Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä tällänen tieto peräisin?Kaikki Ei tarvi olla pS Plussaa
Mistä tällänen tieto peräisin?
Selvä, kun ajattelin, että jos siihen joku PS3 PLUS vaatimus tulee siihen betaan, kun siihen uusimpaan Assassin's creediinkin tuli.Siitä olettamuksesta, että kyseessä on todella testiversio jolla halutaan ajaa maksimikuorma servereille.
Selvä, kun ajattelin, että jos siihen joku PS3 PLUS vaatimus tulee siihen betaan, kun siihen uusimpaan Assassin's creediinkin tuli.
Tarkoitan betaan, siihen kyllä on PS-PLUS jäsenyyden vaatimus.No ei uusimpaan Assassin Creediinkään ole vaatimuksena Plus-jäsenyyttä. Esim. itse sain kutsun, vaikka en olekkaan Plus-käyttäjä. Luultavimmin BF3:een tulee avoin beta, kuten BC2:kin tuli aikanaan.
Mitä te nyt BC2 betasta puhutte. Sehän on ollut ja mennyt jo aikoja sitten. Pääasia on, että BF3 betaan pääsee KAIKKI.
Hngg! Jatkan ja lopetan OT:n. Aluksi se AC:R beta oli vain kulta jäsenille JA Uplay käyttäjille (Ubisoftin palkinto härdelli). End of story.Nyt pistän mun viimesen OFFTOPIC viestin;
Kyllä mulla alussa näkyi se peli Playstation Plus jäsenille, mutta nyt ei näköjään tarvi enää olla Playstation Plus jäsen.
Olis aika läppä jos ne pystyisi räjäyttää, kun joku on poiminut ne.
En tosin malta odottaa, että pääsen ärsyttämään röllejä tolla lasertähtäimellä, kun se kerran tollein "sokaisee".![]()