Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 -peliapu

Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Varmaan tähänkin kysymykseen löytyy täältä jo vastaus, mutta en äkkiseltään löytänyt.

Eli pystyykö jotenkin konsolilla toinenkin käyttäjä pelaamaan netissä tätä peliä , vaikka olen omalla käyttäjä tililläni aktivoinut tuon online pass koodin.

vai pitääkö ostaa toinen online pass koodi.?
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Varmaan tähänkin kysymykseen löytyy täältä jo vastaus, mutta en äkkiseltään löytänyt.

Eli pystyykö jotenkin konsolilla toinenkin käyttäjä pelaamaan netissä tätä peliä , vaikka olen omalla käyttäjä tililläni aktivoinut tuon online pass koodin.

vai pitääkö ostaa toinen online pass koodi.?

Yksi online pass per konsoli riittää.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Varmaan tähänkin kysymykseen löytyy täältä jo vastaus, mutta en äkkiseltään löytänyt.

Eli pystyykö jotenkin konsolilla toinenkin käyttäjä pelaamaan netissä tätä peliä , vaikka olen omalla käyttäjä tililläni aktivoinut tuon online pass koodin.

vai pitääkö ostaa toinen online pass koodi.?

Minun tietääkseni samalla konsolilla voi pelata useampi käyttjä pelata yhdellä koodilla. Ainakin näin oli BC2:ssa vip-koodin kanssa. Korjatkaa jos olen väärässä.

E: Vastaus tulikin näköjään jo 20 minuuttia aiemmin.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Joku väitti että pitää kopioida jotain tietoja käyttäjältä toiselle että' saa toimimaan yhdellä koodilla.?

Osaisiko joku kertoa että mitä pitää kopioida ja mihin.?
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Joku väitti että pitää kopioida jotain tietoja käyttäjältä toiselle että' saa toimimaan yhdellä koodilla.?

Osaisiko joku kertoa että mitä pitää kopioida ja mihin.?
Eli samalla konsolilla jolle olet pelin ostanu ja aktivoinut online passin, ei tarvita mitään kopiointeja.
Kuvitellaan että (kun en faktoja tiedä) ostit pelin ja aktivoit sen käyttäjälle Ixus. Tämän jälkeen haluatkin tehdä uuden tunnuksen psnetworkiin (ns toisen sotilaan). Teet sitten vaikka Fixus nimisen ja pelin kaikki aktivoimasi lisäosat toimivat myös sillä käyttäjällä, kunhan pelikone on sama eikä esim kaverin.

Uudella/erillä käyttäjällä tosin aloitat 0 levelistä jos sillä mitään väliä on. Battlelogista voit vielä määrittää että näkyykö tämä toinen sotilaasi samassa profiilissa, vaiko onko kokonaan ihan itsenäinen. Tämän siis päätät siinä vaiheessa, minkä sähköpostiosoitteen päätät battlelogin profiilille antaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Eli samalla konsolilla jolle olet pelin ostanu ja aktivoinut online passin, ei tarvita mitään kopiointeja.

Kuvitellaan että (kun en faktoja tiedä) ostit pelin ja aktivoit sen käyttäjälle Ixus. Tämän jälkeen haluatkin tehdä uuden tunnuksen psnetworkiin (ns toisen sotilaan). Teet sitten vaikka Fixus nimisen ja pelin kaikki aktivoimasi lisäosat toimivat myös sillä käyttäjällä, kunhan pelikone on sama eikä esim kaverin.

Uudella/erillä käyttäjällä tosin aloitat 0 levelistä jos sillä mitään väliä on. Battlelogista voit vielä määrittää että näkyykö tämä toinen sotilaasi samassa profiilissa, vaiko onko kokonaan ihan itsenäinen. Tämän siis päätät siinä vaiheessa, minkä sähköpostiosoitteen päätät battlelogin profiilille antaa.

Kiitos vastauksesta, Yhdellä konsolilla mennään. Tarkoitus oli tosiaan tehdä ns. uusi käyttäjä konsolille ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Onkohan kovinkin yleistä, että bf3 jumittaa niin, että saa jokaisen tapon eteen taistella ihan tosissaan. Noin kolmannes ajasta peli toimii ihan ok ja kavereita tippuu kun niitä ampuu, jonka pitäisi olla aika normaalia. Kuitenkin 2/3 ajasta näin ei ihan tapahdu, yleensä jätkiä pitää ampua hieman enemmän ja pahimmillaan useita lippaallisia ennen kuin ne kuolee. Joskus jopa tulee eteen jätkiä jotka ei kuole millään. Paras tapaus oli kun kaverin kanssa vierekkäin tulitettiin yhteen jätkään yhteensä viisi lippaallista lyijyä noin parinkymmenen metrin etäisyydeltä ja sille ei käynyt yhtään mitään. Siinä se vaan rauhassa tulitteli muita janttereita ja lopulta käänty ympäri ja ampu meidät. Eli välillä meinaa pelihuumori olla koetuksella kun ei tiedä mistä ****sta se johtuu, ettei pysty yhtään jätkää lahtaamaan tai ainakin jokaisen tapon eteen pitää tehdä oikein urakalla töitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Mitenkähän saan Premium -tilin auki toiseen pleikkariin? Vaihoin toiseen pleikkariin ja pystyn kyllä lataamaan laajennuspaketit ilmaiseksi, mutta itse premium tilaa en pysty lataamaan tai hintana on 49,95 €.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Kaipaisin vähän tietoa seuraavaan asiaan:

Olen ostanut BF3, nyt ajattelin myydä pelin kiertoon, olen käyttänyt online pass koodin. Onko tästä haittaa pelin uudelle omistajalle. Pystyykö hän pelaamaan normaalisti?

-V

ps. toivon pikaista vastausta.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Olen ostanut BF3, nyt ajattelin myydä pelin kiertoon, olen käyttänyt online pass koodin. Onko tästä haittaa pelin uudelle omistajalle. Pystyykö hän pelaamaan normaalisti?

Yksinpeli sujuu ilman ongelmia. Moninpeleihin kaveri joutuu ostamaan storesta multiplayer passin, mikä kustantaa siinä kympin hujakoilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

APUVA!
tietäisköhän joku auttaa.?? Casbian border kenttä alkaa lataamaan normaalisti mutta juuri kun pelin pitäisi alkaa jumittuu lataamaan sininen neliö alalaidassa. pleikan valikot toimii mutta kun laittaa lopeta peli niin tilttaa siihen.?!! Ongelmat alkoi kun latasin sen ison päivityksen. Poistin tuon päivityksen pleikasta ja latasin uudelleen -> ei apua!! Levyä koitin puhdistaa -> ei apua.. Osaisko joku auttaa/neuvoa???
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Mikähän voisi olla ongelmana kun joskus kesken pelin heittää serveriltä pois ja näyttöön tulee teksti: "kicked by Admin". Toinen ongelma: Itselläni on Limited Edition-versio, ja siinä toimi Back To Karkand-kentät vähän aikaa, ja yhtäkkiä ne hävisivät kenttävalikoimasta?
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Mikähän voisi olla ongelmana kun joskus kesken pelin heittää serveriltä pois ja näyttöön tulee teksti: "kicked by Admin". Toinen ongelma: Itselläni on Limited Edition-versio, ja siinä toimi Back To Karkand-kentät vähän aikaa, ja yhtäkkiä ne hävisivät kenttävalikoimasta?

1. Serverin omistaja tai serverin moderaattorin oikeudet omaava henkilö potkii sinut serveriltä ulos syystä tai toisesta.

2. Jos muistan oikein, niin Dice kikkaili/korjaili jossain vaiheessa jotain tuon Back 2 Karkand paketin kanssa niin, että se täytyy ladata uudestaan storesta (valitse download historyn kautta) jotta karttoja voi pelata.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Pitääkö mun ostaa uus online pass jos ostan uuden ps3 konsolin kun olen käyttänyt passin tohon vanhaan konsoliin?
Tarkoitus on kuitenkin kirjautua samoilla vanhoilla tunnuksilla!
 
Re: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Pitääkö mun ostaa uus online pass jos ostan uuden ps3 konsolin kun olen käyttänyt passin tohon vanhaan konsoliin?
Tarkoitus on kuitenkin kirjautua samoilla vanhoilla tunnuksilla!

Onlinepassit on sidottu käyttäjätunnukseen eli et tarvitse uutta passia.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

No niin mä vähän epäilinkin. Kiitoksia vastauksesta. Nyt vaan uutta konsolia hakemaan :D
 
Re: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

No niin mä vähän epäilinkin. Kiitoksia vastauksesta. Nyt vaan uutta konsolia hakemaan :D

Todennäköisesti joudut kuitenkin lataan sen aktivoimasi onlinepassin sit uuteen konsoliinkin, eli meet storeen ja sit download historyn kautta etsit sen ja asennat.
 
Ylös Bottom