Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Voihan pylperö.
Hooseen puolelta kantautui vielä lisää ikäviä uutisia.
Minimapin lisäksi myös killcam on toiminnassa.
BadCompanyn HC oli jotenkin niin kauhean kiva kun joutui katselemaan itse vähän tarkemmin että miten liikkuu, ampuu jne.

No mutta turha se on itkeä etukäteen kun ei ole päässyt vielä edes pelaamaan. Saattaahan se olla, että niillä on ihan positiivinen vaikutuskin asioihin. Esimerkiksi käkkiminen vähenee. Pääasia on se, että friendly fire on päällä (toivottavasti :D ) jotan ihan silmittömään pommin heittoon ja spreijjaamiseen ei sorruta.

Kannattaa myös muistaa että BF3 =/= BF:BC3.
Muutoksia tulee ja hyvä ehkä niin. Muuten pahimman fanipojat olisivat ilkkuneet että tämähän on vain map pack bad companyyn.

Helikopterin kontrolleista oli jotain juputusta. Taitaa olla erilaiset kuin Pahassa Seurassa, nyt veteraanit voivatkin kieli pitkällä odotella onko ne just niinkun Modern Combatissa.
Siellä ne kontrollit oli niin selkärangasta lähtevät että siihen lentämiseen ei tarvinnut oikeastaan edes keskittyä. Ja barrelrollit sekä loopit koptereilla oli ihan lastenleikkiä. Oi niitä aikoja.

Mutta hei, huomennahan sen sitten toivottavasti näkee (Jos flunssa antaa armoa kaupassakäynnille)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

VPD:n Ahvenanmaan osastolta tuli jo eilen viestiä puolen päivän aikaan, että LE on nyt postitettu. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itse kävin juuri tsekkaamassa verkkokaupan sivuilta tilaukseni, "tilaus on käsittelyssä". Eli jotakin edistystä:)

Mahtaneeko sekään vielä tarkoittaa mitään? Siellä kun lukee, että pelit on loppu, kun niitä on tässä lähetelty vaikka kuinka paljon ja mitä nyt täältä olen lukenut, niin monet ovat saaneet lähetysvahvistuksen eilen tai tänään aamulla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

No kuulostaa ainakin omaan korvaan paremmalta, että jos sen on "käsittelyssä", kuin että olisi "odottamassa käsittelyä". Tiedä sitten mitä tarkalleen tarkoittavat..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tilaus on käsittelyssä. Jos haluat vielä muutoksia, ota pikaisesti yhteys tilauksen käsittelijään.
Tilaus 9534882
Peru tilaus
Tila: Odottaa lähetystä Ahvenanmaalta
Tilattu: 22.09.2011 15.21
Käsittelijä: Mika P.
suoratoimitukset@verkkokauppa.com
0103095555
Tuotteet
Tuote Kuvaus Määrä Varattu Hinta
29564 Battlefield 3 - Limited Edition PS3-peli + kuljetu 1 1 43,40 €


Vihdoinki
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Edelleenkin "Odottaa käsittelyä" VK:sta BF3 LE. Tilattu ja maksettu 13.10. Polte on jo kova. Mukava olis päästä huomenna illalla testaamaan...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt tuli verkkiksestä lähetysvahvistus. Toivottavasti pitävät lupauksensa eli lähettävät lentopostilla huomiseksi :/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Eipä taida oma peli tulla huomiseksi...

Eilen vielä oli varattu VK:ssa 1 peli mulle ja tila "odottaa käsittelyä", nyt äsken tila muuttui "odottaa tuotetta"...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itse käyn hakemassa tämän puolenyön aikaan Gamestopista, aivan sama vaikka maksaakin sen 59€. Odotettu 'vuoden peli' tämä itselleni kuitenkin on, joten sitä tulee taatusti pelattua enemmän kuin hintaansa nähden. Lupasivat kaupanpäällisiksi 10€ lahjakortin ja vaihtopeleistäkin hyvittävät kuulemma 25% enemmän, joten täytynee kysellä, mitä maksaisivat vaihdossa joistakin peleistä.

Tiedän sohaisevani seuraavalla kommentillani ampiaispesää, mutta en välitä: joissakin vastaavanlaisissa peleissä on joutunut lähes pakon edessä valitsemaan peliseuransa, kun tietyt tyypit pelaavat aina HC:tä. HC on ok, mutta kyllä ns. normipelimuoto hakkaa sen aivan täysin. Perusteluna tälle käytän realistisuutta; nykypäivänä oikeassa sodankäynnissä on taatusti ties minkälaista teknistä härpäkettä apuna ja vihollisen paikallistaminen on helpompaa kuin vaikkapa 40 vuotta sitten. Killcamilla sen sijaan ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa, mutta saa mun puolesta olla. Vähentääpä ainakin snipuhorotusta, tuota omalta osaltani eniten kirottua osastoa, joilta tempaisen veitsellä kurkun auki aina tilaisuuden tullen.

Ja ennen kuin joku tulee sanomaan, että tämä on peli, eikä sitä pidä verrata liikaa oikeaan sotatapahtumaan, niin pelattavuus paranee minimapin ja killcamin olemassaolon myötä ja se on tärkeämpää kuin äärimmäinen realistisuus.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Eipä taida oma peli tulla huomiseksi...

Eilen vielä oli varattu VK:ssa 1 peli mulle ja tila "odottaa käsittelyä", nyt äsken tila muuttui "odottaa tuotetta"...

Sama tarina minulla :( Aamulla olin jo kiskomassa lippua salkoon kun tila muuttui "Odottaa tuotteita" => "Odottaa käsittelyä", mutta nyt odotellaankin sitten taas tuotteita....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ja sama täällä. Laitoin sähköpostia, katotaan mitä vastaa.

Saakohan gamestopista enään tilattua? Jos kävis noutamassa yöllä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Eipä taida oma peli tulla huomiseksi...

Eilen vielä oli varattu VK:ssa 1 peli mulle ja tila "odottaa käsittelyä", nyt äsken tila muuttui "odottaa tuotetta"...
Tosin ei mulla kauheasti väliä saanko sen pelin nyt heti vai myöhemmin, mutta jos edes sen LE version saisi niin hyvä olisi. Uncharted 3 kuitenkin tulossa ensi viikolla, joten sitä pelaillessa menee aikaa ja se on mun prioriteettilistalla ykkönen :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Onko kukaan Discshopista tilannut saanut peliä vielä? Ite kävin kysäisemässä postista ja ilmeisesti se ei ollut vielä saapunut sinne.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Onko kukaan Discshopista tilannut saanut peliä vielä? Ite kävin kysäisemässä postista ja ilmeisesti se ei ollut vielä saapunut sinne.

Tänään vasta peli lähetetty, tilasin tosin PC version.

Ennen on kaikki pelit tullut ajallaan sieltä päin, mutta tällä kertaa ei ehdi mitenkään edes perjantaiksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tosin ei mulla kauheasti väliä saanko sen pelin nyt heti vai myöhemmin, mutta jos edes sen LE version saisi niin hyvä olisi. Uncharted 3 kuitenkin tulossa ensi viikolla, joten sitä pelaillessa menee aikaa ja se on mun prioriteettilistalla ykkönen :)

"Puolustus- eli defenssimekanismit ovat osa psyykkistä itsesäätelyä. Eri defenssimekanismien avulla ihminen säätelee omaa mielentilaansa ja käyttäytymistään ylläpitääkseen psyykkistä tasapainoaan. Käsite on lähtöisin psykoanalyyttisestä teoriasta, mutta se on eri muodoissa levinnyt myös uudempiin psykologian teorioihin (esimerkiksi terror management, emotion regulation, coping).
...
Defenssimekanismeja ovat muun muassa kieltäminen, älyllistäminen, arvonkieltäminen (devaluoiminen), selittely (rationalisoiminen), huumori, torjunta (repressio) sekä projektio (sijoittaminen).
" Lähde: Wikipedia.

;)

Omalla kohdallani on kyllä siinä ja tässä käynkö huomenna jonottamassa pelin itselleni ihan-mistä-vaan, ja myyn Verkkokaupan LEn muoveissa sitten kun suvaitsee tulla... (nimim. toivo hiipuu)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nonni, nyt tuli viestiä verkkokaupasta, että käsitelty ja postitettu..Tippu iso kivi sydämmeltä samantien:p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tänää vissii toi pack to karkland lisä paketti ei vielä toimi suomessa. Mulla ei ainenkaa toimi. se latas sen ja sien jälkeen niitä mappeja ei ollut mappi luettelossa. Sitten yritin uudestaan siellä luki upcoming.
tämä tapahtuin pelin kautta storeen mentäeesä ei konsolin päävalikon kautta.
Tässä tää russi ottaa päähä kun tää peli on täynnä kaiken maailman naabeja jotka tulloo sinne aloitus base rajan tuntumaa ampumaan eli on pitänyt tyytyä konkkaan.
Musta toi servujen valihtemis lista kaipaa hieman hiomista.
Siinä on 18/24 valihen sen ja se valittaa "server full".
Ja isoin levu joka on tällä hetkel ps3 puolella on 31.lv ja 19h45min pelanneena.
Aika hyvin toho tunti määrää nähen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tänään vasta peli lähetetty, tilasin tosin PC version.

Ennen on kaikki pelit tullut ajallaan sieltä päin, mutta tällä kertaa ei ehdi mitenkään edes perjantaiksi.

Itse tilasin PS3 version ja tänään oli lähetetty eli kyllä huomenna voi hyvinkin todennäköisesti tulla. Meinaan 2 peliä ennakkotilannu sieltä ja ne oli laitettu 2 päivää ennen julkkaria ja tulivat kumpakin 1 päivän ennen julkkaria.
Muutenkin Discshopilta tullut yleensä päivässä, joten jos ei posti mokaa niin jossei ehtisi huomiseksi niin kyllä nyt perjantaiksi ainenkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itse tilasin PS3 version ja tänään oli lähetetty eli kyllä huomenna voi hyvinkin todennäköisesti tulla. Meinaan 2 peliä ennakkotilannu sieltä ja ne oli laitettu 2 päivää ennen julkkaria ja tulivat kumpakin 1 päivän ennen julkkaria.
Muutenkin Discshopilta tullut yleensä päivässä, joten jos ei posti mokaa niin jossei ehtisi huomiseksi niin kyllä nyt perjantaiksi ainenkin.

Kaippa se mahdollista vielä on, eivät taida Discshopin pelit siinä tapauksessa tullakkaan ahvenmaalta toisin kuin luulin.
 
Ylös Bottom