Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Avaat ihan sen normi pelin PS Storesta ja siinä ”Osta peli” tjsp. vieressä on sellainen nappi missä lukee ”Lataa kokeiluversio” tjsp.Mä en saa sitä EA Playn kautta toimii. Oon ostanu goldin ja oon EA Play -tilaaja mut en löydä mistä voisin tota nyt sit jo täs kohtaa pelaa
Ihan perseestä omasta mielestäni jos näin todella on. Samaa kyllä luin Redditistä. Kyllä mielestäni fps peleihin kuuluu olennaisesti, että näet tapot ja kuolemat.Aika erikoista, että ilmeisesti scoreboardia tässä ei ole ollenkaan, ainakaan kesken pelin katsottavaa. Toisaalta hyvä juttu, jos se vähentäisi sooloilua ja pelkkää K/D ration nostattamista ja kannustaisi porukkaa pelaamaan tehtävää.
Ei ole semmosta nappia ja EA Play ensikokeilut listalla on vaan Fifa, Madden ja NHL, näis on semmone nappi. Voiko tos nyt olla sellanen ominaisuus kun oon aikoja sit ennakkotilannu ton goldin ja oon sen jo konsolille ladannu niin ei anna siks tota EA Playn ensipurasua?Avaat ihan sen normi pelin PS Storesta ja siinä ”Osta peli” tjsp. vieressä on sellainen nappi missä lukee ”Lataa kokeiluversio” tjsp.![]()
Pääseekö boxilla muka jo pelaa? Itellä tulee vaan "Unable to connect to the EA servers". Kaikki kikat kokeiltu mut ei pääse pelaa.
En osaa kyllä sitten sanoa. Voi olla, että johtuu juuri siitä sitten. Serverit tosin taitaa olla aika tukossa, että en tiedä pääseekö tänään edes pelaamaan.Ei ole semmosta nappia ja EA Play ensikokeilut listalla on vaan Fifa, Madden ja NHL, näis on semmone nappi. Voiko tos nyt olla sellanen ominaisuus kun oon aikoja sit ennakkotilannu ton goldin ja oon sen jo konsolille ladannu niin ei anna siks tota EA Playn ensipurasua?
XSX Gamepass vissiin muillakin unable to connect to the EA server?