Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tänää vissii toi pack to karkland lisä paketti ei vielä toimi suomessa.

Musta toi servujen valihtemis lista kaipaa hieman hiomista.
Siinä on 18/24 valihen sen ja se valittaa "server full".

Toi lisäpaketti tulee pelattavaksi vasta kuukauden päästä. Serverilistan tilanne on luonnollisesti vanhentunut jo siinä vaiheessa kun sitä tulostetaan ruudulle, tilannehan elää kokoajan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Onkos kukaan tilannut konsolinetin (ei ahvenanmaa) kaupasta limited editionia? Ite tilasin matti myöhäisenä vasta maanantaina ja nyt alkaa huolestuttaa, ettei oliskaan tulossa. Ois sopivasti pitkä viikonloppu tässä vähään aikaan ja nyt alkaa pelottaa, ettei tule ajoissa. Yleensä ainakin kestää 2 päivää tulla postissa, niin tänään se pitäis viimeistään lähteä, että kerkeis vielä tälle viikolle. Vielä ei siis oo lähetetty, vaikka onkin jonkin verran vielä aikaa, että kerkeis postiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Miksi VPD:ltä ei heru postin seurantakoodia? Vai johtuuko vain siitä että se on Affenanmaalta tilattu.
Muistaakseni olen VPD:ltä ennenkin saanut seurantakoodeja.
Mene ja tiedä, I guess.

Kuumottaa niin pirusti :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Onko tietoa nollataanko rankit puolen yön aikaan?

En usko. Olen tubesta muutamaa jantteria seurannut ja nämä kyllä jatkoivat ameriikan julkaisun jälkeen aivan normaalisti. Olivat saaneet pelin ainakin päivää aiemmin. Toki voi olla, että upatut videot on pelattu ennen virallista julkkaria, saa nyt nähdä. PC-puolella Korean kautta pelioikeuden kikkailleet jatkoivat myös taistoaan pränikät rinnassa virallisen julkaisun jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Pettyneet tilaajat jotka ei saa peliä huomiseks, voi ladata BF3 storesta 69,99€ varustetulla hintalapulla (Available on Friday 28th October at 00:01 GMT).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Miksi VPD:ltä ei heru postin seurantakoodia? Vai johtuuko vain siitä että se on Affenanmaalta tilattu.
Muistaakseni olen VPD:ltä ennenkin saanut seurantakoodeja.
Mene ja tiedä, I guess.

Kuumottaa niin pirusti :(

Johtuu ihan semmoisesta syystä, että kotiin toimitettavissa kirjeissä ei ole postin seurantakoodia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ahaa! Thanks tästä tiedosta, en ole tietänytkään.
Monet internetsit sinulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Verkkiksessä ollut jo 2 tuntia tilaus käsittelyssä. Ei varmaan taida lähtee tän päivän puolella -.-

Tainnu Mika lähtee jo töistä ja jättänyt loput tilaukset sikseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Onkos kukaan tilannut konsolinetin (ei ahvenanmaa) kaupasta limited editionia?

Mä varasin kesäkuussa BF3:sen konsolinetistä hintaan 62€ tietämättä mistään LE-versioista. Laitoin toissa viikolla kyselyn, että mikä versio toimitetaan, ilmeisesti LE. Eilen illalla tuli postitusilmoitus, huomenna taitaa tipahtaa postiluukusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Pettyneet tilaajat jotka ei saa peliä huomiseks, voi ladata BF3 storesta 69,99€ varustetulla hintalapulla (Available on Friday 28th October at 00:01 GMT).

tai sitten mennä giganttiin ja ostaa fyysisen kopion 50e.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Mitähän pelleilyä, Konsolinetistä ei ole tullut viestiä postituksesta, ja julkaisupäiväks Ahvenanmaan-versiolle on muuttunut 31.10. Makiata ku Verkkiksestä ois saanu samaan hintaan julkkariks LE:n...

Eipä tarvi jatkossa tuolta tilata kun muualta tuntuu saavan nopeammin, aina olen Konsolinettiä aiemmin käyttänyt mutta tuntuu Verkkis ja VPD hoitavan siivunsa paremmin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Toi lisäpaketti tulee pelattavaksi vasta kuukauden päästä. Serverilistan tilanne on luonnollisesti vanhentunut jo siinä vaiheessa kun sitä tulostetaan ruudulle, tilannehan elää kokoajan.

Mä vähä epäelen sun tota kuukauden päästä juttuu, kun yhellä jantterilla oli k
ytössä se "revolveri"haulikko joka pitäisi tulla sen lisä paketin mukana ja hän oli leveliä 1 ja kaikki muut oli 4 levusia eli hän ei ole voinut ottaa kenenkään kuolleen asetta.

Ok mäkin vähä uumoilin sitä listojen vanhentumista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Onko kukaan Discshopista tilannut saanut peliä vielä? Ite kävin kysäisemässä postista ja ilmeisesti se ei ollut vielä saapunut sinne.


Pitäisikö tuolta tulla joku lähetysvahvistus? Mulle ei nimittäin oo tullut vielä mitään viestiä, muuta kun tilausviesti mikä tuli sillon tilauksen yhteydessä 3.10...

Ja postiennakolla pitäs tulla. Kannattaako jo alkaa kyselemään kun ei ole kuulunut mitään?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Pitäisikö tuolta tulla joku lähetysvahvistus? Mulle ei nimittäin oo tullut vielä mitään viestiä, muuta kun tilausviesti mikä tuli sillon tilauksen yhteydessä 3.10...

Ja postiennakolla pitäs tulla. Kannattaako jo alkaa kyselemään kun ei ole kuulunut mitään?

Ei tule Discshopista vahvistuksia. En tiedä noista postiennakoista mitään mutta jos sulla on tunnukset kyseiselle sivulle niin kirjaudut sisään ja menet tilauksien tilaan. Sieltä näet onko sulle peli lähetetty.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Mä vähä epäelen sun tota kuukauden päästä juttuu, kun yhellä jantterilla oli k
ytössä se "revolveri"haulikko joka pitäisi tulla sen lisä paketin mukana ja hän oli leveliä 1 ja kaikki muut oli 4 levusia eli hän ei ole voinut ottaa kenenkään kuolleen asetta.

Ok mäkin vähä uumoilin sitä listojen vanhentumista.

Siis ne mapit tulee n. 1kk päästä, PS3:lle viikkoa ennen kuin muille alustoille(?) Ase saattoi olla Physical Warfare packista DAO-12.

E: Ja pistetään nyt tähän sitten kun muutkin pistää: Mulle lähtenyt VPD:n suomen varastosta LE tänään klo 9

E: Panostaisitko vähän enemmän oikeinkirjoitukseen yms. Kiitos.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Mä vähä epäelen sun tota kuukauden päästä juttuu, kun yhellä jantterilla oli k
ytössä se "revolveri"haulikko joka pitäisi tulla sen lisä paketin mukana ja hän oli leveliä 1 ja kaikki muut oli 4 levusia eli hän ei ole voinut ottaa kenenkään kuolleen asetta.

Ok mäkin vähä uumoilin sitä listojen vanhentumista.

On olemassa kaksi "päkkiä", Physical warfare-packi, jonka mukana käsittääkseni tulee se DOA-12 haulikko, vai mikä piru olikaan nimeltään. Sitten on Back to Karkand-packi, joka on mappipacki, joka tulee myöhempänä ajankohtana. Physical warfare-packi on siis mitä ilmeisemmin jo saatavilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Onko kenelläkään muulla tullut vpd.fi peliä postilaatikkoon?
Itse katoin juuri mutta ei näkynyt, huomenna sitten :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Verkkokaupassa on edelleen tilana "Odottaa tuotteita", joten tuskin saan julkaisupäiväksi. Ennen Verkkokauppa on ilmoittanut sähköpostitse jos peli ei saavu julkaisupäiväksi, mutta jostain syystä ei tällä kertaa.

EDIT: Ei sitten lähtenyt tänään matkaan ja eivät lähettämääni viestiin vastanneet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Mitähän pelleilyä, Konsolinetistä ei ole tullut viestiä postituksesta, ja julkaisupäiväks Ahvenanmaan-versiolle on muuttunut 31.10. Makiata ku Verkkiksestä ois saanu samaan hintaan julkkariks LE:n...

Enpä olisi niinkään varma, että verkkokaupasta olisit peliäsi yhtään sen nopeammin saanut. Itselle ei ainakaan mitään ilmoitusta ole tullut, että peli olisi lähtenyt liikkumaan yhtään minnekään. Tokkopa tuota huomenna pääsee pelaamaan. Onneksi voi kuitenkin vääntää vaikka rattia sen aikaa, kun tätä odottelee.
Vaikka voihan tuo olla, että vittuunnuksissani peruutan koko kaupan ja käyn sen hakemassa Gigantista tai vaikka yöllä gamestopista.

PS: Juuri kun pääsen sanomasta, niin tekstari tulee jossa kerrotaan pelin olevan käsitelty ja postissa. Eli toivoa on vielä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itsekkin ennakkotilasin tuolta normaalin version silloin, kun ei ollut koko kaupassa vielä Limited editionia tarjolla. Eilen sitten peruutin tilauksen ja pistin Limited editionin tilaukseen. Taitaa napsahtaa normaali versio luukusta, jos jo kesäkuussa tilasit.

Kun asiaa konsolinetistä tiedustelin, vastaus oli, etteivät tiedä kuinka paljon saavat LE:ia hyllyyn, mutta pääsääntöisesti affenanmaalta normia ja stadista lähetetään LE. No huomennahan sen näkee.
 
Ylös Bottom