Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä sais pelin, kohtuu hintaan uutena? Halvimmat kaupat?
Varmaan tähänkin kysymykseen löytyy täältä jo vastaus, mutta en äkkiseltään löytänyt.
Eli pystyykö jotenkin konsolilla toinenkin käyttäjä pelaamaan netissä tätä peliä , vaikka olen omalla käyttäjä tililläni aktivoinut tuon online pass koodin.
vai pitääkö ostaa toinen online pass koodi.?
Varmaan tähänkin kysymykseen löytyy täältä jo vastaus, mutta en äkkiseltään löytänyt.
Eli pystyykö jotenkin konsolilla toinenkin käyttäjä pelaamaan netissä tätä peliä , vaikka olen omalla käyttäjä tililläni aktivoinut tuon online pass koodin.
vai pitääkö ostaa toinen online pass koodi.?
Eli samalla konsolilla jolle olet pelin ostanu ja aktivoinut online passin, ei tarvita mitään kopiointeja.Joku väitti että pitää kopioida jotain tietoja käyttäjältä toiselle että' saa toimimaan yhdellä koodilla.?
Osaisiko joku kertoa että mitä pitää kopioida ja mihin.?
Eli samalla konsolilla jolle olet pelin ostanu ja aktivoinut online passin, ei tarvita mitään kopiointeja.
Kuvitellaan että (kun en faktoja tiedä) ostit pelin ja aktivoit sen käyttäjälle Ixus. Tämän jälkeen haluatkin tehdä uuden tunnuksen psnetworkiin (ns toisen sotilaan). Teet sitten vaikka Fixus nimisen ja pelin kaikki aktivoimasi lisäosat toimivat myös sillä käyttäjällä, kunhan pelikone on sama eikä esim kaverin.
Uudella/erillä käyttäjällä tosin aloitat 0 levelistä jos sillä mitään väliä on. Battlelogista voit vielä määrittää että näkyykö tämä toinen sotilaasi samassa profiilissa, vaiko onko kokonaan ihan itsenäinen. Tämän siis päätät siinä vaiheessa, minkä sähköpostiosoitteen päätät battlelogin profiilille antaa.
Olen ostanut BF3, nyt ajattelin myydä pelin kiertoon, olen käyttänyt online pass koodin. Onko tästä haittaa pelin uudelle omistajalle. Pystyykö hän pelaamaan normaalisti?
Mikähän voisi olla ongelmana kun joskus kesken pelin heittää serveriltä pois ja näyttöön tulee teksti: "kicked by Admin". Toinen ongelma: Itselläni on Limited Edition-versio, ja siinä toimi Back To Karkand-kentät vähän aikaa, ja yhtäkkiä ne hävisivät kenttävalikoimasta?
Pitääkö mun ostaa uus online pass jos ostan uuden ps3 konsolin kun olen käyttänyt passin tohon vanhaan konsoliin?
Tarkoitus on kuitenkin kirjautua samoilla vanhoilla tunnuksilla!
No niin mä vähän epäilinkin. Kiitoksia vastauksesta. Nyt vaan uutta konsolia hakemaan