Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse kävin juuri tsekkaamassa verkkokaupan sivuilta tilaukseni, "tilaus on käsittelyssä". Eli jotakin edistystä![]()
Eipä taida oma peli tulla huomiseksi...
Eilen vielä oli varattu VK:ssa 1 peli mulle ja tila "odottaa käsittelyä", nyt äsken tila muuttui "odottaa tuotetta"...
Tosin ei mulla kauheasti väliä saanko sen pelin nyt heti vai myöhemmin, mutta jos edes sen LE version saisi niin hyvä olisi. Uncharted 3 kuitenkin tulossa ensi viikolla, joten sitä pelaillessa menee aikaa ja se on mun prioriteettilistalla ykkönenEipä taida oma peli tulla huomiseksi...
Eilen vielä oli varattu VK:ssa 1 peli mulle ja tila "odottaa käsittelyä", nyt äsken tila muuttui "odottaa tuotetta"...
Onko kukaan Discshopista tilannut saanut peliä vielä? Ite kävin kysäisemässä postista ja ilmeisesti se ei ollut vielä saapunut sinne.
Tosin ei mulla kauheasti väliä saanko sen pelin nyt heti vai myöhemmin, mutta jos edes sen LE version saisi niin hyvä olisi. Uncharted 3 kuitenkin tulossa ensi viikolla, joten sitä pelaillessa menee aikaa ja se on mun prioriteettilistalla ykkönen![]()
Tänään vasta peli lähetetty, tilasin tosin PC version.
Ennen on kaikki pelit tullut ajallaan sieltä päin, mutta tällä kertaa ei ehdi mitenkään edes perjantaiksi.
Itse tilasin PS3 version ja tänään oli lähetetty eli kyllä huomenna voi hyvinkin todennäköisesti tulla. Meinaan 2 peliä ennakkotilannu sieltä ja ne oli laitettu 2 päivää ennen julkkaria ja tulivat kumpakin 1 päivän ennen julkkaria.
Muutenkin Discshopilta tullut yleensä päivässä, joten jos ei posti mokaa niin jossei ehtisi huomiseksi niin kyllä nyt perjantaiksi ainenkin.
Tänää vissii toi pack to karkland lisä paketti ei vielä toimi suomessa.
Musta toi servujen valihtemis lista kaipaa hieman hiomista.
Siinä on 18/24 valihen sen ja se valittaa "server full".