Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Jos joku haluaa kovatasoista suomalaista peliseuraa ja on nyt linjoilla lisäilkää Gingsh !:rolleyes:

Vois DICE kyl julkaista tähä jonku map packin olisi sitte maksulline tai ei... ei tätä kauaa jaksa vääntää näillä mapeilla kun trophytkin jo 100%... tosin hyvää lämmittelyä bad company 2 varten varmaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen ei tahtonut tulla pelaamisesta mitään, kun pelisessioissa oli liian taitavia lentokoneiden lentäjiä.Muutenkin eksyin aina siihen kohtaan ilmestymään mihin jokin juuri aina ampui tai heitti granuja.aika armotonta menoa oli välillä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tuli eilen lopultakin käytettyä 30 minuutin Trial-aika tämän parissa. Kieltämättä aika mukavalta tuntui, kun KERRANKIN oli peli, jossa hädintuskin tutorialista selvinnyt nyyppä heitettiin toisten samanlaisten sekaan sotimaan. Elossa pysyi välillä useamman minuutinkin, ja niinkin harvinainen juttu kävi, että "erän" jälkeen K/D-ratio oli jotain "plussan puolella", eli tappoja kertyi yksi enemmän kuin omaan otsaan kolahtaneita niittejä. Myös se lämmitti, että jo siinä puolen tunnin aikana onnistuin nousemaan käpykaartilaisesta Private Goldiksi. Normaalistihan näissä verkkoräiskinnöissä saan käyttää pari tuntia noustakseni arvoasteikolla edes ensimmäisen kerran, kun samalla tantereella juoksentelee satojen ja tuhansien pelituntien konkareita, jotka listivät meikun nopeasti ja armottomasti.

Jos BF1943 päätyy Storessa hetkelliseen alennukseen, voisin tämän ostamista jopa harkitakin. Ainakin sillä oletuksella, että maksullisessakin versiossa peliseuraa tulee noin järkevästi oman (taito)tason mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tuli eilen lopultakin käytettyä 30 minuutin Trial-aika tämän parissa. Kieltämättä aika mukavalta tuntui, kun KERRANKIN oli peli, jossa hädintuskin tutorialista selvinnyt nyyppä heitettiin toisten samanlaisten sekaan sotimaan.

Oliko tässä muka tutoriaali? Mä oon tainnu missata jotain, kun oli kiire sotimaan :o
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oliko tässä muka tutoriaali? Mä oon tainnu missata jotain, kun oli kiire sotimaan :o
Kyllä oli, ja sitä ei onneksi laskettu mukaan siihen 30 minuuttiin. Ja jo tutoriaalin perusteella pystyin heti sanomaan, että lentäjää meikusta ei tässä pelissä tule edes sen vertaa kuin Warhawkissa. Lentomalli oli ihan kummallinen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Lentomalli oli ihan kummallinen.
...siltä se tuntui minustakin alussa, vaikka erilaisilla virtuaalisilla lentovehkeillä on tullut aina silloin tällöin lennettyä. Mutta tähänkin pätee vanha tuttu viisaus eli harjoittelemalla pääsee mestariksi.
Aina sopivan verran harjoittelin lentoa pelien aikana ja nyt voin sanoa, että alun shokin jälkeen ihan mukavaa touhua se on, vaikka en vielä toki mikään Punainen Parooni ole :) Mutta tyydytyksen tunne on suunnaton, kun ekan kerran alkaa pommeilla osumaan kohteisiin ja lentäminenkin alkaa sujua sen verran, että näkee jo vähän mitä ympärillä tapahtuu eikä tarvitse koko ajan keskittyä 100%:sti pitämään konetta ilmassa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Lentämisestä tuli mieleen, että toissa iltana pudotin lentokoneen singolla alas :p Saattoi olla pilotti vähän ihmeissään, sen verran yllätyin itsekin. Lensi sopivasti suoraan itseäni kohti aika matalalla. Kun kone oli juuri menossa yli, vaihdoin sinkoon, veivasin tähtäyksen nopeasti ylös ja ammuin. Ja siihen losahti ja itse repesin nauruun. Toinen huvittava tilanne osui kun pudotin kaksi kaveria kahdella pistoolin kudilla. Ilmeisesti ainakin toista kaveria, todennäköisesti molempia ammuttiin toisestakin suunnasta niin, että heillä oli helat vähissä. Huvittavaa oli vielä se, että etummainen kaveri ammuskeli minua, takimmainen (parin metrin päässä etummaisesta) ammuskeli jotain toista meidän puolelaista. Ammuin etummaisesta ohi ensimmäisen kudin ja toisella osuin. Tähän kutiin etummainen kaveri siis putosi. Mutta se ohi mennyt kuti oli osunut takana olevaa kaveria päähän kuolettavin seurauksin :D

Muuten pelisessiot eivät oikein häävisti menneet. Niin kuin Kurvi jo mainitsi, oli Punaisia Paroneita enemmänkin liikenteessä. Sen lisäksi koitin itse pelailla kone- ja tarkkuuskiväärimiehillä. Aika sohlausta oli noilla harjoitteleminen, koska olen pelannut peliajastani varmaankin 95% kiväärimiehellä, niin on pelityyli muokkautunut aika vahvasti sen mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen oli hyviä peli sessioita.Vompatti oli aika monesti kummankin listan kärjessä minä oli kerran.
Iwo Jimassa oli kerran ainankin yksi hyvä kohta jossa hyökättiin isolla rintamalla lipulle ja yllättävän hyvin onnistuin itsekkin siinä jalkamiehenä.

Listan kärkeen pääsyni johtui siitä että sain pitää tankkini pitkän aikaa ja olisin varmaan saanut pidettyä ehjänä pidempääkin jos apuja vain olisi ollut enemmän.

Menin aluksi hakemaan tankkia Wake Islandista toisen pään lipulta, kun taas vompatti lähti suoraan jo toiseen suuntaan auttamaan muita ja sinne oli idea minullakin, mutta...
Sain tankin, mutta pois lähtiessä näin että vihuvene tulossa ja päätin jäädä suojaamaan paikkaa ja siitä se kaikki alkoi eli jäin yksin ( joskus joku tais olla mutta ) pitkäksi aikaa puolustelemaan sitä ja toista lähempää.Onneksi vompatti tulikin jossain vaiheessa auttamaan, kun tankkini alkoi olla viittä vaille selvä ja yksin en voinut alkaa korjaamaan vihuja liikaa lähes joka puolella.

Tuhosin hyvän määrän kalustua siinä samalla, joissa oli kuljettajat mukana.taisi olla 3 tankkia, 3 jeeppiä ja 1 lentokone ) vähintään nämä harmikseni en laittanut sitä ylös.
Session loputtua sivusin omaa ennätystäni, mutta jatkoa odotellessa ja tankkia toivoessa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Onkos kukaan linjoilla tänään pelaamassa? Olisi kiva saada suomisquadi kasaan. :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mun mielestä tässä pelissä ei ole niin väliä onko kaikki suomalaisia vai ketä kunhan on kunnollisia pelaajia.
Olin ja olin pitkään noin kello 23-3 ja Copycat ja englantilais kaverini tulivat myös myöhemmin jossain vaiheessa mukaan.Mutta yhteys ongelmia oli kaverillani eilen ja vähän itsellänikin.
Oli paljon hyviä sessioita.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oisko ketään tänään linjoilla? Oon myllyttäny nyt jonku verran tätä peliä ja mua riepoo se et jengi häröilee miten sattuu siellä kentällä. Ois kiva kokeilla sellasen ryhmän kanssa joka pysyy kasassa ja menee ryhmänä lipulle. Ajattelin olla pelin äärellä 20:00 -->
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Oisko ketään tänään linjoilla? Oon myllyttäny nyt jonku verran tätä peliä ja mua riepoo se et jengi häröilee miten sattuu siellä kentällä. Ois kiva kokeilla sellasen ryhmän kanssa joka pysyy kasassa ja menee ryhmänä lipulle. Ajattelin olla pelin äärellä 20:00 -->

En varmaan tänään pelaa, eikä muutenkaan ole paljoa tutut suomalaiset pelanneet no ainankaan silloin kun minä.
Eilen kyllä pelasin kaverini kanssa ja sama ongelma oli eilenkin apuja ei tahtonut saada millään ja monesti kahdestaan tai yksin joutui taistelemaan ja eihän siinä yleensä pitkään selviä.

Jotenkin jouduttiin muutaman kerran vielä niin erilleen kaverin kanssa, etten tiennyt enää missä se on ja se ei tiennyt missä minä olin.Eikä pystynyt lähettää viestiä ja eikä lipulta voinut lähteä minnekkään, kun piti puolustaa tankilla tai ilman yksin kynsin hampain ja ärräpäät lentelin sen mukaan miten meni milloinkin ja tämä tapahtui myös kaverillekin.
Hemmetin lentokoneen lentäjät välillä niin hyviä ettei kahdestaan enää tahdo pärjätä, kun muut tekevät mitä sattuu.

Viimeeksi ja toissa kerralla oli myös sellaisia pelaajia, jotka selvästi tulivat kostamaan ja monesti uudestaan ja taas uudestaan.Niiltä tais palaa käämit.
Minä en nimiä sen enempää seuraa kuka ampuu minut ja ketä taas minä ja en kosto toimiin ole sen koomin ryhtynyt.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tarjoan pelinkehittäjälle hyvän ja ilmaisen vinkin.
Pelikutsuista olisi mukava nähdä jokin pieni ilmoitus, kun olet jo pelailemassa toisella serverillä.
Ilman taukoa siis pitäisi saada havaita pelikutsut, vaikkapa kartan nurkkaan pienenpieni kirjekuori tai jotakin vastaavaa.

Itse en pidä PlayStationissani tiedonantoja päällä syystä, joten jää useat (mm. Kurvin) pelikutsut täysin huomaamatta.
Ja In-game-XMB tahmailee siihen malliin, ettei sitäkään kautta ole mielekästä tarkastella pelikutsuja.

Toivottavasti joku muukin kaipailisi ominaisuutta, että se olisi jopa mahdollista joskus saadakin :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Pelikutsuista olisi mukava nähdä jokin pieni ilmoitus, kun olet jo pelailemassa toisella serverillä.
Ilman taukoa siis pitäisi saada havaita pelikutsut, vaikkapa kartan nurkkaan pienenpieni kirjekuori tai jotakin vastaavaa.

Itse en pidä PlayStationissani tiedonantoja päällä , joten jää useat (mm. Kurvin) pelikutsut täysin huomaamatta..

Joo mä laittelin joku ilta kovasti viestiä ja harmikseni ihmettelin miksi et tule.
No onneksi vompatti tuli mukaan, mutta mielelläni olisin ottanut sinutkin ja apua kentällä olisikin muiden tunaroidessa mitä sattuu niin tarvittukin.
No ei niihin ole viimeaikoina vastannut oikein kukaan muukaan..mikä lie niitä ei vissiin kukaan huomaa.

Se pitäisi tulla Battlefield pelissä jep vaikka karttaan tai kuitenkin muualle kuin sinne ylös ja selkeä kirjekuori logo ja ehkä pieni "plin" ääni merkkikin jonka saisi halutteassa vaikka vaimennettua.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joo mä laittelin joku ilta kovasti viestiä ja harmikseni ihmettelin miksi et tule.
No onneksi vompatti tuli mukaan, mutta mielelläni olisin ottanut sinutkin ja apua kentällä olisikin muiden tunaroidessa mitä sattuu niin tarvittukin.
No ei niihin ole viimeaikoina vastannut oikein kukaan muukaan..mikä lie niitä ei vissiin kukaan huomaa.

Se pitäisi tulla Battlefield pelissä jep vaikka karttaan tai kuitenkin muualle kuin sinne ylös ja selkeä kirjekuori logo ja ehkä pieni "plin" ääni merkkikin jonka saisi halutteassa vaikka vaimennettua.

Sama homma täällä et en niitä kutsuja koskaan nää. Poikkeuksena eilinen ku läheteltiin vompatin kanssa niitä puolin ja toisin mut ei sit kuitenkaan päästy samaan peliin. Tai oltiin jo kerran mut sit jääty pleikka ja joutu käymään isolla katkaisijalla.

Oli todella lagista hommaa eilen loppuillasta. Meni aivan mahdottomaks se touhu. Tuli turpaan suunnilleen suhteessa 1:10. Jääräpää ku on ni hetken aikaa meni ennen ku tajus antaa periks.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Poikkeuksena eilinen ku läheteltiin vompatin kanssa niitä puolin ja toisin mut ei sit kuitenkaan päästy samaan peliin. Tai oltiin jo kerran mut sit jääty pleikka ja joutu käymään isolla katkaisijalla.

Jep, sulla tais osua koneen jäätyminen just sopivasti kentän vaihtoon, niin aattelin ensiksi että lopetit siltä illalla, joten kerkesin siinä välissä vaihtaa jo servua :o Sitten meitä oli siellä servulla kolme suomalaista, niin koitin kovasti saada sua sinne meidän seuraksi, en hennonnut itse lähteä pois. Johonkin inviin kirjotinkin jotain sellasta, mutta on se kyllä kunnon sohlaamista pelin lomassa noitten invien lähettely, vielä kun koskaan ei tiedä pääseekö toinen peliin ja pysyykö squad kasassa.

Yön lopun väsyneinä tunteina kaikki muut pikkuhiljaa häipyivät servulta eikä lisää pelaajia tullut, joten lopulta jäätiin kolmestaan sinne. Sitten häröiltiin aikamme parissa kentässä ennen kun älyttiin painua nukkumaan. Oli outoa pyöriä noissa kentissä kun ei ollut ketään muita paikalla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

.....Johonkin inviin kirjotinkin jotain sellasta, mutta on se kyllä kunnon sohlaamista pelin lomassa noitten invien lähettely, vielä kun koskaan ei tiedä pääseekö toinen peliin ja pysyykö squad kasassa.

Yön lopun väsyneinä tunteina kaikki muut pikkuhiljaa häipyivät servulta eikä lisää pelaajia tullut, joten lopulta jäätiin kolmestaan sinne. Sitten häröiltiin aikamme parissa kentässä ennen kun älyttiin painua nukkumaan. Oli outoa pyöriä noissa kentissä kun ei ollut ketään muita paikalla.


Eilen oli armottoman vaikeaa päästä samaan peliin invite kutsusta ja lisäksi peli katkesi välillä ja kerran hirtti niin että jouduin sammuttamaan koneen pääkatkaisijasta ja
käynistämään uudelleen jotta pääsin takaisin peliin mukaan.
Mutta todella mukavaa pelata kaverien kanssa, kun saa vielä kaikki samalle puolelle :)

Joo siellä oli todella outoa pyöriä, kun ei ollut muita mukana.

Kokeilkaas piruttaan lentää Wake Island paikassa siltojen alitse.Kokeilen ja sieltä pääsee lentämään, mutta jos onlinessä on vihollisia mukana niin en tiedä kannattaako silloin lennellä.
Vompatti sai special trophyn lentämällä vielä väärinkin päin sillan alitse...no vitsi vitsi toi trophy, mutta lensi kuitenkin kone väärin päin sillan alitse ja ois siitä pitänyt jo special trophy tulla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Äh, ostin tämän juurikin ja saan pelata tasan n. 3 minsaa ja sitten yhteys katoaa ja saan potkut pelistä. Kaikki muut pelit toimivat mainiosti. Ja samaisen pelin omistin myös 360:sellä joka toimi samalla yhteydellä ja asetuksilla hyvin. Googletin ongelmaa ja en näköjää paini yksin tämän ongelman kanssa, mutta pelin julkaisusta tähän pivään kukaan ei ole ratkaisua keksinyt.

Thanks EA, s**t in the game!

edit: Nyt puoli päivää (öö itseasiassa jo yötä) ongelman kanssa tapelleena sain vihdoinkin homman pelittämään uudella lempikonsolillani. Olisi pitänyt googlettaa suomeksi niin olisi löytynyt asiantuntevaa tekstiä. Eli ongelmana oli Telehelli 501. Tappelin asetuksetuksista UPnP päälle (ei jostain syystä suostunut millää tallentumaan asetuksiin) ja DMZ:n. Juurikin äskön testimielessä pelasin yhden matsin ja ei kaatunut kertaakaan.

Nyt ainoa ongelma on että en pysty kirjautumaan battlefield1943.comiin. Valittaa 404:ää. Muille battlefield sivustoille pystyn kyllä kirjautumaan normaalisti, ja olen linkittänyt molemmat gamertagin/pns ID:n EA tiliini. Ennen pääsin kyllä katsomaan my soldier statseja Boxin puolelle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Nyt ainoa ongelma on että en pysty kirjautumaan battlefield1943.comiin. Valittaa 404:ää. Muille battlefield sivustoille pystyn kyllä kirjautumaan normaalisti, ja olen linkittänyt molemmat gamertagin/pns ID:n EA tiliini. Ennen pääsin kyllä katsomaan my soldier statseja Boxin puolelle.
404-virheet tulevat weppipalvelimen puolelta, eivätkä siis liity tekemiisi asetusmuutoksiin. DMZ on tässä(kin) tapauksessa se helpoin ja kivuttomin ratkaisu, ja oletan, että siihen myös itsekin päädyit. :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Nostetaampa tämä taas ylemmäs, kun asiaakin on.

Nyt on jotain ihmeen muutosta peliin tullut, kun saaret vaihtuvat todella harvoin ja useasti Guadalganal on todella useasti käytössä.Joskus alkaa vähän tökkimään, kun ei ole edes tuttuja kavereita mukana ja sama saari tunkee koko ajan uudestaan.

Myös tuntemattomien kanssa tahtoo olla sitä vikaa, ettei apuja saa.
Muutamaan kertaan on käynyt sitäkin, että ne vellihuosut katsovat vain kauempaa että mites se pärjää siellä esim. yhden tai kahden tankin kanssa tai neljän viiden vihun kanssa eikä apuun tulla.
Minä jos huomaan / nään että joku kaipaa apua niin menen myös sinne enkä jätä "kaveria" pulaan.

Eilen tahkosin alku illasta hyvää sarjaa eli tulosta pitkästä aikaa oli hyvä vauhti päällä.
Monesti sain yli 12 / XXX ja ennätyksenikin tein 21 / 554, mutta pisteitä olen saanut joskus vähän enemmän.
 
Ylös Bottom