Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei mitään havaintoa pystyykö omia tappamaan vai ei ( ilmeisesti ei ), kun en harrasta omien ampumista missään pelissä.Ei omia pidä ampua silti vaikka eivät kuole ampumisesta.
Siellä on muutakin tekemistä kuin omien kiusaaminen.



Mitä tohon lentokoneella pommien pudotukseen tulee, niin ei ole mullakaan mitään tuntumaa koko juttuun.
En itsekkään oikein näe kohteita ja tuurilla tiputtelen sinne tänne jos jotain tapahtuisi, mutta yleensä ei tapahdu oikein mitään.
Muutamia täpäriä tilanteitakin on niistä syntynyt, kun liikaa on tullut syöksyttyä alaspäin ennen pommien tiputtamista ja ei se lentäminen ole minulle vieläkään helppoa.
Joskus karkaa aivan lapasista ja jotenkin viimetingassa saatan sittes saada koneen hallintaan.

Ei pysty omia tappamaan edes vahingossa, mikä on hyvä juttu. Teamkillerit ovat olleet bäfä-sarjan iso riesa alusta saakka ja näin helposti siitä pääsi eroon.


Pommittamisessa olen huomannut, että paras tekniikka on nousta varsin korkealle jolloin voi kartasta spottailla muiden huomaamia tankkeja, ottaa sit loiva liuku matalalle kohteeseen. Hieman ennen kohdetta pommit irti, kaasu pohjaan ja nokka ylös. Ennakot sun muut oppii vaan treenaamalla. En mäkään mikään ässä pommituksessa ole, vain noin puolet pommeista varmaan osuu maaliinsa. Yleensäkin maassa olevia kohteita vastaan hyökätessä ei kannata vetää kaasu pohjassa, vaan vain liukua. Jää paljon enemmän aikaa tulittamiseen tms.
Jotenkin tää lentely ei tunnu kovinkaan hankalalta, kun tuli aikoinaa Il-2 sturmovikia ja muita lentosimuja pelattua aikas paljon.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Wins 64
Losses 48

Kills 777
Deaths 600

Miks mulla näkyy scout lempi hahmona (se on) mutta ei näy peliaikaa eikä tappoja sillä ?

+ Mun accuracy on ihan väärä.

Lempi ajoneuvona näkyy landing craft. Eniten oon käyttäny lentokonetta (saan muuten pudotettua lentsikalla 4/5 vihollis koneista)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Wins 64
Losses 48

Kills 777
Deaths 600

Miks mulla näkyy scout lempi hahmona (se on) mutta ei näy peliaikaa eikä tappoja sillä ?

+ Mun accuracy on ihan väärä.

Lempi ajoneuvona näkyy landing craft. Eniten oon käyttäny lentokonetta (saan muuten pudotettua lentsikalla 4/5 vihollis koneista)

Se sivusto on ollut alusta asti sekaisin. Ainoastaa K/D statsit ja pelatut pelit sun muut taitaa olla kohdallaan.
Miten muuten tiedät, että sun accuracy on väärä? No, on mullakin 42% ja tuntuu vähän liian suurelta...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

28 % tuntuu hieman liian pieneltä. Käytän tähtäintä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

28 % tuntuu hieman liian pieneltä. Käytän tähtäintä.

Lentokoneen ammukset lasketaan myös. Niillä kun ei ihan joka kudilla osu millään, joten ihan uskottava luku tuo on. Itsellä 42% ja pelaan lähestulkoon aina scoutilla tai lennän.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kills: 934
Deaths: 815
Tarkkuus 24%.
Nuo on ihan normeja, mutta olisi kiva nähdä lentokonestatsit. Mikäköhän lienee sivustossa kun ei näy tarkemmin?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jees, tuolta nettisivulta näköjää nuo statsit näkyyki :)

Tässä omat (se kukaa tirskuu ekana saa tuta raivoni:mad:) :

Kills: 58
Deaths 244
Time Played: 4h 58min
Voittoja 12 ja häviöitä 15
Score per minute: 1

Accuracy: huikeat 10%

Mutta nyt viimosen session aikana huomasin että peli alkoi sujua : ) Ehkä nuo statsit vähä tuosta paranee :rolleyes:

E: tuo score per minute EI voi pitää paikkaansa. Kyllä mä nyt vähän enemmän niitä pisteitä saan kuin 15 yhes matsis :/
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jees, tuolta nettisivulta näköjää nuo statsit näkyyki

Tässä omat (se kukaa tirskuu ekana saa tuta raivoni)

Kills: 58
Deaths 244
Time Played: 4h 58min
Voittoja 12 ja häviöitä 15
Score per minute: 1

Accuracy: huikeat 10%

Mutta nyt viimosen session aikana huomasin että peli alkoi sujua : ) Ehkä nuo statsit vähä tuosta paranee

E: tuo score per minute EI voi pitää paikkaansa. Kyllä mä nyt vähän enemmän niitä pisteitä saan kuin 15 yhes matsis :/
Hyvä, etten ole KFINin ainoa nyyppä :o

Time played: 1h 46min 39s
Kills: 26
Deaths: 65
Games played: 7
Wins: 4
Losses: 3
Score per minute: 27
Deaths/Kills ratio: -42
Losses/Wins ratio: 14
Accuracy: 11%

"Sisäänajo" on vielä menossa :D Kyllä ne statsit tästä lähtee pikkuhiljaa paranemaan... toivottavasti :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joku voisi antaa sellaisen yksinkertaisen squad oppitunnin meikäläiselle. Squadiin ei ilmeisesti voi liittyä kuin kutsusta? Entäs miten liityn helpoiten kutsuun, jos olen jo samassa pelissä. Nyt en onnistunut muuten kuin menemällä ulos kyseisestä erästä ja sitten valikosta inviten kautta takaisin :o Olikohan muuta. No voi sanoa jos on jotain merkittävää, olen lievästi sanottuna tutkalla tuosta squad systeemistä, meni illan pelit ihme säätämiseksi kun en oikein hanskannut tuota.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joku voisi antaa sellaisen yksinkertaisen squad oppitunnin meikäläiselle.

Kun liityt taisteluun "Quick match" -toiminnon kautta, voi kartan latauduttua joko valita "Start" tai "Start in open squad". Start - pelaat yksinäisenä sutena ja jälkimmäisellä liityt sattumavaraisesti johonkin porukkaan, missä on tilaa. Maksimimäärä ryhmälle on neljä jäsentä. Kesken kartan voit siirtyä johonkin ryhmään painamalla ympyrää ruudussa, josta valitset spawnipaikkasi. Tällöin saat useita vaihtoehtoja näkyviin (mm. exit game, respawn, my squad, jne). Valitse "My squad", sieltä pystyt kutsumaan kavereitasi ryhmään tai voit hyväksyä ryhmäkutsuja.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Parhaiten se squadi vissiin pysyy kasassa, jos yksi invii kaikki omaan squadiin siinä alkuvalikossa ja sitten haetaan peli kun squadi on kasassa?

Mulla tuo peli lagaa/pätkii niin, että juoksen eteenpäin ja yhtäkkiä olenkin siellä missä olin muutama sekunti sitten ja saan tilaisuuden juosta uudelleen sinne minne juoksin äsken, erona vain se, että tällä kertaa sinne on asemoitunut joku prkln killeri rynkyn tai vielä pahempaa: tankin kanssa tai sitten maassa makaa käsikranaatti ilman sokkaa, enkä ole nähnyt kun se siihen lentää, mistä se siihen lentää saatika sitten sitä, että kuka prkl sen siihen heittää.
Tosiasia on vain se, että henki lähtee, respaan jonnekkin kahen vihollistankin väliin, kuolen, respaan samaan paikkaan, kuolen, respaan samaan paikkaan, ehdin karkuun, peli pätkäsee, naatti jaloissa, kuolen, respaan taas jonnekin tankkien väliin AAAAAAARGH.

Aika usein tuleekin lähdettyä sieltä emoalukselta liikenteeseen että ehtii edes hetken "pelaamaan", mutta usein sinne jollaan tulee mukaan joku random heeba joka ampuu mua sillä veneen rynkyllä päähän koko matkan ajan jolloin vissiinkin näymme vihollisille kartalla ja joku mäkkaiveri tulee lentsikalla tiputtamaan annoksen pommeja kyytiin. Ja prkl, se osuu vaikka minä en ikinä osu mihinkään.

Iso osa noista lagailuista johtunee surkeasta WLAN-signaalista, ei vanha ZyXELin rohjake jaksa kantaa tuonne HT-huoneeseen asti kuin 45-50% signaalia kun väliovet ovat kiinni (muija nukkuu). Kannettava kyllä ko. huoneessa näyttää aina eniromaista signaalia, että oliskohan pleikkarin vastaanottokyky vähän rajallinen.. Huomenna pitäis tulla uusi ja vahvempi reititin joten ehkä ne signaalit siitä voimistuu ja pätkintä loppuu. Katkeilee muuten mediapalvelinyhteyskin vähän väliä, luulisin uuden reitittimen olevan lääke siihenkin vaivaan.

My soldierissa puuttuu tietoja, mutta tossa ne mitä siälä oli: (kehitys on hidasta mutta varmaa)

Total time played 1d 11h 48m
Total score 22847
Leaderboard placement 57688
Kills 892
Deaths 806
Games played 158
Wins 88
Losses 70
Score per minute 10

Hauskimpia hetkiä pelissä on ollut ne, kun ajaa jeepillä hana pohjassa, sekoaa napeissa tai muuten menettää kontrollin ja kiskasee jostain hiekkasäkkikasan läpi pudotukseen ja räjähtää sinne. Siinä on jotain todella humoristista mitä en osaa selittää, mutta remakan naurun se irrottaa miltei aina (no sen pari kertaa mitä on sattunu). Etenkin, jos KK:n varressa keikkuu joku. Tosielämässä kun suorittais samalla lailla... :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Parhaiten se squadi vissiin pysyy kasassa, jos yksi invii kaikki omaan squadiin siinä alkuvalikossa ja sitten haetaan peli kun squadi on kasassa?

Ei tähän taida olla mitään yksiselitteistä keinoa. Squadi vaan leviää eri puolille rintamaa, palatakseen taas toisessa erässä kenties yhteen. Päivitystä odotellessa..

Rank 38
Total time played 1d 17h 8m
Total score 45217
Leaderboard placement 5467
Kills 1487
Deaths 1271
Games played 177
Wins 120
Losses 57
Score per minute 31

Nyt ei ole viime aikoina hirveästi ehtinyt tätä pelaamaan ja silloinkin kun sitä on tapahtunut, on vastapuolelta jo löytynyt useamman tähden kenuja joilta tullut pataan ja huolella.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jaahas et tuollaiset statsit, paremmatkin vois olla

Total time played
21h 29m 35s
Total score
20413
Leaderboard placement
92932
Kills
811
Deaths
718
Games played
97
Wins
49
Losses
48
Score per minute
26

muita statseja ei sitten näkynytkään eli ovat tyhjiä, muistaakseni tulikettu ei näytä niitä oikein vaan pitää olla eri selain käytössä (IE).

Tässä pelissä muuten huomaa sen et mitä korkeampi rankki niin sitä paremmin peli menee ja listan alkupäästä löytyy juuri ne korkeampi arvoiset.

Edit: Ei ole näköjään vaikutusta mikä selain käytössä, ei nuo vaan näy ;(
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tältä näyttää statsit:

Rank: 48
Total time played 3d 15h 47m
Total score 120274
Leaderboard placement 699
Kills 4418
Deaths 1995
Games played 386
Wins 243
Losses 143
Score per minute 19
accuracy 36%

Jotenkin viime päivinä tuntuu ettei enää osaa ampua aseilla eikä tankilla eikä millään. Johtuu varmaan siitä et on tullu pelattua ilman paria rentouttavaa bisseä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

No pistetäänpä omatkin statsit ihmeteltäväksi ;)

Total time played 2d 8h 8m
Total score 102145
Leaderboard placement 599
Kills 3812
Deaths 862
Games played 239
Wins 154
Losses 85
Score per minute 31
Accuracy 37%
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Parhaiten se squadi vissiin pysyy kasassa, jos yksi invii kaikki omaan squadiin siinä alkuvalikossa ja sitten haetaan peli kun squadi on kasassa?

Tullut huomattua et jos on neljä squadissa hajoaa helpommin kuin semmoinen missä on 3 pelaajaa.

Rank 41
Total time played 1d 13h 1m
Total score 60571
Leaderboard placement 2954
Kills 1907
Deaths 1266
Games played 172
Wins 108
Losses 64
Score per minute 34
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Lagia tuntuu tosiaan esiintyvän aina välillä. Parhaiten sen huomaa jonkin kulkuneuvon kyydissä, kun ollaan esim. juuri rantautumassa maihinnousuveneellä, kun ruutu hyppii miten sattuu. Peli siis "repii" pelaajia eteenpäin, vaikka eivät niin sanotusti olisikaan samassa kohdassa. Onneksi ainakin suurimman osan ajasta pystyy pelaamaan normaalisti.

Rank: 35
Total time played 1d 1h 15m
Total score 31036
Leaderboard placement 14257
Kills 1313
Deaths 877
Games played 113
Wins 60
Losses 53
Score per minute 65
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eikö nämä statsien esittelyt voisi tehdä siellä pelin omilla sivuilla tai jossain muussa ketjussa. Alkaa mennä pelkästään tuohon esittelyyn kaikki viestit.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eikö nämä statsien esittelyt voisi tehdä siellä pelin omilla sivuilla tai jossain muussa ketjussa. Alkaa mennä pelkästään tuohon esittelyyn kaikki viestit.

Ei välttämättä. Ihan kiva väliin nähdä missä mennään kirjoittajien osalta. Kun ei kuitenkaan tehdä statsi-ketjua tästä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei välttämättä. Ihan kiva väliin nähdä missä mennään kirjoittajien osalta. Kun ei kuitenkaan tehdä statsi-ketjua tästä.

No onhan se ihan kiva juu nähdä, mutta huolestuttavasti on vaan menossa siihen, että pelkkiä statseja näkyy.
 
Ylös Bottom