Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 -peliapu

Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Eli joudunko ostamaan kentät uudelleen vai onko ne mahdollista saada takaisin ilmaiseksi?
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Haluisin kysellä semmosta et kun pelaan multiplayerissä niin jossain vaiheessa ilmestyy oikeesee yläkulmaan oranssi kolmio joka näyttäis siltä et johto olisi irti töpselistä ja sen aikana ei voi ampua taikka liikkua.. se jumahtaa ja jää nylkyttää yhtee paikkaa. Johtuuko tämä netistä? nimittäin jos netti katkeis ni kai se heittäs servulta ulos. :S ostin pöljä sit premiumin ja jatkuu perhana..
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu [PS3]

Haluisin kysellä semmosta et kun pelaan multiplayerissä niin jossain vaiheessa ilmestyy oikeesee yläkulmaan oranssi kolmio joka näyttäis siltä et johto olisi irti töpselistä ja sen aikana ei voi ampua taikka liikkua.. se jumahtaa ja jää nylkyttää yhtee paikkaa. Johtuuko tämä netistä? nimittäin jos netti katkeis ni kai se heittäs servulta ulos. :S ostin pöljä sit premiumin ja jatkuu perhana..

Tähän voin PC-puoleltakin kai vastata ja kyseinen kolmio tarkoittaa että netti katkeaa/on katkeamassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu

kiitos ja anteeksi etukäteen.. ongelma on seuraava...
ennestään oli bf 3 limited edition ja hankin äskettäin sen premium edition niin kysymys onkin että millä konstilla saan muut lisäosat toimimaan / koko premium paskan... ja ei oikein nyt onnistu itellä. oon yrittänyt sieltä bf 3 storesta saada niitä toimimaan tuolla koodilla tulee jotain "online pass limited edition" ladattavaksi ja samoin olen psn-storesta kokeillut siitä lataa tuotekoodit, siinä kohdassa herjaa että tuote koodi on käytetty.
auttakaahan miestä mäessä nii pääseen taas pelaileen :)
 
jumittuu the great destroyessa

kun hyppää junan katolle, menee näyttö mustaks ja alhaalla oikealla välkkyy sininen latausvalo.. äänet kuuluu ja ampumisen ääni kuuluu muttei mitään tapahdu ja näyttö pysyy mustana... missä vika?
 
Vastaus: Battlefield 3 -peliapu

Eli siis ostin tänään bf3 ku entine meni rikki.Oon kahesti koittanu tehä sille sen alotuspäivityksen mut aina noin 70% kohdalla valittaa että tapahtui virhe.Tarkistin netin ja oon koittanu sammuttaa ps3 mutta ei auta. Mitä pitäs tehdä?
 
Ylös Bottom