Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

MoH Limited editioinin omistajat pääsee 48h aikasemmin betaan ja sen jälkeen tulee sitten täysin avoin beta eli kaikille ladattavaksi. Ja se beta tulee tietääksen ps3:lle, xboxille ja pc:lle

Tuota betaa odotellessa. Muutenkin kovat poltteet pelistä, kun aikaisemmatkin pelit olleen erittäin viihdyttäviä. BC2 oli kova myös netissä. Nam! Lähti äskön ennakkovaraukseen maksun kanssa Verkkokaupasta. Siellä on tuota Limited Editionia, joka oli kyllä pakko saada. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Itseäni hieman epäilyttää tuon Limited Editionin mainostamisessa käytetty sanamuoto.

Bad Company 2:ssahan VIP-koodilla sai kaikki karttapaketit ilmaiseksi. Ainoastaan Onslaught-moodi, Vietnam-lisäri ja ne Special-kitit maksoivat extraa.

Tässä sanotaan: "Pre-order now to get the first expansion pack "Back to Karkand" free of charge!"
Tähänkin lienee luvassa julmettu määrä karttapaketteja sekä muita varsinaisia lisäosia. Onkohan näistä luvassa vain tuo ensimmäinen - Back to Karkand - ilmaiseksi?

Toivon mukaan ennakkotilauksen lahjuksen lisäksi kaikki pelin ostajat saavat taas VIP-koodin, jolla ainakin karttapaketit olisivat jälleen ilmaisia.
Näin ollen ei törmätä online-kavereiden kanssa siihen, että yhdeltä puuttuu jokin lisäosa ja squadi hajoaa kartan vaihtuessa maksulliseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Itseäni hieman epäilyttää tuon Limited Editionin mainostamisessa käytetty sanamuoto.

Bad Company 2:ssahan VIP-koodilla sai kaikki karttapaketit ilmaiseksi. Ainoastaan Onslaught-moodi, Vietnam-lisäri ja ne Special-kitit maksoivat extraa.

Tässä sanotaan: "Pre-order now to get the first expansion pack "Back to Karkand" free of charge!"
Tähänkin lienee luvassa julmettu määrä karttapaketteja sekä muita varsinaisia lisäosia. Onkohan näistä luvassa vain tuo ensimmäinen - Back to Karkand - ilmaiseksi?

Toivon mukaan ennakkotilauksen lahjuksen lisäksi kaikki pelin ostajat saavat taas VIP-koodin, jolla ainakin karttapaketit olisivat jälleen ilmaisia.
Näin ollen ei törmätä online-kavereiden kanssa siihen, että yhdeltä puuttuu jokin lisäosa ja squadi hajoaa kartan vaihtuessa maksulliseen.

DICE on sanonut, että 3 kertaa enemmän DLC:itä kuin BC2:ssa. Niitä olis sitten kiva ostella, jos ei jotain VIP-koodia tule.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

DICE on sanonut, että 3 kertaa enemmän DLC:itä kuin BC2:ssa. Niitä olis sitten kiva ostella, jos ei jotain VIP-koodia tule.

No itse uskon kuitenkin, että suurin osa on luvassa ilmaiseksi. Uskon myöskin että EA:lla tunnistetaan rahasampo siinä missä Activisionillakin...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

"Pre-order now to get the first expansion pack "Back to Karkand" free of charge!"

Mä luen ton kyllä niin, että eka paketti on ilmainen ja muista joutuu maksamaan. Ikävä kyllä. Mutta jos tulevat lisärit on yhtä laadukasta kamaa kuin bc2:sen vietnam, niin ostan ne mielelläni.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Mä luen ton kyllä niin, että eka paketti on ilmainen ja muista joutuu maksamaan. Ikävä kyllä. Mutta jos tulevat lisärit on yhtä laadukasta kamaa kuin bc2:sen vietnam, niin ostan ne mielelläni.

Toivottavasti ei sentään ole yhtä tyyriitä kuin Activisionin DLC:t, eli 15€ paketti. Jos niitä kerran tulee paljon enemmän kuin Bad Company 2:een :p Tulee muuten melko tyyriiksi ostaa ne kaikki :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Battlefield 3 Interwiew


[video=youtube;7lg0b6ZkW5U]http://www.youtube.com/watch?v=7lg0b6ZkW5U&feature=player_embedded#![/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Toivottavasti ei sentään ole yhtä tyyriitä kuin Activisionin DLC:t, eli 15€ paketti. Jos niitä kerran tulee paljon enemmän kuin Bad Company 2:een :p Tulee muuten melko tyyriiksi ostaa ne kaikki :D

Mä en tahdo uskoa että EA lähtisi tähän ''kiskonta rahastukseen''. Veikkaisin että karttapaketti joka sisältää esim. 5 karttaa maksaisi varmaankin sen 5-10€, eli jotakuinkin noin ~2€ per kartta. Näin ainakin toivoisin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Veikkaisin että karttapaketti joka sisältää esim. 5 karttaa maksaisi varmaankin sen 5-10€, eli jotakuinkin noin ~2€ per kartta. Näin ainakin toivoisin.

Tähän suuntaan kallistun itekin. Vietnam-lisäri oli hinnaltaan jotain kympin kieppeillä, ja siinä tuli mukana uudet kartat, aseet ja ajoneuvot, musasta puhumattakaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Mä en tahdo uskoa että EA lähtisi tähän ''kiskonta rahastukseen''.

Mä taas luulen, että jos EA sais päättää niin luodeillakin olis kappalehinta. Eikös ne enempi vähempi keksinyt nämä kertakäyttöiset online-passitkin, jotka lähes joka pelistä nykyisin löytyy?

Enemmän luottaisin DICEn vaikutusvaltaan tässä. Käsittääkseni se on ollut heille aina kunnia-asia, ettei kiskonnan tielle lähetä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Pitääpi varmaan huomenna käydä gamestopissa kyselemässä vähän ennakkotilaushintaa parin vaihtopelin kera. Harmi etteivät tee enää niitä "tuo kaksi, maksa euro"-ennakkotilausjuttuja. Noh sanovat antavansa 25% enemmän vaihtopeleistä, kuin normaalisti. Jos nyt edes kympin-parikymppiä saisi sheivattua hinnasta..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Uutta videoo, missä näytetään pätkiä mitä ei Caspian Border trailerissa näytetty.

[video=youtube;jhJXb6rNUgM]http://www.youtube.com/watch?v=jhJXb6rNUgM&feature=player_embedded#![/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Ei ole, jossei verta lasketa (en ole varma onko sitäkään). Yleensä verenkin saa pois päältä halutessaan.
Mun mielestä vähän verta mutta ei tosiaan mitään goreja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Tuskin on verta kun ei sitä ole ollut aiemmissakaan. Aina on mukavampi kirota pölypilviä veren sijaan, kun viiltelee puukolla tai ampuu kiväärillä päähän ja hitboxit kusee. :B Epäilen vahvasti ettei tähänkää bäfään ole saatu hitboxeja kohilleen, vaan ne laahaa taas himpun verran perässä, joten saa taas ihmetellä niitä tuprahtelevia pölypilviä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Uus traileri:

[video=youtube;G-ukxgldpOo]http://www.youtube.com/watch?v=G-ukxgldpOo&feature=channel_video_title[/video]


:cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Saisivat muuten pikku hiljaa alkaa valumaan tietoa siitä "suljetusta betasta"...

olipas muuten aika sähäkkä toi uus traileri.
 
Ylös Bottom