Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 2042 - uusi sukupolvi

Vihdoin pientä päivityksen tynkää olisi huomiselle luvassa.


Toivottavasti pelaajamäärät pian kasvaisivat, xboxilla on iso kato pelaajissa. Crossplay päällä oon suurimman osan 124h peliajasta pelannut, mutta mielellään jäisin pc-pelaajien keskuudesta pois... :D
 
Ei tullut eilen kokeiltua, vaikuttiko toi pikku päivitys oikeesti yhtään mihinkään, mut tuli pelattua pitkästä aikaa edellistä eli BF V:a.

Olipa helpon ja tutun tuntuista, pelillisesti kyllä aika paljon tuota uutta edellä. Kun ne jotenkin sais edes tuon tuntuman tuosta ampumisesta ja aseista tuohon uuteen. Osuu kyllä aina sinne mihin tähtää ja jos ei ni ihan oma moka. Ja miten siisti pelaa kun ei kokoajan ole 2 tankia, jeeppi, pari helikopteria ja hävittäjä kimpussa samalla kun taistelet kymmentä sotilasta vastaan. Jos tuon pelin piti olla huono bäfä niin on se uutta kuitenkin valovuoden edellä, valitettavasti :D Heti iski pientä pelikipinää taas päälle
 
Vihdoin pientä päivityksen tynkää olisi huomiselle luvassa.


Toivottavasti pelaajamäärät pian kasvaisivat, xboxilla on iso kato pelaajissa. Crossplay päällä oon suurimman osan 124h peliajasta pelannut, mutta mielellään jäisin pc-pelaajien keskuudesta pois... :D
Eihän tuo päivitys kovin hyvin ole otettu vastaan. Jotain aivan triviaalin pieniä bugikorjauksia, yksi mappi otettu pois käytöstä ja sitten se puhutuin: scoreboard phase 1. Myönnetään, että tuo scoreboardin puuttuminen on yksi omista kehitysideoistani sarjalle BF 1:n ajalta, kun mietin että miten hommaa saisi korjattua niin, että 50% porukasta ei kämppisi snipulla omassa basessa, kun pitäisi hyökätä.

Mutta mutta. Nyt julkaistiin siis scoreboard phase 1, josta puuttuu kuolemat ja laskeeko se jopa jonnekin yhteen molempien puolien pisteet. Ja Twitterissä EA/DICE hehkutti tätä scoreboard phase 1:sta ja pyysi siitä palautetta jatkokehitystä varten. Tätä ei otettu siinä mielessä hyvin vastaan, että kesti teoriassa 3-4 kuukautta (alphasta, eikun betasta) saada vajaatoimintainen scoreboard. Porukka ihmettelee, että harjoittelijatko näitä tekee, kun meni niin kauan, silti on vajaa ja vielä kysellään että millainen pitäisi olla. Kun firma on tehnyt FPS-pelejä scoreboardeineen lähes 20 vuotta, niin niille pitäisi periaatteessa olla aika selvää, että millainen scoreboard-pelisarjan pelaajilla on toiveissa.
 


Mielenkiintoisia uutisia. Miten mahtaisi F2P istua niille, jotka maksoivat pelistä 100 euroa julkaisussa :D. No jos saatte pari skiniä niin eikös se sillä ole kuitattu? No ei, itse en usko siihen, että peli olisi tulossa ilmaiseksi, mutta onhan tämä ollut taas yksi massiivinen katastrofijulkaisu EA:lle.
 
On tämä vähän surkuhupaisaa ja kertoo jotain nykyajan mallista videopelirintamalla. Peli tyrkätään markkinoille täysin keskeneräisenä ja oikeasti TULOSTAULU tulee lisäyksenä 3 kuukautta myöhemmin!

Seuraavassa Bäfässä varmaan ajoneuvot ja squadit ovat myöhemmin päivityksellä lisättäviä post-launch ominaisuuksia.
 


Mielenkiintoisia uutisia. Miten mahtaisi F2P istua niille, jotka maksoivat pelistä 100 euroa julkaisussa :D. No jos saatte pari skiniä niin eikös se sillä ole kuitattu? No ei, itse en usko siihen, että peli olisi tulossa ilmaiseksi, mutta onhan tämä ollut taas yksi massiivinen katastrofijulkaisu EA:lle.

Meikämandoliinon ajatukset otetaan näköjään maailmalla aika vakavasti mitä tulee bäfään. Mikkiin puhun, että scoreboardin vois poistaa ja se poistetaan. Sanoin, että 2042 floppaa ja on keskeneräinen ja niin vaan se julkaistaan keskeneräisenä ja floppaa. Sit sanon, että F2P on aikalailla ainut vaihtoehto pelin pelastukselle ja viikko-pari siitä niin pelistä tehdään F2P.

Mikähän siinä on, että niitä minun hyviä ajatuksia ko. pelisarjasta ei huomioida?
 
Jos tästä tehdään free-to-play peli niin varmaan olen oikeutettu saamaan takaisin lähes sadan euron summan jonka pelistä maksoin? Veikkaampa että en.
 
Free to playn sijaan voisi olla ihan fiksua lyödä peli osaksi EAPlayn valikoimaa. Sillä saataisiin lisää pelaajia ja positiivista pöhinää.
 
Jos tästä tehdään free-to-play peli niin varmaan olen oikeutettu saamaan takaisin lähes sadan euron summan jonka pelistä maksoin? Veikkaampa että en.
Älä ole surullinen, niin se vaan menee joskus. Ainakin saat muuta peliseuraa kuin pelkkiä botteja.
 
Jos tästä tehdään free-to-play peli niin varmaan olen oikeutettu saamaan takaisin lähes sadan euron summan jonka pelistä maksoin? Veikkaampa että en.
Saanko kysyä..et miksi maksoit 100€? Nykypäivänä ei kannata tilata/ostaa mitään peliä ennakkoon etc..ennenkuin arvostelut on pihalla! Sitä saa mitä tilaa! Tämän on mun mielipide nykypäivän touhuihin, ei mitään henkilökohtaista!:cool:
 
Jos tästä tehdään free-to-play peli niin varmaan olen oikeutettu saamaan takaisin lähes sadan euron summan jonka pelistä maksoin? Veikkaampa että en.
Tuskin. Eiköhän sinulle tarjota kaikki pelin ominaisuudet ja erikoisuudet, joista muut joutuvat erikseen maksamaan. Se mitä ne tulee olemaan, on asia erikseen
 
Olisko tällainen operaattori-skini hyvä korvaus pelin ostaneille? Ainakin kun itse ennakkotilasin aikanani BF V:n deluxe-version, niin tuntui että en saanu tätäkään vähää.
 

Liitetiedostot

  • Sad-Face.jpg
    Sad-Face.jpg
    195,9 KB · Lukukerrat: 52
Saanko kysyä..et miksi maksoit 100€? Nykypäivänä ei kannata tilata/ostaa mitään peliä ennakkoon etc..ennenkuin arvostelut on pihalla! Sitä saa mitä tilaa! Tämän on mun mielipide nykypäivän touhuihin, ei mitään henkilökohtaista!:cool:
Kyllähän tuo paikkansa pitää. Harvoin kukaan ostaa liikkestä käytettyä autoakaan ilman, että on sitä nähnyt saati koeajanut.
Toki onhan niitä pelien ja pelisarjojen fanittajia, joiden pitää peli/pelit saada olkoon ne sitten kuinka huonoja tahansa.
Johan noiden 2. edellisen battlefieldin kohadalla huomasimme, että ei ihan heti julkaisussa hyvää tullut, vaan aikaa ja päivityksiä kului paranteluun.
Vaikka näin asiasta vuodatankin, niin myönnän kyllä itsekkin välillä syyllistyvän noihin pelien ennakkotilauksiin. Onneksi suurimmaksi osaksi nuo pelit on itselle ainakin kelvanneet ja varsinaiset ns. huonot pelit on laskettavissa yhden käden sormilla.
 
Ei oikein enää tiedä itkeäkö vai nauraa, on niin surkuhupaisaa touhua. Taisi päivitys tuoda enemmän ongelmia mitä korjauksia, ainakin kun lukee palstoja mitä kaikkea pelaajilla on ilmaantunut päivityksen jälkeen. Ja tuo scoreboard, ei voi kestää näin kauaa sen tekeminen, sehän kuitenkin käytännössä on ollut koko ajan olemassa, mutta pakkohan sekin on keksiä alusta asti uusiksi, vähän kuin koko peli... Toki minulle tuo scoreboard on pienin murhe tässä kohtaa, se pitää olla tällaisessa pelissä olemassa, mutta jos nyt ensin sais noita tärkeämpiä pelillisiä asioita kuntoon.

Vaikka onkin ostanut vain tuon n. 60€ version pelistä, ni oishan se nyt ihan syvältä sieltä itsestään jos parin kuukauden jälkeen peli on ilmainen. Ei nyt ihan huvikseen viitsi noita maksella ja hetken päästä peliyhtiö haistattaa päin naamaa ja maksoit täyden rahan keskeneräisestä läjästä että sait pari kk "betailla", muka valmiin pelin kanssa :mad:
 
Olisko tällainen operaattori-skini hyvä korvaus pelin ostaneille? Ainakin kun itse ennakkotilasin aikanani BF V:n deluxe-version, niin tuntui että en saanu tätäkään vähää.
628u57.jpg


Ps. @Gru3som3 saa kyl propsit, että on avatariin laittanut BF2042 cosplayn.
 
Ääh. Tämän viikon weekly. Noi melee killit. Kun niitä on muutenkin vaikee saada, niin sitten ne ei edes rekisteröidy. Sain yhdessä matsissa yhden huiskimismeleeekillin ja sitten nappasin yhdet dog tagit ja silti on 0/5?
 
Ääh. Tämän viikon weekly. Noi melee killit. Kun niitä on muutenkin vaikee saada, niin sitten ne ei edes rekisteröidy. Sain yhdessä matsissa yhden huiskimismeleeekillin ja sitten nappasin yhdet dog tagit ja silti on 0/5?
Kokeileppa Dozerin kilvellä tökkiä nuo. Sitä porukka tuntuu tekevän koska on ehkä jotenkin turvallisempaa tms.
 
Ylös Bottom