiaan kuusi melee-tappoa siinä tuli tehtyä ennen kuin lahtasivat meikäläisen bunkkerin ovelle. Tiimikaveri tuli vielä kaiken hyvän lisäksi pommittamaan eloon jääneiden joukon kuoltuani.

Taas kerran niitä once in a lifetime -tapahtumia, joita olisi halunnut saada nauhalle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Olihan huvittava erä äsken. Kartan nimi ei ole vieläkään painunut mieleen, mutta kyseessä oli kenttä, jossa paljon mäkiä, ei veneitä ollenkaan ja tulitaistelu on parhaimmillaan Ridge-pointin ja sen mäen päällä olevan lipun välillä, kun kummallakin on paljon sotilaita vastakkaisilla mäillä.

Tappoja tuli siinä molemmin puolin, tuli kokeiltua kiväärimiehen vakiokitin lisäksi snipuakin ja hetken mielijohteesta lähdin kiertämään vihollisen selkään toisen lipun takaa. Kukaan ei huomannut ja aivan mäen päällä kyttäsi neljä (!!) snipua aivan rivissä! Oli siinä ilo heilutella jakoavainta ja juosta sen kasan keskelle, joka alkoi paniikissa pyörimään tajuttuaan tilanteen. Yhden jouduin ampumaan, mutta kaikkiaan kuusi melee-tappoa siinä tuli tehtyä ennen kuin lahtasivat meikäläisen bunkkerin ovelle. Tiimikaveri tuli vielä kaiken hyvän lisäksi pommittamaan eloon jääneiden joukon kuoltuani.

Taas kerran niitä once in a lifetime -tapahtumia, joita olisi halunnut saada nauhalle.

Guadalcanal se kenttä oli. Jotta ei totuus unohtuisi niin tässä linkit oikeisiin taisteluihin:

Guadalcalin taistelu

Iwo Jiman taistelu

Wake island

Kaikki on Wikipediasta ja englanniksi koska englanniksi taistelut on kerrottu paljon seikkaperäisemmin. Lisäksi jos kiinnostaa, niin kantsii katsoa Clint Itäpuun leffat Flags of our fathers ja Letters from Iwo Jima jotka kertovat Iwo Jiman taistelusta jenkkien ja japanilaisten katsantokantojen kautta. Varsinkin jälkimmäinen oli mun mielestä erinomainen elokuva.

Musta olis hyvä yleensäkin muistaa, mihin nää meidän pelaamat pelit perustuu ja ymmärtää, että noissa maisemissa kuoli oikeasti todella paljon ihmisiä ja tajuta että sota on aina helvettiä.
Silti mä itse tykkään sotimista vapaa-ajalla leikisti harrastaa.
Olis ollut kiva tietää mitä mun papat(sotaveteraaneja) olis pitänyt tälläisistä peleistä, ikävä kyllä molemmat kuolivat ennen kuin tekniikka kehittyi näin pitkälle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

illalla aluksi en päässyt ollenkaan quick sessioihin ja sitten kun pääsin kone heitti onlinestä taas jonkin verran ulos.
Mahtui iltaan muutamat hyvät sessiot mitä nyt minä aikaiseksi saan.

Eräs pelaaja oli jotenkin tutun tuntuinen nimi slayer...( ei kirjoiteta noin mutta ) ja lopussa taisolla 73.Ihan kuin olisin ton nimen täällä Konsolifinissä nähnyt.Oli nyt sitten kuka tahansa meillä meni ajatukset aika hyvin nappiin, vaikka aina ei saatu aikaiseksi oikein mitään, mutta välillä onnistuttiin ihan kivastikin.
Niin ja samoissa kekkereissä välillä pyöri ICE FIN en tunne, mutta paineli menemään kuitenkin.Hän listikin porukkaa aivan toisella tahdilla kuin minä tai moni muu.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Testasin noita lentokoneita ekaa kertaa muuhunkin kuin laskuvarjo/kamikaze tehtäviin illalla. Wake Islandissa sain lennellä suhteellisen vapaasti, viholliset kun eivät anti-aireja löytäneet ja muutama turha nousuyrityskin oli tuhottu minun konikiväärini toimesta alkutekijöihinsä.
No, pommit eivät juuri osuneet, mutta konekiväärillä sain ammuttua jeeppejä/snipereitä/veneitä oikein urakalla. Lopputulos: Kills: 18 Deaths: 2.
Tämän jälkeen ei lentäminen ole onnistunut noin hyvin, K/D ratio pyörii aina ykkösen tuntumassa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mä oon aina vähällä paiskata ohjaimen seinään jos tulee alle 350 (tai en oo top3:ssa), ja juhlin 708 pojon tulosta ostamalla ihan limun. : eek:
Sori leijuminen. : D

Meikäläinen taas on ihan fiilingeissä ku napsahtaa se 20 pojoo (no oikeesti keskiarvo taitaa olla huikeat 60). Jos tulee yli -20, ni oon pettynyt.

Sori leijuminen :)

On tää konsolitähtäys aluks vaikeeta :rolleyes: Ja taktikointiki kusee ja pahasti :mad:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Täälläkin ennätys jossain siinä 800 pongon kieppeillä. Saan servereillä lähes aina eniten tappoja, mutta KD on harvoin mikään huima. Eli rambona juostaan keskelle vihollisia. :) On aina ollut taktiikkani ja tulee aina olemaan :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Niimpa, vähän vaikee taktikoida kenenkää kanssa kun ei ne perkeleen mikit voi toimia... Niin tyypillistä EA:ta taas :mad:

onko tää ees mahollist... olin lentokonees ja kaartelin iwo-jiman yllä ommeja tiputtelemas täydeil helteil.. yhtäkki räjähädän.. mutt ammuttiin pistoolilla alas??!!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

onko tää ees mahollist... olin lentokonees ja kaartelin iwo-jiman yllä ommeja tiputtelemas täydeil helteil.. yhtäkki räjähädän.. mutt ammuttiin pistoolilla alas??!!

kyllähän kiväärit ja pistoolitkin vahinkoa koneelle tekevät. (eivät vain kovin paljon)
Mikä oli koneesi kunto? vilkuiko se punaisena ennen räjähdystä? jokatapauksessa hyvin harvinaista että kone tippuu pistoolilla.
ollu varmaan ampujakin hämillään että se tosiaan putos.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

kyllähän kiväärit ja pistoolitkin vahinkoa koneelle tekevät. (eivät vain kovin paljon)
Mikä oli koneesi kunto? vilkuiko se punaisena ennen räjähdystä? jokatapauksessa hyvin harvinaista että kone tippuu pistoolilla.
ollu varmaan ampujakin hämillään että se tosiaan putos.

Saattaa olla että siihen koneeseen osu samaan aikaan aa-tykin ammus ja se pistoolin kuula viimeisteli damagen?

Modern Combatissa aikoinaan pudotin jenkkien Apachen sniperin pistoolilla. :D
 
Ylös Bottom