Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 2042 - uusi sukupolvi

Ainakin pleikalla toimii jo EA playn kautta, nopeasti testasin PS5:lla, oli pakko lopettaa kun ei omat silmät kestä tota 60fps:ää ollenkaan enää. Huomenna jos testais PC:llä.
 
Mä en saa sitä EA Playn kautta toimii. Oon ostanu goldin ja oon EA Play -tilaaja mut en löydä mistä voisin tota nyt sit jo täs kohtaa pelaa
 
Nyt latautumassa PS5:lla. Tänään pääsee tosiaan EA Playn kautta ainakin pelaamaan 10h ja huomenna rajattomasti jos on ostanut Gold/Ultimate -version.

Ilmeisesti aika kovia performance ongelmia, eli turha odottaa kummoisia fps lukemia oli sitten millainen tykkikone tahansa. SkillUp sanoi omassa arviossaan, että hänelläkin fps pyöri korkeimmillaan 90 hujakoilla.
 
Aika erikoista, että ilmeisesti scoreboardia tässä ei ole ollenkaan, ainakaan kesken pelin katsottavaa. Toisaalta hyvä juttu, jos se vähentäisi sooloilua ja pelkkää K/D ration nostattamista ja kannustaisi porukkaa pelaamaan tehtävää.
 
Mä en saa sitä EA Playn kautta toimii. Oon ostanu goldin ja oon EA Play -tilaaja mut en löydä mistä voisin tota nyt sit jo täs kohtaa pelaa
Avaat ihan sen normi pelin PS Storesta ja siinä ”Osta peli” tjsp. vieressä on sellainen nappi missä lukee ”Lataa kokeiluversio” tjsp. :D
Aika erikoista, että ilmeisesti scoreboardia tässä ei ole ollenkaan, ainakaan kesken pelin katsottavaa. Toisaalta hyvä juttu, jos se vähentäisi sooloilua ja pelkkää K/D ration nostattamista ja kannustaisi porukkaa pelaamaan tehtävää.
Ihan perseestä omasta mielestäni jos näin todella on. Samaa kyllä luin Redditistä. Kyllä mielestäni fps peleihin kuuluu olennaisesti, että näet tapot ja kuolemat.
 
Avaat ihan sen normi pelin PS Storesta ja siinä ”Osta peli” tjsp. vieressä on sellainen nappi missä lukee ”Lataa kokeiluversio” tjsp. :D
Ei ole semmosta nappia ja EA Play ensikokeilut listalla on vaan Fifa, Madden ja NHL, näis on semmone nappi. Voiko tos nyt olla sellanen ominaisuus kun oon aikoja sit ennakkotilannu ton goldin ja oon sen jo konsolille ladannu niin ei anna siks tota EA Playn ensipurasua?
 
Pääseekö boxilla muka jo pelaa? Itellä tulee vaan "Unable to connect to the EA servers". Kaikki kikat kokeiltu mut ei pääse pelaa.
 
Ei ole semmosta nappia ja EA Play ensikokeilut listalla on vaan Fifa, Madden ja NHL, näis on semmone nappi. Voiko tos nyt olla sellanen ominaisuus kun oon aikoja sit ennakkotilannu ton goldin ja oon sen jo konsolille ladannu niin ei anna siks tota EA Playn ensipurasua?
En osaa kyllä sitten sanoa. Voi olla, että johtuu juuri siitä sitten. Serverit tosin taitaa olla aika tukossa, että en tiedä pääseekö tänään edes pelaamaan.
 
Olihan siellä ihan arvostelujakin, suurinosa pitänyt pelistä vaikka yksi 4.5/10 onkin. Ilmeisesti aika sisältököyhä on aluksi, mutta kyllähän se siitä laajenee. Portalissa on paljon potentiaalia.

 
Ostin sen EA Playn mutta ei anna ladata peliä, olen ostanut sen standart version ja ladattavissa 17.11. Laitoin sit NHL:n latautuu niin kokeillaan sit sitä ku ei pääsekkään etukäteen pelaamaan sitä 10h bäfää.

EDIT: Latausnappi ilmestyi illan kähmässä...
 
Viimeksi muokattu:
XSX Gamepass vissiin muillakin unable to connect to the EA server?

Että pitikin tyhmänä mennä loggaan pihalle, ei pääse enää takaisin inessiiviin...

Edit: No nyt pääsi. Vesin konsolille Full-Shutdown ja sen jälkeen toimi. En tiedä oliko tsägää, vaiko vaikuttiko rebootti jotenkin.
 
Reilukerho vauhdissa jälleen, satasen goldilla ei pääse vielä pelaamaan, mutta ilmaiskokeilijat pääsee. En ala mitään, tallaan kostoks huomenna jonkun varpaille. :mad:
 
Pari tuntia tuli pelattua. Kokonaisuudessaan täytyy sanoa, että tykkäsin kovasti. Paljon parempi mitä beta oli. Parannuksia vaatii, mutta potentiaalia on valtavasti. Peli pyörii suhteellisen sulavasti satunnaisia lagipiikkejä lukuunottamatta. Portalia en vielä ehtinyt testata ja sitähän on kehuttu paljonkin.

Muutaman pelin kesti, että sai asetukset kuntoon ja pääsi ns. rytmiin. Tuli hyviä tulitaisteluita ja ikonisia Battlefield hetkiä. Rynnäköitiin tiimin kanssa kerrostaloon ja vallataan lippu, jonka jälkeen helikopteri noukkii katolta kyytiin ja matka jatkuu. Toinen eeppinen hetki oli kun rynnäköitiin isona joukkona eteenpäin siten, että tankit menivät edellä ja jalkaväki seurasi perässä. Luoteja viuhui vasemmalta ja oikealta. Jotkut ovat kritisoineet mappien kokoa (liian isoja) ja pelaajamääriä, mutta ainakin omien kokemusten perusteella peleissä oli massiivisen sodan tuntua juuri tuon takia.

Muutama selkeää kritiikinkohdetta kyllä nousi myös esiin. Ensinnäkin välillä vihollisia on todella vaikea erottaa omista. Vihollisilla on kyllä varusteissaan jotkut punaiset led-valot ja omilla vihreät mutta ei niitä aina näe. Tästä valitettiin jo betassa ja korjauksia piti tulla mutta ei ainakaan riittävästi ole tullut imo. Toinen mitä en todellakaan ymmärrä miksi näin on tehty: kun sinut downataan niin et näe medicejä tai mitään muutakaan. Todella turhauttavaa kun et tiedä missä lähin lääkintämies on, että kannattaako odotella vai suosiolla ottaa respawn. Aim assist tuntui myös aika heikohkolta. Tätäkin piti betan jälkeen parannella, mutta mahtaako olla tapahtunut. Toivottavasti näihin tulee korjauksia.
 
Kannattaa muistaa että paljon voi veilä muuttua ennakkoversion ja julkaisuversion välillä kun luvattu massiivinen patchi ensiviikolle.
 
Eikö scoreboardia näe oikesti mistään? Pakkohan tuo on patchata kuntoon.

Peli on parantunut betasta paljon, muttei vielä täysin valmiiltakaan tunnu. Ihan hauskaa oli silti ensituntumien perusteella.
 
Kyllä se pojat on niin että tuossa portal modissa on aivan järkyttävästi potentiaalia.

Alku oli aika karmea, se tutoriaali matsi joka pitää pelaa meinasi saada järjen loppumaan. Sitten asetusten säätö, Bad Company 2 Arica Harbor, kyllä meinas pojat itku tulla kun kaikki ne muistot vuosien takaa tulvi mieleen ja se tuntui kun olisi kotiin palannut. Se vaan tuntui niin täydelliseltä palata siihen aikaan kun Battlefield oli maailman huipulla. Lisää karttoja vaan niin tätä tullaan pelaamaan PALJON.

Ongelmiakin on, pelin HUD ei sovi tv ruutuun enkä löytänyt säätöjä sille. Äänet on liian hiljaiset edelleen, oikeen pääse kunnolla tunnelmaan kun ei ole voluumia, noissa Xboxin kuulokkeissa kyllä riittää ääntä sen olen monessa pelissä huomannut. Sitten se ettei niitä mediccejä näe on aivan järjettömän typerää, kuka siihen nyt jää odottamaan kun ei tiedä onko niitä lähellä vai ei. Toivotaan tähän muutosta day 1 patchissa.

Jestas mikä nostalgia paukku, oli aikamoinen herätys kun tajusi että mitä tämä peli ja portal modi mahdollistaa tulevaisuudessa. Vkl vois laittaa Gold editionin tulille, ei mua tarvi enempää vakuutella. Huomenna aamulla sitten lisää.
 
Ylös Bottom