Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onko lataamisen arvoinen peli? CoD: MW:tä en viitsi enää ostaa kun MW2 tulee niin ajattelin ladata tämän. Jaksaako tätä pelata?

Meikäläinen taas on ihan fiilingeissä ku napsahtaa se 20 pojoo (no oikeesti keskiarvo taitaa olla huikeat 60). Jos tulee yli -20, ni oon pettynyt.

Sori leijuminen :)

On tää konsolitähtäys aluks vaikeeta :rolleyes: Ja taktikointiki kusee ja pahasti :mad:

Allekirjoitan tämän... PS3 on ensimmäinen konsoli jolla olen enemmän pelaillut. Aikaisemmin just BF:n tapaisia pelejä pelailin PC:llä ja hiiri/näppis kombon jälkeen tuo ohjain tuntui todella vaikealta. Mutta nyt alkaa tottumaan ja ehkä peukaloiden koordinaatio on sen verran parantunut että osuukin silloin tällöin johonkin...

kyllähän kiväärit ja pistoolitkin vahinkoa koneelle tekevät. (eivät vain kovin paljon)
Mikä oli koneesi kunto? vilkuiko se punaisena ennen räjähdystä? jokatapauksessa hyvin harvinaista että kone tippuu pistoolilla.
ollu varmaan ampujakin hämillään että se tosiaan putos.

siis iha täysillä helteillä oli ...mutt ei ne sitt enään ku kone räjähti

Onko lataamisen arvoinen peli? CoD: MW:tä en viitsi enää ostaa kun MW2 tulee niin ajattelin ladata tämän. Jaksaako tätä pelata?

Minä pelaan lähinnä kunnon rata-autopelejä ja niissä olen hyvä.Ampuma peleissä olen aika huono ja lähinnä olen tykännyt co-op sessioista, mutta nyt tuli ostettua tämä battlefield.
Aluksi tuntui, että tuli ostettua aivan väärä peli itselleni huonon ampuma taidan takia.Mutta vähän aikaa pelatessani kyseistä peliä, niin jokin koukku pelissä on aina tulee mentyä uudestaan sessioihin vaikka kuulaa saa ja monesti enemmän kuin kukaan muu.
Mutta ne peli "kavereiden" autamiset innostavat uudestaan ja uudestaan pelaamaan peliä.

Suosittelen kaikkia ostamaan, vaikka ampuma taito olisi yhtä huono kuin minulla.

Olen niin huono, että jääköön mainitsematta, mutta minä haluan auttaa silti "kavereita" meni sitten miten tahansa ( yleensä huonosti ).

Olen yrittänyt Riflemanilla, mutta en tiedä onko se minulle hyvä.Eniten olen pelannut konekiväärillä, mutta välillä tuntuu sille että tolla aseella ei kuole kukaan piip.
Nyt illalla pelaaminen ei sujunut oikein ollenkaan, kun muutamassa sessiossa oli piip kiikariase miehet ja naps kuolin ja uutta yritystä ja naps ja kuolin ja uutta ja naps ja kuolin kyllä alkoi sapettamaan.
Monesti oli vielä parin ehkä kolmen vastustajan ryppäitä väijymässä ja minä yksin niin ei tullut mitään....ehkä toinen ilta.

salee oltiin näköjään samalla puolella parissa sessiossa, mutta ei tainnut olla sinunkaan ilta parissa pelissä ( ainankaan niissä parissa ).Mutta meitä tais olla muutenkin vähemmän kuin niitä toisia.
Yritin etsiä sinua pelin tiimellyksessä, mutta tuloksetta ite ajelin aika monesti silloin tankilla vaikka ei sujunut sekään.

Lentokone karmea laite.Seuraavat asiat tapahtuivat samalla kertaa:
Nappulat meni ilmassa sekaisin kone kiepsati väärinpäin ja syöksy kierre alkoi "ulisten" joten sain tateista sählättyä koneen kuriin ja nousu alkoi, sitten tulitin pommikoneita mutta lähes tuloksetta.
Tämän jälkeen lähestyn vihollis lippua aloin tulittamaan ja oma mies juoksi sivussa ja päätin pudottaa lippumökkiin pommit, mutta väärä nappiii tiputin itseni ja olin liian alhaalla ja kuolin.
Jos meinaan lentää pitäis vissiin harjoitella lentämistä siellä harjoittelu pelimuodossa.

Nyt jäi sellainen tunne että, jos ampuma pelit eivät ole paras lajisi olet huono ampuja niin harkitse kuitenkin pelin ostoa vaikka peli ei maksa paljoa.
Toisaalta halvin kokeilu tykkääkö online ammunta pelaamisesta ollenkaan.
Mutta itse tulen pelaamaan tätä välipalapelinä , kun muita pelejä ei aina jaksa etenkään ilta myöhään.Ehkä taas toinen ilta ammun muutaman enemmän ja ehkä pääsen auttamaan joitakin pelaajia hankalassa tilanteessa ynnä muuta.

Lentokone karmea laite.Seuraavat asiat tapahtuivat samalla kertaa:
Nappulat meni ilmassa sekaisin kone kiepsati väärinpäin ja syöksy kierre alkoi "ulisten" joten sain tateista sählättyä koneen kuriin ja nousu alkoi, sitten tulitin pommikoneita mutta lähes tuloksetta.
Tämän jälkeen lähestyn vihollis lippua aloin tulittamaan ja oma mies juoksi sivussa ja päätin pudottaa lippumökkiin pommit, mutta väärä nappiii tiputin itseni ja olin liian alhaalla ja kuolin.
Jos meinaan lentää pitäis vissiin harjoitella lentämistä siellä harjoittelu pelimuodossa.

Juuri ne hassut hetket joita olen toitottanut, ovat tän pelin se koukku. Kurvi noi sun raportit taistelukentältä on aivan omalla tasollaan. Jos ne livenä näkisi, tulisi varmaan kuset housuun..:D

Juuri ne hassut hetket joita olen toitottanut, ovat tän pelin se koukku. Kurvi noi sun raportit taistelukentältä on aivan omalla tasollaan. Jos ne livenä näkisi, tulisi varmaan kuset housuun..:D

Agreed! :D Näkee että kurvi on postannu tähän ketjuun niin ei ole tylsää vaikka olisi pitkäkin viesti.
Ja itsellä loppuu kohta tuon toisen pelin pelaaminen niin pitäisi päästä takaisin tämänkin sorvin ääreen.

salee oltiin näköjään samalla puolella parissa sessiossa, mutta ei tainnut olla sinunkaan ilta parissa pelissä ( ainankaan niissä parissa ).Mutta meitä tais olla muutenkin vähemmän kuin niitä toisia.
Yritin etsiä sinua pelin tiimellyksessä, mutta tuloksetta ite ajelin aika monesti silloin tankilla vaikka ei sujunut sekään.

Joo ei ollut ihme ettei minua näkynyt ja pistetaulukon viimeisenä olin, koska pyhitin illan lentoharjoituksiin, joilla en saanut kuin muutaman tapon. Ja miinuksia vaan ropisi. :)

oma ennätys on 39-1, se peli meni kyllä loistavasti.

Hei, jätkät on nyt kässänny ihan väärin. Tässä pitää ottaa niitä alueita haltuun :D

Itellä oli 39 tappoa ja joku 4-5 kuolemaa silloin.

Mikäköhän ***** siinä taas on, että ei pääse peliin? Yöllä kokeilin, eikä päässyt ja nyt ollut taas ainakin tunnin poissa toiminnasta.

Parhaiten tappoja ja pisteitä saa, kun juuri yrittää vallata lippuja ja on siellä missä toiminta on. Snipulla ei paljoa lippuja vallata (tosin syrjäsempiä voi, mutta niitä ei yksin pidä).

Edit: Eipä toimi vieläkään :/ kerrankin ku olisi aikaa ja varsinkin halua pelata niin servut useamman tunnin jumissa :( ja näin käy vielä aika usein, saatana :/

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hei, jätkät on nyt kässänny ihan väärin. Tässä pitää ottaa niitä alueita haltuun :D

Täällä ylpeillään vain tapoilla :D

Noei, joissain erissä huomaa tuon eron kiinnostuksesta lippuihin selvästi. Joskus saa painaa täysillä että pääsee lipulle, koska vastustajat koittavat väkisellä pidättää lippunsa itsellä kaikin keinoin. Toisissa voit vaikkapa kävellä Iwo Jiman mäelle, puukottaa sniperit paikalta ja vallata lipun huoletta. Ja itse kuulun ehdottomasti (ainakin omasta mielestä) valloittajaan :D

Kurvi noi sun raportit taistelukentältä on aivan omalla tasollaan. Jos ne livenä näkisi, tulisi varmaan kuset housuun..:D

Agreed! :D Näkee että kurvi on postannu tähän ketjuun niin ei ole tylsää vaikka olisi pitkäkin viesti..

Foxix kannattais kammeta mukaan, niin sitten tapahtuu lähes kaikkea mitä ei pitäisi.

Hienoa ompahan teilläkin jotain hauskaa elämässä, kun minä kirjoitan tänne tapahtumiani.

Voi voi teitä valittajia... Menkää pelaamaan battlefield 2:sta nii ei rankit nouse nopeesti. Muutamia ekoja rankkeja tulee nopsaan, mut sit joutuu viikkoja ja kuukausia nostaa rankkia ellei sitten statspaddaa...

Jaaha kiinnostaako ketään illan tapahtumat?

Iwo Jima: Seikkailin ja lähdin sinne "häkki" alueelle päin ajatuksissani ja tankki piru kampesi keskellä ei mitään suojaa vastaan.
No lähdin juoksemaan piiloon, mutta ne pirut huomasivat ja ei auttanut mikään konsti vaan noutaja tuli.

Tätä Iwo Jimaa oli liikaa pitkin iltaa.Kyseisessä kentässä en saanut oikein mitään aikaiseksi meni siis ihan perseelleen.
Jossain vaiheessa ajattelin ettei tämä enää huonommaksi voi mennä ja päätin ottaa lentokoneen.Napit olivat taas sekaisin missä kaasu no tuolla.Lähdin liikkeelle tallista ja oma tankki kampesi oikealta osui kylkeeni, kun koneeni oli jo melkein irti maasta siinä hässäkässä kone lähti lapasista ja kurvasi puihin ja henkeni menetin.

Wake Island: putkahdin turvallisesti vallattuun paikkaan ja samalla iskulla lentokoneen pommit niskaan....ei voi ajoitukseni olla enää huonompi ja lentäjällä armoton säkä.

Toinen tapahtuma tuolla lentotukialuksella räiskin pummituslentokoneita ja perässä lentävää lentokonetta ja niiden takana lensi sitten omakone johon en varmasti osunut, mutta vähän ajan päästä oma kone kampesi minua kohti, kun istuin siinä tykissä ja se piru tiputti minut mereen kaikkine tykkeineen.Sitten ei auttanut muu kuin pitkä uinti keikka ja rannalta pitkä kävely keikka kohti isointa aluetta ja pahus vie peli päättyi ennen kuin kerkesin tekemään enää mitään.

En muista missä kentässä, mutta taas tätä tapahtui etten tiennyt mistä räiskittiin ja ketä mutta kuolin kuitenkin.
Joskus tuntui siltä ettei enää ymmärtänyt mihin kuoli näissä tilanteissa ja mitä tehdä ennen kuin kuoli :(

Olen huomannut, että jotkut harrastavat aivan tahalleen myös omien ampumista :mad: Ei välttämättä hengiltä, mutta en ymmärrä tota.

Noita omien ampujia näkee välillä liikaakin :mad:.Toinen ärsyttävä pelaaja ryhmä on stalkkaajat,kun ammut kerran jonkun niin se alkaa jahtaamaan sua niin kauan kun kartta loppuu :( .Tän huomas eilen kun pelas snipulla ja tiputti jonkun urhon muutamaan kertaan,sitten alkoi armoton ravaus kentän päästä päähän ja odottelu koska urho jakaa uuden jakauksen itelle.Itselle tän pelin suola on snipun tiputtaminen sekä tiimi kaverien auttaminen :).

Noita omien ampujia näkee välillä liikaakin :mad:.Toinen ärsyttävä pelaaja ryhmä on stalkkaajat,kun ammut kerran jonkun niin se alkaa jahtaamaan sua niin kauan kun kartta loppuu.Tän huomas eilen kun pelas snipulla ja tiputti jonkun urhon muutamaan kertaan,sitten alkoi armoton ravaus kentän päästä päähän ja odottelu koska urho jakaa uuden jakauksen itelle.
Ärsyttäviä on myös ne, jotka juoksevat heti oman lentotukialuksen tykkiin ja ampuvat sieltä omat lentokoneet aina p*skaksi :mad: Eilen parilta servulta löytyi aina pari tuollaista jätkää. Potutti ihan himosti, kun jäin sinne odottamaan lentokonetta ja sitten kun se tipahtaa siihen... PAM!

Mitä järkeä tuossa edes on? :confused:

Ärsyttäviä on myös ne, jotka juoksevat heti oman lentotukialuksen tykkiin ja ampuvat sieltä omat lentokoneet aina p*skaksi :mad: Eilen parilta servulta löytyi aina pari tuollaista jätkää. Potutti ihan himosti, kun jäin sinne odottamaan lentokonetta ja sitten kun se tipahtaa siihen... PAM!

Mitä järkeä tuossa edes on? :confused:

Se on näiden huonojen pelaajien ainut viihde. Jos ei osaa lentää niin sitten ei muutkaan lennä. Minun puolestani sellaisien varalle kick mahdollisuus. Nyt on korvattu varsinaisella lentotukialus tk:illa tämä koneiden tuhous. Joskus itketään sitten kun sekin on viety :D

Se on näiden huonojen pelaajien ainut viihde. Jos ei osaa lentää niin sitten ei muutkaan lennä. Minun puolestani sellaisien varalle kick mahdollisuus. Nyt on korvattu varsinaisella lentotukialus tk:illa tämä koneiden tuhous. Joskus itketään sitten kun sekin on viety :D
Niinpä tietysti, nyyppien viihdettä :rolleyes:

Kuinka te oikein tiputatte nuo pommit lentokoneella? Olen kokeillut todella monta eri tyyliä, mutta vain kerran olen osunut kohteeseeni ja sekin ihan tuurilla :o

Minä olen huono pelaaja, mutta en harrasta omien ampumista.
Enkä harrasta kiikariaseella tai muullakaan sitä että kun vastustajat syntyvät samaan paikkaan niin kyttään vaan niitä.

Autan vain omia, mihin nyt minun taidot milloinkin riittävät.

Ylös Bottom